Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Moja mazda je letnik 94, ima 200000 km. Med vo?njo mi brli lu?ka za bencin in lu?ka za alternator. Z ve?jimi oobrati kot se peljem bolj sveti, ko motor te?e na mestu lu?ka ugasne in ?e pritisnem na zavoro spet posveti. Danes sem med vo?njo pri?gal gretje zadnje ?ipe pa je lu?ka ugasnila. Ali kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Hvala. Lep pozdrav.

Napisano

?uden primer... tole je naloga za avtoelektri?arja, bi pa rekel, da ima te?ave alternator (zamazani kontakti, izrabljene krta?ke ali pa te?ava z reglerjem)

33112_1.png

Napisano

Moja mazda je letnik 94, ima 200000 km. Med vo?njo mi brli lu?ka za bencin in lu?ka za alternator. Z ve?jimi oobrati kot se peljem bolj sveti, ko motor te?e na mestu lu?ka ugasne in ?e pritisnem na zavoro spet posveti. Danes sem med vo?njo pri?gal gretje zadnje ?ipe pa je lu?ka ugasnila. Ali kdo ve kaj bi lahko bilo narobe? Hvala. Lep pozdrav.

 

?isto normalni pojavi, ?e bi mel abs bi ti ?e ta lu?ka svetila. ?imprej se nehaj vozit in daj alternetor v popravilo, ker ti PREVE? polni, ?e se bo? ?e naprej tako vozil ti zna odpovedat ?e kak drug elektri?ni sklop, ki pa stane perecej ve? kot popravilo alternatorja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pozdravljeni. Danes sem se peljal brez pri?ganih lu?i pa ti dve lu?ki nista brleli. Po moje je nekaj narobe z ?rpalko za bencin. lp

Napisano

Pozdravljeni. Danes sem se peljal brez pri?ganih lu?i pa ti dve lu?ki nista brleli. Po moje je nekaj narobe z ?rpalko za bencin. lp

 

?lovek da nebo? potem jokal. ?e je kaj narobe z ?rpalko za bencin, motor nagaja oziroma ne dela.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?isto normalni pojavi, ?e bi mel abs bi ti ?e ta lu?ka svetila. ?imprej se nehaj vozit in daj alternetor v popravilo, ker ti PREVE? polni, ?e se bo? ?e naprej tako vozil ti zna odpovedat ?e kak drug elektri?ni sklop, ki pa stane perecej ve? kot popravilo alternatorja.

 

Ajvarjev nasvet lahko testira? sam z voltmetrom priklju?enim na kleme akumolatorja. Pri ugasnjenem motorju bi moral imeti okoli 12V, ko pri?ga? avto naj bi pokazalo cca 14,5 - 15V. Tudi pri dodajanju plina ne sme presegati te volta?e. ?e gre ?ez 15V ima? lahko velike probleme, saj lahko alternator overcharga kak?nega od elektri?nih/elektronskih sklopov potem so pa stro?ki lahko zelo veliki - veliko ve?ji kot je recimo 15 jurjev, kolikor stane obi?ajno poravilo alternatorja oz. reglerja.

33112_1.png

Napisano

Kot sm ze reko poglej ce mas alternator dober nasponan oz. jermen,kr sm meu isti problem ko sm se enkrat pelo v maribor,se mi je uzgala lucka za elektriko in to pr visokih obratih pol mi je pa sam avto ugasno ko se je akomulator sprazno.

Napisano

Popravljeno. Masa je bila slaba.

 

In zato se je blo treba cel teden trudit pa tuhtat kaj je narobe ??? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.