Skoči na vsebino

mazda 2 radio

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimam se za rabljeno Mazdo 2. Avtoradio je serijsko integriran in kolikor sem do sedaj prebral, ga je prakti?no nemogo?e zamenjati. Baje lahko priklopi? samo izmenjevalec CDjev od Mazde (ki pa je drag). Je ?e kak?na druga mo?nost za predvajanje mp3 ali vsaj ve? CDjev?

  • 8 let kasneje...
Napisano

Kolega je pri prvi mazdi 2 menjal akumulator in sedaj mu radio zahteva kodo, katere pa nima. Mogo?e kdo ve kak?na je koda in kako se odklene radio. Hvala!


A tole deluje? Je kdo ?e probal?

 

If you don"t know the Owner"s Code, the instructions are similar.

The first goal is to get the display to flash"ERR" instead of code. Then you can enter the Dealer Code to reset the radio. Here are the steps:

STEP 1: Turn the ignition to ACC

STEP 2: Briefly and simultaneously press both SEARCH and AUTO-M. This action should change the display from a blinking code to a solid.

STEP 3: Using the radio preset buttons 1, 2, 3, and 4, set any four-digit code in the display. The first position can be set using the 1 button, the second using the 2 button, etc.

STEP 4: Press and hold both SEARCH and AUTO-M. If by some chance you guessed the Owner"s Code, there will be a loud beep and the display will show good before the radio turns off. If this happens, you are done. More likely, the display will briefly show"ERR" and then change back to the flashing code.

STEP 5: Repeat steps 1-4 until you have a flashingERR instead of a flashing code.

STEP 6: Press the following buttons in sequence: SEARCH, AM, AUTO-M, FM 1/2. The display should now show .

STEP 7: Set the code to 4989 using the preset buttons, as before.

Press and hold both SEARCH and AUTO-M until you hear a loud beep and the displayflashes good. The radio will then turn off, and you are ready to start listening again.

Napisano

Deluje ;)

 

edino pri koraku 6 je potrebno za ''FM 1/2'' pritisniti SEEK UP...

STEP 6: Press the following buttons in sequence: SEARCH, AM, AUTO-M, FM 1/2. The display should now show .

  • 10 let kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Uf, to pa je bila huda konkurenca mazdi. 😄     Pri meni je vrstni red : 1. Barva 2.Znamka 2.Videz 3.Zabesljivost 3.Moč motorja  4.Oprema  5 Da ga ne vozi vsak popoldanski obrtnik
    • Jaz najraje potujem z letalom. Tudi, če je relativno kratka razdalja. In bom tudi nadalje potoval z letali. In vozil dizle in benzinarje. 
    • Jaz kupujem bolj z očmi, ampak zanesljivost tudi preverim.   Pri meni je vrstni red sledeči:   1. videz 2. zanesljivost 3. kakovost izdelave 4. uporabnost 5. ekonomičnost (poraba in servisi) 6. bombončki    
    • Sori, vsak, ki vodi firmo ti bo povedal izkušnjo, da se problem včasih rešuje in rešuje oddaljeno in ni konca in kraja. Ko pa pošlješ človeka z letalom na lokacijo, je pa naslednji dan vse urejeno. Na žalost kot vrsta funkcioniramo tako. Vse ostalo pride z menjavo generacij in ne množično spremembo navad. Še posebej pa kakšne tehnične stvari, fizični produkti, itd. Kurbarija, ni vse samo še kurčevi software, kot nas prepričujejo. Tam tako vedno vse na pol dela in tudi produkti se na pol izdelani dajejo na trg, ker se jih bo že potem popravilo. Potem moramo pa še vsi ostali to kurčevo curkerberg mantro polovičarstva prenašati.   Kvaliteten, dostopen in delujoč javni transport. To je tisto, kar je na dolgi rok pravo. Pa ureditev države, da ne bo vse scentralizirano v tisti luknji v centru. In vse se bo samo uredilo, brez kakršnega koli demniziranja kogar koli. Stvari so včasih čisto enostavne, samo morajo biti kompleksne...
    • Haha, ampak kaj te bk za reklamo... avto ti mora biti všeč in to je edino kar šteje.    Pol resno vprašanje za vse... a je kdo dejansko šel kupit avto, ker je bla dobra reklama zanj. Govorim tudi o tem, da ga je zaradi dobre reklame vleklo v salon z avti. Oziroma obratno, a je kdo zaradi slabe reklame v medijih se odrekel nakupa določenega modela? Osebno, reklame z avte preskočim in izbiro gradim na čisto drugih temeljih. Je pa res, da danes je to lažje, včasih smo pa po avtosalonih hodili, kupovali avto revije in tako zbirali podatke.    Se spomnim, da sem pri izboru, kjer sem izbral prvo Mazdo 6 imel narejeno celo Excel tabelco, kjer je bilo notri nekaj modelov avtov in primerjava od tehničnih podatkih, do opreme, rangirane po pomembnosti. Pa seveda cene, stroški vzdrževanja in druge zadeve. Pa so bli notri Škoda Octavija II, KIA Cerato, Hyundai Elantra, Peugeot 407 in Mazda 6. Kljub temu, da je bila Mazda 6 najdražja oziroma v rangu P407 je mela tolk drugih prednosti, da cena ni bila več dilema in na dolgi rok res dobra odločitev.   Ko bi tudi država gledala na razpise s tako logiko bi na koncu prišli ceneje skozi na dolgi rok, ampak to je pa že druga tema.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.