Skoči na vsebino

Kon?ne hitrosti va?ih mazdic?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

En dan grem pa ?e jz mojga ?rnga zmaja stisnit, matr ste me narajcal! Zaenkat ve? kot nekih dobrih 220 kmh ga ?e nisem nateru (brez vinjete je blo itak bl bedno vse skup, vsaki? sem dost riskiru ?e s samo pojavo na AC)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • Odgovori 566
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

jaz moje v dveh letih ve? kot 180 ?e nisem nateral :blush: . Prihajam iz severnoprimorskega konca, kjer smo bolj mojstri ozkih cest, ovinkov in pospe?kov, kon?na hitrost pa nikoli ni pri?la v po?tev. Bom pa probal, seveda, ste tud mene zrajcal :hudicek:

Napisano
  je a_sist napisal:

jaz moje v dveh letih ve? kot 180 ?e nisem nateral :blush: . Prihajam iz severnoprimorskega konca, kjer smo bolj mojstri ozkih cest, ovinkov in pospe?kov, kon?na hitrost pa nikoli ni pri?la v po?tev. Bom pa probal, seveda, ste tud mene zrajcal :hudicek:

 

 

Aha, potem se vozimo po istih krajih.... :P Pozabil si ?e dodati nenadnih izogibanj lukenj, kamnov in blesavih Italijanov na cesti... :P:D:D

Napisano
  je kowkele napisal:

Aha, potem se vozimo po istih krajih.... :P Pozabil si ?e dodati nenadnih izogibanj lukenj, kamnov in blesavih Italijanov na cesti... :P:D:D

 

..zarad teh razogov ne upam ve? kot 180 :D

Napisano

Cao

 

Danes na avtocesti 220km/h :bravo: , pa se mi je glih kamion nasral in pol bremzat kot konj, tko da bi lahko slo se malo vec :angry2: , pa drugic.

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Napisano

Kaj pravte, a se na Kon?ni kej porajta, ?e je avto zni?an za 40mm, pa napram istimu z original vi?ino (kar bom mev - upam v roku druzga tedna)? Po moji kme?ki logiki DA, kaj pa pore?ete maherji? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je JozaGulikoza napisal:

Kaj pravte, a se na Kon?ni kej porajta, ?e je avto zni?an za 40mm, pa napram istimu z original vi?ino (kar bom mev - upam v roku druzga tedna)? Po moji kme?ki logiki DA, kaj pa pore?ete maherji? :D

 

Model upor zraka in kotalni upor gum je isti, tako da vi?ina ne more bit nevem kak bonus.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je kowkele napisal:

po volarski ravnini (?e pozna?) gre tudi vec.....:D

 

seveda poznam.. ampak tvega? 'ta plave' pr volarskem mostu :) al pa kakega biciklista, traktor, italjana (vsi se premikajo okol 30km/h) :)

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Model upor zraka in kotalni upor gum je isti, tako da vi?ina ne more bit nevem kak bonus.

 

motis se, ker je celna povrsina manjsa, kar pomeni da A*cw je manj in zaradi tega tudi skupni upor zraka je manjsi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz pa ?e vedno re?em, da je kon?na hitrost ?it... va?en je pospe?ek, pa naj si bo to po ravnici ali pa centrifugalni skozi ovinke :);)

 

moje ?rne grable grejo ?ez 200, kar se mi zdi ve? kot dovolj, probal sem ?e tudi, se im pa zdi prenevarno vozit po na?ih cestah s tako hitrostjo, ker ljudje enostavno nismo dorasli takim hitrostim, nekateri se ?e 60 ne znajo vozit :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano
  je LabiGT napisal:

motis se, ker je celna povrsina manjsa, kar pomeni da A*cw je manj in zaradi tega tudi skupni upor zraka je manjsi

 

Alo, majstr ?elna povr?ina je samo tolk manj?a kot manj "?trlijo" kolesa iz karoserije spodaj, kar je skoraj zanemarljivo, kel povadai tisti ki ni?ajo pol gor ba?ejo ?ir?e gume.

?e je avto "dvignjen" pa? gre ve? zraka pod avtom, kot ?e je ni?ji.

 

?e bi se res upor z vi?ino pove?al pol nobena MPSs-ka nebi ?la tolk kot gre ker je 4 cm vi?ja od normalnih 6k. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ajvar, kako pa ve? koliko bi letela ?e bi bila par centi ni?ja?? Mislim, da ?e bi bila ?e nekolko ni?ja, bi ?la pa? ?e xy km-jev hitreje (po moji kme?ki pameti pa?)! :ne vem:

 

Isto je npr. ?e imata mazda 5 in pa 6 identi?en motor, ima 5ka bistveno ve?ji zra?ni upor (dobro sta tudi razli?nih oblik), ampak ho?em neki druga povedat, npr. Golf V in pa Golf V Plus (oblika ista a eden bistveno vi?ji), pa ?e primerjamo njune karakteristike se upam it stavit da je kar nekaj razlike. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Alo, majstr ?elna povr?ina je samo tolk manj?a kot manj "?trlijo" kolesa iz karoserije spodaj, kar je skoraj zanemarljivo, kel povadai tisti ki ni?ajo pol gor ba?ejo ?ir?e gume.

?e je avto "dvignjen" pa? gre ve? zraka pod avtom, kot ?e je ni?ji.

 

?e bi se res upor z vi?ino pove?al pol nobena MPSs-ka nebi ?la tolk kot gre ker je 4 cm vi?ja od normalnih 6k. :ne vem:

 

Cd=F/ (1/2ro*A*v^2)

 

4cm je majhna razlika (A je celna povrsina, sirinaxvisina siluete , pri MPSju je problem, ker je Cd bistveno slabsi (sirse gume, izboklina na havbi itd itd) od navadnih sestk...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@Labi, pol se strinja? s tem kar sem napisal 2 objavi vi?je? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne pozabit na venturijev efekt, kjer se pri zni?anem avtu zmanj?a prostornina prostora med karoserijo in tlemi, kar v primerjavi z navadno visokim avtomobilom pomeni povi?anje hitrosti zraka pod vozilom in s tem zmanj?anje tlaka, kar posledi?no pomeni, da se avto bolj dr?i tal. Ampak vse te sile zaradi vi?je hitrosti zraka pod karoserijo pove?ajo trenje in seveda sila pritiskanja avta k tlom je treba nekje vzet zato bi osebno veliko prej rekel, da je zni?an avto po?asnej?i od normalno visokega ne glede na manj?i ?elni presek se pa bolje dr?i ceste.

33112_1.png

Napisano

ce bi blo dno cist ravno in nobenih spranj mogoce, drugace pa ne

 

znizana 6-ka se bolj drzi zaradi nizanja tezisca in nic drugega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

Cd=F/ (1/2ro*A*v^2)

 

4cm je majhna razlika (A je celna povrsina, sirinaxvisina siluete , pri MPSju je problem, ker je Cd bistveno slabsi (sirse gume, izboklina na havbi itd itd) od navadnih sestk...

 

Izboklina "ni" kak poseben upor ker del zraka takoj na za?etku izbokline "po?re" kanal ki ga vodi v interkuler, je pa to dejansko vse kar gre skozi masko.

Hlajenje je samo tisti del pod tablico.

?irina pa je fabr?ko 215, tolk kot imajo vse 6ke za 17" kolesi. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Izboklina "ni" kak poseben upor ker del zraka takoj na za?etku izbokline "po?re" kanal ki ga vodi v interkuler, je pa to dejansko vse kar gre skozi masko.

Hlajenje je samo tisti del pod tablico.

?irina pa je fabr?ko 215, tolk kot imajo vse 6ke za 17" kolesi. :ne vem:

 

ja sej same izgube v smislu aerodinamike...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  je LabiGT napisal:

ja sej same izgube v smislu aerodinamike...

 

Ok so pa ?ir?i in vi?ji sprednji blatniki, to ziher NI bonus.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je LabiGT napisal:

ce bi blo dno cist ravno in nobenih spranj mogoce, drugace pa ne

 

Zato ima Clio 2 RS pod motorjem plastiko, da je (bolj) ravno dno. Ostali Clioti te plastike nimajo.

 

Druga?e pa ?tudirat tole. Pa nekako sumim, da so se pri MPSki potrudili z aerodinamiko, da ni bistveno slab?a kot pri navadni. In ne glede na razliko, ta ni tako velika, da se spla?a komplicirati ker gre v osnovi ?e vedno za isto obliko.

Napisano
  je Marko_mx-3 napisal:

220 brez te?av, za ?e ene 10 do 15 km bi se moral pa ?e mal pomatrat :harhar:

 

te matra menjalnik? :)

simon ti pa vedno s kakim uporabnim linkom uletis :bravo:

Napisano

U?eri sm pospe?il do 230kmh, pa sm mel ob?utk d mam ?e kr neki rezerve, kar bo vrjetn resnica! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.