Skoči na vsebino

Kon?ne hitrosti va?ih mazdic?

Ustvari kratki URL


Sorti

Priporočeno sporočilo

En dan grem pa ?e jz mojga ?rnga zmaja stisnit, matr ste me narajcal! Zaenkat ve? kot nekih dobrih 220 kmh ga ?e nisem nateru (brez vinjete je blo itak bl bedno vse skup, vsaki? sem dost riskiru ?e s samo pojavo na AC)! :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 566
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

jaz moje v dveh letih ve? kot 180 ?e nisem nateral :blush: . Prihajam iz severnoprimorskega konca, kjer smo bolj mojstri ozkih cest, ovinkov in pospe?kov, kon?na hitrost pa nikoli ni pri?la v po?tev. Bom pa probal, seveda, ste tud mene zrajcal :hudicek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz moje v dveh letih ve? kot 180 ?e nisem nateral :blush: . Prihajam iz severnoprimorskega konca, kjer smo bolj mojstri ozkih cest, ovinkov in pospe?kov, kon?na hitrost pa nikoli ni pri?la v po?tev. Bom pa probal, seveda, ste tud mene zrajcal :hudicek:

 

 

Aha, potem se vozimo po istih krajih.... :P Pozabil si ?e dodati nenadnih izogibanj lukenj, kamnov in blesavih Italijanov na cesti... :P:D:D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cao

 

Danes na avtocesti 220km/h :bravo: , pa se mi je glih kamion nasral in pol bremzat kot konj, tko da bi lahko slo se malo vec :angry2: , pa drugic.

 

LP

!!! Adrenalin is our food, speed is our drug, DOWNHILL is our life,... =) !!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pravte, a se na Kon?ni kej porajta, ?e je avto zni?an za 40mm, pa napram istimu z original vi?ino (kar bom mev - upam v roku druzga tedna)? Po moji kme?ki logiki DA, kaj pa pore?ete maherji? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pravte, a se na Kon?ni kej porajta, ?e je avto zni?an za 40mm, pa napram istimu z original vi?ino (kar bom mev - upam v roku druzga tedna)? Po moji kme?ki logiki DA, kaj pa pore?ete maherji? :D

 

Model upor zraka in kotalni upor gum je isti, tako da vi?ina ne more bit nevem kak bonus.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Model upor zraka in kotalni upor gum je isti, tako da vi?ina ne more bit nevem kak bonus.

 

motis se, ker je celna povrsina manjsa, kar pomeni da A*cw je manj in zaradi tega tudi skupni upor zraka je manjsi

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz pa ?e vedno re?em, da je kon?na hitrost ?it... va?en je pospe?ek, pa naj si bo to po ravnici ali pa centrifugalni skozi ovinke :);)

 

moje ?rne grable grejo ?ez 200, kar se mi zdi ve? kot dovolj, probal sem ?e tudi, se im pa zdi prenevarno vozit po na?ih cestah s tako hitrostjo, ker ljudje enostavno nismo dorasli takim hitrostim, nekateri se ?e 60 ne znajo vozit :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

motis se, ker je celna povrsina manjsa, kar pomeni da A*cw je manj in zaradi tega tudi skupni upor zraka je manjsi

 

Alo, majstr ?elna povr?ina je samo tolk manj?a kot manj "?trlijo" kolesa iz karoserije spodaj, kar je skoraj zanemarljivo, kel povadai tisti ki ni?ajo pol gor ba?ejo ?ir?e gume.

?e je avto "dvignjen" pa? gre ve? zraka pod avtom, kot ?e je ni?ji.

 

?e bi se res upor z vi?ino pove?al pol nobena MPSs-ka nebi ?la tolk kot gre ker je 4 cm vi?ja od normalnih 6k. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ajvar, kako pa ve? koliko bi letela ?e bi bila par centi ni?ja?? Mislim, da ?e bi bila ?e nekolko ni?ja, bi ?la pa? ?e xy km-jev hitreje (po moji kme?ki pameti pa?)! :ne vem:

 

Isto je npr. ?e imata mazda 5 in pa 6 identi?en motor, ima 5ka bistveno ve?ji zra?ni upor (dobro sta tudi razli?nih oblik), ampak ho?em neki druga povedat, npr. Golf V in pa Golf V Plus (oblika ista a eden bistveno vi?ji), pa ?e primerjamo njune karakteristike se upam it stavit da je kar nekaj razlike. :ne vem:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alo, majstr ?elna povr?ina je samo tolk manj?a kot manj "?trlijo" kolesa iz karoserije spodaj, kar je skoraj zanemarljivo, kel povadai tisti ki ni?ajo pol gor ba?ejo ?ir?e gume.

?e je avto "dvignjen" pa? gre ve? zraka pod avtom, kot ?e je ni?ji.

 

?e bi se res upor z vi?ino pove?al pol nobena MPSs-ka nebi ?la tolk kot gre ker je 4 cm vi?ja od normalnih 6k. :ne vem:

 

Cd=F/ (1/2ro*A*v^2)

 

4cm je majhna razlika (A je celna povrsina, sirinaxvisina siluete , pri MPSju je problem, ker je Cd bistveno slabsi (sirse gume, izboklina na havbi itd itd) od navadnih sestk...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne pozabit na venturijev efekt, kjer se pri zni?anem avtu zmanj?a prostornina prostora med karoserijo in tlemi, kar v primerjavi z navadno visokim avtomobilom pomeni povi?anje hitrosti zraka pod vozilom in s tem zmanj?anje tlaka, kar posledi?no pomeni, da se avto bolj dr?i tal. Ampak vse te sile zaradi vi?je hitrosti zraka pod karoserijo pove?ajo trenje in seveda sila pritiskanja avta k tlom je treba nekje vzet zato bi osebno veliko prej rekel, da je zni?an avto po?asnej?i od normalno visokega ne glede na manj?i ?elni presek se pa bolje dr?i ceste.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cd=F/ (1/2ro*A*v^2)

 

4cm je majhna razlika (A je celna povrsina, sirinaxvisina siluete , pri MPSju je problem, ker je Cd bistveno slabsi (sirse gume, izboklina na havbi itd itd) od navadnih sestk...

 

Izboklina "ni" kak poseben upor ker del zraka takoj na za?etku izbokline "po?re" kanal ki ga vodi v interkuler, je pa to dejansko vse kar gre skozi masko.

Hlajenje je samo tisti del pod tablico.

?irina pa je fabr?ko 215, tolk kot imajo vse 6ke za 17" kolesi. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izboklina "ni" kak poseben upor ker del zraka takoj na za?etku izbokline "po?re" kanal ki ga vodi v interkuler, je pa to dejansko vse kar gre skozi masko.

Hlajenje je samo tisti del pod tablico.

?irina pa je fabr?ko 215, tolk kot imajo vse 6ke za 17" kolesi. :ne vem:

 

ja sej same izgube v smislu aerodinamike...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja sej same izgube v smislu aerodinamike...

 

Ok so pa ?ir?i in vi?ji sprednji blatniki, to ziher NI bonus.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce bi blo dno cist ravno in nobenih spranj mogoce, drugace pa ne

 

Zato ima Clio 2 RS pod motorjem plastiko, da je (bolj) ravno dno. Ostali Clioti te plastike nimajo.

 

Druga?e pa ?tudirat tole. Pa nekako sumim, da so se pri MPSki potrudili z aerodinamiko, da ni bistveno slab?a kot pri navadni. In ne glede na razliko, ta ni tako velika, da se spla?a komplicirati ker gre v osnovi ?e vedno za isto obliko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.