element Napisano 10. november, 2006 Prijavi Napisano 10. november, 2006 Torej kr naenkrat mi je za?ela mazda cukat. Najbolj se pozna pri speljevanju sploh ?e spelje? 1000-2000 obratov, nad 3000 se ne pozna ve? ampak je o?itno. ?e bolj pa je problem ?e pri nizkih obratih do konca pohodim gas. Obrati kr zanihajo pa pol po?as cukajo?e potegne pol nad 3000 pa vle?e. Ampak ?e recimo pri 5000 spustim gas pa ga do konca nabijem spet zacuka, manj o?itno. Kaj bi blo narobe? Mi pa ?re tud velik olja tko da razmi?ljam o enigne rebuildu. Za?el je neki klenkat pa sm vidu da je olje ?ist na low, sm dolil 2 litra, zdej je pa ?e na polovici H-L. To je blo 14dni-3 tedne nazaj. Kak?ne ideje? Olje je ?e ?rn pomojem bi blo treba vse skup menjat ne sam dolivat... Citiraj
mazdohist Napisano 10. november, 2006 Prijavi Napisano 10. november, 2006 Torej kr naenkrat mi je za?ela mazda cukat. Najbolj se pozna pri speljevanju sploh ?e spelje? 1000-2000 obratov, nad 3000 se ne pozna ve? ampak je o?itno. ?e bolj pa je problem ?e pri nizkih obratih do konca pohodim gas. Obrati kr zanihajo pa pol po?as cukajo?e potegne pol nad 3000 pa vle?e. Ampak ?e recimo pri 5000 spustim gas pa ga do konca nabijem spet zacuka, manj o?itno. Kaj bi blo narobe? Mi pa ?re tud velik olja tko da razmi?ljam o enigne rebuildu. Za?el je neki klenkat pa sm vidu da je olje ?ist na low, sm dolil 2 litra, zdej je pa ?e na polovici H-L. To je blo 14dni-3 tedne nazaj. Kak?ne ideje? Olje je ?e ?rn pomojem bi blo treba vse skup menjat ne sam dolivat... pa ti je kaj jasen kdaj je biv narjen tazadn servis???mam jz ze neki casa take probleme pa ni se nobene frke sam da masina ze ko svinsko poje da kr usesa bolijo!!! :ne vem: :ne vem: Citiraj mazda teka teka in se razspaca lite feltne pa ostanejo doma!
element Napisano 10. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 10. november, 2006 11.000 je bil tazadn servis. Sej sm bil naro?en pr mehaniku pa je kr neki bluzil da ni vedu da sva zmenjena tud za servis pa je sam zobat jermen mal od?ponal in to je blo to. Pa valda jaz mislu ah sej je itak servis naredu nov olje pa to, n? gledal in pol je za?el neki klenkat notr. Preverim olje, olja ni. Sm mislu da je lu?ico naredu v gara?i. Gara?a suha. Dolijem 2 L da neha klenkat. Pol mi je pa povedal da sploh ni servisa delal. Zdej mi ene bu?e prodaja tko da k njemu ne peljem ve?. Ampak je zdej 2 tedna od tega pa je za?el kr neki cukat tko k sm opisal v prvem postu. Tko da je neki ?udn. Nivo olja je pa tud kr padu, dost prehitr. Tko da to se ene ?udne stvari dogajajo. Pa ?e klenkat je nazaj za?el :ne vem: Citiraj
element Napisano 10. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 10. november, 2006 Dolil olje pa resetiral elektroniko. Zdej ne klenka ve?, ampak cuka ?e vedno. Pa tud klenkanje bo nazaj, kr ?utim na vodi. Citiraj
ali086 Napisano 10. november, 2006 Prijavi Napisano 10. november, 2006 poglej ce mas vodo v hladilniku,pa poglej ce so ti kabli za svecke dobri,pa svecke tut. poglej ce mas vodo v hladilniku,pa poglej ce so ti kabli za svecke dobri,pa svecke tut. pa dej zmert kompresijo Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 10. november, 2006 Prijavi Napisano 10. november, 2006 Najprej da ra??istimo klenkanje, ker mislim da si malo zame?al. Verjetno ti sli?i? en kovinski zvok ki ropota in to so ?e malo zmatrani dro?niki, malo ve?krat olje zamenjati in ne kak?n zelo redek olje ker bo ?e bolj ropotalo. Klekanje je pa ko ni dobro nastavljen v?ig in prihaja do samov?igov, lahko je pa tudi kriv bencin za to. glede cukanja pa orenk servis naredit (sve?ke, kable, filtre z bencinskim vred, ....) pa dej zmert kompresijo Tole tudi nebi bila slaba ideja Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 Dolil olje pa resetiral elektroniko. Zdej ne klenka ve?, ampak cuka ?e vedno. Pa tud klenkanje bo nazaj, kr ?utim na vodi. Mojster najprej v motor pravo lje pa ga nebo treba dolivat(100% ima? noter navadno mineralno olje), ?e se bo? ?e naprej vozil s takim oljem ti bo pa po?as nehu kurit olje in tudi bencin, cukanje bo tud verjetno prenehalo, ker ti bi itaq vse skupaj zaribalo.Cukanje pa je ponavadi v povezavi z elektriko-v?igom. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
element Napisano 11. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 11. november, 2006 Kako zmerim kompresijo? Opazu sm da je pritisk olja padu. Kabli bi bli za zamenjat ja, edn je kr z izolircem povit. Na tujih forumih sm prebral da so original mazdini kabli zlo bogi, a kdo ve kje se dobijo k?ni bolj?i aftermarket? Katere sve?ke in olje naj dam notr? A porabo olja se da z dobrim oljem zmanj?at? Ja tist glede klenkanja ma? prav, ne klenka ampak dela en kovinski zvok "tk tk tk tk tk" iz ma?ine, sm se slabo izrazu. Citiraj
ali086 Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 Kako zmerim kompresijo? Opazu sm da je pritisk olja padu. Kabli bi bli za zamenjat ja, edn je kr z izolircem povit. Na tujih forumih sm prebral da so original mazdini kabli zlo bogi, a kdo ve kje se dobijo k?ni bolj?i aftermarket? Katere sve?ke in olje naj dam notr? A porabo olja se da z dobrim oljem zmanj?at? Ja tist glede klenkanja ma? prav, ne klenka ampak dela en kovinski zvok "tk tk tk tk tk" iz ma?ine, sm se slabo izrazu. Kompresijo ti zmeri mehanik.Kabli so tm okol 17k,se pa najdejo cenejsi(10k)-kir motor pa mas?Olje pa kup ful sintetik,svecke pa kupis tiste ko ti bojo dal po prometni.Prvo pa zmer kompresijo. Citiraj
uklopko Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 vidm da ma? isti problem k js!!!! Glede cukanja glej stvari kot so: benc.filter,sve?ke,kabli,razd.kapa,in pa preglej kake vakum cevke (vse to je man?i denar in jih zamenjaj da zo?a? krog morebitnih krivcev!!!) Ne govorim da zamenjaj use po potrebi samo!!!!! za porabo olja pa probaj z drugim oljem da vidi? razliko Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
element Napisano 11. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 11. november, 2006 MX-5 90 - 93 je ampak ne vem to?no letnika. Prva registracija '94 ampak je ?e tastar model ker ma 1.6 85kw motor. B6P? Kako se meri kompresijo? Kable bi dal pa ene kvalitetne, a pozna? k?nga konktretnga dilerja al pa firmo kablov? ID je JMZNA18B201116339 a zna kdo razbrat kej iz tega? Mogo?e kdo k na mazdi dela Kompresijo ti zmeri mehanik.Kabli so tm okol 17k,se pa najdejo cenejsi(10k)-kir motor pa mas?Olje pa kup ful sintetik,svecke pa kupis tiste ko ti bojo dal po prometni.Prvo pa zmer kompresijo. Citiraj
ali086 Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 MX-5 90 - 93 je ampak ne vem to?no letnika. Prva registracija '94 ampak je ?e tastar model ker ma 1.6 85kw motor. B6P? Kako se meri kompresijo? Kable bi dal pa ene kvalitetne, a pozna? k?nga konktretnga dilerja al pa firmo kablov? ID je JMZNA18B201116339 a zna kdo razbrat kej iz tega? Mogo?e kdo k na mazdi dela Mehanik ti meri kompresijo na sveckah.Po tem ti on loh dost pove.IMena trgovine se ne spomnem, sam vem da so tle na celskem koncu najcenejsi(js sm kable placo 10500sit-drugod so pa bli po 16-17000 sit).Ce ti mehanik omeni generalko,vedi da se ne splaca kr bos najdo drug motor dost cenej. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 Mehanik ti meri kompresijo na sveckah.Po tem ti on loh dost pove.IMena trgovine se ne spomnem, sam vem da so tle na celskem koncu najcenejsi(js sm kable placo 10500sit-drugod so pa bli po 16-17000 sit).Ce ti mehanik omeni generalko,vedi da se ne splaca kr bos najdo drug motor dost cenej. Kompresijo na sve?kah, kak se to dela, nazadnje sva s Uklop?i?em ,erila kompresijo tako da sva sve?ke ven pobrala in potem merla kompresijo, sva delala narobe ?? Kabli pa je najbol? ?e dobi? kje NGK-jeve, niso pocen so pa zakon.Lahko neha? z generalko, niso vsi motorji kot je bil tvoj. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
ali086 Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 Kompresijo na sve?kah, kak se to dela, nazadnje sva s Uklop?i?em ,erila kompresijo tako da sva sve?ke ven pobrala in potem merla kompresijo, sva delala narobe ?? Kabli pa je najbol? ?e dbi? kje NGK-jeve, niso pocen so pa zakon.Lahko neha? z generalko, nido vsi motorji kot je bil tvoj. se mislo sm tk sam izrazo sm se narobe.generalko pa omenjam zato kr so se mi podobne stvari dogajale. Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 se mislo sm tk sam izrazo sm se narobe.generalko pa omenjam zato kr so se mi podobne stvari dogajale. Ni omenil pomankanja hladilne teko?ine in belega dima zadaj. Olje mu pa ?re kej ni pravo-oziroma je staro.Pa tlak olja in kompresijo lahko pomerim, ?e je potrebno. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
ali086 Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 Ni omenil pomankanja hladilne teko?ine in belega dima zadaj. Olje mu pa ?re kej ni pravo-oziroma je staro.Pa tlak olja in kompresijo lahko pomerim, ?e je potrebno. prijatu men je motor zru olje pol so se pa zacele ostale stvari dogajat.Si predstavlas da ti motor pozre za 450km 2-3l olja.JA ponavadi je tok da ti olje zre ce ni dobro al pa pravo-pa tut ce je motor zjahan,pol je pa treba mal motor razdret.Se strinjas al spet mislis da nimam prav? Citiraj
element Napisano 11. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 11. november, 2006 A kdo ve kje dobit te NGK-jeve kable. Druga? pa se kadi zadaj ven sploh ?e je mrzla ma?ina. Smrdi po olju. Pol k se ogreje je bolj? ampak smrdi ?e vedno. Za engine rebuild sm ?e gledal. Vsa tesnila pa le?aji pridejo 395$ + po?tnina, pol pa ?e batni obro?ki, pumpi, jermeni. Ampak jermeni so ?e dobri pa pumpa naj bi tud na?eloma bla. Cevi bi blo treba ?e zamenjat ker so ?e rahlo preparele po vseh teh letih. Pol k je pa enkrat ma?ina razdrta do konca pa port & polish. Zgleda da bo nenamenoma to postal zimski projekt... Ampak to je ?it pol k ma? enkrat razdrt bi menjal vse, ke?a pa ni. No ampak najprej bi rad zrihtal vsaj tolk da bi se dal normalno vozit brez da se blok razdira... Citiraj
uklopko Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 HALO 2-3l olja!!! V motorju ga je pa mal ?ez 3 litre!!! Tle se neki ne ujem kolega (ali086) res je sva pa merila kompresijo natanko tako kot je Yavarye napisal!!! Meni je avto tudi cukal!!!! Sm zamenjal kable cca 9jurjov, pa sve?ke pa je ?e vedno cukal,pa sm zamenjal bencinski filter,avto ?e vedno cukal,sm sumil lambdo sondo,jo odklopil in ?e zmeri je cukal,pol sm pa ?e razdru cel zra?ni sistem pa na?telu ?portni filter in je zadeva nehala cukat!!!! Dj mam s5 orgin.filter in dela avto uredu!! Po moje je bila kaka cevka slabo nataknjena ali kaj pod. Kable pa najprej sprobaj preden jih nabavi?!!! ?e je kaka razlika -da jih po nepotrebnem ne kupuje? Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Marko_mx-3 Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 Kaj ?e bi raje vzel pol 1.8 motor in tistega obnovil in pripravil na kak?nega pol?ka A ?kolka je pa vredu? Citiraj
element Napisano 11. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 11. november, 2006 Kaj ?e bi raje vzel pol 1.8 motor in tistega obnovil in pripravil na kak?nega pol?ka A ?kolka je pa vredu? ?kolka je najbolj?a kar sm jo mel ?ast videt na MX-5-kah tega letnika. Kje dobit 1.8 motor? Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 prijatu men je motor zru olje pol so se pa zacele ostale stvari dogajat.Si predstavlas da ti motor pozre za 450km 2-3l olja.JA ponavadi je tok da ti olje zre ce ni dobro al pa pravo-pa tut ce je motor zjahan,pol je pa treba mal motor razdret.Se strinjas al spet mislis da nimam prav? Ne mislim da nima? prav, samo preberi si naprej .. 2-3 olja motor NE more po?ret sploh pa ne v 450 kilometrih, pa ?e bi na batu imel samo zgornji-kompresijski obro?ek. Lahko je bila po?ena glava ali blok. Ti ?e vedno nisi povedal kaj si ugotovil da je bilo narobe s tvojim motorjem, kak?ni so bili cilindri(obrabljenost-ovalnost), obrabljenost batov, pro?nost(oziroma nepro?nost) batnih obro?kov, stanje tesnil(semeringov-teflonov) na ventilih,... Mojster druga?e pa vse lepo in prav, samo ni najprej ?raufaj in potem ugotavljaj, ampak je ravno obratno. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
ali086 Napisano 11. november, 2006 Prijavi Napisano 11. november, 2006 ?kolka je najbolj?a kar sm jo mel ?ast videt na MX-5-kah tega letnika. Kje dobit 1.8 motor? Na kakem odpadu.Priporoco bi ti da poklices odpad avto ende,to je bliz maribora.Ce slucajn majo. Pebi,pebi v motorju mas tm od 3,7 do 4l olja.Pa ne mi govorit da ne more pozret loh,loh.Pa se kak loh pozre.Ce je motor zjahan je zjahan. Citiraj
uklopko Napisano 12. november, 2006 Prijavi Napisano 12. november, 2006 ni mo?no da po?re ker motor prej zariba!!!!!!! najprej pade pritisk olja potem pa tudi olna pumpa ne dobi dovol olja da bi to delal tako kot more!!! Motor bi se ti pregrel ?e preden bi kam pri?el!!! sicer pa BV razglablat Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
element Napisano 12. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 12. november, 2006 Ok, bom se pozanimal. Najprej bo en ornk servis padu pol bom pa vidu kako naprej. Citiraj
ali086 Napisano 13. november, 2006 Prijavi Napisano 13. november, 2006 ni mo?no da po?re ker motor prej zariba!!!!!!! najprej pade pritisk olja potem pa tudi olna pumpa ne dobi dovol olja da bi to delal tako kot more!!!Motor bi se ti pregrel ?e preden bi kam pri?el!!! sicer pa BV razglablat No men ni motor zaribo,delo je normalno,sam ole je pa zro. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.