mazdohist Napisano 13. november, 2006 Prijavi Napisano 13. november, 2006 Na kakem odpadu.Priporoco bi ti da poklices odpad avto ende,to je bliz maribora.Ce slucajn majo. Pebi,pebi v motorju mas tm od 3,7 do 4l olja.Pa ne mi govorit da ne more pozret loh,loh.Pa se kak loh pozre.Ce je motor zjahan je zjahan. ne verjamem ce bi tm mel motorcrk ker smn jaz ze pred casom zlo intenzivno iskav 1.8 mlin pa ga ni blo niker za dobit!!! :ne vem: Citiraj mazda teka teka in se razspaca lite feltne pa ostanejo doma!
ali086 Napisano 13. november, 2006 Prijavi Napisano 13. november, 2006 ne verjamem ce bi tm mel motorcrk ker smn jaz ze pred casom zlo intenzivno iskav 1.8 mlin pa ga ni blo niker za dobit!!! :ne vem: Men so ga pa tam ponujal.18 Citiraj
mazdohist Napisano 13. november, 2006 Prijavi Napisano 13. november, 2006 Men so ga pa tam ponujal.18 hm zakon bom se jaz mal pozvedu pa preklicav morda pa se kaj zase najdem!!! Citiraj mazda teka teka in se razspaca lite feltne pa ostanejo doma!
element Napisano 19. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 19. november, 2006 Sem zamenju olje, filter pa je bistveno bolj? sam ?e zmer cuka tm 1000-2000 obratov. I??em NGK-jeve kable, a kdo ve kje se jih dobi? ?e ?e vedno ne bo delal pa menjat naprej... Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 19. november, 2006 Prijavi Napisano 19. november, 2006 Kaj pa bencinski filter? Citiraj
element Napisano 20. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 20. november, 2006 Nism ?e menjal, je v planu. Ok mam pa ?e en problem. In sicer ro?na ne prime ni?. Zamenjal sm zadnje pakne ker so ble res ?e za?gane ampak to ni fora. Tud zajle so baje vredu (eno bi blo dobr zamenjat). Glavn problem naj bi bil da tist mehanizm k prek zajle stisne bat skup ne deluje. Ne gre do konca. Mehanik mi je reku da bi mogu dat obnovit zadnje bremze kar bi stal 20k po komadu (da menja tesnila). Ok kaj majo tesnila veze s tem da ro?na ne dela (bremze pa)? Druga? mi je pa prodajal da ro?na itak ne bo nikol prjela tolk kot na avtih kjer je zadaj boben ker so to pa? diski. Men ni va?n n? drugega kot da zadnje bremze primejo pa da ko med vo?njo ro?no zategnem zadnja kolesa blokirajo. Pa tud ?e s ?arovnijo. In to se ne sme zgodit ?ist na koncu da vle?em ro?no kot da vozim vlak. Kaj naj nardim? Citiraj
ali086 Napisano 20. november, 2006 Prijavi Napisano 20. november, 2006 Nism ?e menjal, je v planu. Ok mam pa ?e en problem. In sicer ro?na ne prime ni?. Zamenjal sm zadnje pakne ker so ble res ?e za?gane ampak to ni fora. Tud zajle so baje vredu (eno bi blo dobr zamenjat). Glavn problem naj bi bil da tist mehanizm k prek zajle stisne bat skup ne deluje. Ne gre do konca. Mehanik mi je reku da bi mogu dat obnovit zadnje bremze kar bi stal 20k po komadu (da menja tesnila). Ok kaj majo tesnila veze s tem da ro?na ne dela (bremze pa)? Druga? mi je pa prodajal da ro?na itak ne bo nikol prjela tolk kot na avtih kjer je zadaj boben ker so to pa? diski. Men ni va?n n? drugega kot da zadnje bremze primejo pa da ko med vo?njo ro?no zategnem zadnja kolesa blokirajo. Pa tud ?e s ?arovnijo. In to se ne sme zgodit ?ist na koncu da vle?em ro?no kot da vozim vlak. Kaj naj nardim? Pojid komu ko se ukvarja sam z zavornimi sistemi.in motor kej bols Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 20. november, 2006 Prijavi Napisano 20. november, 2006 Bobni primejo ve? kot pa diski !!! Diski se uporabljajo samo zato ker je bolj?e hlajenje in se ne segrejejo tolk hitro. Najbolje da si omisli? hidravli?no ro?no. Ti lahko Yavarye pove koliko njemu priero ro?na in meni tud skor da ni? ne prime pa je celoten sistem obnovljen (zajle, plo??ice, ...) Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 20. november, 2006 Prijavi Napisano 20. november, 2006 Diski zadaj in ro?na zavora sux big time, ni? vrtenja z ro?no in podobnega.. Kar se pa ti?e pri zaviranju pa dela 100 na uro ok. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
element Napisano 20. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 20. november, 2006 Meni ne prime ?ist ni?, tud v klancu me je strah pustit avto, skos ga moram met v prestavi. Prjatu ma diske zadaj pa komot blokira zadnja kolesa z ro?no na kii. Druga? pa a poznate koga k se ukvarja z bremzami? Pa glede hidravli?ne ro?ne, a ma kdo kej ve? informacij o tem? Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 20. november, 2006 Prijavi Napisano 20. november, 2006 www.slo-drift.com Tam je nekje ena tema o hidravli?ni ro?ni v BMWju Citiraj
element Napisano 20. november, 2006 Avtor Prijavi Napisano 20. november, 2006 Sm najdu na BMW forumu. Na ?alost so slike zginle, un model k hosta je komp ugasnu . Druga? pa bi blo fajn met kej takega. No najprej bi rad zrihtal vsaj tolk da me ni strah v klancu parkirat. Pol bo pa hidravlika padla. Citiraj
Gambino Napisano 23. november, 2006 Prijavi Napisano 23. november, 2006 Pele za NGK svecke se obrn na W-est Avtodeli trgovino, kle na Dolgem mostu, zraven pumpe. Avto pa zapel do mehanika ASAP, ker vem da nisi krimos al pa od ocija sine, in ti je cenej zdej rihtat, kot pa pol brez avta bit pa celo masino iskat. Drugac ti pa konc koncev vedno ostane moznost nakupa 1.8 rabljene masine iz VB, kjer ti eni dajo celo garancijo na motor... Uglavnem, poklic za kofe. Citiraj
jkuki Napisano 3. februar, 2007 Prijavi Napisano 3. februar, 2007 Jest sem re?il enak problem na moji 626 - je pa trajalo 6 mescev, napaka je bila pa res bolana ..... javi se me ?e te zanima ( bo? dal za eno pivo ) LP Citiraj
Strom Napisano 9. februar, 2007 Prijavi Napisano 9. februar, 2007 Yav, 1981 suzuki gsx 750 lahko popapa 2-3 litre olja od maribora do ljubljane. Moje cukanje do 2000-2500 obratov in ob?asno kasnej?e delovanje po 3 cilindrih (od ?tirih) so re?ile nove sve?ke. Lahko pa da so kabli bolj kaka in je pomagalo, da so se malo prerukal. V tem primeru bom kmalu videl, ampak zaenkrat (dobrih 100km) dela. LP Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 9. februar, 2007 Prijavi Napisano 9. februar, 2007 mora? pa res o?emat suzukija da tolk olja spije Citiraj
ReDevil Napisano 9. februar, 2007 Prijavi Napisano 9. februar, 2007 Zdele sm si vzev cajt in orng pregledu tole temo od za?etka do konca. Pa ?e zmeri neki ne ?tekam in sicer glede ola, ponavad ?e je motor ?e dost razturen, oz. Simon bi reku predihan. Pol po neki logiki gostej? olje ko da?, naj bi ga mn piv in ne obratno, ker ga mn spizdeva vn, tm kje obro?ki ne dihtajo! :ne vem: To sem tut sam pri 323 F opazu, ko sem enkat dav notr Kastrolo RS Formula 0W 60, pa je biv rezultat totalna tema oz. bi blo bol? da sm ga kr stran zliv, namest da sm dav za 4 litre 20 smukov SITov, to res ni biv biznis. In vidu sm da ga zna res popit 2 litra v par sto kmjih! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.