Skoči na vsebino

323F BA Body kit + styling

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Za take primere predlagam, da kontaktirate mojga maherja Edota iz Toma?eva!

 

Tle je cifra, pa se probite kej zment, ker npr. pragi se mi zdijo dost ugodni - Zemir dobr bi ti pasal! <_<

 

Edo: 041 508 794

in NE - n? nimam od tega, ?e sem ga mal pohvalu! :angry:

 

Ja hvala za cifro :D

  • Odgovori 105
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Mogo?e bo? mev ?e kej popusta, ?e pove? da nam je mazda?em ?e nekaj delal! :P

 

Upam samo da ne bo ?e dra?je, ker sem mu kar precej te?il, kako je treba nardit in bil pikolovski! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Res je huda F-ka! :bravo: Samo meni se zdi slika bolj photoshop. :blink: Ko je slikan spredaj ima druga?ne litke kot ko je slikan od zadaj. Ampak vseeno je pa dobra F-ka! :P

A od Bobija ne bo nih?e kupil bodykita? :(

Napisano

Mazdaspeed :D

Objavljena slika

 

Hud zadnji spojler :D

 

 

neki podobenga kot ma ford cosvorth!! ?zmeden?

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

ta je lepa, dej kak?no fotko od spredaj? da slu?ajno ni kak?en plug gor namontiran

 

Od spredaj mi ni ravno u?e?.post-101-1164292969_thumb.jpg

 

Grega glej tle jih ma? ful pa mal skombinira? pa je to to :bravo:

www.club323f.com/ba/cars/car.php

 

Mislim da se boste strinjal da je ta ena lep?ih :rispekt:post-101-1164293548_thumb.jpgpost-101-1164293621_thumb.jpg

Napisano

Mazdaspeed :D

Objavljena slika

 

Hud zadnji spojler :D

 

Temu jst pravm skret dila! :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Kozvort ?ank je najbr? ful prakti?en za kak?en havba parti, v smislu pitja, predn se gre vn! :D

 

Men je najlep?a tista slikana od zadi, rde?a, ko ma leksus lampe in 2 mini krogca za rikverc lampe izdolbena iz blende! Nasplo?no pa mi leksus nekak ne gre na rde?o, bognedej belo makino! B)

Dobrodo?li na forumu!

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

zakaj sploh lexuske s krom podlago ce so crne lepse

 

jaz bi si ono zadno lajsto na crno spricnil.. si bom ce dobim kje, original bi pustu za primer prodaje. vec mas krame na avtu tezje ga prodas

 

jaz bom tut makeover pocasi naredil, morda cez pocitnice zdaj :jupiii:

 

mimogrede, kok pride da ti feltne respraya nekdo (profi da se mi naujo ob prvem dezju oluple)

 

 

evo to je pa men zgreseno... lexuske pa rdeca srednja

bleh

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

kramo mam. treba bo do licarja it :) prej se fedre pocakat. Juhej ;D

heh k se enkrat to zacnes it ni konca :( i'm doomed and pennyless

Napisano

tile tvoji sta totalno razli?na podal?ka, na prvi beli je origanl V6 na drugi pa en X

 

 

sej ?rno ti lahko vsak li?ar pobarva, pa ?e veliko nebi smel vzet. Pa priporo?am da ostanejo samo navpi?ne pal?ke v odbija?u, tiste ki so zravn meglenk, ker res hudo pride :bravo:

Napisano

Samo kot ideja.... tko sm mel jaz narejeno....sem notr vse palcke pozagu pa stranski dve malo odebelil....Objavljena slika

Ce bos pa ze spredaj barval bi zanlo tudi zadaj lepo ispasti...sem ze jaz enkrat razmisljal...seveda ce obdrzis original odbijac.

 

 

 

LP, Andrej

Napisano

ja ja sj to sm studiru da bi tisto policko zadej tut potem s crno pobarvu, ampak samo v primeru da tud spredaj :) samo zadaj brez spredaj bi pomoje blo mal izven konteksta

 

sej vem da sta dva razlicna podaljska, samo od GT podaljsek ma u nulo linijo speljano tle pa ce bo samo pobarvana linija nevem kko bo izpadlo.. lahko izpade mal kitajsko :| nevem pa pa kk bi bolj nakazal linijo.. da kanalcke not izbrusim? al nevem.

 

a je ze kdo sam barval s crno zadeve? pac ni panike barve skint :) ker bom tko al tko pustu licarju neki za to da mi v osnovi na zeleno postriha zadeve.

 

mel sm tud idejo da bi okrog in okrog podaljski bli crni :D

Napisano

kanalcke sm zbrusu notr. :) bom pofotku, morebiti se pred lakiranjem

 

edit:

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

neki takega, tle se ne vidjo fajn. mal bolj ostra linija je kt tam sam men je kr vsec, da ni sam pofarbano da se mau loci. :)

Napisano

Lepo napreduje....

 

LP, Andrej

Napisano

Bo? dal za pal?kami mre?o? Hladilnik je kar na udaru ?e prileti kak?en ve?ji kamen oz. kaj podobnega skozi re?o.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.