Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ima kdo podobno izku?njo oz. ve kako ukrepati!?

 

Kmalu po nakupu Mazde 3 (15. december 2005) pri Avto Mo?nik d.o.o., sem pri hladnem v?igu, ko

je avto ''stal'' vsaj 8 ur, oziroma ?ez no? zaznal ropotanje motorja, ki je trajalo tudi ve? kilometrov

vo?nje. Ropot je letos tekom poletja postal ?edalje bolj glasen in dolgotrajen, zato sem se konec

avgusta oglasil pri podjetju Avto Mo?nik, kjer sva vozilo z ?eno kupila in ga februarja 2006 tudi

peljala na 1.servis pri 1000 prevo?enih kilometrih (oz. v mojem primeru pri 2000 kilometrih).

 

Ob mojem prvem obisku na servisu se mi dejali, da kaj takega (ropotanja) ne poznajo, in da bodo

povpra?ali po ostalih servisih. Ko sem pripeljal tja avto, je g. Marjan (kot sem razumel je on glavni

serviser) dejal, da motor pri nizkih obratih nekoliko preve? vibrira in da je verjetno problem v nekem

gumijastem delu pri vpetju motorja. (to naj bi bila serijska napaka pri omejeni seriji vozil, v kateri

pa moje vozilo ni).

 

Pa skoraj 2 mesecih zavla?evanja s strani servisa Mo?nik (da so zelo zasedeni, da je zbolel nekdo ki

skrbi za informacije glede serijskih napak, da ni materiala...) sem dne 6.11.2006 zjutraj pripeljal avto

na servis. Popoldan ob prevzemu so mi dejali, da so avto dvakrat hladnega v?gali, in da ni ropotal.

Seveda, kot sem jim razlo?il avto ropota, ?e ne obratuje dlje ?asa, na primer ?ez no?.

 

Torej tega dne na avtu niso naredili ni?. Zato sva se dogovorila da ostane avto ?ez no? na servisu, da

bo g. Marjan sli?al ta ropot (o?itno mi ni verjel!!). Ugotovili smo (poleg mene je bil prisoten g. Marjan

in ?e en serviser) dve pomanjklivosti, ropotanje motorja med vo?njo po hladnem v?igu in nekak?no

cviljenje sklopke pri prestavljanju. G. Marjan je dejal da ta problem poznajo, da se nekaj v

motorju (mislim da ''semeringi'') pravo?asno ne nama?ejo z oljem, in da bodo zamenjali olje.

 

Upravi?eno sem se takrat spra?eval, kak?no olje so mi pri I. servisu nato?ili v motor, da sedaj ni ve?

primerno in da zaradi njega motor pri hladnem v?igu ropota. Dogovorili smo se, da 16.11.2006 (ko

ne bodo ve? zasedeni z menjavo zimskih pnevmatik) napako odpravijo. Ko sem tega dne

popoldan pri?el po avto, je g. Marjan spet nekaj sprenevedal in govoril, do bo avto kmalu potrebno

servisirati, in da bi takrat odpravili napako. Po tem sem se razburil, saj imam servis na 20.000 km

predviden ?ele ?ez 4000 kilometrov oziroma februarja 2007, do takrat pa lahko na motorju nastane

kak?na trajna po?kodba. Ko sem ga vpra?al kaj so tokrat, ?e sploh so kaj naredili, je dejal da so

nastavili vpetje motorja-ni? ve? ni bilo govora o menjavi olja. Poleg tega je dejal, da si ne upa

''odpreti'' motorja...

 

ZAKLJU?EK

Kot je iz dopisa razvidno, kot ka?e pri Avto Mo?nik servisu sploh niso sposobni oziroma ne ?elijo odpraviti te napake. Mislim, da tak odnos do strank ne pripomore k ugledu vozil MAZDA, servisne mre?e oz. servisa Avto Mo?nik iz Britofa pri Kranju.

Napisano

Ima kdo podobno izku?njo oz. ve kako ukrepati!?

 

Kmalu po nakupu Mazde 3 (15. december 2005) pri Avto Mo?nik d.o.o., sem pri hladnem v?igu, ko

je avto ''stal'' vsaj 8 ur, oziroma ?ez no? zaznal ropotanje motorja, ki je trajalo tudi ve? kilometrov

vo?nje. Ropot je letos tekom poletja postal ?edalje bolj glasen in dolgotrajen, zato sem se konec

avgusta oglasil pri podjetju Avto Mo?nik, kjer sva vozilo z ?eno kupila in ga februarja 2006 tudi

peljala na 1.servis pri 1000 prevo?enih kilometrih (oz. v mojem primeru pri 2000 kilometrih).

 

Ob mojem prvem obisku na servisu se mi dejali, da kaj takega (ropotanja) ne poznajo, in da bodo

povpra?ali po ostalih servisih. Ko sem pripeljal tja avto, je g. Marjan (kot sem razumel je on glavni

serviser) dejal, da motor pri nizkih obratih nekoliko preve? vibrira in da je verjetno problem v nekem

gumijastem delu pri vpetju motorja. (to naj bi bila serijska napaka pri omejeni seriji vozil, v kateri

pa moje vozilo ni).

 

Pa skoraj 2 mesecih zavla?evanja s strani servisa Mo?nik (da so zelo zasedeni, da je zbolel nekdo ki

skrbi za informacije glede serijskih napak, da ni materiala...) sem dne 6.11.2006 zjutraj pripeljal avto

na servis. Popoldan ob prevzemu so mi dejali, da so avto dvakrat hladnega v?gali, in da ni ropotal.

Seveda, kot sem jim razlo?il avto ropota, ?e ne obratuje dlje ?asa, na primer ?ez no?.

 

Torej tega dne na avtu niso naredili ni?. Zato sva se dogovorila da ostane avto ?ez no? na servisu, da

bo g. Marjan sli?al ta ropot (o?itno mi ni verjel!!). Ugotovili smo (poleg mene je bil prisoten g. Marjan

in ?e en serviser) dve pomanjklivosti, ropotanje motorja med vo?njo po hladnem v?igu in nekak?no

cviljenje sklopke pri prestavljanju. G. Marjan je dejal da ta problem poznajo, da se nekaj v

motorju (mislim da ''semeringi'') pravo?asno ne nama?ejo z oljem, in da bodo zamenjali olje.

 

Upravi?eno sem se takrat spra?eval, kak?no olje so mi pri I. servisu nato?ili v motor, da sedaj ni ve?

primerno in da zaradi njega motor pri hladnem v?igu ropota. Dogovorili smo se, da 16.11.2006 (ko

ne bodo ve? zasedeni z menjavo zimskih pnevmatik) napako odpravijo. Ko sem tega dne

popoldan pri?el po avto, je g. Marjan spet nekaj sprenevedal in govoril, do bo avto kmalu potrebno

servisirati, in da bi takrat odpravili napako. Po tem sem se razburil, saj imam servis na 20.000 km

predviden ?ele ?ez 4000 kilometrov oziroma februarja 2007, do takrat pa lahko na motorju nastane

kak?na trajna po?kodba. Ko sem ga vpra?al kaj so tokrat, ?e sploh so kaj naredili, je dejal da so

nastavili vpetje motorja-ni? ve? ni bilo govora o menjavi olja. Poleg tega je dejal, da si ne upa

''odpreti'' motorja...

 

ZAKLJU?EK

Kot je iz dopisa razvidno, kot ka?e pri Avto Mo?nik servisu sploh niso sposobni oziroma ne ?elijo odpraviti te napake. Mislim, da tak odnos do strank ne pripomore k ugledu vozil MAZDA, servisne mre?e oz. servisa Avto Mo?nik iz Britofa pri Kranju.

 

Pelji ga na gamo in jim povej kaj in kje se je zgodilo pa bo mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zelo nestrokovno od Avto Mo?nik da tako delajo z strankami. Kot je ?e Yavarye rekel peljite na kak?en drug servis in jim razlo?ite kak?no diagnozo so na Avto Mo?nik postavili in kak?ne probleme ste imeli z njimi.

 

Za kak?en ropot se je pa ?lo? (kovinski ali bolj zamolkel)

 

Pa Diezel ali Bencinc?

Napisano

Nisi edini ki se prito?uje nad delom zgoraj omenjenega servisa.....

 

Osebno ti predlagam da se odpravi? na izlet do Ljubljane.... v Biv?i Gama center v BTC-ju.... tam kontakritaj gospoda ?tefana. ki ?ef tega servisa.... pa mislim da bosta lahko na isto "valovno dol?ino" pri?la....

 

LP David

Feel free....

Napisano

Kaj ima? za eno 3.Jaz imam 1.6 motor,mi ru?i samo pozimi-ko je mrzlo- in od zagonu motorja,kake 2-3min,to je normalno,ker je avtom.?telanje ventilov,ko se malo zagreje,vtihne.Poleti ni problema.

Je pa problem,pri 3800 obratih nekaj spredaj od spodaj zvibrira ali ????kaj vem kaj,sploh poleti v vro?ini in ko laufa klima???Na servisu ne vejo o tem za kaj se gre ni?.In ?e problem,vedno ko se avto na novo starta,ko speljem in iz prve prestavim v drugo brzino,se od spodaj sli?i zvok,kot da bi se nekaj vkloplo??????

Tak,da kaj naj re?em o tej mazdi,da si skoraj ne zaslu?i ime mazda.

Zdaj kaj jo imam 3 leta,so mi menjali komplet vse 4 alu feltne-vrok so se za?ele lu??it-,potem namestili novi predal pri sovozniku,je za?ela ?tekat klu?avnica,potem takoj v 1 letu so ?tekale zadnje zavorne plo??ice,ravno toliko so dr?ale ob diske,da so pri 20km na uro tulile-groza-,zadnji problem pa ,da se ni vgasnila lu?ka za airbag,namestili nako novo stikalo al kaj vem kaj-groza-.

Moti me pa ?e to,da v kuferamu skozi nekaj -?krta,pa naj podlo?im vse ?ivo.

Po mojem so te prve 3 na brzino naredli :D

 

Kaj vam delajo v redu?????

 

Z prej?no mazdo sem imel 170 000km,pa je sla ko ura. :jupiii:

Napisano

Kaj ima? za eno 3.Jaz imam 1.6 motor,mi ru?i samo pozimi-ko je mrzlo- in od zagonu motorja,kake 2-3min,to je normalno,ker je avtom.?telanje ventilov,ko se malo zagreje,vtihne.Poleti ni problema.

 

 

To MORA utihnit v najve? pol minute, ?e prej pa ?e doda? malo gasa, da se pove?ajo vrtljaji in hkrati tudi dvigne tlak olja, ki skrbi za nastavitev ventilov.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo mrzlega ni ravno dobro terat v obrate!

 

tudi mrzlemu avtu ne bo ni?, ?e mu bo? za 5-6 sekund pritisnil plin do ene 2500-3000 obratov...

 

pa naj je mazda ali karkoli drugo... pri dizlih seveda je 2000-2500 ?isto dovolj :)

 

saj se druga?e sploj peljat ne more?... (Yavar, ne komentiraj, ker vem da gre V6 odli?no tudi do 2000 RPM :) )

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tudi mrzlemu avtu ne bo ni?, ?e mu bo? za 5-6 sekund pritisnil plin do ene 2500-3000 obratov...

 

pa naj je mazda ali karkoli drugo... pri dizlih seveda je 2000-2500 ?isto dovolj :)

 

saj se druga?e sploj peljat ne more?... (Yavar, ne komentiraj, ker vem da gre V6 odli?no tudi do 2000 RPM :) )

 

Pa tudi nad 2000rpm (do 7800) se ni? ne brani zadnje ?ase ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Motor je bencinar, 1,4. Ropota pa celo leto, le da pozimi dlje ?asa, tudi cca 8 kilometrov. Je pa nekak?en kovinski zvok, kot da nekaj ne bi bilo namazano!!!

 

Mo?nik, temu bi bilo pa treba licenco vzet! To?no ve kaj je narobe, pa no?e u?timat. Ga bom ?e dobil...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, zadeva se je do neke stopnje, sicer neuspe?no, premaknila naprej!

 

28.12.2006 so mi na Avto Mo?nik servisu pregledali in nastavili ventile. Dva naj bi minimalno odstopala! Vendar poseg ni odpravil ropotanja. Avto na hladen v?ig ?e naprej ropota. Nasledni? naj bi mi citiram: neko stikalo (pod motorjem), ki uravnava koli?ino olja?? pregledali... bomo videli....

Napisano

No, zadeva se je do neke stopnje, sicer neuspe?no, premaknila naprej!

 

28.12.2006 so mi na Avto Mo?nik servisu pregledali in nastavili ventile. Dva naj bi minimalno odstopala! Vendar poseg ni odpravil ropotanja. Avto na hladen v?ig ?e naprej ropota. Nasledni? naj bi mi citiram: neko stikalo (pod motorjem), ki uravnava koli?ino olja?? pregledali... bomo videli....

 

Bla bla bla. Iluzija extra deluxe.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No, zadeva se je do neke stopnje, sicer neuspe?no, premaknila naprej!

 

28.12.2006 so mi na Avto Mo?nik servisu pregledali in nastavili ventile. Dva naj bi minimalno odstopala! Vendar poseg ni odpravil ropotanja. Avto na hladen v?ig ?e naprej ropota. Nasledni? naj bi mi citiram: neko stikalo (pod motorjem), ki uravnava koli?ino olja?? pregledali... bomo videli....

 

To nastavljanje ventilov in ?ude?no neko stikalo ki uravnava koli?ino olja, bi tudi jaz rad videl :whatever:

IPB Image
  • 3 tedne kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

mam isto mazdo 3 kt ti, pa tut men mal hladn motor ropota, pa so mi na servisu u lublani rek d je to normaln, a so teb ze kej resil?

Napisano

Miki

 

Hm, koliko ?asa pa ti ropota, pri kak?nih obratih?

 

Pri meni je stvar taka, vse skupaj ho?ejo malo potla?it, kao da to ni ni? ?udnega. ?eprav prav pri vseh mojih avtomobilih dosedaj ni nikoli ni? ropotalo, pa so bili tudi na ketnico (suzuki, nissan)...

 

..zakaj ketnico, ropotal naj bi nek ''?poner od pogonske ketnice''. Je pa zanimivo, da so mi klju b temu, da kao ni ni? narobe na servisu (btc) brezpla?no oz. brez dopla?ila nato?ili v motor neko drugo, bolj?o in dra?je olje od Mazdinega...zanimivo, pa ni? ni narobe! Kaj pa ko avto ne bo ve? v garanciji, mi bodo ?e bolj?e olje za isto ceno dajal!

 

Od kar je v motorju drugo olje je ropotanja nekoliko manj, vendar ?e vedno prisotno, posebej ?e so temp. blizu ali pod 0 stopinj celzija. Po tem, ko pospe?im, mi kdaj tudi ve? kilometrov ropota, v 5. prestavi, med 2-3 tiso? obrati. Ko ko iz gara?e vzvratno v majhen klan?ek zapeljem tud vedno ropota.

 

Stvari pa ne razi??ejo (servisi) oz. ne odpravijo ker takih primerov ?e niso obravnavali. Tako da bi mogu pridet nek glavni za servise iz Avstrije (Hubert al nekaj takega) in zadevo sli?at, in ?ele potem lahko on potrdi tak poseg oz. garancijski servis. Od pa pride v SLO zelo redko, 1-2 na leto, in ?e slu?ajno takrat ni zima, mu ne mor? ni? pokazat....skratka....za?aran krog.

 

Sporo?i tvoj kontakt, bomo ?li skupej v akcijo, hehe, lp matej

Napisano

Mogo?e pa ta problem re?imo z enim produktov programa 007. :ouje:

 

Probat ni greh.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Probat ni greh.

 

 

 

Hm, fanta....

 

....to ni hec, avto je star le dobro leto, pa ga tkole serje. Tako da ni variante o kak?ni menjavi iz 07, ?e pa bi bilo mo?no (pa? finan?no), pa to vsekakor ne bi bila mazda!

Napisano

Hm, fanta....

 

....to ni hec, avto je star le dobro leto, pa ga tkole serje. Tako da ni variante o kak?ni menjavi iz 07, ?e pa bi bilo mo?no (pa? finan?no), pa to vsekakor ne bi bila mazda!

 

misljeno je bilo produkt metabond (007) ne pa, da menjas avto...

ti bo sirius vec povedal

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Glede na opis te?av, ki jih omenja?, bi lahko bila napaka v neprecizni izdelavi kakega od hidravli?nih dro?nikov. 007 je pomagal pri taki napaki enemu puntu, kjer klub menjavi niso odpravili napake.

Bodi vztrajen na servisu in zahtevaj odpravo napake. Aditiv sem omreni bolj za tiste, ki se jim taka napaka javlja po 150.000 km, ali 200.000km, ?eprav ne dvomim, da bi tudi tebi pomagal, ampak zakaj bi trpel tovarni?ko napako na skoraj novem avtomobilu.

Kot ?e re?eno bodi vztrajen in ne daj se, kar tako odgnati s servisa. <_<<_<<_<

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

 

Je pa problem,pri 3800 obratih nekaj spredaj od spodaj zvibrira ali ????kaj vem kaj,sploh poleti v vro?ini in ko laufa klima???Na servisu ne vejo o tem za kaj se gre ni?.In ?e problem,vedno ko se avto na novo starta,ko speljem in iz prve prestavim v drugo brzino,se od spodaj sli?i zvok,kot da bi se nekaj vkloplo??????

 

Kaj vam delajo v redu?????

 

Z prej?no mazdo sem imel 170 000km,pa je sla ko ura. :jupiii:

 

Kod mene pri 3800 nekaj zavibrira ili rekao bih zaurla ali to samo jedamput, kao da ne?to sjedne na svoje mjesto i ond aje OK. Mo?da je to do auspuha.

 

Po ljeti kad radi klima i kad se auto zagrije hladan zrak ohladi plastiku pa pri cca 3000 zavibrira ova plastika

Objavljena slika

 

Po zimi mi se to stalno javljalo i onda sam re?il problem sa komadom spu?ve i sad je OK :bravo:

 

Objavljena slika

 

I ne?e? vjerovati i meni se ?uje nekakvo uklapanje u svim brzinama, rekli mi na servisu da je to normalno i da se to to ?uje hvatanje kuplunga (kva?ila)

 

I moja je prva serija iz 2004 godine!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.