Skoči na vsebino

sklopka mx5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

menjalnik od 1.8 sto posto pase gor sam za motor pa ne vem!!

to da od 323negre not vem sam mislm da je obstajala mx5 z turbo motorjrm!! :ne vem:

 

?aki malo, a jaz prav razumem, ti misli? da menjalnik od mazde 323 pa?e na mazdo MX5 :blink: ???

IPB Image
Napisano

Model 323 ima pre?no postavljen motor in menjalnik MX-5 pa vzdol?no in misli? da ima enak menjalnik ?? :blink:?zmeden?:blink:

Malo ?e premisli in pre?tudiraj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?aki malo, a jaz prav razumem, ti misli? da menjalnik od mazde 323 pa?e na mazdo MX5 :blink: ???

 

 

ne ne nisem mislu tega od 323 ampak od mx5 1,8 motor!

ker moja ima 5 stopenjskega 1,8 pa je imela 6 stopenjskega!!

 

Ali je bila za Jap. ali pa USA trg, nekje vem da je ila turbi verzija MX-5 pa ?e mazdaspeed je mislim da bila

 

ja tudi meni se zdi da so jo tovarnisko delal!!

je pa res da mazdaspeed dala tud nadgradnje za te motorje sam nebi zaj rad cel motor razderu pa menu celo njegovo drobovje ampak bi ga raje preprosto menjav!! :D

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Sem ?el malo brskat in na?el to http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine . Zgleda da so res bile tudi MX5 turbo :bravo: . Vendar ?al samo v USA in pri kengerujih in ?e to razli?ni motorji :blink: . Tu ?e en link za MX5 http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MX-5 . Mislim, da je zelo malo verjetno, da bo? na?el ta motor pri nas v EU ali bli?nji okolici :D , tako da ti ostane ali BPT od 323 ali Turbo kit.

IPB Image
Napisano

Sem ?el malo brskat in na?el to http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine . Zgleda da so res bile tudi MX5 turbo :bravo: . Vendar ?al samo v USA in pri kengerujih in ?e to razli?ni motorji :blink: . Tu ?e en link za MX5 http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MX-5 . Mislim, da je zelo malo verjetno, da bo? na?el ta motor pri nas v EU ali bli?nji okolici :D , tako da ti ostane ali BPT od 323 ali Turbo kit.

 

jojk zj sm pa cist zmeden ker koker sem jaz zaj tam razbrav ima mazda 323 oznako motorja B6 to pa je ista oznaka kot je na mojem!!! :ne vem: :ne vem:

in zj mi tle ne gre totalen nic skupaj!!

daj mi kako sliko od tvojega motorcka posli da vidim ce je to vsaj na preblizno enako!? <_<

 

am a tukaj na forumu nima nihce nikakersnih iskusenj z menjavo motorja na mx5 NA??

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Ja ti ima? B6 kateri je 1,6 motor, jaz pa BP z turbino, torej BPT. Kar se ti?e menjalnikov, jaz bi lahko uporabil menjalnik od 323 GTi kateri ima BP motor 1,8 16V brez turbine, menjalnik od 1,6 16V B6 motor pa ne pa?e. Torej BP motor ne pa?e na B6 menjalnik. ?e ti po?ljem pa sliko, bo? pa prepri?an da bi moralo pasat, ker sta motorja skoraj enaka. Je pa ?e ena mo?nost, dobit motor od 323GT-X BF mazd z 1,6 turbo motorjem z oznako B6T, to je tudi zelo ?ivahna zadeva in sem skoraj prepri?an da bi pasalo na tvoj menjalnik. Sicer je pa tak?en motor vgradil en ?lan tega foruma v Mazdo MX3, bi znal on dosti ve? povedat o tem motorju.

IPB Image
Napisano

aha kateri uporabnik pa je biv to?

am a pa ma mogoce ta motor od 323t isti izpusni kolektor kot moj? :whatever:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ne morm vrjet da je ?la u tko kratkem ?asu dvakat u k....! :ljubezen::P

 

 

jah tudi jaz ne sam sla je kaj naj sedaj!!!! <_<

 

bo ta dlje zdrzala!!!! :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Bo - bo, zihr! :danzoman:

 

Ne vem a je fora da zato ko se je lastnik umes zamenu, al pa tista rablena ni bla bohvekva! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Bo - bo, zihr! :danzoman:

 

Ne vem a je fora da zato ko se je lastnik umes zamenu, al pa tista rablena ni bla bohvekva! :ne vem:

 

 

 

malo to malo ono!!!! :P

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
    • Čestitke za nakup cx-30 in veliko bolj kot ne umirjenih kilometrov. V resnici pa tudi teh 140 konjev je dovolj za današnje razmere na naših cestah. 👍 Rdeča barva je pa za mene druga najlepša in najdražja Mazdina, najlepša pa tale.... 
    • Baje, da je frfotajoči z nutrijo zadnje cajte tam. Pa ne igra golfa ampak se igra igrice "a s ti tudi v nepravo lukno ubodu". 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.