Skoči na vsebino

semafor s kamero

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tempomat ni nikakor priporo?ljiv v mestnem prometu

 

post-483-1165875619.jpg

 

Zakaj sem prilo?il to sliko? Zato, ker je pod tistim pokrivalom mladeni?, ki je mislil, da mu se kaj takega ne more zgoditi. In na tem forumu je veliko takih, ki tako razmi?ljajo, ko pohodijo gas. ZAPOMNITE SI, PRAV VSAKEMU SE TO LAHKO ZGODI!!!!!, ?e ne zaradi lastne krivice, zaradi krivice drugega, ki je prav tako razmi?ljal.

Mogo?e je to grobo re?eno, vendar se na na?ih cestah dogaja mala vojna in nikoli, ko se poda? na pot, ne ve?, ?e bo? prispel do cilja. Ko se?tejemo ?rtve ptometa na koncu leta, lahko ugotovimo, da je enako kot, da bi se dve solidni skupini spopadli z oro?jem. In v tem "spopadu" sodelujemo vsi, ki se po na?ih cestah vozimo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • Odgovori 83
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Sirius, tole ko si omenu, da naj "bolj?i" ?ofiji pazijo na slab?e in ne vr?ijo pritiska nanje, me spominja na pravila na smu?i??u, ko morajo obvlada?i ful pazit da kake za?etnika ne sesujejo in se mu morajo znat ?e med spanjem izognit! :P

 

Sicer razumem, da se komu ?e pri 50 kmh fuuul hitro dogaja (tut men se je npr. ko sm glih naredu izpit), ampak tko kot je Sa?o reku, naj se vraga umakne, tko kokr kak?ni Zetorji na vaseh (?eprov je tut med temi zlo mal teh ki dejansko to po?nejo) in mirna Bosna, ne pa da za sabo peljejo "jaro ka?o"! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

zakaj te tok motijo ti, ki vozijo pocasi?

mas opcijo, da jih prehitis, ce ne, pa vozis za njimi (itak na koncu prides na cilj enako hitro, sploh v mestu). Pa se ne zivciras, ker ni zdravo :)

 

mene najbolj motijo taki, ki na semaforjih spijo in to v najhujsih prometnih konicah (ali pa "nujno" tipkajo smse ipd ipd)...takim pa vedno trobim

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

No sej men osebno je najbol gnila scena, ko si medsebojno dru?no uletavajo ?oferji z vseh strani (v pozno rde?o) pa s tem zaprejo pot tistim s kerimi se kri?ajo, potem oni drugi ponovijo vajo itd.! :jupiii:

 

Al pa tkole po mestih ko vidmo, ?e posebi ko padejo 3 in pol kaplje de?ja, pol pa se za?ne tok hitro speljevat, da gre v zeleno mogo?e max. 2 komada in pol ni ?udn da je gu?va, vmes pa jasno narod kej gloda, pije, po?ilja sporo?ilca, bere cajtng, kak?ni bolj domiselni pa mogo?e ?e kej bolj interesantnega! ?zmeden?

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Men se je ?e kar precejkrat zgodil, da sem videl kak?ne modele, ki peljejo cca 30 na uro proti semaforju. Polako, vztrajno. Za njim seveda jest in za mano tud kolona. Na semaforju se ?e zdavnaj pri?ge rumena in rde?a, model pa z nezmanj?ano in tud z nezve?ano brzino ?e vedno polako in vztrajno skozi rde?o lu?. Nisem siguren, ?e tak spada med nedeljce, definitivno pa spada med sestreljene. :D So pa taki tipi definitivno nevarni za druge ?oferje ne zaradi nizke brzine vo?nje, ampak zaradi drugih prekr?kov, ki jih delajo. <_<

V?eraj smo bili ?e pred propadom, jutri pa bomo naredili en velik korak naprej !
Napisano

Tempomat ni nikakor priporo?ljiv v mestnem prometu, pa tudi na avtocesti ne, ?e je pred tabo kolona, ki jo je potrebno prehitet. Namre? pove?uje reakcijski ?as. Noga je ponavadi dlje, kot ?e je na gasu. ?e uporabimo stikalo za izklop, se reakcijski ?as pove?a za toliko, kolikor je noga dlje od zavore,

No ni tako stra?en ta tempomat, vsaj jaz ne poznam primera,da bi bil kriv za te?jo prometno nesre?o!

Jasno, da je nevarno,?e vozi? v koloni na meter razmaka 50 na uro s tempomatom, sicer pa je reakcijski ?as zaviranja bistveno kraj?i, ker ne dr?i? nogo na gasu, ampak v bli?ini zavore! :bravo: Probaj, vaja dela mojstra; sicer pa ima? ogromno prostora pred sabo, saj itak nih?e ne vozi 50 v naselju,(po AC pa ?e manj 130) razen, ko so opozorjeni, da je radar! ?zmeden?

tempomat je najbolj nevaren, ?e ima kaka super kratko kiklo, avto pa kar pelje... :hohoho::hohoho:

Napisano

mene pa nekaj zanima: na avtocesti je omejitev 130 km/h, velika vecina vozi s to hitrostjo ali celo manj. V mestu je omejitev 50km/h, velika vecina vozi vec kot to...kamere za hitrost so postavljene na avtocestah, v centru mesta pa niti enkrat nisem videl kaksnega radarja...

what am i missing?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

pogre?a? "pametne" ljudi na ta pravih mestih.

 

Pa tudi tele kamere na semaforjih so kopija kamer katere imajo Angle?i in je totalna bedarija kopirat nek sistem ki pri nas ni primeren in bi ga bilo potrebno priredit.

Napisano

No ni tako stra?en ta tempomat, vsaj jaz ne poznam primera,da bi bil kriv za te?jo prometno nesre?o!

 

No jaz poznam mladeni?a, ki je sesul skoraj nov avtomobil od firme. To kje kodo dr?i nogo ko tempomat dela za njega, je odvisno od konstitucije. Vi?ji po rasti ponavadi potegnemo nogo k sede?u in je zato nekoliko dlje, kot ?e je na gasu. Sopalka zavore je po navadi visoka in je la?je dosegljiva s polo?aja stopalke za plin, kot pa je ?e je noga pred njo (se morda varam?). Pa ni tempomat glavni krivec za nesre?e. Podal sem samo svoj poglet na njegovo uporabnost, v primeru, ki si ga navedel.

Kar se pa ti?e ekspeditivnosti na semaforjih, se meni tudi ?ivci naelektrijo. Teoreti?no lahko 10 in ve? avtomobilov spelje isto?asno, ?e so vsi ?oferji pripravljeni na zeleno. Ponavadi pa se dogaja takole, najprej prvi i??e prvo prestavo in spelje, na drugi i??e... nato tretji , ?etrti bi ?e zraven malo potelefoniral itd. Pri semaforjih s kratkim intervalom petega ?e pri?aka rumena, sedmmi je ?e rumen od ?ivcev trideseti pa zelen. Namesto, da bi zeleno prevozilo hipoteti?no 15-20 avtomobilov (?tevilo je odvisno od intervala) jih niti tretina, zato ker je tistim prvim ?tirim va?no, da oni prevozijo zeleno, za druge pa jim ni mar.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

pogre?a? "pametne" ljudi na ta pravih mestih.

 

Pa tudi tele kamere na semaforjih so kopija kamer katere imajo Angle?i in je totalna bedarija kopirat nek sistem ki pri nas ni primeren in bi ga bilo potrebno priredit.

 

 

Ja res bi blo fino,namest smaforja postavt kako fejst polcajko k bi gledala po nepridipravih ,za strelat bi pa skrbeli 3-policajii :hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Men se zdi ful neumno, da probajo polcaji tam pocolat kjer je najla?i, ne pa tm kjer je "nesre?no" mesto, ki se stalno ponavlja in takih mest je ogromno! <_<

 

2 Sirius - odli?en opis speljevanja na semaforjih! :rispekt:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ja res bi blo fino,namest smaforja postavt kako fejst polcajko k bi gledala po nepridipravih ,za strelat bi pa skrbeli 3-policajii :hohoho:

 

He he,to me spominja na Dansko al tam nekje,ko so namesto tabl z omejitvami stale brhke mladenke zgoraj brez z tablicami z omejitvijo hitrosti! :bravo: Samo pol je pa problem nastal,ko so se za?eli predvsem mo?ki udele?enci prometa ustavljat ob cestah in jih osvajat in je nastal pravi prometno kaos!! :hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Poky - zihr je biv kak?en mo?ki prpravln tut kej na pomo? prsko?it, ?e bi se izkazal(a) za potrebno! :hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Ko sem svojemu mnenju prilo?il sliko neke prometne nesre?e (ki jo je bilo razumeti kot simboli?no), sem v pojasnilu navedel, da gre za kr?itelja prometnih predpisov, ki je ?alostno kon?al. ?al pa obstaja velika verjetnost, da je na tej fotografiji ?rtev kr?itelja, ki mu se je zaradi objestnosti nevestnega voznika v drugem vozilu, na tem mestu, ni? hudega slute?emu, pred?asno kon?alo ?ivljenje.

Zato forumovci tudi zaradi takih nedol?nih ?rtev, pamet v roke.

V prometu razmi?ljajte kaj storiti v posameznih mo?nih situacijah. ?e vas "napade" nasproti voze?e vozilo na va?em pasu, je velikokrat pametneje usmeriti vozilo s ceste, kakor sodelovati v ?elnem tr?enju. ?e obstaja varianta ?elno tr?enje, ali tr?enje v vozilo pred sabo, izberite slednje. ?e bi vam lahko na?teval, ampak prepu??am to vam, da tudi sami malo razmi?ljate. Vo?nja po na?ih cestah je, namre?, postala ruska ruleta... :hohoho::hohoho: :hohoho

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

?elno tr?enje je eno izmed najbolj silovitih, ker se se?tejejo sile obeh vozil, je skoraj bolje se v steno zaleteti kot pa ?elno v nasproti voze?e vozilo. Samo kaj pa ?e se nima? kam umaknit je pa tudi kriza, je imel kolega podoben primer pred cca 2mi leti. Direktno v voznikovo stran je priletel motorist in na desni varovalna ograja na levi kolona in oba okoli 100 km/h hitrosti. Njegovo vozilo je obrnilo za 180 stopinj, motorist je pa izgubil roko in skoraj nogo, od motorja seveda ni ni? ostalo. Najve?ja ironija je pa da po pribli?no 10 min ko se je naredila nesre?a sem se jaz za njim pripeljal in nisem vedel da je on in sem ?el ?e celo firbcat in pogledat kolk je razbit avto. Po parih minutah pa priletita z avtom njegova star?a in me vpra?ata kaj je z Marjanom, jaz sam s kerim pa mi povesta da je v avtu vkle??en. Avto je samo motorist toliko zmali?il da ga nisem mogel prepoznati. Imel je pa po?kodovan komolec in malo pod kolkom zlomljeno levo nogo, vse z vijaki po?raufan skup

Napisano

Ko sem svojemu mnenju prilo?il sliko neke prometne nesre?e (ki jo je bilo razumeti kot simboli?no), sem v pojasnilu navedel, da gre za kr?itelja prometnih predpisov, ki je ?alostno kon?al. ?al pa obstaja velika verjetnost, da je na tej fotografiji ?rtev kr?itelja, ki mu se je zaradi objestnosti nevestnega voznika v drugem vozilu, na tem mestu, ni? hudega slute?emu, pred?asno kon?alo ?ivljenje.

Zato forumovci tudi zaradi takih nedol?nih ?rtev, pamet v roke.

V prometu razmi?ljajte kaj storiti v posameznih mo?nih situacijah. ?e vas "napade" nasproti voze?e vozilo na va?em pasu, je velikokrat pametneje usmeriti vozilo s ceste, kakor sodelovati v ?elnem tr?enju. ?e obstaja varianta ?elno tr?enje, ali tr?enje v vozilo pred sabo, izberite slednje. ?e bi vam lahko na?teval, ampak prepu??am to vam, da tudi sami malo razmi?ljate. Vo?nja po na?ih cestah je, namre?, postala ruska ruleta... :hohoho::hohoho: :hohoho

 

jeb** sam res, ravno v?eraj sem skoraj bli?nje sre?anje z nasproti po mojem pasu voze?im norcem. Povem vam da se je koooomaj komaj iz?lo <_< , u bistvu tako da bi tako malo manjkalo ?e nisem do?ivel :angry:

 

Tako da PO PAMETI, da se ?e na kak?nem sre?anju vidmo ;)

Napisano

jeb** sam res, ravno v?eraj sem skoraj bli?nje sre?anje z nasproti po mojem pasu voze?im norcem. Povem vam da se je koooomaj komaj iz?lo <_< , u bistvu tako da bi tako malo manjkalo ?e nisem do?ivel :angry:

 

Tako da PO PAMETI, da se ?e na kak?nem sre?anju vidmo ;)

 

Verjetno te je obvarovala, ta hudega, tvoja prisebnost in iznajdljivost v ko?ljivih situacijah. Osebno sem jih v svoji dolgi vozni?ki karieri velikokrat do?ivel in pre?ivel (da potrkam v debel lesen ploh).

Upo?tevati pa je, da na cestah vozi veliko voznikov, ki v ko?ljivih stuacijah ne reagirajo dobro, ali pa celo napa?no. ?e si dober voznik, ne pomeni, da je to tudi tisti, ki ti prihaja nasproti. V?asih te ne izvle?e tudi najbolj?e ?ofersko znanje.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Zanimivo je kako je ?lovek sposoben v takih situacijah ob mo?nem zaviranju zapeljati na sam rob vozi??a (vendar ne s ceste), brez da bi pogledal kam pelje oz. kje to?no je (pogled cel ?as na vozilu ki prihaja nasproti).

Spozna? da je ?lovek zmo?en veliko ve? kot si sam misli da je..........in hvalabogu da je tako :jupiii:

Napisano

Za vo?njo po cesti, no dovolj le da ima? vozni?ko, ?eprav je pa le-ta nujno potrebna! <_<

 

To se nana?a na tole nesre?o ko je bla par dni nazaj v okolici Kranja nekje!

 

Ko je mulc brez izpita vozu Bemeveja in ga jasno stiskal, izku?nje pa itak nula, mogo?e je kdaj pred tem vozu traktor al pa kako avtomobilsko simulacijo na gameboju! :whatever:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Mare, pol pa je njbl zihr - preverjen ?enski recept, zami?at, pa kar bo pa bo, po mo?nosti pa ?e zame?trat brem zo in gas! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Nekje sem sli?al da ko se pribli?ujemo bilokak?ni oviri ali kaj podobnega ne smemo gledati direkt v njo ker druga? jo nacilamo to?no v sredino in moramo gledati kje se bomo izognili.

 

Osnovno pravilo v svaki ko?ljivi situaciji naj bi bilo, da si re?e? ohrani mirno kri, poskusi pretehtati mo?ne re?itve, izberi tisto, ki bo povzro?ila najmanj ?kode na vozniku in potnikih, oziroma poskusi najti re?itev, ki bo omogo?ila izognitev nesre?i. Zato pravim, da si v prometu v teku vo?nje zami?ljate mo?ne kriti?ne situacije in mo?ne re?itve. Tako boste psiholo?ko pripravljeni na morebitno kriti?no situacijo in je veliko ve?ja verjetnost, da se boste iz nje iz?li kot zmagovalci.

Dvomim, da kdo razmi?lja kaj narediti ob morebitnem izletanju iz ceste. Ena od stvari je prav gotovo zaustavljanje motorja, oziroma izklop kontakta elektri?ne instalacije. Na ta na?in v veliki meri zmanj?amo mo?nost po?ara, ki je po navadi za po?kodovanega voznika usoden.... ;););)

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Ponavadi pa se dogaja takole, najprej prvi i??e prvo prestavo in spelje, na drugi i??e... nato tretji , ?etrti bi ?e zraven malo potelefoniral itd. Pri semaforjih s kratkim intervalom petega ?e pri?aka rumena, sedmmi je ?e rumen od ?ivcev trideseti pa zelen.

 

:rispekt: Res je tako! Jaz recimo, ko stojim na kri?i??u, prvi ali pa zadji vedno, ko vidim rumeno, dam v prvo in samo ?e ?akam, da speljem. Amapk kaj ko nekateri o?itno menijo, da lahko da? v prvo ?ele, ko zasveti zelena pa Bog ne daj prej.

 

Ko sem svojemu mnenju prilo?il sliko neke prometne nesre?e (ki jo je bilo razumeti kot simboli?no), sem v pojasnilu navedel, da gre za kr?itelja prometnih predpisov, ki je ?alostno kon?al. ?al pa obstaja velika verjetnost, da je na tej fotografiji ?rtev kr?itelja, ki mu se je zaradi objestnosti nevestnega voznika v drugem vozilu, na tem mestu, ni? hudega slute?emu, pred?asno kon?alo ?ivljenje.

 

Jap, to je nesre?a iz prej?njega vikenda. 20 letnik v BMWju z mladoletnim ?oferjem je po de?ju pretiraval nakar mu je menda odneslo zadnji del (mogo?e celo namenoma??) nasproti se mu je pa pripeljal nek mo?akar v tem Hyundaiu in postal "njegova ?rtev". :( Aja, ko smo ravno pri nesre?ah prej?nji vikend. Zjutraj, ko sem sli?al kaj se je zgodilo sem takoj rekel "Ljudje so pozabili kako izgleda voziti po de?ju." In kaj preberem v ponedeljek? BMWju po de?ju odneslo zadnji konec, un Megane je pa divjal ?e? 200 PO DE?JU! :whatever:

 

Nekje sem sli?al da ko se pribli?ujemo bilokak?ni oviri ali kaj podobnega ne smemo gledati direkt v njo ker druga? jo nacilamo to?no v sredino in moramo gledati kje se bomo izognili.

 

To poudarjajo predvsem motoristi. Glej linijo mimo ovire, ne oviro!

 

Druga?e se pa druga?e ?isto strinjam s tabo Sirius. Priznam, pogosto pritisnem plin ?eprav zadnje ?ase vedno manj kar dokazujem tudi s porabo (od 7,2l-7,6l na 100km :D) ampak sem pa tak tip, da pogosto preden se usedem v avto pomislim na morebitne zaplete. Oziroma se peljem po cesti in v?asih razmi?ljam v to smer, kako reagirati v dolo?enem primeru. In iz lastnih izku?enj lahko potrdim MadMaxovo trditev, da adrenalin upo?asni dogajanje in razbistri misli. Neko? mi je na poti v slu?bo prekri?ala pot neka ?tudentka, ki se je odlo?ila obra?ati sredi ceste. V bistvu je bil uvoz na AC zaprt in je speljavala nazaj od koder je pri?la. No v glavnem jaz sem ?el v zelo krhkem avtu (Peugeot 106) 90 po regionalki nasproti ona pa naravnost pred mene! :blink: Nikoli si nisem mislil, da so moji mo?gani lahko tako hitri, v tistem trenutku sem imel v glavi bremzanje, zaviti s ceste, ali pa gasa mimo nje. No ?e bi zaviral bi do nje imel ?e vedno okoli 50 km/h in bi se zabil v njen bok, na nesre?o mene in njenega sovoznika. ?e bi zavil iz ceste bi ?el v jarek in grmovje. In sem samo dr?al volan, in ?vignil mimo tako, da sem imel na koncu le butnjen bok, ona pa razbit ?migavec. :whatever: Po tak?nih situacijah se zamisli? kako znajo biti ljudje neprevidni in nezbrani na cesti pa ?e si sam ?e 200% skoncentriran. Potem ti pa pomaga samo ?e zelo varen avto in sre?a. :(

Napisano

Zato pa jaz pravim in se tega tudi dr?im da kar je pod 4m ni avto.

Ko enkrat ?e pride do tistega najhuj?ega te re?i samo ?e pleh (pa zadnje ?ase tudi kak?en air bag) in ve? ko ga je bolj?e je.

Napisano

Zato pa jaz pravim in se tega tudi dr?im da kar je pod 4m ni avto.

Ko enkrat ?e pride do tistega najhuj?ega te re?i samo ?e pleh (pa zadnje ?ase tudi kak?en air bag) in ve? ko ga je bolj?e je.

 

mal mocna je tale o 4m!

ker potem mx5 po tem kriteriju ni avto?! :(

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
    • Sej vemo kaj ga je zmotil...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.