Skoči na vsebino

semafor s kamero

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sirius in Symon, tut jaz dostkat gledam, na kak?ni ?udni cesti, kam bi se izognu v primeru neizogibnega tr?enja, pa dostkat ne najdem nobene prave re?itev, obenem pa probam ostat (neparanoik), ker ?e pa samo razmi?la? na to da zna po?it, bo slej ko prej tut u resnic po?lo! <_<

 

je pa verjetn skor najslab?a varianta od vsh se direkt u drevo zalimat, ker tam pa vse sile delujejo na prakti?no eno samo to?ko, sila se ni? ne porazdeli po celi ?irini in verjetn ste ?e velikrat videl, ko je nek avto zaklan vsaj do armaturke al pa ?e dlje in pogosto jo tut ?ofi ne odnese s celo ko?o! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

  • Odgovori 83
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Sirius in Symon, tut jaz dostkat gledam, na kak?ni ?udni cesti, kam bi se izognu v primeru neizogibnega tr?enja, pa dostkat ne najdem nobene prave re?itev, obenem pa probam ostat (neparanoik), ker ?e pa samo razmi?la? na to da zna po?it, bo slej ko prej tut u resnic po?lo! <_<

 

:ne vem:

 

Takrat se lahko zaveda? kako si odvisen od morebitnega drugega vozila in od hitrosti. ?e ob?asno razmi?lja? o tem, kaj narediti, to ?e ne pomeni, da se vsega boji?, ker ?e bi bilo tako, bi bilo nabolje, da ostane? kar doma, pa ?e tam te lahko potres dotol?e. Ob?asno ne ?kodi malo razmi?ljati, kaj bi naredil, ?e se zgodi in v tistih situacijah, kjer ni druge re?itve pomaga ?e nekolio zmanj?ana hitrost in SRE?A, ?e je nima? pa? ti ni usojeno, izzivati vedno usodo pa spet ni najbolj priporo?ljivo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

mal mocna je tale o 4m!

ker potem mx5 po tem kriteriju ni avto?! :(

 

Ma n? ni mo?na, pravim da v primeru nesre?e vsakemu ki nima zajeten kos pleha pred se slabo pi?e.....in ponavadi majhni avtki tipa; mazda 121, twingo, matiz, yaris, getz itd....za moje pojme dejansko niso za drugo kot za do trgovine in nazaj in ?e to v naselju kjer naj bi bile hitrosti malo manj?e (pa ?e tam je lahko 50 km/h v tak?ni ?katlci preve?).

?e pa se misli? vozit malo dlje, po mo?nosti vsak dan (tako kot jaz) pa ti dejansko kar kar je pod 4m sploh ne more predstavljati avta(varnost, udobje....).

Mx-5 je druga?e super "fun car" u?itek v vo?nji je 100% ve?ji kot pri kateri koli limuzini, bognedaj da se pa malo bolj zaleti? :(

 

To je samo moje skromno mnenje, tako da peace!

Napisano

Ma n? ni mo?na, pravim da v primeru nesre?e vsakemu ki nima zajeten kos pleha pred se slabo pi?e.....in ponavadi majhni avtki tipa; mazda 121, twingo, matiz, yaris, getz itd....za moje pojme dejansko niso za drugo kot za do trgovine in nazaj in ?e to v naselju kjer naj bi bile hitrosti malo manj?e (pa ?e tam je lahko 50 km/h v tak?ni ?katlci preve?).

?e pa se misli? vozit malo dlje, po mo?nosti vsak dan (tako kot jaz) pa ti dejansko kar kar je pod 4m sploh ne more predstavljati avta(varnost, udobje....).

Mx-5 je druga?e super "fun car" u?itek v vo?nji je 100% ve?ji kot pri kateri koli limuzini, bognedaj da se pa malo bolj zaleti? :(

 

To je samo moje skromno mnenje, tako da peace!

 

ql ql ql vse to cist stekam po eni strani in se strinjam s tabo samo mislim da mores met nekaj pleha pred sabo se pravi v nosu vozila! na moji mazdici pa je nosek mnogo daljsi kot na marsikaterem vozilu ki krepko presega 4 metre!!!! :whatever:

 

res pa da si nikoli ne zelim imeti bliznjeza srecanja s kakim terencom ali kamionom ko nebi ne od mene ne od avta ostalo popolnoma nic!!!! :(:(

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Takrat se lahko zaveda? kako si odvisen od morebitnega drugega vozila in od hitrosti. ?e ob?asno razmi?lja? o tem, kaj narediti, to ?e ne pomeni, da se vsega boji?, ker ?e bi bilo tako, bi bilo nabolje, da ostane? kar doma, pa ?e tam te lahko potres dotol?e. Ob?asno ne ?kodi malo razmi?ljati, kaj bi naredil, ?e se zgodi in v tistih situacijah, kjer ni druge re?itve pomaga ?e nekolio zmanj?ana hitrost in SRE?A, ?e je nima? pa? ti ni usojeno, izzivati vedno usodo pa spet ni najbolj priporo?ljivo.

 

Vidim, da smo na?li skupni jezik! :bravo:

 

ql ql ql vse to cist stekam po eni strani in se strinjam s tabo samo mislim da mores met nekaj pleha pred sabo se pravi v nosu vozila! na moji mazdici pa je nosek mnogo daljsi kot na marsikaterem vozilu ki krepko presega 4 metre!!!! :whatever:

Jap in ?e se ne motim je FR zaradi postavitve motorja vzdol?no in pogonskega sklopa ?e serijsko malo varnej?i, vsaj nekje (Motorno Vozilo, Tehni?ka zalo?ba Slovenije) sem to prebral, to?no si ne znam predstavljati zakaj. :ne vem:
Napisano

http://24ur.com/bin/article.php?article_id..._media=16152445

 

http://dnevnik.si/novice/aktualne_teme/zgodba/216607/

 

traffipaxe bi bili bolj potrebni za jutranje zaspance, ko ?akajo pred zeleno lu?jo, s tem pa se kolone ?e pove?ujejo, ?e pade pa kak?na kaplja, so pa tako vsi v avtomobilu...

 

sedaj pa moram poudariti ?e najmanj?o varnostno razdaljo, ki naj bi bila 3x ve?ja od hitrosti, se pravi, ?e vozi? 60 km x 3 =180 se pravi razdalja bi morala biti 18 metrov; vse lepo in prav, ?e se ti vsi ne urivajo...

 

pred ?asom se mi je na avtocesti pono?i nekdo nalimal ?isto na zadek, najhuj?e pa je to, da pred in za mano ni bilo nobenega avtomobila; vem da je bil pijan k m., in je registriral cesto samo po zadnjih lu?eh, in upala sem, da pride ?e kak?ne avto, da se ga otresem.

 

v?asih je potrebno sprobati tudi trobo in sicer tam, kjer je to potrebno npr. ko kolona vozil izsiljuje prednost pri vklju?evanju na avtocesto - spet jutranji zaspaneti...(folk za volanom dela vse, samo vozi ne!?)

IPB Image
Napisano

Zato pa jaz pravim in se tega tudi dr?im da kar je pod 4m ni avto.

Ko enkrat ?e pride do tistega najhuj?ega te re?i samo ?e pleh (pa zadnje ?ase tudi kak?en air bag) in ve? ko ga je bolj?e je.

 

Moja makina je dolga 4,26 m ampak me niti mal ne mika kako oviro testirat, ker pomojem bi se kar zapi?il pod koga, v stilu, ko sem enkat vidu slike kako je kaminon zapeleju NA crx del sol, kaj je blo z lastnikom pa pol raj? nism razmi?lu! :ne vem:

 

Jz mislim da je npr. novi jaris bistveno varnej?i kot tolk in tolko let stara mazda, pa nima veze zdej o keri izvedbi in generaciji govorim in da ni vse samo v dol?ini, ne re?em je dost odvisno od te?e, ampak tut letnik in stopnja napredka dela svoje! <_<

 

Kar se pa semaforja ti?e, ?e bi jaz lahko izbral samo 1 semafor za celotno LJ, da se postav kamera, ki posname kr?ilce, bi ga postavu na ?tajersko cesto, na kri?i??e Brn?ićeva - ?landrova, verjetno bo marsikdo vedu za kaj, ker tam se pa res uletava u pozno rde?o! :whatever::angry:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

No jaz pa upam, da je kdo gledal v ?etrtek Trenja. :whatever: Ampak ironija je, da se folk ?e vedno ne zamisli. Kuzmi? je med drugim izjavil, da ?e ima? levo nogo skoz na kuplingi malenkost zmanj?a? zavorno pot in da, ?e pred tebe sko?i otrok na dolo?eni razdalji, se bo? pri 30 km/H ustavil tik pred njim, pri 50 ga bo? pa UBIL s hitrostjo 47 km/h. In sedaj se na Mobisuxu prepirajo o teh dveh zadevah (res bedne debate in totalno butaste izjave dolo?enih uporabnikov) namesto, da bi se zamislili kaj je bil namen oddaje. :whatever:

 

Skratka, kdo je gledal to oddajo in kak?na so va?a mnenja?

Napisano

sem gledal oddajo mal po delih (ko so ble reklame)...in kot vedno: 1. voditelj je res slab, nima kontrole nad svojo oddajo in potem se vsi kregajo

2. 30km/h 50km/h, noga skoz na pedalu: ce je to instruktor varne voznje potem samo bog pomagaj. ker bullshit

3. problem kot jaz vidim: mnogo prevec avtov je za tako majhno slovenijo (in mrezo cest), tako da naj uredijo zelesniske proge in se bojo ljudlje potem manj z avti vozili in vec z vlaki. Hint: zjutraj opazujem v 99% avtih je po samo ena oseba...skoda vsega

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

mnogo ve? kontrole potrebujemo. mnogo. vsaj eno leto. da se folk navadi da so policaji vedno na delu.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Dejstvo je, da z novim ZCVP ni dose?eno ni?. ?tevilo mrtvih kljub temu nara??a. Dejstvo, da samo z pove?anjem kazni za prekr?ke ne dose?emo ni?. Menim, da je ?e prej?nji zakon bil dovolj oster, problem je bil v njegovem izvajanju in na? splo?ni problem je v tem, da velikokrat gremo v nove spremembe, ne da bi sploh prej?nje norme dosledno izvajali in zaradi nedoslednega izvajanja zakona sklepamo, da zakon ni dober in ga je potrebno spremeniti. Kak?en je namen polovi?nih kazni, ?e ne zgolj v temu, da se kazen izvede formalno v kraj?em ?asu, ker je domnevi kr?itelj pod psiholo?kim pritiskom, da bo, ?e v postopku izgubil, pla?al dvakrat ve? kot bi sicer.

Nara??anje ?tevila prometnih nesre? ni samo posledica objestnosti, marve? velikega pove?anja ?tevila motornih vozil in njihove kakovost glede ccm in KS. Premalo izku?eni vozniki imajo pogosto v lasti vozila, ki jim niso dorasli, ne psiholo?ko, ne v poznavanju tehnike vo?nje. Mislim, da Brane ni bil dobro razumljen. Tista sklopka je bila mi?ljena v situacijah, ko pride do zana?anja vozila zaradi prevelike hitrosti. Stara teorija je bila, da je v takih situacija potrebno celo dodajati gas, sedaj pa so pri?li do zaklju?ka, da je za voznika, ki ne obvlada ?portne vo?nje, pametneje pritisniti sklopko in odvzeti gas ter poskusiti poravnati, oziroma spraviti vozilo iz ovinka, kot pa da bi ?e naprej ti??ali na gas in se na ta na?in posku?ali izvle?i.

Zakaj trditev o nevarnosti za otroke tudi pri 50 km/h. Stvar je v njihovi vi?ini. Vi?jega pe?ca udarimo pri tej hitrosti v spodnji del telesa ni?jega pa v zgornji del in glavo.

Pred davnimi leti, mi je v Zagrebu iz stranske ulice priletel otrok naravnost pred avto, le moja hitra in pravilna reakcija je pripomogla, da ni bilo huj?ih posledic. ?eprav hitrost ni bila velika, zaviranje ne bi veliko pomagalo. Zavil sem nekoliko levo tako, da sem se s prednjim delom izognil ?elnemu trku. Otrok, ki se je mami iztrgal in tekel po svoje, se je zaletel v bo?no stran avtomobila. Posledic, razen malo joka, ni bilo. Po drugi strani pa mi je pri izhodu iz semaforiziranega kri?i??a izza stoje?ega kombija srednje?olec sko?il pred avto, pri 30-40 km/h nisem mogel popolnoma ni?, dokler sem pohodil zavoro, sem ga ?e udaril, naredil je preval preko haube na drugo stran proti plo?niku. Sre?a je, da ni z glavo zadel v visok robnik plo?nika. Iz?lo se je z malo prask in malo povite haube. Lahko pa bi bilo tudi druga?e. Tako, da ne bodite tako sigurni vase, da se vam to ne more primeriti, ker se lahko prav vsakemu.

In kje je re?itev problema,

- v veliko ve? vzgojnih TV oddajah.

- Divjake poskusiti najprej socializirati z obveznimi ?olami varne vo?nje, ?e tudi to ne pomaga odvzem vozila in vozni?ke.

- Napraviti ve? adrenalinskih dirkalnih stez zaprtega tipa, kjer bi si nekateri vozniki lahko dali du?ka

- Najti re?itev za mestne gu?ve ob konicah

- ………..

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Nara??anje ?tevila prometnih nesre? ni samo posledica objestnosti, marve? velikega pove?anja ?tevila motornih vozil in njihove kakovost glede ccm in KS. Premalo izku?eni vozniki imajo pogosto v lasti vozila, ki jim niso dorasli, ne psiholo?ko, ne v poznavanju tehnike vo?nje. .

 

Jap, se popolnoma strinjam! :bravo:

Glede zdrsavanja vozila pa predlagam obvezno opremo pri vseh novih avtih ESP in pa normalno ABS!

 

'In kje je re?itev problema,

- v veliko ve? vzgojnih TV oddajah.

- Divjake poskusiti najprej socializirati z obveznimi ?olami varne vo?nje, ?e tudi to ne pomaga odvzem vozila in vozni?ke.

- Napraviti ve? adrenalinskih dirkalnih stez zaprtega tipa, kjer bi si nekateri vozniki lahko dali du?ka

- Najti re?itev za mestne gu?ve ob konicah

- ………..

 

Super ideje :rispekt: ?e namerava? v politiko, dobi? moj glas! :bravo:

Napisano

Tisto s prej?ne strani se mi pa ne zdi glih najbl logi?no:

 

?e pele? 30 se bo? ustavu tik pred njim, ?e pele? 50 pa ga zadene? z brzino 47, tle mi ni zdej glih ?ist logi?no! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

fizika ReDevil, fizika.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Glej to je bilo mi?ljeno, ?e ti otrok sko?i le nekaj metrov pred avto. ?e se pelje? 30 km/h in ob upo?tevanju reakcijskega ?asa eno sekundo, se bo? ustavil naprimer ravno pred otrokom. ?e bo? ?el 50 km/h bo? v reakcijskem ?asu prevozil skoraj isto razdaljo, kot si jo potreboval prej za reakcijski ?as in zaviranje, in ko bo? stisnil zavoro do konca, bo za otroka?e prepozno in bo? imel povpre?no 47 km/h. Zakaj ravno otroka? Odraslemu bo? polomil noge, naredil bo preval ?ez avto, otroka pa bo? direktno povozil, ker je veliko manj?i. <_<

?eprav Kuzmi? bi lahko malo ve? bleknil na temo dirkali??a, samo na koncu je en za trenutek predlagal, ampak so vsi presli?ali. :whatever: Sicer pa re?itve bi bile lahko po mojem skromnem mnenju:

- V okviru avto ?ole narediti ?olo varno vo?nje. Pa ni nujno, da jo naredi, samo, da dobi kandidat ob?utek, da nima ob?utka, :P ?e bi naredil, bi bil mogo?e ?e preve? samozavesten.

-V okviru avto ?ole prikazati kaj vse te lahko doleti. Vsaj dve uri na teoriji, prikaz kak?ne pasti te lahko ?akajo, kak?ne nesre?e itd...

- Kot je napisal Sirius, socializacija divjakov. Oziroma kazen ne sme biti le denarna ampak predvsem pou?na! Kot so povedali v oddaji in sam ?e skozi poudarjam po forumih, 60 jurjev nekemu direktorju ni problem, ?tudentu/upokojencu/delavcu pa je. In kaj bi se bolj usidralo v glavo ljudem, kot je recimo usmerjanje prometa, delo v ustanovah, kjer so ?rtve nesre? itd... Pa glede na videno ta vikend (petek, ne soboto :D) se ?e po ogledu oddaje marsikdo ni zamislil. :whatever:

- Dirkali??e :vesel: Osebno bi velik raje dal 5 jurjev na dan pa si dal du?ka do kraja, spoznaval lego in meje svojega avta na varnem poligonu kot pa po prometni cesti. ?eprav mislim, da nas je malo tak?nih (marsikdo bi rekel, jebe? dirkali??e, cesta je bolj?a in "cenej?a") ampak bolje vsaj 25% dirka?ev spraviti s ceste kot pa 0%...

-Mogo?e poostren nadzor na dolo?enih to?kah, ne le okoli ?ol za 1. septembra (me prav zanima koliko nesre? je takrat, da je to sploh potrebno), ob ?rnih vikendih (Martinovo, Bo?i?, novo leto) ostao pa pa?, kot se jim sprdne. Kot je nekdo rekel, ?e se bodo ljudje zavedali, da jih lahko kjerkoli in kadarkoli dobijo, bodo bolj previdni. Najbr? bi bil v tem primeru ?rtev radarja tud sam ampak mislim, da bi edino na ta na?in ljudje zmanj?ali hitrost.

Ampak klnc, ko na? vrli ?lender vidi re?itev samo v neposrednem polnjenju prora?unske luknje. Policajem norme, pa naj pokasirajo ?im ve? in to je to. Ni? ne re?em, lahko bi imeli poostren nadzor, ampak to tam, kjer je to res potrebno!! Ne pa tam, kjer je najla?e. ?e tu se poka?e zabitost na?ih vrlih politikov in odgovornih..... <_<

Napisano

dirkali??e ?e, ampak a bi se spla?alo?

 

policije bi moralo biti ogromno na cesti. vsaj toliko ?asa, da se promet uredi, umiri, ... pa vsi policaji na ceste, tudi supergeneralmajor, saj mora znat kontrolirat promet.

 

pa ?e to: pa dajmo ?e civilisti policiji (dr?avi) normo: 0 mrtvih/leto v prometnih nesre?ah in ne tistih samo 10%. in da, vem, to ni re?itev.

 

 

?e samo to, da je letos ve? preminulih v prometnih nesre?ah kot lani, bi lahko bil vzrok za odstop/odstavitev ministra. O?itno dela slabo/narobe.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

?e samo to, da je letos ve? preminulih v prometnih nesre?ah kot lani, bi lahko bil vzrok za odstop/odstavitev ministra. O?itno dela slabo/narobe.

 

Se strinjam! :blink: Zvi?ajo kazni, govorijo o zmanj?anju smrtnosti rezultat je pa ravno obraten... <_<
Napisano

Zavorne poti si lahko izra?unate na TEJ internetni strani.

 

Za 50km/h je 16,4; 32,8; 98,4 m (suho, mokro, led)

za 30 km/h je 5,9; 11,8; 35,4 m( " )

 

Tistih 47km/h je mi?ljeno, ?e otrok sko?i na okoli 10m pred avto. Razlika hitrosti sicer ne izgleda velika je pa zaradi fizikalnih lastnisti zaviranja, zavorna pot skoraj 1:3.

Nepoznavalci ponavadi mislijo, da ABS skoraj dvakrat zmanj?a zavorno pot, kar seveda ni res. Izku?en voznik lahko na ravnem dose?e skoraj enak rezultat, ?e z ob?utkom dr?i zavoro na meji zdrsa koles, pri zavijanju pa je to malo te?je in je ABS vsekakor dober pomo?nik.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

se to: zavorna pot raste s kvadratom hitrosti, torej ce je hitrost 2 krat vecja, je zavorna pot 4 krat vecja

 

sirius nisem razumel kaj so tiste stevilke 32.8 in 98.4 km/h..?

 

aha ok zdaj vem, najbrz si mislil samo "m" brez km/h metri za led, mokro..itd itd

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Se opravi?ujm, k nism tok na teko?em!

 

Kva se je pa pretekli petk spet dogajal na cestah, ko je simon omenu?! :blink:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Jz sm sicer razumu kt da so se ta viknd spet "pobijal", ampak ?e ni blo n? tacga, tolk bol?! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Morm mal napisat, kaj se je zgodil pred 3 dnevi okol 18h u Kranju! In je zelo v kontekstu tele teme! :bravo:

 

Stojim na semaforju z rde?im vragom in za mano polcajski megan, pa jz ?akam, da me kje kej ustav, pa da mal homolomote pogleda itd, pa itak da nism nikoli ?ist ravnodu?en, ?e ne druzga ne vem, kak?ne vragolije je pred tem vidu, da sm izvaju! :ne vem:

 

No pa se na semaforju pr?ge zelena, ho?em speljat, pa kontra smer (navzkri?na z na?o) ?e vedno veselo vozi en za drugim, pa jaz ?iv?no nabijem po hupi, v tistem polcaj ponoro, me prehiti po desni strani (pas za desno zavijat), pa mim mene in hop po kr?ilcih, takoj je ustavu 2 komada, loh bi jih pa tut ve?, ker niti slu?ajno niso samo praznli kri?i??a ampak kar celo cesto, kar pomen da so u orng rde?o ?e ?tartal iz pozicije za semaforjem! <_<

 

Sicer nobenmu ne prvo??m da ima kak?no ?kodo, al da kje popu?i, ampak takele scene me pa tok razpizdjo, da sm mev kar neke vrste zado??enje, no pa u bistvu sem ubil 2 muhi na en mah, ker s tem pa sem se tut polcaja losov! :ouje:

 

Tolk o tem, naj ?e kdo napi?e kak?ne svoje podobne izku?nje! Predvsem se pa pazite ?e omenjenga kri?i??a Brn?i?eva (?landrova) na kri?i??u s ?tajersko cesto, ker tam je fuul nevarna zadeva, npr. to kar jaz po?nem - kvazi lete?i ?tart, ko ?e to?no vem kdaj se odpre zelena in pol ?e ful s ?usom prletim prakti?no v rumeno, al pa prve stotinke zelene! Pa sem enkat ?e tok bremzu, da je pol ?e lep cajt smrdel okrog! B)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Paziti je treba tudi na kri?i??u na litostrojski (tam pri tirih), zelo zelo nevarno. Ker semafor je 10m pred tiri potem je pa ?e 10m do kri?i??a, in luleki na litostrojki (pri tirih) ?ez rumeno vozijo in ko pridejo ?ez tire do kri?i??a je zelena ?e za druge, tako da fantje, tam nikol hitrega ?tarta izvajat, sploh ?ez dan. Kri?i??e z Brn?i?evo je pa tud jeba...tm je treba res paziti!!! Se je ?e dost hudih nesre? zgodil ker tam skor noben nepelje ?ez kri?i??e po omejitvi (70 km/h)

Napisano

ker tam skor noben nepelje ?ez kri?i??e po omejitvi (70 km/h)

 

Jst vedno :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.