Skoči na vsebino

NAKUP MAZDE 5 GT CD143

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem "Mazda?em" !

 

Sem nov na tem forumu in sicer z namenom, da izvem kaj ve? o tej znamki, ki me odkrito povedano mika ?e nekaj let... Avte namre? menjujem na 3 leta, ker na?ibam 40 - 50.000 km letno.

 

Odlo?am se za nakup novega enoprostorca in moja pozornost se je ustavila na dveh avtomobilih. Mazda 5 in Toyota Corolla Verso. Nekako bolj me vle?e k Mazdi, saj se mi zdi, da za isti denar dobim ve?.

 

Ko pregldujem malo te forume pri eni in pri drugi znamki, so povsod kar razprte debate o serijskih okvarah, zani? servisnih storitvah, problemih z dizli... itd... in me pol nekako malo premetava sem in tja, pa se ne morem odlo?it... Mater je to en napor in uzitek hkrati... kupovat nov avto namre?... :-)

No, bistvo vsega je, da bi tiste ki vozite dizl 5-ko prosil da podate kak?no odkrito mnenje, pluse, minuse oz. morda kak?en nasvet o tem modelu. Odlo?am pa se za CD143 z GT opremo...

 

V naprej hvala tistim, ki si boste vzeli kak?no minuto za razre?itev moje dileme... Pa dajte mi kak?en vredu nasvet kak "staro" uti?at, ko mi mori s tem, da je to prevelik avto, kak bo ona parkirala, bla bla bla .... Jo bom ?e nekrat v avto?olo poslal....

Napisano

ce bi mazdo primerjal s kakim drugim podobnim potem bi se bila dilema, toyota verso pa je dalec nazaj (to mislim iz vozniskega vidika: volan, lega, ovinki, in obcutek v voznji)

pa ta dizel v mazdi je res dober, ti bo se kaksen uporabnik, ki ima mazdo 5 vec povedal.

sicer pa: dobrodosel med nami :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Heh, men osebno je oblikovno mazdurina ?ist ena druga pesem! :D

 

Ne bom pa reku, da na tem forumu (nekteri) nismo "malo" pristranski! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

toyota ter mazda sodijo med najzaneslivej?e avtomobile na svetu, tako da odlo?itev sloni predvsem na vse?nosti, najve? pa pripomore k odlo?itvi testna vo?nja.

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Lahko ti povem svoje izku?nje z Mazdo 5, 110 KM, po 14. 000 KM. Do sedaj sem zelo zadovoljen in nimam nobene negativne izku?nje. Poraba je izredno nizka- cca 6-7 l/100 km, avto je brezhiben, prostoren, udoben... Malo se bojim prvega servisa na 20.000 - baje je zelo drag. Vsekakor priporo?am avto vsakemu!

 

LP KM

Napisano

Sicer nista ravno modela, za katera se zanima?. pa vendar:

 

imam mazdo6 (dizl 136), ki sem jo nabavil kot (takrat ?e) zagrizen zagovornik bencinarjev. Zelo mi je v?e?, da je ve?ina mo?i skoncentrirane med tistih 2-3000 obratov. Avto se zelo lepo vozi.

 

Ob?asno vozim tudi toyoto rav4 (bencinar 2.0), ki je tudi zelo soliden avto. Notranjost je po mojem okusu celo lep?e oblikovana kot pri M6.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.