Skoči na vsebino

Motor 1.8 BPT

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mal sem po netu iskal in nisem na?el nobenega primerka in me zanima ?e kdo najde ali ve za tale motor.

 

Je pa bil prvotno namenjen Mazdi 323 GTR Rally in vgrajen je bil tudi v nekatere Forde.

 

 

V naprej se ?e zahvaljujem za kakr?nokoli info.

Napisano

DIN ga ima v svoji mazdi...ce jo se ima seveda :D:D

 

Zakaj sprasujes? Predelava? BPT je doooost drazji od B6T (teh je dost), pa se predelava je tezja... Poleg tega serijski B6T z dvignjenim tlakom zihr laufa na 170-180KM.

:)
Napisano

Pust nissane, tist je tko mal ?udn :D

 

Mazda je zakon :D

 

 

Jah sem mislil da bi se dalo kaj dobit :D predelava pa naj bi ?la do neki ?ez 200 km brez dotikanja ?revesja.

 

Sej to sem samo tko mal v naprej razmi?ljam kako in kaj :D ker verjetno bi se potem spravil na B6T samo a niso tudi ti zelo iskana roba?

 

Moram ?e mal pregledat MX-3.com tam je veliko podatko o teli motorjih samo ?e nisem imel tolk volje da bi kaj poiskal. Malo je smotano ker so vglavnem Ameri?ani gor ampak mislim da se da vse k nam naro?it. Pa kot sem gledal Corksport (Kanada) imajo tudi veliko robe za MX-3.

 

Najprej mi je na pamet pri?lo da se podstopil V6 prisilno polnit samo se mi zdi la?je it na ?e turbo :D Bom pa ?e videl kaj bo sosed ustvaril z C AX sport + T pa bom malo njegove izku?nje pobral.

 

 

Tich si videl AWD MX-3 ?zmeden?

 

Nissan = Inssane expensive :D

Napisano

Kjer je volja, tam je pot! :D

 

Lahko je govort, sploh ?e drugi financirajo. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Hotel je re?t kjer je denar tam je volja in pot :D:P

 

Verjemi nisem hotu tega.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Lahko je govort, sploh ?e drugi financirajo. <_<

 

Objavljena slika priznam prav ima?.

 

Ampak ne bi bil jaz, sramezljiv ?e ne bi dodal, da ?e ?e ima? neko osnovo je mogo?e vseeno ceneje samo po?timati nek motor, kot kupiti nekega ?isto redkega za kdo ve koliko denarja. :D

 

Evo Marko sem sicer nekaj iskal ampak nisem kaj dosti na?el.

Kdo ve, ?e je tole na Wikipedii pravilno ampak ajde recimo, da je. :P Glej ga vraga ta motor je bil v Fordu Laser, naslednja generacija Laserja je pa 323C. :bravo:

Na Ebayu se celo prodaja nekaj teh motorjev. Cene od 2000$ naprej. :o

JDM Engine Samurai in nekaj specifikacij motorja.

 

Predvidevam, da bi ti na koncu vozil nekaj tak?nega. :rispekt:

Napisano

Moje mnenje je tako. Doma mi lezi B6T motor, ki ima recimo cca 140-150KM. Samo z dvignjenim tlakom iz 0.5 na 0.8 (kar se dopusca navaden cip) bi bilo po moje okol 170 KM. Ce pa se zamenjas cip, pa lahko tlak dvignes do 1.2 bara, kar je ze precej spodobno. Ampak potem ponavadi gre turbina (serijska IHIjeva). In ce zamenjas turbino, pa seveda blow off in cevi itd...potem imas dobrih 200KM brez problemov, z minimalnimi stroski. Crevesja se pri 1.2 ni treba spreminjat. :D

 

Drugac pa ce motor ze ni turbo je problem kje dobit ustrezne senzorje, merilec zraka, kdo bo naredu elektroniko?....ne splaca se no.... :(

 

AWD? vidu... :P zanimivo :bravo:

:)
Napisano

Ima? na mobile.de ili autoscout24 (nisam ziher gdje). 1800 evrov, mislim da z getribom skupaj.... Za mene preve?.... :unsure::unsure:

Napisano

Tich ne bo? potemuprabil B6T za tvojo :D

 

potem ne bo mogel met V6 v podpisu :)

 

V6 s turbotom sploh ne gre primerjat

 

V6 turbo je pa zakon :D;)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

potem ne bo mogel met V6 v podpisu :)

 

V6 s turbotom sploh ne gre primerjat

 

V6 turbo je pa zakon :D;)

 

Tud sam V6 je zakon. :danzoman:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Kej novga glede 1.8 T motorja, al bo treba Fauvejevskega predelovat, kar pomen da ga bo treba spizdit iz kake oktavije! :danzoman::hohoho:

Dobrodo?li na forumu!

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Moje mnenje je tako. Doma mi lezi B6T motor, ki ima recimo cca 140-150KM. Samo z dvignjenim tlakom iz 0.5 na 0.8 (kar se dopusca navaden cip) bi bilo po moje okol 170 KM. Ce pa se zamenjas cip, pa lahko tlak dvignes do 1.2 bara, kar je ze precej spodobno. Ampak potem ponavadi gre turbina (serijska IHIjeva). In ce zamenjas turbino, pa seveda blow off in cevi itd...potem imas dobrih 200KM brez problemov, z minimalnimi stroski. Crevesja se pri 1.2 ni treba spreminjat. :D

 

Drugac pa ce motor ze ni turbo je problem kje dobit ustrezne senzorje, merilec zraka, kdo bo naredu elektroniko?....ne splaca se no.... :(

 

AWD? vidu... :P zanimivo :bravo:

 

kako ima? ceno za b6t??

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Za 250Eur je ?la ?e en cajt nazaj...nekam v prekmurje. Sicer je mela 300tkm, ampak mi je delovala RES ODLI?NO! ?e ena potrditev, da so mazdini motorji zakon! Moj ima sedaj tudi okoli 300tkm pa laufa presenetljivo dobro (a nde ReDevil?! :hohoho: )

 

Tudi nov lastnik me je klical, da mu deluje ve? kot odli?no! Dodal je blowoff in dvignil tlak! ?e brez dvignjenega tlaka ni mogel verjet kak avto leti...zdej ko ga je pa dvignil mam pa oblubljeno vo?njo! :bravo:

 

?el je pa v navadno HB 323 letnik nevem kolk z 1.3 motorjem...bele barve. Mislim, da so MS tablice gor. :P

 

Ma pa hude probleme s sklopko (ker je bil gor dan menjalnik od B6 motorja - jst jih nisem mel....celo differencial mi je raztrgala....). Sedaj mislim, da vozi z originalnim menjalnikom.... :whatever:

 

aja...ta cena je bila za komplet motor z luftmesserjem, ra?unalnikom, vsemi senzorji, dvema menjalnikoma, novimi jermeni, ?panarji, novo kuplungo...komplet vse za predelavo.

 

Pa? ni bilo interesentov in je bila taka cena. Bolj se mi je ?lo, da sem si povrnil vlo?en material.

:)
Napisano

Za 250Eur je ?la ?e en cajt nazaj...nekam v prekmurje. Sicer je mela 300tkm, ampak mi je delovala RES ODLI?NO! ?e ena potrditev, da so mazdini motorji zakon! Moj ima sedaj tudi okoli 300tkm pa laufa presenetljivo dobro (a nde ReDevil?! :hohoho: )

 

Tudi nov lastnik me je klical, da mu deluje ve? kot odli?no! Dodal je blowoff in dvignil tlak! ?e brez dvignjenega tlaka ni mogel verjet kak avto leti...zdej ko ga je pa dvignil mam pa oblubljeno vo?njo! :bravo:

 

?el je pa v navadno HB 323 letnik nevem kolk z 1.3 motorjem...bele barve. Mislim, da so MS tablice gor. :P

 

Ma pa hude probleme s sklopko (ker je bil gor dan menjalnik od B6 motorja - jst jih nisem mel....celo differencial mi je raztrgala....). Sedaj mislim, da vozi z originalnim menjalnikom.... :whatever:

 

aja...ta cena je bila za komplet motor z luftmesserjem, ra?unalnikom, vsemi senzorji, dvema menjalnikoma, novimi jermeni, ?panarji, novo kuplungo...komplet vse za predelavo.

 

Pa? ni bilo interesentov in je bila taka cena. Bolj se mi je ?lo, da sem si povrnil vlo?en material.

 

ja ?koda da zaj nisem spremljal foruma ker sem iskal taki motor pa ga ni tako lahko najti

mago?e ?e bo kdaj taka prilo?nost pri nas v slo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

so so... brez skrbi :P druga?e pa avstrija...cene si gibljejo okoli 500-1000 EUR za gnil avto z dokaj dobrim motorjem.... ;)

 

vedi da ?e motor dobi? za recimo 100k sit, te bo celotna predelava stala min 200 (?e bo? vse sam delal) ali odnosno ve? (300+ksit) :P

 

B6T jih je dokaj velik in so "dokaj" ohranjene. BPT....tega pa res ne bo? dobu. Vsaj ne za normalen denar. Ker kdo ve kaj ima, itak vozi na min. 300KM :bravo:

:)
Napisano

so so... brez skrbi :P druga?e pa avstrija...cene si gibljejo okoli 500-1000 EUR za gnil avto z dokaj dobrim motorjem.... ;)

 

vedi da ?e motor dobi? za recimo 100k sit, te bo celotna predelava stala min 200 (?e bo? vse sam delal) ali odnosno ve? (300+ksit) :P

 

B6T jih je dokaj velik in so "dokaj" ohranjene. BPT....tega pa res ne bo? dobu. Vsaj ne za normalen denar. Ker kdo ve kaj ima, itak vozi na min. 300KM :bravo:

 

Men so ful hude te 323 HB(turbo seveda) se nebi branil ene B) Ja cena je pa kar solidna tega motorja.Sploh pa ?e nisi ravno mojster se nabere ogromno stro?ko!!!Samo se pa vse povrne, ko stvar za?ne delovat in ve? zakaj si tal tako vsoto denarja!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
    • Meni tudi pol leta stare Zimmerman tresejo. Nekateri pravijo, da sem mogoče zapeljal z vročimi diski v kakšno lužo, ampak dvomim. Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo. Me pa moti včasih. Je kaj narobe, če pustim kot je?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.