Skoči na vsebino

Mazda skrbi za alternativne na?ine pogona

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

http://www.eere.energy.gov/news/news_detai...m/news_id=10503

 

Mazda na North American International Auto Show (NAIAS) v Detroitu za 2008 napoveduje Tribute Hybrid SUV. Prvi hibrid serijske proizvodnje bo 70kW motor povezan z 2.3 literskim ?tirivaljnikom za kombiniranih 155kW. 2.3 litrski ?tirivaljnik deluje po Atkinsonovem zgorevalnem principu, ki zamika zapiranje sesalnega ventila, tako se lahko loputa bolj odpre in izogne izgubi mo?i pri vsesovanju zraka skozi majhno sesalno odprtino. Hibridni sistem je kombiniran z neprekinjenim variabilnim prenosom, in omogo?a, da se Tribute Hybrid obna?a kot V6 motor z 200 konjskimi mo?mi, pri ?emer porabi samo okrog 60 odstotkov goriva tako mo?nega motorja pri mestni vo?nji. Do hitrosti 25 milj na uro lahko vozilo uporabi 100 odstotni elektropogon.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Ni kej treba s tehnologijo it v korak s?asom!!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Problem al pa bolje re?eno feature vseh teh hybridov je, da var?ujejo le v mestnem ciklu vo?nje pa ?e tam, kjer je veliko ustavljanja in speljevanja.

 

V vseh ostalih primerih ?e posebej, ?e je vo?nja relacijska pa je hybridni na?in pogona bolj ali manj cokla saj pove?uje te?o avtomobila in posledi?no tudi porabo.

 

Moje mnenje je, da je to sicer korak v pravo smer, ampak trenutno so hybridi le metanje peska v o?i okoljevarstvu saj bomo v pravo smer zmanj?anja onasne?evanja dosegli ?ele z uporabo povsem elektri?nih avtomobilov.

 

 

?e se mene vpra?a bi moj idealni okoljevarstveni avtomobil, ki ne bi bil odvisen od omejenega dosega baterij, imel poleg baterij ?e vedno motor z notranjim izgorevanjem, ki bi na?eloma deloval samo takrat, ko bi recimo kapaciteta baterij padla pod polovico. Ta (bencinski) motor pa sploh ne bi bil vezan direktno na kolesa ampak bi zgolj poganjal alternator, ki bi nato polnil baterije ali pa direktno pogonske elektro motorje.

 

Pri tem bi (bencinski) motor deloval enakomerno v podro?ju najve?jega izkoristka, da bi bilo ?im manj izgub.

33112_1.png

Napisano

Lepo tole prebrat, bi blo fino da enkat namo ve? odvisni samo od raznih ?ejkov in podobnih mogotcev! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.