Skoči na vsebino

Mazda 6 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 6 MPS: Mazdas? Power-St?ck

 

Auf der Pariser Auto Show 2002 hat Mazda die Studie eines Mazda 6-Topmodells pr?sentiert, 2004 gibt es den Mazda 6 MPS als Europa-Serienversion zu sehen. Die Produktion des Top-Modells soll im Fr?hjahr 2005 beginnen.

Herzst?ck des MPS ist ein aufgeladener 2,3-Liter-Benziner, der ein Drehmoment von 380 Nm bei 3.000/min. und eine Leistung von 260 PS bei 5.500/min. bereit stellt. Das Topmodell der Baureihe wird von dem Vierzylinder-Direkteinspritzer in 6,6 Sekunden auf Tempo 100 beschleunigt, am Ende der Beschleunigungsarie sollen 240 km/h auf dem Tacho angezeigt werden. F?r die Kraft?bertragung auf alle permanent angetriebenen R?der sorgt ein Sechsgang-Schaltgetriebe. Der Allradantrieb ist bereits aus dem Mazda 6 MTR AWD Sport-Kombi bekannt. Nach Mazda-Angaben erf?llt der 2,3-Liter die Euro 4-Abgaseinstufung.

 

Das ?u?ere des Mazda 6 MPS haben die Mazda-Designer seiner Kraft angepasst, unter einer leichten Hutze auf der Motorhaube sitzt der Ladeluftk?hler. Die vordere Frontsch?rze wurde n?her Richtung Stra?e gezogen und beherbergt einen gro?en Lufteinlass. Schwellerleisten und 18 Zoll gro?e Leichtmetallfelgen im Doppelspeichendesign mit Reifen der Gr??e 215/45 bilden die kraftvolle Seitenansicht, w?hrend sich die Heckansicht durch eine Spoilerlippe, einen Diffusor in der Hecksch?rze und zwei m?chtige Aufpuffendrohre auszeichnet. Als Lackierung kann der Kunde zwischen Wei?, Grau Metallic, Rot, Braun und Schwarz w?hlen.

 

Im Inneren findet er ein sportlich designtes Cockpit mit roten Instrumenten und einem Tachometer mit 280 km/h-Skalierung. Alu-Applikationen finden sich ?berall im Innenraum zum Beispiel als Pedal-Auflagen oder am Schaltknauf wieder. Fahrer und Beifahrer d?rfen sich ?ber konturierte Ledersportsitze freuen.

 

Vir: http://www.auto-motor-sport.de/d/68358/d_ams_news_special_ha

 

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Napisano

4x4, to mora bit kar v redu. Se bolje bi blo ce bi bla RWD. Vseen una k smo jo vozili v nedeljo mi je stilisticno bolj vsec (pa se dizel je :) )

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

OK za une ki lih ne znamo nemsko

 

2.3T 260 KM pri 5.500/min

6,6s do 100 km/h

240km/h koncna

AWD torej 4x4 pogon

 

 

mater....bo treba se nemsko naucit.

 

mi je ful vsec...jaz grem ledvico prodat....od kaalmana...HAAHAHAHA :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

4x4, to mora bit kar v redu. Se bolje bi blo ce bi bla RWD. Vseen una k smo jo vozili v nedeljo mi je stilisticno bolj vsec (pa se dizel je :) )

labi, sam od une si se lahko odlepil...poskusaj se od te enkrat ko jo imas med nogami :P

 

 

rad bi bil prah, da bi se vozil v vseh avtomobilih.... :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

4x4, to mora bit kar v redu. Se bolje bi blo ce bi bla RWD. Vseen una k smo jo vozili v nedeljo mi je stilisticno bolj vsec (pa se dizel je :) )

labi, sam od une si se lahko odlepil...poskusaj se od te enkrat ko jo imas med nogami :P

 

 

rad bi bil prah, da bi se vozil v vseh avtomobilih.... :D

mas prav...ta ma usnjene sedeze, tezje se bo odlepit :)

 

verjetno bo ta avto mel fascinanten zvok...

lahk se tolazim da bo moja vseen mela nizjo porabo :P (who am I kidding?)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

lahk se tolazim da bo moja vseen mela nizjo porabo :P (who am I kidding?)

heheeeeeeee.......ce bova jaz in ti skupaj na avtocesti, ne bo varijante, da bos mel nizko porabo haha!!!

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.