Skoči na vsebino

OMW 100-tka

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ja sej, ko sm mu pa jz za pepev reku, da nej mi ga da ene pov tone, pa je takoj padla kajla, on ga ma pa tok, da se skoz kopa oz. posiva v njem oz. z njim! :angry:

 

To pa ni neka mazda?ka solidarnost! :ph34r:

 

Za Agip sm pa zdej tut sam ?e parkat sli?u, da so se ful pokvarl, npr. kolega SDI kot njihova stalna stranka, je reku, da z Agipom celo mn prevoz, kot pa z njihovo konkurenco, pred pov leta npr. je bla pa stvar krepko drga?na! B)

Dobrodo?li na forumu!

  • Odgovori 59
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Za Agip sm pa zdej tut sam ?e parkat sli?u, da so se ful pokvarl, npr. kolega SDI kot njihova stalna stranka, je reku, da z Agipom celo mn prevoz, kot pa z njihovo konkurenco, pred pov leta npr. je bla pa stvar krepko drga?na! B)

 

Klele bi se moral kar strinjati saj z njihovim dieslom nisem bil zadovoljen (ve?ja poraba) pri tem, da sem se full namatral, da sem jo spravil v tank (skos je ro?ko izklapljalo pa kljub temu, da je nisem nastavil na najve?ji pretok) pa ?e ena stvar je ?udna in to so tiste nizke rde?e ograjce (zvite cevi) pri stebri?kih in ?e si le malce raztresen jih to?no zadane? s spodnjim delom vrat, ko izstopa? saj so pod nivojem pogleda in jih zlahka spregleda?.

 

Zadovoljen sem pa z OMV-jevim dieslom (predvsem zimskim), ne vem pa kaj folk vidi pri MOL-u saj je ?isto povpre?en diesel... Petrol me tudi ?e ni pustil na cedilu saj ima normalno porabo in spodobne vozne lastnosti.

 

Ostale (Logo, Tu?, Deo, ...) sem pa tanakal enkrat, dvakrat tako da ne morem dati pametne ocene. Edinga, ki se izogibam je Interina (govorice iz Hrva?ke o slabem dieslu) nisem pa tankal ?e na Shellu, Eri in Ultri, ker imajo premalo pump, al pa so tam, kjer me pot ne zanese.

33112_1.png

Napisano

kaj a shell obstaja v sloveniji? kje pa je? njihov v-power je pa nekaj drugega (glede mirnega teka)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

kaj a shell obstaja v sloveniji? kje pa je? njihov v-power je pa nekaj drugega (glede mirnega teka)

 

Sam to je samo za V motorje ? :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kaj a shell obstaja v sloveniji? kje pa je? njihov v-power je pa nekaj drugega (glede mirnega teka)

 

V Sloveniji so zaenkrat ?tiri vendar so vse namenjene prvenstveno tovornjakarjem, ?e pa ima? njihovo kartico (vse so namre? avtomatske) pa lohka tudi v osebni avto tanka?... aja, seveda edino, ?e ima? diesla.

 

Ve? infa na tej strani

33112_1.png

Napisano

sam tle kakor jaz vidim ne dobis tega v-power dizla?

drugace pa sploh nisem vedel, da obstaja shell v sloveniji

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kaj pa glede TU?-ojla, sm sli?u, da ?e kup? u trgovin za vrednost (biv?ih) 10 smukov, da pol ma? za litr benza ceno 200 SIT! :blink:

 

A je kdo to probu, ker to pa se ne sli? tok slabo! :jupiii:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Kaj pa glede TU?-ojla, sm sli?u, da ?e kup? u trgovin za vrednost (biv?ih) 10 smukov, da pol ma? za litr benza ceno 200 SIT! :blink:

 

A je kdo to probu, ker to pa se ne sli? tok slabo! :jupiii:

 

al pa ?e ti dajo v ?tacuni popust, na koncu je to isti ?tos

33112_1.png

Napisano

Sem presaltal za par tankov na 100-ko pa se mi je zdela poraba malce manjsa, performans ne kej bolj dost, se najbolj sem porajtal racun. :D Res je, da tudi nisem bil ziher ce je OK tankat 100-ko. Itak skos na OMV-ju tankam, tko da naslednjic bo sla 100-ka not.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Živjo! 🙂 Potovalni računalnik na moji 10-letni bencinarki Mazdi 2 mi izpisuje porabo 8,3 L/100 km, kar se mi zdi nenormalno visoko za avto, ki naj bi imel povprečno porabo 5 litrov pri kombinirani vožnji. Dvomim, da je kaj narobe z injektorji, ker nimam z njo nobenih drugih težav. Tlak v gumah redno preverjam in jih imam napolnjene do max psi, OBD2 skener mi tudi ne izpisuje nobenih napak. Vsak dan narediva cca. 40 km mestne vožnje, ampak jo zelo šparam, vozim res kot babica. Trudim se čim manj ustavljati, v glavnem coastam v leru do zelene luči in potem prestavim direkt v drugo. Ni mi jasno, od kod taka poraba. Menda je bolj ekonomično pustiti avto v prestavi, namesto coastati v leru, ker se brez dodajanja gasa itak prekine dotok bencina, in tudi na rdeči luči čakati v prestavi? Do zdaj sem jo imela vedno v leru, da ne obremenjujem sprostitvenih ležajev.   Tudi z rev matchanjem najbrž porabim malenkost več goriva, ampak mi je zdravje sklopke in menjalnika prioriteta, plus to so tako male številke, da ne bi smelo pomembno vplivati na porabo. Kadar sem prva v vrsti na semaforju, po navadi naredim throttle blip start, da je čas sklopke na točki prijema čim krajši in se v teoriji manj segreje. Ali je možno, da bi te tehnike vožnje lahko nabile povprečno porabo čez 8? Svečke in filtri so novi, olje uporabljam Mazdino OEM, gretje imam na minimum, prtljažnik prazen, klimo samo vsake toliko prižgem, da malo dela ali da odrosim šipe. Enkrat na dva tedna jo namerno skoraj redlinam, sicer šaltam pri 2000 rpm in tudi rev matcham vedno do točno toliko obratov, kot jih rabi za prestavo, v katero grem. Tole so moji izsledki spremljanja trenutne porabe v litrih na 100 km: -speljevanje po ravnem: 25 -speljevanje v klanec (ne vem, koliko %): 40 -vožnja po ravnem pri 50 km/h v tretji prestavi in 2k obratih: 6,7 -po ravnem pri 50 km/h v četrti prestavi in dobrih 1000 obratih: 5,8 -pri 80 km/h v peti prestavi in 2300 obratih: 7,8 -po ravnem pri 30 km/h: 6,1 v drugi in 5,9 v tretji prestavi Med samo vožnjo poraba res drastično niha, tudi po ravnem pri enakomerni hitrosti, nikoli pa ne pade pod 5,5, razen, ko spustim gas in ko greva navzdol po hribu. V mirovanju porabe ne meri, prav tako ne med vzvratno vožnjo, ki je pa opraviva kar veliko, ker morava vsak dan po celi ulici peljati rikverc. Zanima me, kaj delam narobe? Po vseh podatkih, ki sem jih našla na netu, ta identični model in isti ali podoben letnik M2 z enako močjo motorja  (55 kW) nikomur ne žre niti približno toliko kot meni. Hvala v naprej!
    • A ni vsako leto ista procedura vključno s takimi članki? Tole s Kiribati beremo vsako leto, še film "Sam doma" je manjkrat ponavljan.
    • Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.
    • https://www.rtvslo.si/decembrske-iskrice/ko-kiribati-nazdravljajo-imamo-v-sloveniji-dopoldansko-malico-v-new-yorku-pa-se-spijo/729362
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.