Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

skoraj bo teh 20 tiso?.

Sedaj pa me zanima, ?e je potrebno pri tem prvem nastavitvah nastavljati ventile, saj

dizel motorji ?e nimajo hiravli?nih ventilov, ampak klasika preko SOHC (ena odmi?na gred).

 

Lp,

Napisano

skoraj bo teh 20 tiso?.

Sedaj pa me zanima, ?e je potrebno pri tem prvem nastavitvah nastavljati ventile, saj

dizel motorji ?e nimajo hiravli?nih ventilov, ampak klasika preko SOHC (ena odmi?na gred).

 

Lp,

 

Ni treba ker imajo mazde od letnika 91 naprej samodejno hidravli?no nastavljive ventile, tako da se samodejno nastavijo vsaki? ko za?ene? motor. :jupiii:

 

 

 

PS. Teha ?e honde nimajo. :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ni treba ker imajo mazde od letnika 91 naprej samodejno hidravli?no nastavljive ventile, tako da se samodejno nastavijo vsaki? ko za?ene? motor. :jupiii:

PS. Teha ?e honde nimajo. :ne vem:

 

Mislim, da to za dizle ne dr?i. Dizel (?eprav je 16V) ima ?e klasi?ne ventile in eno odmi?no gred (SOHC), in

zobati jermen. Bencinarji pa imajo ?e nekaj ?asa verigo.

 

?e je kdo bli?e tehni?nim podatkom o motorju, me naj prosim popravi.

Napisano

V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!

33112_1.png

Napisano

V uporabnikov priro?nik poglej, kaj se vse po?ne pri 20.000km... Jaz tud ?e nisem sli?al, da bi bilo potrebno kak?ne ventile ro?no nastavljat - ma ?e pri Wartburgu iz leta 1990 so se nastavljali samodejno?!?!

 

Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopa

do tehni?nih podatkov za mazdine dizle?

 

Lp,

Napisano

Nimam trenutno priro?nika, bom zve?er pogledal. Ima kdo mo?nost dostopa

do tehni?nih podatkov za mazdine dizle?

 

Lp,

 

Uradno stali??e od serviserja.

 

Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)

ventilov.

 

Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... :(

 

Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije :angry:

Napisano

Uradno stali??e od serviserja.

 

Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)

ventilov.

 

Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... :(

 

Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije :angry:

 

Tole smrdi po ...

:unsure:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Uradno stali??e od serviserja.

 

Na Mazdinih dizlih se pri 20 tiso? MORAJO nastaviti ventili, kar pomeni, da nima avtomatskega (hidravli?nih)

ventilov.

 

Sem malo razo?aran, leto 2007 in ro?na nastavitev ventilov, pa 16 V SOHC motor namesto DOHC...... :(

 

Ma kaj te dizle razvijajo za vzhodu Sibirije :angry:

 

In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru?

Napisano

btrafela, sem sel iskat tale moj manua lza seviserje za mazdo 6. Imas prav, stelajo se ventili na privh 20.000km, in potem vsakih 120.000km

evo slika

aha se to: takrat ko je ta motor sel ven je bil (skoraj) prvi z 16v tehniko...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru?

 

 

po mojem, je zaradi tega bolj?i ker je manj delov in je odmi?na direktno nad ventilom, mogo?e zaradi tega bolj odzivni ventili :ne vem:

Napisano

In zaradi cesa bi bil DOHC boljsi od SOHC v konkretnem primeru?

 

 

Kaj pa za variabilno ?asovno krmiljenje odpiranje ventilov ?e nisi sli?al in to

bolj te?ko izvede? z SOHC.

 

 

Lp,

Napisano

Kaj pa za variabilno ?asovno krmiljenje odpiranje ventilov ?e nisi sli?al in to

bolj te?ko izvede? z SOHC.

Lp,

 

Se da, ker imajo honde vti to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hja, izraelska vohunska oprema se namesti v telefon 😉
    • Na vsak način nas hočejo prisiliti v EV, samo ne vem, kje bodo dobili toliko elektrike. Če vsi sedaj preklopimo na EV, bi najprej morali zgraditi še par jedrskih elektrarn in drugih (poleg tisoče polnilnic in transformatorjev..), v vsakem primeru na sedanje stanje kolaps elektro sistema. Odločajo na žalost politiki 😡 (ki jih nismo mi izvolili, npr. evropske komisije mi ne volimo, oni se sami določijo in sploh ne rabijo biti evroposlanci in potem odločajo v našem imenu... ). Večina teh verjetno sploh ne ve kaj je elektrika, od kod pride in kako to funkcionira. Vse skupaj bi moralo temeljiti na razvoju in postopnemu uvajanju novih tehnologij (brez groženj z dead-line roki, ker v bistvu s tem sami sebi uničujejo evropsko industrijo; pa v čigavem interesu je to, nas sigurno ne ?) 
    • To v bistvu ni "luknja", samo na sliki optično tako zgleda G140 v primerjavi s krivuljo X. Do ca. 3000 navor pri G140 dejansko vedno rahlo narašča in zatem do nekje 3300 malenkost bolj strmo naraste še do max. Zatem pa počasi pada do nekje 5000, kjer se izenači z G150 in imaš še vedno nekje 190Nm, kar je za nas navadne smrtnike več kot dovolj. Pa pri 5000 si še vedno precej nad G122, pa se verjetno z G122 noben ne pritožuje. Seveda pa to ni motor za dirkanje...
    • Bomo vidli kako bo po par dirkah. Mclaren pa suvereno da p1 in p2
    • Krivulja skozi enakomerno raste. Na sredini tvojega območja pa je verjetno premik variabilnih ventilov in zato postane bolj strma.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.