Skoči na vsebino

zra?ni filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

rabm par nasvetov od mojstrov...

 

nekej ?asa me je mu?la cev ki gre od filtra naprej da zajema zrak...

in glej ga zlomka, uzadno ko sem mel preve? ?asa sem se spravu ?raufat ?katlo za filter (airbox?) da bi najdu kje imam tisto cev za zajemanje zraka...torej sem jo kon?no najdu (speljano v levi blatnik ?isto na vrhu)...

zdej me pa zanima, kaj se lahko zgodi ?e jest to cev odstranm, ker tam ko zajema zrak v blatniku (direkt za ?migavcem) se mi zdi da ga od nikoder nima kaj dost za zajet - torej sem jo lepo odstranu in zdej zajema zrak pod airboxom (kjer pride vsaj kej zraka vmes)

 

zanima me a lahko kej zjebem ? (predvidevam da ne, sej se je pove?al samo dotok zraka??)

 

zdej me pa mu?i ?e tista cev ko je speljana nad hladilnik in povezana z neko plasti?no zaprto cevjo ki pojma nimam za kaj bi slu?ila (mogo?e da greje zrak??) - tudi to sm odklopu, jo obrnu navzdol da ?e ta pobira zrak izpod odbija?a...

 

povrhu pa sem ?e navrtal par lukenj v spodnji del airboxa..

 

torej vse cevi so pod filtrom (tak da po mojem mnenju svinjarije ne more potegnit v ma?ino)- gotovo bo samo mal bol pogosto treba menjat filter ko se bo hitreje umazu ??

 

 

Zdej mi pa vi povejte ali je bla to dobra poteza, al nej raj vse skupaj nazaj dam v prvotno stanje in ?ez tiste lukne ko sem jih zvrtu nalepim selotejp ?? Prednosti, slabosti ?

 

mam ob?utek da je avto mal bol ?iv pod nizkimi obrati, in povru ?e malo bolj muka :)

 

Lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

vpra?anje kolk bi ti zdaj lahko topel zrak vleklo, samo ?e si dobro napeljal vse cevi nebi smelo.

 

Zaprte cevi in posode ki so tudi napeljane na Airbox pa so ponavadi za du?enje zvoka, da ne "muka"

Napisano

vpra?anje kolk bi ti zdaj lahko topel zrak vleklo, samo ?e si dobro napeljal vse cevi nebi smelo.

 

Zaprte cevi in posode ki so tudi napeljane na Airbox pa so ponavadi za du?enje zvoka, da ne "muka"

 

?e sem te prav razumel, morem jest samo poskrbet da ne vle?e toplega zraka, temve? mrzlega ane? ali ravno obratno?

za cev ki je bla napeljana v zaprto posodo sem 100% da sedaj vle?e mrzel zrak, za tisto ko je bla speljana na vrh blatnika bo pa treba ?e malo poskrbet pa speljat malo ni?je v blatnik..

 

kako je pa potem ?e pride voda v filter ko bodo cevi speljane malo ni?je (naprimer ?e zapeljem ?ez kako lu?o), zna avto crknit al kaj?

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

zna crknit ?e misli? po vodi vozit.

 

tisto cev ki je napeljana v blatnik bi jaz kar pustil, ker tam tudi vle?e hladen zrak, pa ?im manj raznih zavitih cevi, mora biti ?im bolj direktno.

 

 

pa zdajle pozimi ni ravno najbolj?e da sesa hladen zrak, ker dalj ?asa dela pod zaugom in ve? ?re.

Napisano

zna crknit ?e misli? po vodi vozit.

 

tisto cev ki je napeljana v blatnik bi jaz kar pustil, ker tam tudi vle?e hladen zrak, pa ?im manj raznih zavitih cevi, mora biti ?im bolj direktno.

pa zdajle pozimi ni ravno najbolj?e da sesa hladen zrak, ker dalj ?asa dela pod zaugom in ve? ?re.

 

bom probu obvit vse lu?e na cest :D

 

evo cev sem ?el slikat ker se mi zdi precej ozka na nekaterih delih in tudi zavita..napeljana pa je kot sem ?e napisal za levi ?migovc in ?aromet, od kot zrak jemle mi ni jasno - ker sem malo firbcal tam okoli pa ni nobene odprtine+predvidevam da poleti ko se ?rn pleh zgreje vle?e zelo vro? zrak...

post-629-1171916088.jpg

 

edina re?itev je potem da se malo blatnik poflexa in pokita pa da se naredi to da vle?e mrzel zrak (ampak zopet me mu?i vpra?anje kako je zdej s tem, ker voda z lahkoto pride noter v cev)

post-629-1171916191.jpg

 

 

lp ;)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

vidim da ima? podoben Airbox kot jaz :D in ti lahko ob priliki poka?em kako imam jaz narejeno.

 

Je najbolj enostavno in direkt piha noter hladen zrak, brez karoserijski predelav, edino brez meglenk sem :D

 

Predvidevam da ima? podobno ?katlo, samo da je bolj desno tam ko imam jaz ekspanzijsko posodo.

 

Objavljena slika

Napisano

Marko, kok ?asa se pa porab da se une posode zarad katerih filter ne muka dol poberejo? Me mika da bi sprobu filtr ?e ma sploh kj zvoka 323F-ka.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Marko: ko bom naslednji? hodu v va?e kraje po kak?ne rezervne dele ti prej sporo?im pa se oglasim da vidim to ?udo...meglenk itak nimam, sam gotovo bo treba lukne vrtat v odbija? (ko bo dinar bom lepo nabavu ?e en odbija? pa se malo s fiberglassom poigral pa bomo vidl kako pa kaj ;) )

 

nisde: ?e sem prav markota zastopu je za "nemukanje" kriva samo tista posoda nad hladilnikom, torej odtegne? tisto objemko na cevi, potegne? dol cev in to je to...minutko dela

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

pa zdajle pozimi ni ravno najbolj?e da sesa hladen zrak, ker dalj ?asa dela pod zaugom in ve? ?re.

 

Ne prodajaj bu? !

Kater avto pa ?e laufa na tople zrak, mazde nimajo lopute za topel zrak ?e cca 20 let !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ne prodajaj bu? !

Kater avto pa ?e laufa na tople zrak, mazde nimajo lopute za topel zrak ?e cca 20 let !

 

torej mi ni treba skrbet da mi bo zaug kakih par km ve? laufal in bi bla s tem vi?ja poraba...

yavarye: sam avto je pa tut ?e skor 20let str, ?e smo natan?ni 17 :D

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

torej mi ni treba skrbet da mi bo zaug kakih par km ve? laufal in bi bla s tem vi?ja poraba...

yavarye: sam avto je pa tut ?e skor 20let str, ?e smo natan?ni 17 :D

 

lp

 

Ni zauga in podobnih stvari, samo kak promil ve? benza si na?prica v cilindre. Pa funkcija zauga je popolnoma druga?na, kot to da v hladen motor vle?e topel zrak. Kukr pa vem pa ti nima? ve? kakega pokrova ?ez izpu?ni kolektor in iz njega potegnjene cevi v filter in naprej v motor, lahko pa da se motim.

 

 

 

 

PS. Hladen zrak je zakon, bolj je mrzel bolj? e se pelje moj V6 !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

PS. Hladen zrak je zakon, bolj je mrzel bolj? e se pelje moj V6 !

 

Yap, ve? molekul kisika na isti volumen poskrbi za bolj?e izgorevanje - zato pa se uporabljajo razni intercoolerji in podobna krama za hlajenje. :D

33112_1.png

Napisano

Saj js tud ne vem vsega, samo nekaj malega pa vseen. sramezljiv

 

Saj pri ?tromu bo? pa ti mene kej nau?u, pa bova kvit. :)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No ti bom pa dodal še tretjo varijanto, pozabiš kupit vinjeto in zapelješ na AC, se takoj spomniš, bi jo rad kupil in hopa te ustavijo redarji pa te..... 🥴🫣😉
    • Živjo! 🙂 Potovalni računalnik na moji 10-letni bencinarki Mazdi 2 mi izpisuje porabo 8,3 L/100 km, kar se mi zdi nenormalno visoko za avto, ki naj bi imel povprečno porabo 5 litrov pri kombinirani vožnji. Dvomim, da je kaj narobe z injektorji, ker nimam z njo nobenih drugih težav. Tlak v gumah redno preverjam in jih imam napolnjene do max psi, OBD2 skener mi tudi ne izpisuje nobenih napak. Vsak dan narediva cca. 40 km mestne vožnje, ampak jo zelo šparam, vozim res kot babica. Trudim se čim manj ustavljati, v glavnem coastam v leru do zelene luči in potem prestavim direkt v drugo. Ni mi jasno, od kod taka poraba. Menda je bolj ekonomično pustiti avto v prestavi, namesto coastati v leru, ker se brez dodajanja gasa itak prekine dotok bencina, in tudi na rdeči luči čakati v prestavi? Do zdaj sem jo imela vedno v leru, da ne obremenjujem sprostitvenih ležajev.   Tudi z rev matchanjem najbrž porabim malenkost več goriva, ampak mi je zdravje sklopke in menjalnika prioriteta, plus to so tako male številke, da ne bi smelo pomembno vplivati na porabo. Kadar sem prva v vrsti na semaforju, po navadi naredim throttle blip start, da je čas sklopke na točki prijema čim krajši in se v teoriji manj segreje. Ali je možno, da bi te tehnike vožnje lahko nabile povprečno porabo čez 8? Svečke in filtri so novi, olje uporabljam Mazdino OEM, gretje imam na minimum, prtljažnik prazen, klimo samo vsake toliko prižgem, da malo dela ali da odrosim šipe. Enkrat na dva tedna jo namerno skoraj redlinam, sicer šaltam pri 2000 rpm in tudi rev matcham vedno do točno toliko obratov, kot jih rabi za prestavo, v katero grem. Tole so moji izsledki spremljanja trenutne porabe v litrih na 100 km: -speljevanje po ravnem: 25 -speljevanje v klanec (ne vem, koliko %): 40 -vožnja po ravnem pri 50 km/h v tretji prestavi in 2k obratih: 6,7 -po ravnem pri 50 km/h v četrti prestavi in dobrih 1000 obratih: 5,8 -pri 80 km/h v peti prestavi in 2300 obratih: 7,8 -po ravnem pri 30 km/h: 6,1 v drugi in 5,9 v tretji prestavi Med samo vožnjo poraba res drastično niha, tudi po ravnem pri enakomerni hitrosti, nikoli pa ne pade pod 5,5, razen, ko spustim gas in ko greva navzdol po hribu. V mirovanju porabe ne meri, prav tako ne med vzvratno vožnjo, ki je pa opraviva kar veliko, ker morava vsak dan po celi ulici peljati rikverc. Zanima me, kaj delam narobe? Po vseh podatkih, ki sem jih našla na netu, ta identični model in isti ali podoben letnik M2 z enako močjo motorja  (55 kW) nikomur ne žre niti približno toliko kot meni. Hvala v naprej!
    • A ni vsako leto ista procedura vključno s takimi članki? Tole s Kiribati beremo vsako leto, še film "Sam doma" je manjkrat ponavljan.
    • Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.