Skoči na vsebino

Nov uporabnik na Forumu , Nov voznik mazde :)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Odlo?al sem se med cliotom in puntotom toda na koncu mi je v o?i padla Mazda :P

 

Danes sem polo?il dolo?en $ v ponedeljek zrihtam zavarovanje ostale papirje v torek jo grem pa iskat :)

 

Letnik: 6/1997

Cena: 970.000 SIT

Prevo?eni kilometri: 107.400 km

Sede?ev: 5

Gorivo: bencin

?t. valjev: 4

Prostornina: 1324 ccm

Mo?: 54 kW

Menjalnik: ro?ni

?t. prestav: 5

pogon: spredaj

Barva: rde?a

?t. lastnikov: 1

Ohranjenost: odli?no

 

Oprema:

 

* Centralni zaklep

* Naprava za pranje zadnjega stekla

* Nasloni za glavo - zadaj

* Nastavitev voznikovega sede?a po vi?ini

* Preklopna zadnja klop - deljiva

* Servo volan

* Tonirana stekla

 

 

Slikca

Napisano

Tako BTW to ni mazda 323C ampak 323 P, da nebo kake pomote. Druga?e pa dobrodo?el.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dobrodosel.

Cestitam za nakup...

 

Mislim da ze ves kaj bos mogu narest....(nekam cudno zgledajo ta kolesa :) )

 

Upam da ti bo dobro sluzil

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Tolk bol? zate, ker jih je dokaj malo. B)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Nekako sem navdu?en in i??em ?e cel dan po internetu razne podatke itd vse slikce mi lahko napi?ete mal ve? podatkov o avtu itd poraba katero dodatno opremo se lahko kupi potem za styling kaj je vse mo?no itd kolko kaj kuri itd itd :)

Lp

Napisano

Moja prijateljica je imela tak avto. 1.5 motor. Poraba ni bil problem, pac pa ful beden mehanizem za sedeze. Recimo ce se hoces zadaj vsest (al pa druge aktivnosti delat) moras potegnit eno zajlo, pol je blo tko da se sedez ni vrnil v prvotni polozaj.

Drugace pa je bil avto kar v redu. Totalno nezahteven.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moja prijateljica je imela tak avto. 1.5 motor. Poraba ni bil problem, pac pa ful beden mehanizem za sedeze. Recimo ce se hoces zadaj vsest (al pa druge aktivnosti delat) moras potegnit eno zajlo, pol je blo tko da se sedez ni vrnil v prvotni polozaj.

Drugace pa je bil avto kar v redu. Totalno nezahteven.

@Labi: ti , moja MXa je vi?ek exclusive :) pa ma isto sede?e nerodno narejene

 

@pacek: Welcome to CLUB ! :) pa veliko varnih in u?iva?kih kilometrov...

 

nekateri pravijo: enkrat Mazda, vedno Mazda !

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

to ?e pa poglej sliko katera je,jaz mam 323C pa je tam ?isto ista slika, 323P pa je novej?i model in oblika ni niti malo podobna.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Navite cene;jaz sem malo prera?unal ATHjeve cene v EUR v tolarje;in so cene skoraj identi?no;za kak?nega jurja ali pa dva se razlikujejo;1 EUR je pa 240 SIT.

lEIbach fedri so tam 155 EUR,tukaj pa okoli 38000 SIT., tako da anvitih cen jaz ne vidim. lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

Ave? kaj mi ni jasno zakaj ima tale http://www.as-velenje.com/shop_index.php?cid=2_1_3

 

tako navite cene npr na ath jovi uradni strani je za pol ceneje

 

Sedaj ko smo v evropski uniji mislim da se da naro?it preko po?te in ne pla?am 0 carine :)

Al je kej problemov z homologacijo itd

navite cene ?

pa saj so cene iste kot pri skorn?ku, pa pri?tej si 50 eurov po?tnine, pa potem povej kolk bo? pla?al za fedre :blink:

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kot so ?e ostali napisali:

 

Prodajne cene so in bodo iste, le prera?unane v SIT dokler ne pride ? v Slo. :)

 

LP

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

Se opravi?ujem sem bolj na hitro pogledal evro @ tolarje sem potem za?el prepra?unavat samo se mi zdi ful drago verjetno zato ker je toliko malo mazd

Zanima me pa ?e ?e ma vse to vse papirje itd da ne bo problem homologirat ker no?em imet opravka z policaji in pla?evat nevem koliko :)

Napisano

?e ni druga?e navedeno je vse z ustreznimi papirji.

 

le nekateri redki artikli so brez, v takem primeru ti zato pi?e opozorilo.

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

  • 2 leti kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Živjo! 🙂 Potovalni računalnik na moji 10-letni bencinarki Mazdi 2 mi izpisuje porabo 8,3 L/100 km, kar se mi zdi nenormalno visoko za avto, ki naj bi imel povprečno porabo 5 litrov pri kombinirani vožnji. Dvomim, da je kaj narobe z injektorji, ker nimam z njo nobenih drugih težav. Tlak v gumah redno preverjam in jih imam napolnjene do max psi, OBD2 skener mi tudi ne izpisuje nobenih napak. Vsak dan narediva cca. 40 km mestne vožnje, ampak jo zelo šparam, vozim res kot babica. Trudim se čim manj ustavljati, v glavnem coastam v leru do zelene luči in potem prestavim direkt v drugo. Ni mi jasno, od kod taka poraba. Menda je bolj ekonomično pustiti avto v prestavi, namesto coastati v leru, ker se brez dodajanja gasa itak prekine dotok bencina, in tudi na rdeči luči čakati v prestavi? Do zdaj sem jo imela vedno v leru, da ne obremenjujem sprostitvenih ležajev.   Tudi z rev matchanjem najbrž porabim malenkost več goriva, ampak mi je zdravje sklopke in menjalnika prioriteta, plus to so tako male številke, da ne bi smelo pomembno vplivati na porabo. Kadar sem prva v vrsti na semaforju, po navadi naredim throttle blip start, da je čas sklopke na točki prijema čim krajši in se v teoriji manj segreje. Ali je možno, da bi te tehnike vožnje lahko nabile povprečno porabo čez 8? Svečke in filtri so novi, olje uporabljam Mazdino OEM, gretje imam na minimum, prtljažnik prazen, klimo samo vsake toliko prižgem, da malo dela ali da odrosim šipe. Enkrat na dva tedna jo namerno skoraj redlinam, sicer šaltam pri 2000 rpm in tudi rev matcham vedno do točno toliko obratov, kot jih rabi za prestavo, v katero grem. Tole so moji izsledki spremljanja trenutne porabe v litrih na 100 km: -speljevanje po ravnem: 25 -speljevanje v klanec (ne vem, koliko %): 40 -vožnja po ravnem pri 50 km/h v tretji prestavi in 2k obratih: 6,7 -po ravnem pri 50 km/h v četrti prestavi in dobrih 1000 obratih: 5,8 -pri 80 km/h v peti prestavi in 2300 obratih: 7,8 -po ravnem pri 30 km/h: 6,1 v drugi in 5,9 v tretji prestavi Med samo vožnjo poraba res drastično niha, tudi po ravnem pri enakomerni hitrosti, nikoli pa ne pade pod 5,5, razen, ko spustim gas in ko greva navzdol po hribu. V mirovanju porabe ne meri, prav tako ne med vzvratno vožnjo, ki je pa opraviva kar veliko, ker morava vsak dan po celi ulici peljati rikverc. Zanima me, kaj delam narobe? Po vseh podatkih, ki sem jih našla na netu, ta identični model in isti ali podoben letnik M2 z enako močjo motorja  (55 kW) nikomur ne žre niti približno toliko kot meni. Hvala v naprej!
    • A ni vsako leto ista procedura vključno s takimi članki? Tole s Kiribati beremo vsako leto, še film "Sam doma" je manjkrat ponavljan.
    • Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.
    • https://www.rtvslo.si/decembrske-iskrice/ko-kiribati-nazdravljajo-imamo-v-sloveniji-dopoldansko-malico-v-new-yorku-pa-se-spijo/729362
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.