Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

jst sm naredu swap. Motor je takrat mel 300.000km. Avto sm pa kupu cel za 50k sit. Na motorju sem zamenjal jermene, vodno pumpo itd, pac redn servis. Pa ti morem povedat da sm sam pazu da sem ga vedno res ogrel pa res ohladil in je laufal ZELO lepo, moc je itak nenormalna (sploh feeling je tak ko da bi mel 200 konjev). Tiscal sm ga orng, tut na mestu na blokado, pa nikol nic ni blo. Turbina pa ko nova. Edino olje je scal iz pokrova glave in turbine (ampak nic takega, pac nalijes). Sj ni blo tak hudo...

 

Ne res... KAPO DOL ZA TA MOTOR!!! Zelo dober swap! Oz. serijska 323 je pa se tolk boljsa!!! Boost gre dvignit iz 0.5 na 0.8 brez menjave racunalnika. Pol ma pomoje ene 170-180KM. Ce menjas racunalnik, ga lahk ofnes na 1.1 - 1.2 bara, motor bo laufal brez problema, edin turbino ti bo nesl kr hitr. Pol pa das eno aftermarket gor pa bo. Aha...pa pred dvigom tlaka mores nujno zamenjat serijski diverter za kovinskega oz. za blow off :bravo:

:)
Napisano

jst sm naredu swap. Motor je takrat mel 300.000km. Avto sm pa kupu cel za 50k sit. Na motorju sem zamenjal jermene, vodno pumpo itd, pac redn servis. Pa ti morem povedat da sm sam pazu da sem ga vedno res ogrel pa res ohladil in je laufal ZELO lepo, moc je itak nenormalna (sploh feeling je tak ko da bi mel 200 konjev). Tiscal sm ga orng, tut na mestu na blokado, pa nikol nic ni blo. Turbina pa ko nova. Edino olje je scal iz pokrova glave in turbine (ampak nic takega, pac nalijes). Sj ni blo tak hudo...

 

Ne res... KAPO DOL ZA TA MOTOR!!! Zelo dober swap! Oz. serijska 323 je pa se tolk boljsa!!! Boost gre dvignit iz 0.5 na 0.8 brez menjave racunalnika. Pol ma pomoje ene 170-180KM. Ce menjas racunalnik, ga lahk ofnes na 1.1 - 1.2 bara, motor bo laufal brez problema, edin turbino ti bo nesl kr hitr. Pol pa das eno aftermarket gor pa bo. Aha...pa pred dvigom tlaka mores nujno zamenjat serijski diverter za kovinskega oz. za blow off :bravo:

 

Star?i mi imajo 323 hb 1.6i(90km) in vem da vle?e kot nora...hvala Tich :bravo: MAZDA FOREVER,AND EVER,AND EVER :ljubezen:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica   mislim da sem si shranil eno za rezervo
    • Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.   Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
    • Tudi recimo, ko grem v Ljubljano je tam enako. 
    • Mislim, da se te slabe lastnosti Bridgestonk 005A pri vas na obali bolj odražajo, ker je pri vas bolj gladek asfalt in tudi redkeje dežuje in zato je tudi bolj spolzka cesta, ko po dlje časa pade dež. Pri nas se obnašajo kot neke povprečne gume, ki so cenovno razred nižje! Jaz jih kupil sigurno nebi...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.