poky Napisano 2. oktober, 2007 Prijavi Napisano 2. oktober, 2007 Torej upo?tevaj Dr.Gumo aka Labija in nabavi Dunlop. Citiraj Ti?a vun!! Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!
kowkele Napisano 2. oktober, 2007 Prijavi Napisano 2. oktober, 2007 JA sej verjetno jo bom-sem dobil preko neta ugodno ceno-102EUR za kos (205/55R16). ?e kdo ve za ?e bolj?o ceno pa naj le napi?e kje-se priporo?am.... lp Citiraj
Boss Napisano 2. oktober, 2007 Prijavi Napisano 2. oktober, 2007 Michelinke ?e leta vle?ejo za sabo en problem in sicer, ko so nove so odli?ne potem pa rapidno padajo zmogljivosti. Problem vseh testov je namre? ravno ta, da preverjajo zgolj nove gume z ni? prevo?enimi kilometri. ?eprav te?ko izvedljiv ampak zelo zanimiv bi bil test istih pnevmatik, ko bi bile stare dve leti in z 20.000 prevo?enih kilometrov. In to?no to zanima nas uporabnike, ki pa se zaenkrat lahko zanesemo le na svoje ob?utke pri uporabi dolo?ene gume oziroma izku?nje uporabnikov, ki se na podro?je dobro spoznajo (Labi )in nimajo za sabo ekonomskih ambicij. Citiraj
LabiGT Napisano 2. oktober, 2007 Avtor Prijavi Napisano 2. oktober, 2007 jaz sem imel michelin alpin a2 preden sem mel dunlopke... prva sezona: odlicne na suhem, zelo tihe, na mokrem cudno piskalo, lega zelo ok, po snegu ok druga sezona: kot je boss ze povedal, ratale so "trde" cez noc in so ble slabe predvsem pri zaviranju... dunlop, za moj avto, mojo dimnezijo (195/65 15 91T), in moj stil so zelo dobre... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Alex Napisano 2. oktober, 2007 Prijavi Napisano 2. oktober, 2007 Jaz tudi sem jih imel(na drugem avtu).Meni niso bile nevem kako v?e?. Te dunlop-ke pa so res zakon(vsaj zame).Lani,oziroma letos pozimi sem rinu po enemu snegu primorc na sneeegu,in nikjer me ni pustu. Tudi so ?e kar tihe pri velikih hitrostih in tudi na suhi cesti so dobre... Citiraj
kowkele Napisano 3. oktober, 2007 Prijavi Napisano 3. oktober, 2007 Labi eno vpra?anje za tebe-?e imajo plati??a et 35 (15col 5*114,3) je uredu za mazdo 6? Hvala za info, samo na to se ne spoznam. lp Citiraj
LabiGT Napisano 3. oktober, 2007 Avtor Prijavi Napisano 3. oktober, 2007 nisi povedal koliko so siroke... ce je sirina (na slepo predvidevam) 6.5J potem bo zelo na knap...ce je 6 bo slo, 7 pa bojo tezave Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
KAALman Napisano 9. oktober, 2007 Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 v "krneki" sem se ?e pohvalil, zdajle bomo pa vidli... na raketo pridejo pozimi 15" klobase od Dunlopa po testih sode? dale? najbolj?a guma... bomo videli, kaj bo ?as prinesel... Citiraj LP KAALman
LabiGT Napisano 9. oktober, 2007 Avtor Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 pa ti ne sledis kaj ti pisemo al kaj? ne michelina, ker je dober samo za eno sezono... boljsa izbira je dunlop, good year, conti Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
KAALman Napisano 9. oktober, 2007 Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 pa ti ne sledis kaj ti pisemo al kaj? ne michelina, ker je dober samo za eno sezono...boljsa izbira je dunlop, good year, conti hmm... ka pa vem... vidva sta pisala za A2, zdajle so pa A3... ali ?saj ?e ni prepozno... lahko si premislim Citiraj LP KAALman
LabiGT Napisano 9. oktober, 2007 Avtor Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 sej je vseen...michelin (vse kar sem jih mel do zdaj, tako letne kot zimske) imajo lastnost, da ko so nove so res dobre...ampak, jih potem das dol in jih mas nekje v garazi in potem naslednjo sezono kar naenkrat ni to tista guma, ki si jo kupil... dvomim, da je to z A3 kaj drugace... glede na to, da imava isti avto in isto dimenzijo bi ti kar "vsilil" dunlop wintersport 3d...sem testiral v najhusjih pogojih in se je peljalo (in predvsem zaviralo) z zelo dobrim obcutkom...pa se to: to leto bojo gor ze tretjo sezono (je pa res, da sem jih mel lani cca. mesec) Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
KAALman Napisano 9. oktober, 2007 Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 sej je vseen...michelin (vse kar sem jih mel do zdaj, tako letne kot zimske) imajo lastnost, da ko so nove so res dobre...ampak, jih potem das dol in jih mas nekje v garazi in potem naslednjo sezono kar naenkrat ni to tista guma, ki si jo kupil...dvomim, da je to z A3 kaj drugace...glede na to, da imava isti avto in isto dimenzijo bi ti kar "vsilil" dunlop wintersport 3d...sem testiral v najhusjih pogojih in se je peljalo (in predvsem zaviralo) z zelo dobrim obcutkom...pa se to: to leto bojo gor ze tretjo sezono (je pa res, da sem jih mel lani cca. mesec) ej... dal se bom napeljat... ravno sem poopravil naro?ilo nabavil torej Dunlop 3D pravkar potrdil naro?ilo Citiraj LP KAALman
LabiGT Napisano 9. oktober, 2007 Avtor Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 a verige mas? ker ce bo letosnja zima podobna lanski, potem sploh ne bomo rabili zimskih gum... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Alex Napisano 9. oktober, 2007 Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 Res so dobre,poslu?aj primorca,ki nima pojma o vo?nji po snegu... Lani sem ?el z njimi na roglo po sve?e zapadlem snegu,ko so memvelni pa razni mer?oti parkirali ob strani... Pa tudi po mokrem so res izvrstne... Citiraj
KAALman Napisano 9. oktober, 2007 Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 a verige mas?ker ce bo letosnja zima podobna lanski, potem sploh ne bomo rabili zimskih gum... nimam verig, pa tudi nabavil jih ne bom... zakonsko bom zimake gor vrgu, pa potem, tudi ?e me prime na kak izlet pelat, me ne bo strah... pa letne gume so pod 8°C v qrcu Citiraj LP KAALman
Mazda323 Napisano 9. oktober, 2007 Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 Sedaj ti bo rekel da spet nisi te teme prebiral Citiraj
KAALman Napisano 9. oktober, 2007 Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 Sedaj ti bo rekel da spet nisi te teme prebiral why ? sem mel letne gume enkrat za za?etek zime... ob?utek grozen predvsem zjutraj ko je blo ?e hladno... saj domov iz slu?be je blo ?e kar, ker je avto cel dan stal na soncu Citiraj LP KAALman
LabiGT Napisano 9. oktober, 2007 Avtor Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 Sedaj ti bo rekel da spet nisi te teme prebiral jaooo nisi prebral kaj pisemo... letne gume pod 8stopinj primejo velik boljse kot zimske...seveda, ce ni snega... bom tko napisal: ZIMSKE GUME SO DOBRE SAMO KADAR JE SNEG NA CESTI! Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
KAALman Napisano 9. oktober, 2007 Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 jaooo nisi prebral kaj pisemo... vem vem, ve?ina teh gum je zimska ali pa M+S, ampak tole o temperaturi je pa malo za uho... ?e posebej ?e so temperature pod 8°C sem na 2 avtih probal letne pozimi... ene so ble 5 mescev stare... ni to to... se bom pa po njivah vozil sem prebral, pa se z vsem ne strinjam Citiraj LP KAALman
LabiGT Napisano 9. oktober, 2007 Avtor Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 tko je pri meni: letne bridgestone potenza re050a rabijo kar dosti casa, da dosezejo "delovne" temperature, pozimi se to podaljsuje... zimske dunlopke so "ready to go" bolj ali manj takoj... sam potem po nekaj deset kilometrov (vsaj jaz) cutim mocno razliko v prid letnih, tudi ce je npr. -8stopinj, seveda suho... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 9. oktober, 2007 Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 Kaalman, klele se bom moral kr z Labijem strinjat, ker tudi sam zagovarjam prednost letnih gum na suhem in to ne glede na temperaturo. Mislim, da sem ?e mali milijonkrat omenil v ?em je "problem" zimskih gum M+S pa bom ?e 1x. M+S so gume, ki kot ti ime pove, namenjene vo?nji po sne?eni ali blatni podlagi in tudi njihova zgradba z lamelami je temu prilagojena. Pri vo?nji se namre? lamele rahlo upognejo in naredijo "oster" rob, ki odli?no grabi na podlagi, kjer se ta rob lamele lahko zare?e v samo podlago - torej na snegu, brozgi in blatu. Kar je odli?no v teh razmerah ?el ni dobro v razmerah, kjer je podlaga dobra in to sta suh oziroma ?e posebej moker asfalt. Zakaj? Ravno zaradi lamel, ki ponovno nastavljajo svoj rob ampak na asfaltni podlagi to zmanj?uje oprijem saj se s tem zmanj?uje povr?ina ploskve, ki se dotika asfalta. Dodaten minus dodajo ?e ?iroki kanali v samem profilu saj ?e dodatno zmanj?ajo povr?ino naleganja na asfalt. Lep primer te trditve so gume dirkalnih avtomobilov, ki so ve? ali manj vse slick (?e le pravila dirkanja to dovoljujejo) in se natikajo gume s profilom le ob mokrem cesti??u. Tudi trditve, da so letne gume pozimi trde, dr?ijo le delno. Da so, ampak samo prvih nekaj kilometrov potem pa se ogrejejo in dr?ijo bolje od vsake M+S. Nasprotno trdijo samo gumarsko/vulkanizerski lobiji pa kak?en ?lender s prijatelji, ki nikoli v ?ivljenju niso naredili enega testa ampak ponavljajo kot papagaji za tistimi, ki jim je v interesu prodati ?imve? gum. In profit ima tukaj prednost pred varnostjo in ?love?ka ?ivljenja se pa? manj vredna od zaslu?kov gumarjev. Da ne bo narobe razumljeno... nisem apriori proti M+S gumam (tudi sam jih nataknem, ko so razmere "zrele" in ne 15.11, ko nam zakon to pav?alno naro?i) samo rad bi kon?no ?elel, da ljudem uradno povedo, da so M+S koristne gume vendar, je potrebno z njimi paziti in zmanj?ati hitrost vo?nje od 15-20%, ?e ho?emo enako varno voziti kot z letnimi. ?al pa se dogaja ravno nasprotno in raznorazne izjave kot si jih recimo privo??ijo v nekem zelo znanem provladnem ?asopisu so tak?ne, da mi gredo lasje pokonci - recimo: najslab?a letna guma je pozimi bolj?a od najbolj?e letne in takih cvetk je vse polno. ?e mi ?e vedno ne verjame? vzemi kak?no avtorevijo (recimo avtomagazin) in preglej teste raznoraznih avtomobilov. Testni avti jim pridejo obuti eni v letne drugi v zimske in testirajo jih pa? pri temperaturah kot so takrat v teku testa in glej ga zlomka. V povpre?ju imajo avtomobili z letnimi gumami za celih 6metrov in ve? kraj?o zavorno pot od 100km/h do 0. Zakaj? (beri tretji odstavek). Pri avtomagazinu so enkrat tudi naredili ustrezno primerjavo z enakim avtom in kompletom savinih letnih gum in zimskih. Vemo, da so savine zimske na primerjalnih testih zelo dobre letne pa v primerjavi z ostalimi ne preve? se je vseeno izkazalo, da tudi pri temperaturah globoko pod ni?lo (?e se ne motim je bilo -7°C) so letne pometle z zimskimi tako v vodljivosti, zaviranju in pospe?evanju. Pogorele so samo na sne?ni podlagi, kar je razumljivo OK, dovolj sem nalo?il, priporo?am pa da ve? zaupajte sebi in dejansko svojim preizkusom in ne verjet vsega kar pi?ejo in govorijo. Za konec pa samo ?e to - varna guma je tista katero pozna? in ve? kako se obna?a saj lahko temu primerno prilagodi? vo?njo. Citiraj
LabiGT Napisano 9. oktober, 2007 Avtor Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 No zdaj mate od Sefa bolj dolgo varianto tega, kar vam pozkusam povedat... aja se to: recimo v svici ali nemciji nimajo zakona, da moras met zimskih gum od 15.11 do 15.3, ampak odvisno od vremena... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 9. oktober, 2007 Prijavi Napisano 9. oktober, 2007 No zdaj mate od Sefa bolj dolgo varianto tega, kar vam pozkusam povedat...aja se to: recimo v svici ali nemciji nimajo zakona, da moras met zimskih gum od 15.11 do 15.3, ampak odvisno od vremena... Zanimivo a ne, ?e posebej ?vica, ki ja popolna Alpska de?ela (mi se samo pretvarjamo, da smo slpska de?ela ) in kjer sneg ?e zdale? ni tako redek kot pri nas pa tudi temperature so precej ni?je. Hmmm, hmmm ... Citiraj
KAALman Napisano 10. oktober, 2007 Prijavi Napisano 10. oktober, 2007 dosegel sem svoje, pred sezono smo se razpisali o gumah... tako je treba ampak jaz bom vseeno dal svoje zimske gor na avto Citiraj LP KAALman
BOBI Napisano 10. oktober, 2007 Prijavi Napisano 10. oktober, 2007 jaz tudi dam zimske gor,ko bo sneg Citiraj MAZDA POWER
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.