Skoči na vsebino

Pomen OHV, OHC, SOHC, DOHC

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Berem nekaj na avtomobilizmu in zasledim temo o teh stvareh, nekdo je pa pripopal tudi tale link http://www.samarins.com/glossary/dohc.html Namre? se pa ne strinjam z opisom DOCH-a - DOHC engine can "breath" better meaning that it can produce more horsepowers with smaller engine volume- nana?amna motroje mazde 323 - 1.5 - Z5. Glede na cca. 1500ccm in 90 konjev pa ?e teli so bolj tko tko me zanima v ?em je fora, da jih ma samo 90??

Napisano

Mi?ljeno je prav samo napisno je butasto.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To nekako razumem, samo meni bi bilo bolje ?e bi dali 15-20 konjev ve?, pa da bi motor ribnu 50t km prej :bravo:

 

Sej ?e bi imel pa 110 konjov bi pa rekel zakaj nima 20 ali 30 konjov ve?.Nikoli nam ni dosti :bravo::D
Napisano

To nekako razumem, samo meni bi bilo bolje ?e bi dali 15-20 konjev ve?, pa da bi motor ribnu 50t km prej :bravo:

 

Nov kompleten izpuh, cai, pa bo 20 konjev plusa.......iz ?e vedno stock motorja!

Napisano

Nov kompleten izpuh, cai, pa bo 20 konjev plusa.......iz ?e vedno stock motorja!

 

 

pa ?e izpu?en kolektor pa mogo?e mal obdelat glavo, ker kot ima Symon eno doma je bolj grob odlitek

Napisano

Sej s tem ko sem napisal celoten izpuh sem mislil tudi kolektor ;)

 

 

sam to so pa ze taki vlozki v predelavo da se ne splaca!!!!

je lazi neki mocnejga kupit za isti dnar!!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

To ni filing taprau! :hohoho:

Kolektor, cel izpu?ni sistem, CAI, odmi?ne, poliranje glave, pa je avto popolnoma drug! :blink::P

 

 

ja hvala na koncu pa se crto potegni pa ugotovis da je 5x drazi kot ce gres po kako 1.8 motor pa se mal manj vzrzlivo bo!!!

 

ne vem res da bi se su tako spilat sam ves da rabis 2 voza za to da ko tega pobere se enga vozis!!! :blink:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

To ni filing taprau! :hohoho:

Kolektor, cel izpu?ni sistem, CAI, odmi?ne, poliranje glave, pa je avto popolnoma drug! :blink::P

 

In popolnoma drugo stanje na ra?unu :P

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ja, to so pa stranski u?inki, ki jih raje ne gleda? pri teh stvareh. :P

 

 

jah zate ko neves kam z ojri je to drugace kot pa za nas ko se aprilske place nismo dobl!!!!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Napisano

Nov kompleten izpuh, cai, pa bo 20 konjev plusa.......iz ?e vedno stock motorja!

 

Bu?e.

 

Pri mojem Xedosu, je razlike z drugim kolektorjem 20 km, pri 145 konjih, pri 90 konjih lahko s kolektorjem in navam kakim auspuhom in CAI in ne vam kaj ?e, NE bo? dobil niti 5km kaj ?ele 20 km.

?e pa gre? glavo dol vzet in jo zrihtat, zamenjat bate in ECU, pol pa ja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja to se pa skor vsi strinjamo, da take predelave potegnejo za sabo abnormalne stro?ke, en rablen motor pa loh precej đabe nekje dobi?, pa je ?e fabr?ko predviden na ve?jo mo?, ne pa neke houm mejd scene! :danzoman:

 

Itak je pa najbol kompletn stroj kupt mo?nej?i, ?e govorim o golfu II gen. napr. ko sm mev 1.3 B, pa sm nekak hotu met GTI 136 KM notr, pa se je kolega ko to obvlada samo od srca nasmeju, ko mi je za?ev razlagat kva vse bi blo treba zamenat, kok bi blo dela, pa da tut nakonc ?e zmer neb blo isto dobr, kot ?e bi prodav gare, ?e 100 smukov SIT dopla?u in mev stok GTIja! :whatever:B)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Bu?e.

 

Pri mojem Xedosu, je razlike z drugim kolektorjem 20 km, pri 145 konjih, pri 90 konjih lahko s kolektorjem in navam kakim auspuhom in CAI in ne vam kaj ?e, NE bo? dobil niti 5km kaj ?ele 20 km.

?e pa gre? glavo dol vzet in jo zrihtat, zamenjat bate in ECU, pol pa ja.

 

Nevem ?e je to glih tko........mogo?e pri mazdi :whatever:

 

Pri eni drugi firmi (katere nebomo imenovali) pridobi? na 1.6 ma?ini samo z menjavo kompletnega izpuha (tudi kolektorja) celih 15 konjev (pa ta firma ni honda).......symon bo vedu pomojem ?e kej ve?. :P

Napisano

Nevem ?e je to glih tko........mogo?e pri mazdi :whatever:

 

Pri eni drugi firmi (katere nebomo imenovali) pridobi? na 1.6 ma?ini samo z menjavo kompletnega izpuha (tudi kolektorja) celih 15 konjev (pa ta firma ni honda).......symon bo vedu pomojem ?e kej ve?. :P

 

Sem imel avtek te firme in je dubu s 75 na 128 km, sam niso bli samo kolektorji, odmi?ne, vzmeti ventilov, ventili,bati, ojnice,le?aji, hidravli?na ?rpalka, bencinska ?rpalka, vbrizgovalne ?obe, ecu,...

 

V glavnem ostal samo blok motorja,glava in karter. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sem imel avtek te firme in je dubu s 75 na 128 km, sam niso bli samo kolektorji, odmi?ne, vzmeti ventilov, ventili,bati, ojnice,le?aji, hidravli?na ?rpalka, bencinska ?rpalka, vbrizgovalne ?obe, ecu,...

 

V glavnem ostal samo blok motorja,glava in karter. :D

 

?e ?e, sej razumem vse to, sam jst govorim o max 20 % prirastku na mo?i, ti pa o 60-70%.........za toliko je pa ?e treba konkretno odpret mo?nji?ek.

Napisano

?e ?e, sej razumem vse to, sam jst govorim o max 20 % prirastku na mo?i, ti pa o 60-70%.........za toliko je pa ?e treba konkretno odpret mo?nji?ek.

 

Al pa najt dobrega spnzorja. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e bo? vpra?al Devitota za kolektor, vse lonce in cevi se kar pripravi na ?tirimestno ?tevilko. :blink: Raje si kupi kak?en ogromen avto, pa motor 2.5 dizel, z 174 Km in 400Nm navora pa bo ravno tako zabavno! ;):D

 

Druga?e pa, ?e je ?e govora koliko konjev ti da kak?na malenkost. Yavarye mislim, da si pozabil omeniti, da si imel ti 1.3 motor in zato so procentualno toliko manj?i prirastki mo?i kot pri 1,6 ali 2,0. ;) In kolikor sem bral po netu ?e pri 1.3 dobi? 5-10 konjev z aftermarket kolektorjem (serijski je pa? narejen za vse kaj drugega kot za konje) , in zagotovo s celotnim sistemom ?e kak?nega konja ve?. Za 1,6 sem ?e pozabil o kak?nih ?tevilkah je bilo govora ampak mislim da tudi nekje tu okoli. Pri dolo?enem 2,0 (SR20DE) pa dobi? samo s Hotshot kolektorjem 10-15 konjev in to je preverilo po svetu kar dosti navdu?encev. Ti si pa pri 1.3 naredil potem ?e mariskaj drugega (mimogrede saj ve? da :rispekt: ) in si imel zato pol motorja menjanega ali vsaj pa predelanega.

Zato bi po moje bi z kvalitetnim 4-1 kolektorjem, celotnim sistemom, in CAI dobil minimalno 10 konjev pri Z5 motorju ter ve?jo odzivnost. ?e ve?jo pa z 4-2-1 kolektorjem, kjer na?eloma dobi? manj konjev pri vi?jih obratih, ve? pa pri srednjih, torej postane avto bolj pro?en. No ?e bolj je pa potem poliranje kanalov ampak tu je govora o bolt-on modifikacijah, kupi? neki drugega gor vr?e? pa to naj bi bilo to in upa? na ?imve? :D

Ampak v kon?ni fazi je to ?e vedno 100 konjev, in se bolj spla?a vr?t notr BP pa si BP (brez problemov! :bravo: )

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kot ste najbrž opazili,me v tej temi ni...pač zadnja leta,od kar imamo spet psa,so biciklji bolj na "stranskem tiru"... Moram pa omentit današnjo montažo stenskih nosilcev za kolesa,ker mogoče zna koga zanimati   Odlocil sem se za set nosilcev na foro "držala za pedal" od firme Borgen.   Amazon.de AMZN.EU   Moram pohvaliti zelo lepo ceno-vzel sem set treh nosilcev za 41€ Izdelava je perfektna,in ekstremno masivna...res noro močno. Super so tudi vijaki in kopije😄 Fischer SX8 vložkov👍...res nimam niti ene pripombe-priporočam.   Ne bom več nakladal,ker slike povedo več kot tisoč besed😉
    • Res se mu paše, pravo teslo.... 
    • podobno kot jaz danes na servisu pri Seliču....pravi popravi robove blatnikov in vozi dalje naslednjih 200k km.....ni alternative (oz. je, ampak zelooo draga :)). Zanimiva je bila izkušnja, da je bil na servisu tudi en stric ki dela na AC Mobil na uradnem honda servisu (v tehnični nabavni službi) in je servisiral avto pri Seliču in sem malo debatiral z njim....in je novega Civica (hybrid) zelo pohvalil in da je tudi sedaj po 4 letih ko je zunaj, da nimajo reklamacij, težav....je pa priznal da je ta motorni sklop idealen samo za civica, medtem ko honda tiši ta sklop se v zrv in crv, ki je sploh prevelik in je to pa potem poraz.....ocitno neka cudna japonska filozofija....accorda pa v EU ne bo več...
    • bom, čeprav Žibert že od nekdaj velja za "zlatarja" tako da....ampak ja stane me nič :), od kar vozim kosilnico tja zadnjih 5.let na servis so se mogoče malo normalizirali.....
    • Ne me narobe razumeti...tudi jaz se z vsem pr Janši ne strinjam...sam kar tako človeka jebati...leta in leta...a mislite,da mu je fajn po sodiščih letati... Na neznanem kraju,,neznanem času,neznani osebi itd...kar tako brez dokazov...in na sodišče lahko vse skoz spraviš...samo naš moraš biti. In npr. kako so tud Kanglerja jebali...pa daleč,da bi bil njegov simpatizant...sam ne moreš "kar tako",da enga prcaš....plačamo pa itak "mi vsi"... "i nikomu ništa"...k na balkanu...   Sem oz. je lih kar žema "skoz dala" bitko z delodajalcem,kjer sem po dveh letih in pol dobil občutek,da je šlo za "jebanje" zaposlenega samo za to,da bi šel tožiti delodajalca...3x lahko ugibate za kaj?!!!...za to,da tečejo naroki itd.,cim dlje in dlje..na kratko-"da se cuza cvenk".   In tako nas "kradejo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.