Skoči na vsebino

Pomen OHV, OHC, SOHC, DOHC

Ustvari kratki URL


Grega_

Priporočeno sporočilo

Berem nekaj na avtomobilizmu in zasledim temo o teh stvareh, nekdo je pa pripopal tudi tale link http://www.samarins.com/glossary/dohc.html Namre? se pa ne strinjam z opisom DOCH-a - DOHC engine can "breath" better meaning that it can produce more horsepowers with smaller engine volume- nana?amna motroje mazde 323 - 1.5 - Z5. Glede na cca. 1500ccm in 90 konjev pa ?e teli so bolj tko tko me zanima v ?em je fora, da jih ma samo 90??

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To nekako razumem, samo meni bi bilo bolje ?e bi dali 15-20 konjev ve?, pa da bi motor ribnu 50t km prej :bravo:

 

Sej ?e bi imel pa 110 konjov bi pa rekel zakaj nima 20 ali 30 konjov ve?.Nikoli nam ni dosti :bravo::D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej s tem ko sem napisal celoten izpuh sem mislil tudi kolektor ;)

 

 

sam to so pa ze taki vlozki v predelavo da se ne splaca!!!!

je lazi neki mocnejga kupit za isti dnar!!!! <_<

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To ni filing taprau! :hohoho:

Kolektor, cel izpu?ni sistem, CAI, odmi?ne, poliranje glave, pa je avto popolnoma drug! :blink::P

 

 

ja hvala na koncu pa se crto potegni pa ugotovis da je 5x drazi kot ce gres po kako 1.8 motor pa se mal manj vzrzlivo bo!!!

 

ne vem res da bi se su tako spilat sam ves da rabis 2 voza za to da ko tega pobere se enga vozis!!! :blink:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, to so pa stranski u?inki, ki jih raje ne gleda? pri teh stvareh. :P

 

 

jah zate ko neves kam z ojri je to drugace kot pa za nas ko se aprilske place nismo dobl!!!!

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nov kompleten izpuh, cai, pa bo 20 konjev plusa.......iz ?e vedno stock motorja!

 

Bu?e.

 

Pri mojem Xedosu, je razlike z drugim kolektorjem 20 km, pri 145 konjih, pri 90 konjih lahko s kolektorjem in navam kakim auspuhom in CAI in ne vam kaj ?e, NE bo? dobil niti 5km kaj ?ele 20 km.

?e pa gre? glavo dol vzet in jo zrihtat, zamenjat bate in ECU, pol pa ja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja to se pa skor vsi strinjamo, da take predelave potegnejo za sabo abnormalne stro?ke, en rablen motor pa loh precej đabe nekje dobi?, pa je ?e fabr?ko predviden na ve?jo mo?, ne pa neke houm mejd scene! :danzoman:

 

Itak je pa najbol kompletn stroj kupt mo?nej?i, ?e govorim o golfu II gen. napr. ko sm mev 1.3 B, pa sm nekak hotu met GTI 136 KM notr, pa se je kolega ko to obvlada samo od srca nasmeju, ko mi je za?ev razlagat kva vse bi blo treba zamenat, kok bi blo dela, pa da tut nakonc ?e zmer neb blo isto dobr, kot ?e bi prodav gare, ?e 100 smukov SIT dopla?u in mev stok GTIja! :whatever:B)

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bu?e.

 

Pri mojem Xedosu, je razlike z drugim kolektorjem 20 km, pri 145 konjih, pri 90 konjih lahko s kolektorjem in navam kakim auspuhom in CAI in ne vam kaj ?e, NE bo? dobil niti 5km kaj ?ele 20 km.

?e pa gre? glavo dol vzet in jo zrihtat, zamenjat bate in ECU, pol pa ja.

 

Nevem ?e je to glih tko........mogo?e pri mazdi :whatever:

 

Pri eni drugi firmi (katere nebomo imenovali) pridobi? na 1.6 ma?ini samo z menjavo kompletnega izpuha (tudi kolektorja) celih 15 konjev (pa ta firma ni honda).......symon bo vedu pomojem ?e kej ve?. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nevem ?e je to glih tko........mogo?e pri mazdi :whatever:

 

Pri eni drugi firmi (katere nebomo imenovali) pridobi? na 1.6 ma?ini samo z menjavo kompletnega izpuha (tudi kolektorja) celih 15 konjev (pa ta firma ni honda).......symon bo vedu pomojem ?e kej ve?. :P

 

Sem imel avtek te firme in je dubu s 75 na 128 km, sam niso bli samo kolektorji, odmi?ne, vzmeti ventilov, ventili,bati, ojnice,le?aji, hidravli?na ?rpalka, bencinska ?rpalka, vbrizgovalne ?obe, ecu,...

 

V glavnem ostal samo blok motorja,glava in karter. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem imel avtek te firme in je dubu s 75 na 128 km, sam niso bli samo kolektorji, odmi?ne, vzmeti ventilov, ventili,bati, ojnice,le?aji, hidravli?na ?rpalka, bencinska ?rpalka, vbrizgovalne ?obe, ecu,...

 

V glavnem ostal samo blok motorja,glava in karter. :D

 

?e ?e, sej razumem vse to, sam jst govorim o max 20 % prirastku na mo?i, ti pa o 60-70%.........za toliko je pa ?e treba konkretno odpret mo?nji?ek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ?e, sej razumem vse to, sam jst govorim o max 20 % prirastku na mo?i, ti pa o 60-70%.........za toliko je pa ?e treba konkretno odpret mo?nji?ek.

 

Al pa najt dobrega spnzorja. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bo? vpra?al Devitota za kolektor, vse lonce in cevi se kar pripravi na ?tirimestno ?tevilko. :blink: Raje si kupi kak?en ogromen avto, pa motor 2.5 dizel, z 174 Km in 400Nm navora pa bo ravno tako zabavno! ;):D

 

Druga?e pa, ?e je ?e govora koliko konjev ti da kak?na malenkost. Yavarye mislim, da si pozabil omeniti, da si imel ti 1.3 motor in zato so procentualno toliko manj?i prirastki mo?i kot pri 1,6 ali 2,0. ;) In kolikor sem bral po netu ?e pri 1.3 dobi? 5-10 konjev z aftermarket kolektorjem (serijski je pa? narejen za vse kaj drugega kot za konje) , in zagotovo s celotnim sistemom ?e kak?nega konja ve?. Za 1,6 sem ?e pozabil o kak?nih ?tevilkah je bilo govora ampak mislim da tudi nekje tu okoli. Pri dolo?enem 2,0 (SR20DE) pa dobi? samo s Hotshot kolektorjem 10-15 konjev in to je preverilo po svetu kar dosti navdu?encev. Ti si pa pri 1.3 naredil potem ?e mariskaj drugega (mimogrede saj ve? da :rispekt: ) in si imel zato pol motorja menjanega ali vsaj pa predelanega.

Zato bi po moje bi z kvalitetnim 4-1 kolektorjem, celotnim sistemom, in CAI dobil minimalno 10 konjev pri Z5 motorju ter ve?jo odzivnost. ?e ve?jo pa z 4-2-1 kolektorjem, kjer na?eloma dobi? manj konjev pri vi?jih obratih, ve? pa pri srednjih, torej postane avto bolj pro?en. No ?e bolj je pa potem poliranje kanalov ampak tu je govora o bolt-on modifikacijah, kupi? neki drugega gor vr?e? pa to naj bi bilo to in upa? na ?imve? :D

Ampak v kon?ni fazi je to ?e vedno 100 konjev, in se bolj spla?a vr?t notr BP pa si BP (brez problemov! :bravo: )

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.