Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!

Ustvari kratki URL


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Ve? kot 600hp na zadnjih kolesih je pa? nekaj kar tudi semi profesionalnega (torej entuziasta, ne nekega F1/WRC) dirka?a obrne. ?e je Porsche je pa to ?e bolj samoumnevno, niso znano po enostavni legi. Simpl. Da bo la?je razumeti:

Se ubije mulc v 130hp Hondi "teral ga je", se ubije nek semi dirka? v 600+hp Porscheju "joj, Porsche se slabo dr?i, ali pa celo ni bil izpraven".

 

Bojo pa gotovo "v njegovo ?ast" sku?ali slu?iti naprej, showbiznis.

 

Ja ja to dr?i sam pazi zdaj? Se ?e ?pekulira kaj je bilo krivo in zdaj se bo iskalo vse mogo?e (predvsem napako na avtu), da bi se opralo VIP-ovce. To je tista razlika, ko se ubije znana oseba al pa ko se ubije nek mulc v 130hp Hondi.

 

http://www.24ur.com/smrt-paula-walkerja-av...-prijatelj.html

 

Znani so nedotakljivi in nezmotljivi a dejstvo je, da ?e bi peljal po pravilih je te?ko tako nesre?o narest tudi, ?e bi dejansko pri?lo do okvare, sploh, ?e govorimo o ravni mestni ulici.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

haha, u?aljen?ki so se oglasili... pa ne da sem te prizadel. :P Si samo priznal da si jaj?kov navija?, jaz pa? zoklnov glih nisem tako, da me tole ?isto ni? ne prizadane. Aja pa ne rabi? me vikat sej smo enakopravni tlele gor za razliko od nekih drugih situacij, ki nam vsem glih niso v ponos. :blush:

 

hehe,

sej si z odgovorom na moj post opredelil ;) VSI SO ENAKI,KRADEJO!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O lej no lej, kolikor vem so talibani islamski skrajne?i. Torej lahko politikis.si ?ali ljudi s popolnoma zgre?enimi izrazi? :D Pa od tako "cenjenega" medija bi pri?akoval, da vejo ali se napi?e "vsedel" ali "usedel". Saj ne, da je moja slovnica brez napak toda pri?akoval bi, da imajo koga, ki skrbi za pravopis.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal pa pe?e tole Zokija, ?e ga ?e vest nikoli. :punk:

 

?e ne razumejo besed bo po?asi o?itno treba z ostalimi sredstvi nad njih. Mi je pa v?e? komentar:

"je pa tudi res, da ce bi ga fasal jansa, bi zdaj ze imeli vojsko na ulicah, policijsko uro in bi se govorilo o atentatu na lik brezmadeznega vodje"

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal pa pe?e tole Zokija, ?e ga ?e vest nikoli. :punk:

 

?e ne razumejo besed bo po?asi o?itno treba z ostalimi sredstvi nad njih. Mi je pa v?e? komentar:

"je pa tudi res, da ce bi ga fasal jansa, bi zdaj ze imeli vojsko na ulicah, policijsko uro in bi se govorilo o atentatu na lik brezmadeznega vodje"

 

ma to je to k spravi? debile na protest... zdej se je cel legitimen protest sprevrgel na eno huligansko dejanje in dal ponovno policiji odprte roke, da bo naslednji? "preventivno" delovala - pa bo spet jok in stok ter tarnjanje nad policijsko dr?avo.

 

in povrh vsega se bo zdaj Zoki po?util ?e kot ?rtev - k da en kalimerast jajo ni dovolj :whatever:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal pa pe?e tole Zokija, ?e ga ?e vest nikoli. :punk:

 

?e ne razumejo besed bo po?asi o?itno treba z ostalimi sredstvi nad njih. Mi je pa v?e? komentar:

"je pa tudi res, da ce bi ga fasal jansa, bi zdaj ze imeli vojsko na ulicah, policijsko uro in bi se govorilo o atentatu na lik brezmadeznega vodje"

 

 

Slobo bi reku "pa dobio je ?to je tra?io" :hudicek:

 

Zadnji ?as, da se je kaj takega zgodilo (za moje pojme jo je ?e milo odnesu, nekdo bi ga mogu ?ez gobec, da ne re?em kaj huj?ega). Upam, da bodo vsi teli pavijani z maslom na glavi za?eli vsaj malo v strahu hodit naokoli in se ne bodo ve? tako samozavestno ?opirili v javnosti v stilu, "kdo nam pa kej more", in se zraven dobesedno re?ati folku (ali protestnikom) v fris.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji ?as, da se je kaj takega zgodilo (za moje pojme jo je ?e milo odnesu, nekdo bi ga mogu ?ez gobec, da ne re?em kaj huj?ega). Upam, da bodo vsi teli pavijani z maslom na glavi za?eli vsaj malo v strahu hodit naokoli in se ne bodo ve? tako samozavestno ?opirili v javnosti v stilu, "kdo nam pa kej more", in se zraven dobesedno re?ati folku (ali protestnikom) v fris.

 

Miklav? mu je ?e prinesel darilo, ?e bo priden dobi ?e za bo?i?ka/dedka mraza kako granitno kocko. :hudicek: Jan?a ?e ve zakaj ne upa na take shode.

 

 

''Pri tem ne potrebujemo nasilja, ne nosimo solzivca in ne oro?ja. Na?e oro?je so besede, iskrenost in po?tenje,''

Mhm, ker z besedami in po?tenjem ga bojo zih odnesli iz magistrata ane? RIP Nelson Mandela (velik ?lovek ?eprav ?al ne vem cele njegove zgodbe ampak dosti, da ga cenim) ampak ?al mislim, da v Sloveniji ne bomo na miren na?in dosegli ni?. Edino kar dose?emo je, da se nam vsi tajkuni, podkupljeni uradniki in politiki iz udobnega naslonja?a doma smejejo. Sem skoraj prepri?an, da je ve?ina revolucij v zgodovini vsebovala dolo?eno mero nasilja ker z vpitjem "dol s fevdalizmom" pa? kmetje ne bi veliko dosegli. In od takrat ?al nismo napredovali dosti naprej, ?e vedno jih protestniki kasirajo od dvornih ?uvajev (policija, vojska), fevdalci pa gledajo ?ez okno bedake in so prepri?ani, da so nedotakljivi. Tako pred zakonom kot fizi?no.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Svaka jim ?ast zaradi merila

 

 

?tevilka: 370-1/2013/2 (15222-26)

Datum: 26. 11. 2013

 

Zadeva: Neprimerne pnevmatike na policijskih vozilih - odgovor

Zveza: dopis PSS, ?t. 6-2/2013-172, z dne 20.11.2013

 

 

Spo?tovani,

 

v zvezi vsebine va?ega dopisa navedenega pod zvezo, vam posredujemo slede?e pojasnilo:

 

Ministrstvo za notranje zadeve je iz naslova postopka javnega naro?ila za oddajo naro?ila blaga po odprtem postopku za dobavo zimskih pnevmatik z bolj?im izkoristkom goriva in bolj?im oprijemom na mokri podlagi, ?t. 430-365/2013, sklenilo pogodbe z dvema dobaviteljema za dobavo 5.110 kosov zimskih pnevmatik z bolj?im izkoristkom goriva in bolj?im oprijemom na mokri podlagi v skupnem znesku 357.560 EUR. Pogodbeni izvajalci za dobavo zimskih pnevmatik in vrednosti pogodb, so slede?i:

 

- Bartog - C1714-13-460344 - znesek pogodbe = 183.514,06 EUR

- Bartog - C1714-13-460371 - znesek pogodbe = 134.958,01 EUR

- Goodyear, Dunlop, Sava - C1714-13-460343 - znesek pogodbe = 39.088,07 EUR

 

Predmetno javno naro?ilo se je izvedlo v skladu z pozitivno zakonodajo, ki ureja to podro?je.

 

Zimske pnevmatike, ki so predmet dobave za zimo 2013/2014, tako izpolnjujejo temeljne okoljske zahteve iz 11 priloge Uredbe o zelenem javnem naro?anju (Ur. l. RS, ?t. 102/11, 18/12, 24/12, 64/12, 2/13), z upo?tevanjem 5. ?lena spremembe Uredbe o zelenem javnem naro?anju (Ur. l. RS, 2/13).

 

Merilo za izbor ponudnika je bilo sestavljeno iz:

 

merila za energijsko u?inkovitost ponujenih pnevmatik (upo?tevana kriterija bolj?ega izkoristka goriv in bolj?ega oprijema na mokri podlagi), kjer je ponudnik lahko dobil max. 80. to?k,

 merila cene ponujenih artiklov, kjer je ponudnik lahko prejel max. 17. to?k ter

 merila popust, kjer je lahko ponudnik prejel max. 3. to?ke.

 

Iz navedenega izhaja, da je naro?nik bistveni poudarek dal kakovosti ponujenih pnevmatik, ki se izkazuje v njihovi energijski u?inkovitosti (upo?tevana kriterija bolj?ega izkoristka goriv in bolj?ega oprijema na mokri podlagi), ?ele nato ceni ponujenih izdelkov. Pri to?kovanju obeh kriterijev (bolj?i izkoristek goriva in bolj?i oprijem na mokri podlagi) pa je bil ?e poseben poudarek dan kriteriju bolj?ega oprijema na mokri podlagi, in sicer na podlagi dodelitve ve?jega ?tevila to?k temu kriteriju (bolj?i oprijem na mokri podlagi maksimalno 45 to?k, bolj?i izkoristek goriva maksimalno. 35 to?k).

 

 

V zvezi podanih vpra?anj s strani PSS podajamo slede?e odgovore:

 

1. Kolik?no ?tevilo spornih pnevmatik je bilo nabavljeno?

 

ZNAMKA IN TIP PNEVMATIK PU CE PU GO PU KR PU LJ PU NM PU MS PU MB PU KP UL SKUPAJ

GOODRIDE SW601 205/65R15 94H 0 0 0 0 0 0 0 0 36 36

GOODRIDE SW608 195/70R15C 104/102R 0 0 0 8 0 0 0 0 8 16

GOODRIDE SW612 205/70R15C 106/104R 0 0 0 0 0 4 0 0 0 4

GOODRIDE SW601 205/60R16 92H 0 0 0 0 0 0 0 0 22 22

GOODRIDE SW612 195/65R16C 104/102T 0 0 4 0 0 0 0 0 0 4

GOODRIDE SW601 215/55R16 97H 0 0 4 0 0 0 4 0 8 16

GOODRIDE SW608 225/45R17 94V 4 0 4 8 0 0 0 8 4 28

4 0 12 16 0 4 4 8 78 126

 

 

2. Na katera policijska vozila so bile navedene pnevmatike (blagovne znamke Goodride) name??ene?

 

OE ZNAMKA IN TIP PNEVMATIK VOZILA, reg. oznaka

PU MS GOODRIDE SW612 205/70R15C 106/104R Citroen Jumper, P08-244

PU MB GOODRIDE SW601 215/55R16 97H Ford Mondeo, MB V2-10T

PU KP GOODRIDE SW608 225/45R17 94V ?koda Octavia RS, PO D3-393

PU KP GOODRIDE SW608 225/45R17 94V ?koda Octavia RS, P03-329

PU CE GOODRIDE SW608 225/45R17 94V ?koda Octavia RS, P02-350

PU LJ GOODRIDE SW612 195/65R16C 104/102T Citroen Jumper, P06-405

PU LJ GOODRIDE SW608 225/45R17 94V ?koda Octavia RS, P06-690

UL GOODRIDE SW608 225/45R17 94V BMV, LJ VE-634

 

 

3. Na katera policijska vozila oz. vozila v lasti policije so bile name??ene pnevmatike priznanih proizvajalcev, ki naj bi bile tudi nabavljene?

 

Pnevmatike, dobavljene po letos sklenjenih pogodbah, so po podatkih uporabnikov name??ene na 371 vozilih, kot sledi:

 

OE ?T. VOZIL

Z NOVIMI

PNEVMATIKAMI

PU NG 6

PU LJ 85

PU CE 5

PU KP 20

PU MB 55

PU MS 30

PU KR 41

PU NM 61

GPU 68

Skupaj: 371

 

Skladno z dolo?ili pogodbe se glede na potrebe naro?nika (uporabnikov) sukcesivna naro?ila in dobave lahko izvajajo do konca meseca marca 2014.

 

 

 

4. Ali zaposlene, ki uporabljajo slu?bena vozila z razli?no kvaliteto pnevmatik, tako zavestno lo?ujete na nepogre?ljive in pogre?ljive?

 

Odgovor je: "NE!".

 

Pnevmatike se za vsa vozila MNZ in Policije naro?ajo in dobavljajo skladno s sklenjenimi pogodbami in name??ajo na posamezno vozila skladno s homologacijo.

 

5. Zakaj se v fazi razpisa ne preverja referenc podjetja oz. kvalitete materialov, ki so vsebovani v prijavi na razpis?

 

O?itki sindikata, da naro?nik ni preveril proizvajalca, ne dr?ijo. V postopku so bile vse pnevmatike ponujene v ponudbenem predra?unu preverjene skladno z ozna?evanjem pnevmatik glede na parametra izkoristka goriva in oprijema na mokri podlagi, kjer so bile preverjene oznake pnevmatike glede na ozna?evanje skladno z Uredbo (ES) ?t. 1222/2009 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. novembra 2009 o ozna?evanju pnevmatik glede na izkoristek goriva in druge bistvene parametre. Doseganje vi?jih (bolj?ih) parametrov je posledi?no dajalo poudarek tudi k izboru dobavitelja. Ponudniki v ponudbi podajo izjavo, da ponujeno blago ustreza standardu ? priporo?ilom D.O.T. (Department of Transportation) ali E.T.R.T.O. (The European Tyre and Rim Technical Organization) in da bodo naro?niku pred oddajo naro?ila, na njegovo zahtevo, predlo?ili dokazilo, da blago, ki ga ponujajo v predmetni ponudbi, ustreza navedenim standardom. Prav tako je bilo v ?asu analize opravljen pregled vse zahtevane dokumentacije ter izvedena analiza, v kateri se je ugotavljala ustreznost izbranih ponudb ter ponujenih artiklov, v skladu s podanimi pogoji in merili predmetnega javnega naro?ila.

 

V predmetnem postopku javnega naro?ila je naro?nik prejel 57 razli?nih dimenzij pnevmatik (razli?na dimenzija, indeks nosilnosti, indeks hitrosti ? glej prilogo) v 16 tipih-modelih pnevmatik. V primerjavi s testiranji raznih avtomobilskih zdru?enj (npr. AMZS, ADAC ...) se test izvaja zgolj v dveh dimenzijah in v eni razli?ici indeksa nosilnosti in indeksa hitrosti. Navedeno pomeni, da test ne izkazuje primerljivosti vseh pnevmatik enega proizvajalca v vseh prej navedenih dimenzijah, ki se posledi?no razli?no odzivajo na uporabo. To pomeni, da je lahko pnevmatika istega proizvajalca v eni dimenziji ocenjena odli?no, v drugi dimenziji pa popolnoma druga?e. Pri tem pa je potrebno upo?tevati tudi razvoj pnevmatik skozi leta, kar pomeni, da ni mo? primerjati rezultatov testov iz preteklih obdobij. Za pnevmatike proizvajalca GOODRIDE bele?imo le test avtomobilskega zdru?enja iz leta 2008 in 2010. Postavljanje zahtev, da bi v predmetnih javnih naro?ilih lahko sodelovali samo potencialni ponudniki ? proizvajalci pnevmatik, ki so ocenjevani s strani avtomobilskih zdru?enj in ki bi dosegali samo dolo?ene ocene, je po na?em mnenju v nasprotju s pozitivno zakonodajo, ki ureja to podro?je.

 

Zaradi zavedanja pomembnosti ustreznih pnevmatik za izvajanje operativnega dela policije smo takoj pozvali dobavitelja pnevmatik dru?bo Bartog d.o.o., da nam dostavi podatke in pripadajo?e listine (certifikate), ki izkazujejo, kdaj in kje so ponujene oz. dobavljene pnevmatike opravile teste glede zahtev Uredba o izvajanju Uredbe (ES) o ozna?evanju pnevmatik glede na izkoristek goriva in druge bistvene parametre (Ur.l. RS, ?t. 22/2013) v zvezi z Uredbo (ES) ?t. 1222/2009 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. novembra 2009 o ozna?evanju pnevmatik glede na izkoristek goriva in druge bistvene parametre ter pridobile ustrezne rezultate, ki se izkazujejo na ponujenih oz. dobavljenih pnevmatikah.

 

Prav tako bomo v temu tednu izvedli preizkus pnevmatik (Goodyear UltraGrip 8 Performance, Dunlop SP Wintersport 4D, Goodride SW608 in Sava Eskimo S3), na katerem bo zunanji izvajalec izvedel test primerljivosti ?tirih pnevmatik v danih enakih okoli??inah, na podlagi ?esar ?elimo pridobiti primerljivost rezultatov glede na:

 

 zavorno pot v suhem 100 km/h do ustavitve (le v primeru suhega vremena).

 zavorno pot v mokrem 100 km/h do ustavitve.

 bo?ni oprijem v mokrem (vo?nja na mokrem krogu do meje oprijemljivosti gum ob vklopljenem ESP).

 subjektivna ocena vodljivosti gume v mokrem in na suhem (le v primeru suhega vremena) ? podano s strani zunanjega izvajalca testiranja.

 

Pri tem bo uporabljena metodologija meritev:

 

 zavorna pot: po 5 meritev v suhem in v mokrem, rezultat je povpre?je srednjih treh rezultatov v suhem in v mokrem.

 bo?ni oprijem v mokrem: povpre?je najhitrej?ih treh krogov, v katerih avto ob vklopljenem stabilnostnem sistemu (ESP) dr?i zadano linijo vo?nje v krogu.

 vodljivost: subjektivna ocena na?ih testnih voznikov zunanjega izvajalca.

 

Na podlagi izvedenih testov bo zunanji izvajalec izdelal analizo meritev in ustrezno poro?ilo.

 

Preizkus se bo izvedel z vozilom policije znamke ?koda, model Octavia RS. Lokacija preizkusa je poligon Z?AM Celje, Ljube?na pri Celju. Na test bosta vabljena tudi predstavnika obeh reprezentativnih sindikatov v Policiji.

 

Prou?ili bomo tudi pobudo sindikata po pripravi ustreznega internega akta, s katerim bi bilo mo?no dodatno dolo?ali vi?je zahteve za pnevmatike na policijskih vozilih glede na veljavne predpise in zahteve iz homologacije za posamezno vozilo.

 

Lep pozdrav,

 

 

 

Pripravil:

Sre?ko Dolenc Bo?tjan ?efic

referent I dr?avni sekretar

 

 

 

Priloga: 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skupaj

koli?ina (KOS) ZNAMKA IN TIP PNEVMATIK Cena na

enoto brez

DDV v EUR Izkoristek goriva Bolj?i oprijem

44 CONTINENTAL ContiWinterContact 255/65R16 109H 121,63 E C

4 CONTINENTAL WinterContact TS 850 195/60 R14 86T 102,3 E C

24 COOPER Discoverer 245/70R17 110S 93,06 E E

4 COOPER Wsc 265/65R17 112T 112,7 C C

40 DUNLOP SP WI SPT M3 MS 175/80R14 88T 43 E E

262 DUNLOP Winter Response 185/65R15 88T 38,7 C B

36 DUNLOP WINTER RESPONSE 2 MS 165/70R14 81T 36,1 C B

180 DUNLOP WINTER RESPONSE 2 MS 175/65R14 82T 34,9 C B

252 DUNLOP WINTER RESPONSE 2 MS 185/60R14 82T 39 C B

212 DUNLOP WINTER RESPONSE 2 MS 185/65R14 86T 42,2 C B

112 DUNLOP Winter Response 2 185/60R15 84T 49,36 C B

248 FALKEN HS439 235/70R16 106H 74,58 E C

4 FULDA KRI MONTERO MS 175/65R13 80T 32,5 E E

4 FULDA Kristall 4x4 255/65R17 135,77 C C

34 GOODRIDE SW601 205/60R16 92H 41,13 C C

28 GOODRIDE SW601 205/65R15 94H 40,62 C C

8 GOODRIDE SW601 215/55R16 97H 44,2 C C

56 GOODRIDE SW608 195/70R15C 104/102R 47,42 C B

46 GOODRIDE SW608 225/45R17 94V 50,79 C C

12 GOODRIDE SW612 195/65R16C 104/102T 52,38 E B

24 GOODRIDE SW612 205/70R15C 106/104R 54,09 C C

40 GOODYEAR UG 8 MS 165/70R14C 89/87R 65 E C

1742 HANKOOK W310 195/65R15 91 H 39,77 C C

8 HANKOOK W310 205/60R15 91H 58,25 C C

12 HANKOOK W310 215/50R17 95V 107,48 C C

48 HANKOOK W310 215/55R16 97V 95,6 C C

8 HANKOOK W310 235/50R18 101V 135,71 C C

60 KLEBER Transalp 2 205/65R16C 107/105T 86,23 C B

4 KLEBER Transalp 2 205/75R16C 110/108R 83,16 C B

4 KLEBER Transalp 2 215/70R15C 109/107R 83,37 C B

12 KLEBER Transalp 2 225/65R16C 112/110R 101,41 C B

4 KLEBER Transalp 2 225/70R15C 112/110R 85,42 C B

276 KLEBER Transalp 2 215/65R16C 109/107R (106T) 92,34 C B

144 KLEBER Transalp 2 215/65R16C 109/107R (106T) 92,34 C B

28 KUMHO KC11 205/80R16 104Q 88,12 E E

28 KUMHO KC11 215/60R17C 104/102H 94,12 E C

24 MICHELIN Agilis 51 205/65R15C 102/100T 100,22 E A

8 MICHELIN Agilis Alpin 215/60R17C 151,84 E B

4 MICHELIN Agilis Alpin 215/75R16C 113/111R 130,68 C B

16 NEXEN WG-Sport 235/55R17 103V 86,39 C C

6 NOKIAN WR3 205/50R16 91H 78,35 C C

44 NOKIAN WRA3 205/55R16 94V 74,21 C C

344 NOKIAN WRA3 205/55R16 94V 74,21 C C

8 NOKIAN WRA3 215/45R17 91V 94,17 C C

24 NOKIAN WRA3 235/60R16 104H 85,19 B C

56 NOKIAN WRD3 185/55R15 86H 55,82 C C

336 NOKIAN WRD3 195/60R15 92H 57,52 B C

16 PIRELLI 225/50R17 98H WSZ 3 123,49 C B

28 PIRELLI 225/50R17 98V WSZ 3 128,29 C B

96 PIRELLI Scorpion ice 235/65R17 108H 139,85 C B

4 PIRELLI WSZ 3 235/40R18 95V 175,14 C B

4 ROCKSTONE S210 205/50R17 93V 55,71 C C

4 ROCKSTONE S210 225/40R18 92V 64,31 C C

4 ROCKSTONE S210 225/55R17 101V 71,3 C C

18 SAVA ESKIMO S3+ MS 165/65R14 79T 27 E C

4 SAVA ESKIMO S3+ MS 165/70R13 79T 22,8 E C

10 SAVA ESKIMO S3+ MS 175/70R13 82T 24,7 E C

 

 

 

 

 

Zbir koli?in pnevmatik po znamki:

 

Poz. Znamka pnevmatik Koli?ina

1. CONTINENTAL 48

2. COOPER 28

3. DUNLOP 1094

4. FALKEN 248

5. FULDA 8

6. GOODRIDE 208

7. GOODYEAR 40

8. HANKOOK 1818

9. KLEBER 504

10. KUMHO 56

11. MICHELIN 36

12. NEXEN 16

13. NOKIAN 818

14. PIRELLI 144

15. ROCKSTONE 12

16. SAVA 32

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ameri?ani bi verjetno ?e zagnali vik in krik, da je ?lo za teroristi?no dejanje. Kakorkoli, naj preminuli voznik po?iva v miru;

 

http://www.24ur.com/predor-karavanke-zarad...rece-zaprt.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakorkoli je dogodek tragi?en je pa zanimivo to, da dopu??ajo mo?nost kapi ali pa celo utrujenost... ?e bi se nesre?a zgodila na na?i strani bi bil pa glavni vzrok neprilagojena hitrost.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale bencinska se mi zdi, je kar dolgo ?asa nastajala (ali pa sem se jaz tako pogosto mimo vozu). :D

 

http://www.avtomobilizem.com/novice/avtoce...vis/10-12-2013/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdej smo kon?no izvedeli, koliko veliko imajo banke-luknjo namre?. :angry:

Ni mi jasno, zakaj moram jaz dal ?olde za te vre?e od bank brez dna, ?e pa sem od vedno na banki, ki posluje z dobi?kom.

Nikoli nisem bil komintent teh zgubarskih bank, nikoli nisem vzel nobenega kredita pri njih.Po mojem bi bilo pravi?no, da jih re?ujejo tisti, ki so delili na lepe o?i kredite in vsi, ki so imeli kak?ne koristi od teh bank-se pravi komintenti.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes smo zvedeli za koliko smo ga "popu?ili". To ni vesela novica za tiste, ki nismo imeli ni? zraven.

 

Bosanci bi ob tej ?alostni novici na?li tudi nekaj iskrivega. Po njihovem vzoru vidim tudi jaz nekaj "veselega" v dejstvu, da so ga "popu?ili" tudi tisti, ki so pozivali trojko in omenjali dvakrat ve?jo cifro od potrebne za krpanje njihovih grehov.

 

Vodja opozicije je ponovno imel svetilni?ki preblisk in "jasnovidno" napovedal na?o prihodnost.

 

?udi me, da je njegova jasnovidnost enostransko usmerjena. Lahko bi "videl" tudi kako izgledajo stene celice na Dobu - na primer.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bosanci bi ob tej ?alostni novici na?li tudi nekaj iskrivega. Po njihovem vzoru vidim tudi jaz nekaj "veselega" v dejstvu, da so ga "popu?ili" tudi tisti, ki so pozivali trojko in omenjali dvakrat ve?jo cifro od potrebne za krpanje njihovih grehov.

 

Tole je zelo slaba tola?ba. Nadaljevala se bo vladavina "po?tenjaćine" Zokija iz ozadja preko njegove marionete Bratu?kove, nadaljevalo se bo "o?emanje" dr?avljanov. ?e ste ob temu veseli... pa bodite. Zgleda vam kljub vsem novim davkom ?e zmeraj predobro gre.

 

?e vedno pa nikomur izmed politikov ni v interesu uvedba obratnega dokaznega postopka, odvzem nelegalno pridobljenega premo?enja, sankcioniranja dajalcev in prejemnikov slabih kreditov,...

 

Ob prvi priliki spizdim iz NLB, razmi?ljam o Delavski hranilnici. Katero banko priporo?ate?

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je zelo slaba tola?ba. Nadaljevala se bo vladavina "po?tenjaćine" Zokija iz ozadja preko njegove marionete Bratu?kove, nadaljevalo se bo "o?emanje" dr?avljanov. ?e ste ob temu veseli... pa bodite. Zgleda vam kljub vsem novim davkom ?e zmeraj predobro gre.

 

?e vedno pa nikomur izmed politikov ni v interesu uvedba obratnega dokaznega postopka, odvzem nelegalno pridobljenega premo?enja, sankcioniranja dajalcev in prejemnikov slabih kreditov,...

 

Ob prvi priliki spizdim iz NLB, razmi?ljam o Delavski hranilnici. Katero banko priporo?ate?

 

Sparkasse ali pa Hypo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sparkasse ali pa Hypo

 

hehe Hypo... ma ne me smejat lepo te prosim. Dej raje si malo preberi kaka klika in kake norosti se tam dogajajo. Hypo bi moral ?e davno davno v ste?aj in v primerjavi z njimi so slo banke skoraj nedol?ne.

 

Pa da ne bo kdo zdele slu?ajno preve? ven padal kako je sranje samo pri nas v na?em ban?nem sistemu. Vse ve?je evropske banke so dobili dr?avno pomo? in to v mnogokratnikih ?tevila evrov kot jih bodo dobile SLO banke. Za primerjavo je Nem?ija (ki tako zna drugim vsiljevati var?evanja) za svoje banke ?e namenila 537 milijard evrov pomo?i ?e kar nekaj let nazaj in zato so se ve? ali manj ?e izkopali iz krize. ?e bi v primerjavi z BDP-jem in ?tevilom prebivalcev to prenesli v na?e razmere bi bil primerljivi znesek pri nas v vi?ini med 10 in 12 milijard evrov.

 

To ni opravi?evanje nikogar ampak le podatek, da ban?no sranje ni slovenska posebnost ampak je to splo?en problem, ki je nastel najve? zaradi pohlepa in predvsem pri nas zaradi dvigovanja ali ohranjevanja tr?nega dele?a - pa? neoliberalizem v najslab?i lu?i. V obdobju pred krizo se je kar greblo komu se bo lahko dal kredit in kdor jih ni dejal je izgubljal tr?ni dele?.

 

Potem je pri?la kriza, padci delnic, skladov, zmanj?evanje porabe zaradi doktrine var?evanja in ve? ali manj vse banke so za?le v te?ave. Razlika je le v tem, da drugod so to hitro spoznali in za re?itev problema pa? v banke ?e davno porinili ustrezno visoko vsoto denarja tako lastniki kot dr?ave. Vsak pameten ve, da v kolikor to naredi? takoj zmanj?a? kalvarijo in prej lahko pri?akuje?, da se bodo sredstva za?ela vra?at.

 

Recimo za primer - iz teko?ega poslovanja (brez oslabitev zaradi slabih kreditov) NLB "vra?a" v prora?un okoli ?etr milijard ? letno samo iz naslova dobi?ka, DDV in drugih davkov ter obremenitev. ?e pa ra?unam, ?e pla?e zaposlenih in da jih ni na zavodu se ta znesek dvigne ?e za nadaljnih 100 milijonov letno. S tega naslova, tudi, ?e banke ne bodo prodane se bo omenjeni znesek vrnil v prora?un v roku nekje okoli 6 do 7 let pri tem pa bo razbremenitev bank izredno pozitivno vplivala na gospodarstvo in na mo?nost najemanja kreditov za investicije in dvig gospodarske rasti.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbolj?a je definitivno banka Koper. :bravo:

 

?e bom imel ?e kdaj firmo je prva banka na katero NE bom ?el lih na Banko Koper:

- elektronsko ban?ni?tvo tak?en poraz, 1000let za najstarej?o leseno ?lico

- provizije in stro?ki ubita?ni, ?idi

- denar pos terminala nakazujejo 1x tedensko...wtf.

 

..?e dobro da je bilo prvo leto brezpla?no vodenje.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.