Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Na? novi super duper tunel med zmincem in ?kofjo loko bo imel OMEJITEV 60 km/h, ma u pi?kumater, kdo zdej koga jebe, delal so ga 40 let zdej pa bo taka omejitev, bol? bo it okol, bom hitreje, po omejitvah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na? novi super duper tunel med zmincem in ?kofjo loko bo imel OMEJITEV 60 km/h, ma u pi?kumater, kdo zdej koga jebe, delal so ga 40 let zdej pa bo taka omejitev, bol? bo it okol, bom hitreje, po omejitvah.

?ak, so ga ?e dokon?ali??  :blink: Hja verjetno je omejitev ker so standardi gradnje ?e iz ?asa za?etkov gradnje?  :vskalo: Slovenistan. 

Napisano

Na? novi super duper tunel med zmincem in ?kofjo loko bo imel OMEJITEV 60 km/h, ma u pi?kumater, kdo zdej koga jebe, delal so ga 40 let zdej pa bo taka omejitev, bol? bo it okol, bom hitreje, po omejitvah.

Pol ste pa na standardu Karavank - luksuz!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Triglav je z vseh strani solidno markiran, ampak to ?e ne pomeni, da si ga lahko privo??i kdorkoli. ?al se v?asih tudi tragi?no kon?a;

 

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/planinci-zasli-v-triglavsko-severno-steno-eden-izmed-njih-omahnil-v-smrt.html

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Triglav je z vseh strani solidno markiran, ampak to ?e ne pomeni, da si ga lahko privo??i kdorkoli. ?al se v?asih tudi tragi?no kon?a;

 

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/planinci-zasli-v-triglavsko-severno-steno-eden-izmed-njih-omahnil-v-smrt.html

To pa ko jih 3/4 preceni svoje sposobnosti, pa se vremenske pogoje majo res odlicne v tem casu...naj pociva v miru...

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

Napisano

To pa ko jih 3/4 preceni svoje sposobnosti, pa se vremenske pogoje majo res odlicne v tem casu...naj pociva v miru...

 

Poslano z mojega HTC One_M8 z uporabo Tapatalk

Prej neznanje orientacije...oni so zasli in pristali v steni, potem pa malo panike in evo.

Opreme za plezanje sigurno niso imeli

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Prej neznanje orientacije...oni so zasli in pristali v steni, potem pa malo panike in evo.

Opreme za plezanje sigurno niso imeli

Ja ampak si upam trdit tudi, da se niso kaj prida pozanimali o samem pristopu na goro, ker sicer bi vedeli, da so celotno pot na voljo klini in jeklenice ter ne bo ?lo za prosto plezanje (na kar predvidevam, da so potem oni dejansko naleteli). Se pravi v tem primeru, ko bi videli da ni ve? ni?esar od navedenega nadaljevali ve? ne bi naprej.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na hitro mi pade na pamet samo most na avtocesti med odcepom za Tr?i? in odcepom za Kranj, kjer so delitacijske plo??e ali kakorkoli to?no se tista re? imenuje, odpadle ?e po enem letu ali letu in pol (se ne spomnim ve? dobro - mogo?e se bodo doma?ini bolje spomnili). Se bom pozanimal, pa sporo?im kasneje, kaj to?no se je zgodilo.

 

Kar se pa ostalih primerov ti?e:

 

stvar je taka, stoji pa takole: avtocesta je pa? asfaltirana. In ?e je po dveh letih delo na cesti (pa ne glede, kaj je vzrok) in zaprt vozni pas ali pa kar oba in promet preusmerjen na drugo stran, je pa? slabo narejeno. Ali pa slabo projektirano. Kakorkoli, nekaj ni prav narejeno in temu ne more? re?i kvalitetna gradnja. Vsaj za moje pojme. Ker poznano je, koliko je prometa po cesti, poznano je, kak?ni so vremenski pogoji in temu primerno je potrebno narediti projekt in temu primerno je treba opraviti dela na terenu.

 

Dejmo se dr?at dejstev - diletacije je odletela po 5 letih uporabe viadukta Tr?i?ka Bistrica. ?e se ne motim je bil proizvajalec teh gumjastih plo?? italijansko podjetje Alga in take plo??e je predvidel projektant, ki kljub opozorilom (s strani SCT-ja) revident ni upo?teval, da tak tip diletacije ne bo zdr?al zaradi plu?enja in plugov, ki bodo na?eli gumirano zmes - tam, kjer je sneg je pa? treba imet kovinske diletacije z gumo v za??itenem delu same diletacije.

 

Po?kodbe so odpravili v garanciji ampak ?e se ne motim je trajalo precej ?asa ravno zato, ker so menjali komplet tip diletacije, da se po?kodbe ne bi ve? ponavljale. Zato je menjano vse pred tem pa je bilo precej drkarije, ker seveda nih?e ni hotel priznati krivde. Proizvajalec naj bi samo menjal po?kodovane, ni pa se strinjal, da bi moral pla?ati zamenjavo vseh na mostu za drug tip.

 

 

Kot drugo pa bi res rad dobil podatek, kateri asfalt na AC je blo treba popravljat po dveh letih uporabe? Res prosim za relevanten podatek, ker me res zanima, kje je bilo tako slabo narejeno na AC.

33112_1.png

Napisano

Ceramicoat ima slovenskega zastopnika in izvajalci pa res niso bili Slovenci, apapk so prihajali ju?no od Kolpe.

 

Pa ni v tem poanta. Stvar je v tem, da se nekdo ugotovil, da galerija potrebuje protipo?arno za??ito*. Temu ustrezno je bil izveden projekt, temu bi moral slediti nadzor. Za slabo izvedbo je seveda kriv izvajalec - ali je ?e pla?al od?kodnino?

Dana?nja situacija je taka, da galerija protipo?arne za??ite nima. Torej smo v nevarnosti vsi, ki vozimo skozi, ali pa je ?lo za nepotrebno zahtevo.

 

Ali predor sploh ima uporabno dovoljenje, ali je ?e vedno odprt zaradi za?asnega uporabnega dovoljenja?

 

* - ali jo res potrebuje, ali je bilo treba le zagotoviti posel prijatelju?

 

In ko smo pri vzdr?evalnih delih: trenutno se se preplastuje celotna trasa od Vi?nje Gore do Ivan?ne Gorice - po koliko letih?

 

Ostalo se strinjam samo z odebeljenim stavkom ne. Protipo?arna za??ita ni namenjena prepre?evanju po?ara ampak za??iti konstrukcije predora da se ne zru?i zaradi razstezanja pregretega materjala. Se pravi samo podalj?uje ?as, da konstrukcija kljubuje ognju in predvsem prepre?i da bi se objekti (?el. proga) nad galerijo zru?ili v predor.

 

Se pravi s samo varnostjo uporabe za nas voznike dejansko ta za??ita nima ni?, ker ?e enkrat tako zagori, da bo za?ela konstrukcija razpadat bi morebitni prisotni v predoru ?e davno zgoreli, ?e se izrazim zelo morbidno.

33112_1.png

Napisano

Vpra?anja:

1. ali celotna izvedba ustreza projektu? (protipo?arna za??ita) da/ne

2. ali ima predor trajno uporabno dovoljenje

3. ali bi se v primeru hudega po?ara galerija po?kodovala do neuporabnosti?

4. ali bi se tako po?kodovala tudi ob protipo?arni za??iti?

5. kdo bo kril stro?ke popolne obnove galerije v primeru to?ke 3?

 

Ker si kot ka?e bolj pri informacijah:

V Trojanskih predorih je cesti??e betonirano. Izkazalo se je, da menda preve? drsi, zato je bila 2 (dve) leti ob vsakem najmanj?em de?ju omejitev 60 km/h - kar je bilo smrtno nevarno za tistega, ki se je omejitve res dr?al.

1. kdo je zasral?

2. kdo je odgovarjal? projektant/izvajalec/nadzornik

3. komu od treh je bila izre?ena prepoved, recimo 2 leti, sodelovanja na javnih razpisih

4. komu je bil izstavljen ra?un za vi?anje trenja povr?ine vozi??a z vodnim curkom?

 

PS: zakaj se poseda na cesti od ?entjurja proti ?marjam pri Jel?ah in zakaj nih?e ne bo odgovarjal?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano
Sami gospodarnost takega po?etja.

Pri tem se zastavlja nekaj vpra?anj:

1. zakaj se ni reagiralo februarja, kdo je odgovoren in zakaj ni nih?e odgovarjal.

2. zakaj potrebujemo tako posebno izvedbo dilatacije, da je potreben rok 5 mesecev

3. ?e je dilatacija res nekaj tako posebnega, zakaj ni na zalogi? A si predstavljate proizvodno, ki bi delala s 50& zmogljivostjo zaradi manjkajo?ega rezervnega dela skoraj eno leto in pol? Tako podjetje bi lahko samo zaprlo vrata-

4. Zakaj promet ni bil speljan tudi po odstavnem pasu?

upam, da se prav spomnim in naj bi ?lo takole:

1.) Dars naj bi zaznal mo?nost po?kodbe ampak naj bi jih prepri?evali da to ni ni? ampak normalna obraba

2.) Tak tip je dolo?il projektant in tudi ob opozarjanju s strani SCT-ja se je revident hotel dr?ati projektne dokumentacije. Zakaj tak tip bi blo res zanimivo vedeti (cena, provizije???). Rok za dobavo je sicer bil tri mesece ampak to bi samo pomenilo, da se bo ?ez par let spet ponovilo zato so zahtevali drug tip. Verjetno je to vzrok za tako dolgo ?akanje :ne vem:

3.) Na zalogi ni, ker bi morala zdr?ati 10-15 let po zagotovilih proizvajalca (verjetno res tam, kjer ne plu?ijo je to mogo?e). Zamenjali bi tudi prej samo to bi sbilo flikanje konstrukcijske napake zato so ?li v menjavo tipa diletacije.

4.) Dobro vpra?anje ampak v tistem ?asu se nikjer niso poslu?evali uporabe dveh zo?anih pasov pri gradbenih zaporah in se ni uporabljalo odstavnega pasu. Ta na?in so "pametnjakovi?i" pogruntali ne dolgo nazaj, da z dvema zo?enima pasovoma lahko zagotovi? skoraj normalno prevoznost tudi ob delovnih zaporah in tak na?in zdaj ve? ali manj uporabljajo povsod po AC.

33112_1.png

Napisano

..

4.) Dobro vpra?anje ampak v tistem ?asu se nikjer v Sloveniji niso poslu?evali uporabe dveh zo?anih pasov pri gradbenih zaporah in se ni uporabljalo odstavnega pasu. Ta na?in so "pametnjakovi?i" pogruntali ne dolgo nazaj, da z dvema zo?enima pasovoma lahko zagotovi? skoraj normalno prevoznost tudi ob delovnih zaporah in tak na?in zdaj ve? ali manj uporabljajo povsod po AC.

Malo se popravil

 

Ali se na?i prometni "strokovnjaki" kdaj zapeljejo ?ez mejo?

 

BTW: tiste oran?ne ?rte, s katerimi se v primeru dela na cesti promet za?asno spelje po plo?nikih ipd. sem v ?vici videl leta 1989 - pri nas ?e 10 let kasneje ne.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Vpra?anja:

1. ali celotna izvedba ustreza projektu? (protipo?arna za??ita) da/ne

2. ali ima predor trajno uporabno dovoljenje

3. ali bi se v primeru hudega po?ara galerija po?kodovala do neuporabnosti?

4. ali bi se tako po?kodovala tudi ob protipo?arni za??iti?

5. kdo bo kril stro?ke popolne obnove galerije v primeru to?ke 3?

 

Ker si kot ka?e bolj pri informacijah:

V Trojanskih predorih je cesti??e betonirano. Izkazalo se je, da menda preve? drsi, zato je bila 2 (dve) leti ob vsakem najmanj?em de?ju omejitev 60 km/h - kar je bilo smrtno nevarno za tistega, ki se je omejitve res dr?al.

1. kdo je zasral?

2. kdo je odgovarjal? projektant/izvajalec/nadzornik

3. komu od treh je bila izre?ena prepoved, recimo 2 leti, sodelovanja na javnih razpisih

4. komu je bil izstavljen ra?un za vi?anje trenja povr?ine vozi??a z vodnim curkom?

 

PS: zakaj se poseda na cesti od ?entjurja proti ?marjam pri Jel?ah in zakaj nih?e ne bo odgovarjal?

prvi del:

1.) v prvotnem projektu je dejansko ni bilo - dodana je bila naknadno

2.) mislim, da je celo prve tri dni deloval brez uporabnega dovoljenja :o , potem so dobili za?asno oziroma poskusno dovoljenje za ?as od odprtja julija 2008 do julija 2009. Dva meseca pred iztekom roka aprila 2009 so od ministrstva za okolje dobili trajno uporabno dovoljenje. Pri tem so bili upo?tevani vsi standardi vklju?no z odstranjeno protipo?arno za??ito, ki je dejansko bila "nadstandard" in tudi brez nje je predor v mejah standardov varnosti.

3. in 4.) ?e bi bil tako hud po?ar, da bi uni?ilo galerijo bi jo uni?ilo tudi v primeru protipo?arne za??ite - razlika je le v tem, da bi zdr?ala nekoliko dalj?i ?as. Ampak v vsakem primeru bi bila potrebna popolna obnova.

5.) to bi verjetno odlo?alo sodi??e - na?eloma pa del pokrivajo tudi zavarovalnice

 

drugi del:

1. ) Hja po pravilniku nih?e saj verjetno ve?, da se v Trojanah uporablja betonsko vozi??e zaradi tega, ker v nasprotju z asfaltom beton ne gori ob po?aru, poleg tega pa je ?e malenkostno svetlej?i in bolj primeren za preglednost v predoru. Tukaj pa nastane ke? - beton je bil pravi in popolnoma po pravilniku le mineralo?ka sestava ni bila ustrezna, ker je bilo notri preve? apnenca in dolomita, ki se z uporabo zli?eta in zgladita. ?tos je v tem, da pri asfaltu je to?no narejen pravilnik kak?na mora biti mineralo?ka sestava in da mora biti notri toliko in toliko metamorfo?kih kamenin, ki zagotavljajo hrapavost in bolj?i torni koeficient. Tega pravilnika za betonsko vozi??e ni, ?eprav bi bilo smotrno, da bi ga samoiniciativno prenesli tudi na betonsko vozi??e.

2.) Nih?e, ker je bilo vse po pravilniku in ni bilo kr?itve le tega. Le zdrave pameti ni bilo zraven.

3.) glej to?ko dve ;)

4.) nikomur, ker ni pri?lo do kr?itve in je zadevo moral financirati upravitelj predorov DARS

 

p.s. ne vem ampak, a se ne pogovarjamo o AC-jih?

Malo se popravil

 

Ali se na?i prometni "strokovnjaki" kdaj zapeljejo ?ez mejo?

 

BTW: tiste oran?ne ?rte, s katerimi se v primeru dela na cesti promet za?asno spelje po plo?nikih ipd. sem v ?vici videl leta 1989 - pri nas ?e 10 let kasneje ne.

 

seveda sem mislil v Sloveniji na AC kri?u... itak se pogovarjamo o na?i situaciji.

33112_1.png

Napisano

Sam toliko mimovrste - v?eraj 12:00 barvali odsek (samo ?rto odstavnega pasu) Brezovica - Cestnina Log - 1 ura iz BTCja do cestninske....svaka jim ?ast res, tega se ne da delati pono?i.

 

?e to so barvali tako da so zaprli vozni pas....po moje se da to barvat tudi z odstavnega....


Imam ?e eno only in slovenia....

Torej pri dohtarju za otroka dobim recept (zelen) za antibioti?no kremo, imava oba urejeno zdravstveno in pla?ujem dodatno.

 

Gospod, ta krema je pa za pla?at. 

Kako ?e je na recept?

Ja vi ga ?e imate, a zavarovalnica ga ima na ?rni listi, in ga ne krije, oni sami dolo?ijo kaj krijejo

 

takle mamo v bananistanu

 

Krema pa od Krke

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam toliko mimovrste - v?eraj 12:00 barvali odsek (samo ?rto odstavnega pasu) Brezovica - Cestnina Log - 1 ura iz BTCja do cestninske....svaka jim ?ast res, tega se ne da delati pono?i.

 

?e to so barvali tako da so zaprli vozni pas....po moje se da to barvat tudi z odstavnega....

 

Hja sej travo so danes kosili na obvoznici tudi sredi jutranje konice... dokler gredo po odstavnem ni tolk panike sam pol pa k so na zaviralnem ali pospe?evalnem pasu je pa cel kaos. Ampak tko pa? je, no?ejo jim pla?at no?ne ure pa dela ?ez vikende, pol pa delajo k delajo tud takrat, ko je najmanj primerno.

33112_1.png

Napisano

Kako se toliko ljudi pelje v kombiju, mi tudi ni jasno

 

https://www.facebook.com/klepacingustincic/videos/980941995301048/

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kako se toliko ljudi pelje v kombiju, mi tudi ni jasno

 

https://www.facebook.com/klepacingustincic/videos/980941995301048/

vse za kao boljsi juti in nadaljno islamizacijo evrope ki je politicno pogrnila kot prvosolcek v tejle od amerov umetno ustvarjeni migrantski krizi

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

vse za kao boljsi juti in nadaljno islamizacijo evrope ki je politicno pogrnila kot prvosolcek v tejle od amerov umetno ustvarjeni migrantski krizi

 

Koliko so to Ameri?ani umetno ustvarili - pustimo stat. Je pa res Evropska politika pogrnila na celi ?rti in predlagam, da si nabavite kompase in poi??ete vzhod, da ko bo padla komanda za klanjanje, da se ne boste iskali, v katero smer je treba... Ni mi pa jasno, zakaj vsi ti begunci ne be?ijo v Saudsko Arabijo, Kuvajt, Ekvatorjalno Gvinejo v Afriki, na Sej?ele, Libijo (ki je imela lani 104% gospodarsko rast!), Bocvano (lani BDP 11.940? na prebivalca), pa v Gabon in podobne. Ne, vsi se usujejo v Evropo. In ker smo Evropejci tolerantni do vseh, jim bomo dali pravice in mo?eje in ?irjatsko pravo in bomo kmalu klanjali, druga?e nas skraj?ajo za glavo. pa tudi kadili in pili ne bomo, ker nam bodo porezali prste... Je pa res, da se tudi pederisali in lezbali ne bodo ve?, pa tudi kurbali in koruzali ne. Ker pri muslimanih glede tega ni heca...

 

2.) mislim, da je celo prve tri dni deloval brez uporabnega dovoljenja :o , potem so dobili za?asno oziroma poskusno dovoljenje za ?as od odprtja julija 2008 do julija 2009. Dva meseca pred iztekom roka aprila 2009 so od ministrstva za okolje dobili trajno uporabno dovoljenje. Pri tem so bili upo?tevani vsi standardi vklju?no z odstranjeno protipo?arno za??ito, ki je dejansko bila "nadstandard" in tudi brez nje je predor v mejah standardov varnosti.

 

Torej, ?e prav razumem: ?entvi?ki predor ?e ni kon?an, uporabno dovoljenje pa ?e ima. Ne, najbr? sem kaj zame?al...

Napisano

Koliko so to Ameri?ani umetno ustvarili - pustimo stat. Je pa res Evropska politika pogrnila na celi ?rti in predlagam, da si nabavite kompase in poi??ete vzhod, da ko bo padla komanda za klanjanje, da se ne boste iskali, v katero smer je treba... Ni mi pa jasno, zakaj vsi ti begunci ne be?ijo v Saudsko Arabijo, Kuvajt, Ekvatorjalno Gvinejo v Afriki, na Sej?ele, Libijo (ki je imela lani 104% gospodarsko rast!), Bocvano (lani BDP 11.940? na prebivalca), pa v Gabon in podobne. Ne, vsi se usujejo v Evropo. In ker smo Evropejci tolerantni do vseh, jim bomo dali pravice in mo?eje in ?irjatsko pravo in bomo kmalu klanjali, druga?e nas skraj?ajo za glavo. pa tudi kadili in pili ne bomo, ker nam bodo porezali prste... Je pa res, da se tudi pederisali in lezbali ne bodo ve?, pa tudi kurbali in koruzali ne. Ker pri muslimanih glede tega ni heca...

 

 

 

?koda besed ?as bo pokazal kako prav ima? takrat bodo vsi ko teleta gledali kaj se dogaja podobno kot pri lublanski opankarski mo?eji.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Torej, ?e prav razumem: ?entvi?ki predor ?e ni kon?an, uporabno dovoljenje pa ?e ima. Ne, najbr? sem kaj zame?al...

 

Seveda je dokon?an in tudi uporabno dovoljenje ima. Tista za??ita ne igra nobene vloge pri uporabnem dovoljenju, ker je znotraj standardov tudi, ?e je ni.

33112_1.png

Napisano

Seveda je dokon?an in tudi uporabno dovoljenje ima. Tista za??ita ne igra nobene vloge pri uporabnem dovoljenju, ker je znotraj standardov tudi, ?e je ni.

 

A, se pravi, da zdaj lahko zavijem dol tudi proti Ljubljani. Nisem vedel. Ker prej se je lahko zavilo samo proti Mednemu... Pa tudi za nazaj se iz Ljubljane ni dalo v predor zavit, ampak je bilo treba it obrnit tja do ene trgovine, pa iz smeri Mednega zaviti na obvoznico...

Napisano

na, zdej pa ska?e? iz ene zadeve na drugo - tisto ni ve? tunel ampak je kri?i??e na celov?ko cesto, ki je ?e izzven tunela. Kakor vem se je tam nekaj zapletlo z zemlji??i tako da kri?i??e za proti Lj iz primorske in kontra ?e ni urejen dostop. Vpra?anje pa kdaj bo ampak, ker tam ni velike fluktuacije prometa se o?itno nikomur ne mudi razre?iti situacije.

 

Druga?e pa ?e dobro, da sta bila v popravljeni ?tudiji ?e ta dva dovoza sploh ume??ena v projekt (sicer sta ga zelo podra?ila), ker druga?e sploh ne bi bilo nobene povezave na celov?ko in bi bilo treba to nekako urediti na izvozu na gorenjskem kraku AC in speljat skozi vi?marje kar bi povzro?alo prometne zama?ke, ki se jih da spremljati takrat, ko zaprejo te uvoze.

33112_1.png

Napisano

na, zdej pa ska?e? iz ene zadeve na drugo - tisto ni ve? tunel ampak je kri?i??e na celov?ko cesto, ki je ?e izzven tunela. 

 

Se dr?i toliko skupaj, da nisem vedel, da je te?ava v kri?i??u...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.