Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!

Ustvari kratki URL


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Pravilno,......jaz bi nam avte kar pobral ha ha. Slabo ste prebrali, okoli vecjih mest bo 110 izven pa bojo dvignili omejitev na minimum 160 in kdor bo sel pocasneje bo kaznovan...... Ha ha ha sory prevec casa mam, pol pa morm kaj neumnega napisat da ne boste prevec resni.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rop banke NKBM v Mariboru, 29. marca 2017

 

 

Rdeca jakna, modre kavbojke, beli sportni copati ... kdo najde vsiljivca?  :ne vem:  :aaaaa:

 

skitched-20170329-134853.jpg

 

http://www.24ur.com/novice/crna-kronika/mariborski-policisti-na-sledi-za-oborozenim-roparjem-poslovalnice-nkbm-maribor.html

 

Ampak kamere imajo pa res izgleda take iz aliexpressa ... po 4,99 U$D za kos :) 

 

skitched-20170329-134758.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smo nedolgo nazaj imeli eno debato ravno na to temo in sicer z nekom, ki na?eloma dobro pozna te nadzorne sisteme. Tudi meni je bilo fascinantno, zakaj so vsi ti posnetki tako nikakvi. Zaklju?ek je bil naslednji:

1. cena: ni fora v tem, da kamere niso sposobne zajeti bolj?e lo?ljivosti. Fora je v tem, da je ves material, posnet v fullHD ali bog ne daj ?e bolj?i resoluciji potrebno nekam shranit. Za recimo 14 dni. In iz nekaj kamer. In ne na diskovje, ranga 100? za 4 TB, ampak gre za "malo" bolj?i hardware, ki je sposoben delati 24/7 in kljub temu zagotavljati "malo" bolj?o zanesljivost, kot ?e omenjeni 4 TB diski. To pa seveda stane, takoj si na recimo 2-3 jur?kih za neko manj?o enoto.

2. "price/performance": banke se spra?ujejo, kaj bodo profitirale s tem, ?e v nadgradnjo teh sistemov vr?ejo recimo 100+k ?. Ropov bank na leto je koliko? 10? 15? Nimam pojma, ampak kaj veliko ve? jih po moje ni. Ponavadi roparji odnesejo nekaj jur?kov. Pa ?e to mora? imeti hudi?evo sre?o, da oropajo ravno tvojo banko. Pa ?e te rope v veliki ve?ini izvedejo z nekimi airsoft pi?tolcami, torej ni nih?e po?kodovan, denar pa je tudi zavarovan. Torej...zakaj ?e vlagat ? v nadgradnjo CCTV? :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smo nedolgo nazaj imeli eno debato ravno na to temo in sicer z nekom, ki na?eloma dobro pozna te nadzorne sisteme. Tudi meni je bilo fascinantno, zakaj so vsi ti posnetki tako nikakvi. Zaklju?ek je bil naslednji:

1. cena: ni fora v tem, da kamere niso sposobne zajeti bolj?e lo?ljivosti. Fora je v tem, da je ves material, posnet v fullHD ali bog ne daj ?e bolj?i resoluciji potrebno nekam shranit. Za recimo 14 dni. In iz nekaj kamer. In ne na diskovje, ranga 100? za 4 TB, ampak gre za "malo" bolj?i hardware, ki je sposoben delati 24/7 in kljub temu zagotavljati "malo" bolj?o zanesljivost, kot ?e omenjeni 4 TB diski. To pa seveda stane, takoj si na recimo 2-3 jur?kih za neko manj?o enoto.

2. "price/performance": banke se spra?ujejo, kaj bodo profitirale s tem, ?e v nadgradnjo teh sistemov vr?ejo recimo 100+k ?. Ropov bank na leto je koliko? 10? 15? Nimam pojma, ampak kaj veliko ve? jih po moje ni. Ponavadi roparji odnesejo nekaj jur?kov. Pa ?e to mora? imeti hudi?evo sre?o, da oropajo ravno tvojo banko. Pa ?e te rope v veliki ve?ini izvedejo z nekimi airsoft pi?tolcami, torej ni nih?e po?kodovan, denar pa je tudi zavarovan. Torej...zakaj ?e vlagat ? v nadgradnjo CCTV? :zvizga:

Enako je za Zvop, kjer mora IT hraniti vse log-e o tem kdo, kam, kaj je dostopal, gledal, spreminjal.....to je 20-30TB storage-a samo za to. V ve?ini primerov gre pa za HA postavitev - 2 z replikacijo, da se ja kaj ne izgubi.

 

Sedaj z GDPRom pa je zadeva ?e bolj resna saj je kazen 4% letnega prometa

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zvop, gdpr ??

zakon o varstvu osebnih podatkov

General data protection regulation - nova EU zakonodaja o za??iti podatkov, ki jo morajo implementirati VSI v EU do Maja 2018

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Saj ne more? verjeti......znanstveniki za 6 let v zapor, ker so krivi za potres v ITaljij!!!!

 

http://www.bbc.com/news/world-europe-20025626

 

po drugi strani pa govori o odgovornosti dela, a vseeno.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, ker 5 let stari VWji so pa ?isti.. :mi pijemoo: Kdaj je bilo to ?e jasno, da so dizli v osnovi zgre?ena investicija, ?al kot wankel. Toyota je ravno zaradi tega v za?etku 90ih rekla, da bodo raje delali na ?istih bencinarjih in hibridih, dizle so pa evropski koncerni na vsak na?in silili naprej. VW sploh...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon, zadnji odstavek si preberi... bencinarji ravno zaradi prerevnih me?anic povzro?ajo vse preve? saj oziroma toliko kot diesli z DPF filtri. To je problem, ki ga bodo re?evali z bencinsko razli?ico DPF filtra.

 

Pa nikar ne pozabit na to, da evropa uva?a dizel iz amerike saj ga je tam preve?, mi pa njim benz. ?e se bo to razmerje poru?ilo bodo ?le cene bencina v nebo. Zakaj je tako razlo?i besedna zveza "frakcionirna destilacija".

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Wankli niso zgre?ena investicija - pri takratnih cenah bencina in takratnih eko standardih. Tudi turbomlin?ki niso bili zgra?ena investicija pri takratnih eko standardih. Ko bo pa naprimer po novih standardih (hipoteti?no)  turbomlin?ek potreboval DPF, mazdin bencinar pa ne, bo pa kar naenkrat stvar 180? zasukana.

 

V Skandinaviji to?no tisti avtomobili, ki so bili ob nakupu subvencionirani iz ekosklada  (zaradi ni?jega CO2) kar naenkrat ne smejo v mesta ker so dizli. Spra?ujem se, ali ne bo neko? tudi ta trenutno ultimativna re?itev - elektri?na mobilnost - spoznana za ekolo?ko sporno. 

 

Zakaj recimo pomorski promet z vsemi svojimi izpusti v okolje zgleda neproblemati?en.

 

Trenutno eden mojih glavnih pomislekov glede ekologije - imam 2 otroka v Eko vrtcu in ne vem na kak?en na?in je lahko ustanova pridobila naziv eko. Vrtec je zgrajen v kurilnici daljinskega ogrevanja in mora imeti zaprta okna da saje ne letijo v igralnice, otro?kega igri??a se seveda ne da zapreti.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Symon, zadnji odstavek si preberi... bencinarji ravno zaradi prerevnih me?anic povzro?ajo vse preve? saj oziroma toliko kot diesli z DPF filtri. To je problem, ki ga bodo re?evali z bencinsko razli?ico DPF filtra.

 

Pa nikar ne pozabit na to, da evropa uva?a dizel iz amerike saj ga je tam preve?, mi pa njim benz. ?e se bo to razmerje poru?ilo bodo ?le cene bencina v nebo. Zakaj je tako razlo?i besedna zveza "frakcionirna destilacija".

 

Revna mesanica povzroci nastajanje dusikovih oksidov. Vzrok so visoke temperature pri izgorevanju ogljikovodikov (bencina/dizla) ter vec kot dovolj zraka v katerem je poleg kisika se dusik. Ta dusik se oksidira. Da se znebis teh dusikovih oksidov rabis drazji katalizator.

Saje nastanejo zaradi vbrizgavanja goriva, ne pa zaradi razmerja zrak/gorivo. Ce gorivo vbrizgavamo, se ne zmesa dobro z zrakom (ne izhlapi), ampak ostajajo v mesanici kapljice goriva. Ta lokalna visja koncentracija goriva nima dovolj kisika, da bi popolnoma izgorela, zato ostaja neizgoren ogljik (saje). Bolj ko razbijes kapljice, manjse so in manjse (skodljivejse) so saje, ki nastanejo. Zanje bomo uporabljali pa DPF.

 

Ce prav berem drugi odstavek: EU ima prevec bencina in premalo dizla. Za lokalne bencinarje je to plus, ane? Minus je za ameriske bencinarje, ker bojo sle cene gor, ko bencina EU ne bo vec izvazala, ampak ga bo raje lokalno prodajala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez skrbi, ne bo ga k nam. Vonderlajna ne pusti.
    • Imam občutek, da bomo našo BTjko vozili do konca, potem jo pa generalno obnovili in vozili naprej. Ker tole...  Prej bo elektično vozilo v garaži kot pa tale ropotija... To je samo za avtoceste. Že makadami znajo biti problem. Da bi pa s temu vlekel dve prikolici po teh naših vlakah - ne, to ni vozilo za delat, to je vozilo za pederisanje... Že mobitel, ki ima "zaslon na dotik", je ves spraskan od žaganja, betona, prahu, ... ..., zraven pa še fino namaščen od olj (takšnih in drugačnih)... Da po delu v gozdu ali pa po betoniranju doma s prsti potegnem po tistem ekrančku... Sedeži pa tudi ta pravi, da se v starih šihtnih hlačah usedem noter... Ja, saj so ga slikali v gozdu in v nekem potočku. Za eno sliko to še gre, da se pa odpelje v en pravi gozd, me pa zanima, kako bi se končalo... In, kolikor vidim, je avtomatik. Glej, ne bom kaj več niti pisal, raje prepustim besedo na primer @scania, ki se na avtomatske menjalnike bolj spozna. Naj on napiše, kako avtomatski menjalnik reagira na vožnjo po globokih blatnih lužah, ko skozi oddušnik pride vanj muljnata voda. Že za ročnega to ni preveč zdravo in se priporoča menjava olja na vsakih 120.000 km. Kako pa avtomatski menjalnik dela, če je v njem kak literček muljnate vode?    Torej je to draga igračka za pederisanje po mestu, ne pa delovni stroj za kmete s hribov doma...   Dodam samo še to: v Avstraliji je cena od 50.000$ na gor... 
    • moja izkušnja, ker sem imel sedaj v zadnjih 2 mesecih nekaj voženj s temi elektro sodobnimi karkoli že :)..... - kolega je nabavil (je v penziji sedaj, in doma ima sončno elektrano in ga polni pač doma, brez potrebe kako hitro....) za domačo rabo in vožnjo do 100km ter za po vasi za po kruh rabljenega bmw i3 (cca.5let).....razen ko sva se peljala po AC in sem ga vprašal a to kaj gre in je pritisnil gas se nekam premakne, noter dolgočasen avto, sicer glede na zunanjo velikost zanimivo prostoren, ampak nekako avto brez duše, in se smešno zgleda s temi ozkimi gumami, za daljše vožnje si je pa kupil novega hyundai tuscona dizla - drugi kolega se je nekaj napalil na volvota xc30 in je vzel na testno vožnjo tistega z dual motorjem, ki ima nekih brutalnih 480km in pospešek 3,5 do 100 :), sva se malo vozjakala okrog....ok zanimiva izušnja, sicer bi bil bolj za na kako dirkališče....avto stane mislim da cca.48k€ in ga ne bi nikoli kupil....notri je narejen iz reciklirane plastike (wtf), ko sem malo preverlajl to plastiko in predale sem se ustrašil da bom kaj zlomil....v glavnem kitajski crap znotraj, zunaj še zgleda (mi je vizualno ok), ampak takega avta za 48k ne bi kupil.....kar se tiče posepeškov je pa to itak "neuporabno" in nesmiselno, ker niti ni filling, da se počitiš kot v vesoljski kapsuli, enostavno občutek pri takih pospeških nekako ni normalen, da bi to stalno počel...ja pa notri je čisto vse digitalizirano, niti enega (1) gumba, vse na tablici, ki je kot da bi imel 14inčni laptop obrnjen pokonci....meni osebno groza. - zadnjič pa je prišel en sodelavec in sva šla na malico ter je uletel s tistim jajcem od smart for two, po LJ obvoznici sva bila konkurenčna kamionom z 95km/h, bolj varno se počutim če grem s kolesom ali peš.... - jaz bom še nekaj časa ostal na klasiki  
    • Res je. Tega sem si zapomnil po   "junaški", hitri vožnji. Tudi v klancih je bil presneto hiter. 
    • Tudi te naše prvovgradne Bridgestonke na cx30 so en polom od gum. Po dveh letih in prevoženih 35000 km so fuč.  Sploh si ne upam več vozit v dežju, ker spredaj ne drži nič in nos beži takoj ven. Spomladi gredo gor nove Conti 7.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.