Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Tranzitna obvoznica bi morala biti tako ali tako minimum, da se začne kaj premikati na tem področju.

 

Druga stvar, ki me pri omenjenem zmanjševanju hitrosti moti - pa saj to že imamo. Tam k so table pri Logu pri Brezovici z obvestili, tam en zabremza, da prebere in nastane cela kolona. Verjamem, da je tudi na drugih odsekih tako.

 

Največji problem pa so butli za volanom. Ko ni sezone maš čičote, ki prehitevajo kolono tovornjakov s 100km/h. Ko je kolona so pa glavni akterji Nemški in Avstrijski šparovčki, levi pas in bog ne daj, da bi mal stisnil po gasu.

 

To je generacijski problem, vzgajajo se idioti še naprej.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

Podpis.png

 

Napisano

A se je katera gradnja v Sloveniji končala brez finančnega aneksa?

 

FORBES.N1INFO.SI

Turško podjetje Yapi Merkezi, ki sodeluje pri izgradnji drugega tira, odhaja iz Slovenije, glavnino njegovih del pa bo prevzel Kolektor.

 

 

  • Haha 1
  • Jezen 1
Napisano

Aneks na aneks - bolj zadolžena Slovenija, ki bo enkrat te dolgove morala vrniti...

 

In vračali jih bomo vsi, ne le tisti, ki so jih "nakuhali"...

Napisano

Ja, zato pa imaš narod, da kredite vrne. Kredite jemljejo pa tisti, ki jih je narod izvolil. Izvoljeni so pa ogledalo povprečnega prebivalstva države. In narod ima takšno oblast, kot si jo zasluži. Če si v manjšini, potem se je najbolje odseliti ali upati (in delati) da bo v prihodnosti bolje. V preteklosti ne bo...

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano

Najbolj da Slivka en Mazda piknik za 100/osebo spet organizira, pa bomo vse kredite čez noč poplačali.

Podpis.png

 

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Aneks na aneks - bolj zadolžena Slovenija, ki bo enkrat te dolgove morala vrniti...

 

In vračali jih bomo vsi, ne le tisti, ki so jih "nakuhali"...

 

Kdo bo vračal? To je DARS-ov projekt in z Avstrijske smeri Asfinagov.

 

Podpisano leta 2020, vmes so neki idioti zakuhali energetsko krizo in inflacijo, ki jo nihče pameten ni pričakoval. Tole je le posledica poviševanja cen materjala, dela itd zaradi visoke inflacije v teh 5 letih in take stvari se redno dogajajo sploh pri projektih, ki imajo rok izvedbe daljši, ker so se predvidevale stabilne makroekonomske situacije.

 

 

Lahko pa tud rečemo "Golob je kriv" pa še kakšno čez njega udarimo.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Kdo bo vračal? To je DARS-ov projekt in z Avstrijske smeri Asfinagov.

 

Podpisano leta 2020, vmes so neki idioti zakuhali energetsko krizo in inflacijo, ki jo nihče pameten ni pričakoval. Tole je le posledica poviševanja cen materjala, dela itd zaradi visoke inflacije v teh 5 letih in take stvari se redno dogajajo sploh pri projektih, ki imajo rok izvedbe daljši, ker so se predvidevale stabilne makroekonomske situacije.

 

 

Lahko pa tud rečemo "Golob je kriv" pa še kakšno čez njega udarimo.

 

Mislim, da si ti iz drugega vica...

 

Jaz govorim o gradnji drugega tira Divača - Koper. 

 

Asfinag je pri Karavanškem predoru, tisti je cestni, ne železniški. A so tu tudi kakšni aneksi?

Napisano
pred 29 minutami je Slivka napisal:

 

Mislim, da si ti iz drugega vica...

 

Jaz govorim o gradnji drugega tira Divača - Koper. 

 

Asfinag je pri Karavanškem predoru, tisti je cestni, ne železniški. A so tu tudi kakšni aneksi?

 

Haha, hja tud ja... sej to je logično, ker so pri vseh projektih, ki trajajo nekaj let. Podražitve surovin med gradnjo so vedno na plečih investitorja. Tko pač je in noben od gradbenikov se ne loti projekta brez te klauzule. Edina rešitev bi bila predplačilo celotnega zneska to pa vsi vemo, da je še večji rizik morebitnih stečajev.

 

Sem pa spregledal, drugi tir vs. druga cev Karavanke, v obeh primerih so izvajalci Turki... pa pri obeh se dražijo izgradnja.

 

Ampak vseeno nimaš kej to je treba končat, ker v obeh primerih bodo potem zaračunavali uporabnino koristnikom tako cestnemu prometu kot železniškemu. Tko, da se bodo naložbe nekoč izplačale in so smiselne.

33112_1.png

Napisano

Ja, ja. Narod redko razume inflacijo pri velikih infrastrukturnih projektih. Še posebej, ko se mediji zapnejo za številke o katerih se je govorilo 10 let nazaj. Seveda se je vse pokradlo. No, nekaj se je sigurno, veliko je pa ta hudič od inflacije kriv.

Napisano

Samooklicani vodja EU Ursula fon der Lajdrain in njena združba je že takoj po začetku vojne v Ukrajini na veliko grozila Rusom, kako jim bodo v Haagu na ICC sodili za vojne zločine. 

Na. Zdaj ji je pa Donald sodišče ukinu. 

Rusi se morajo valjat od smeha. 

 

WWW.BBC.COM

A majority of member states, including the UK, Germany and France, said the court was "vital" for international justice.

 

  • Haha 1
  • Začuden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ahahahahahahahahahaha susjedi

 

WWW.24UR.COM

Vnovičen bojkot trgovin naših južnih sosedov Hrvatov sprva ni preveč skrbel. Tako kot nazadnje so namreč številni nameravali le zapeljati čez svojo severno mejo ter nakupe opraviti v Sloveniji. A marsikoga je...

 

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa sam se tole, vozniki nimajo simulatorjev samo za trening, oni odpeljejo celotno dirko snsimulacijo obnasanja avta pri dolocenih detajlih (spet simulacija racunalnika). Detajli so pa fascinantni. na primer Hamilton je v rangu 0.1s peljal vsak krog dirke predvidene z mercedesove simulacije, predvideval so najhitrejsi krog 1:36.1 peljal pa je najhitrejsega 1:36.01 To inžinirjem pomaga pri vmesnih in koncnih odlocitvah potem pa morajo zapečatiti izdelek.   Na žalost ni več tega da se lahko vozijo po stezi in ugotavljajo performanse...   Williams Racing Unlocks SciML using JuliaSim | Williams GP Tech WWW.WILLIAMSGPTECH.COM  
    • Rimac - nasa stranka (nimajo svoje hostajo pri nas) pa btw avti so njihova sekundarna panoga  Turbo - nasa stranka aston Martin - nasa strank Williams - nasa stranka Mclaren - nasa stranka   Ferrari - IBM/HP Red Bull - HP Ducati - Lenovo Aprillia gostuje pri Ferrariju (Fiat)   Ja res nisem videl nikoli napredka. Ti ves pod kaksnimi razvojnimi problemi se srecavajo danes zgolj in samo zaradi omejitev testiranj?   Mogoce ne verjames ampak 80% razvoja v f1 je samo v tunelu z racunalnikom....snpomocjo fluid dynamics   Rad bi te videl kako s papirjem operiras vec kot miljon operacij na sekundo.
    • Mi, ko smo nekdaj hodili v AU smo obvezno gledali na kolendar.... 
    • Ja...  Leta nazaj bilo tako v Italiji... 🙈
    • Meni eden najlepših električnih oz. hibridnih vozil   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20588607&display=Opel Ampera
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.