Aktualni dogodki!
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Od sportman333 · Napisano
Dober dan. Iščem serviserja za toplotno črpalko Daikin, ker mi je začel puščati en ventil in bi rad to saniral čim preje, ali ima kdo izkušnje s spodnjimi, ker te majstre je sicer zelo težko dobiti, ker imajo vsi polne roke dela :)....ker prvotni vgrajevalec, ki je iz Rogaške Slatine nima ravno veselja da se vozi na Gorenjsko....(če je kdo iz te strojno inštalacijske stroke tukaj na forumu in se s tem ukvarja se pa seveda priporočam). Težava pa se mi je pojavila po tem ko mi je komunala kranj menjala v glavnem jašku števec za vodo in so odklopili vodo za cca.30min, v tem času sem pustil TČ prižgano.....čez slabo uro mi je začel puščati ventil (slika). Da so pooblaščeni sem našel v okolici KR te spodnje.... Hvala za info., če je kdo že imel opravka z njimi, da vem s kom se meniti naprej v ponedeljek. https://e2e.si/kontakt/ https://www.danta.si/kontakt/ https://servis-kenig.si/ https://esrotar.si/kontakt/ -
Pa sam se tole, vozniki nimajo simulatorjev samo za trening, oni odpeljejo celotno dirko snsimulacijo obnasanja avta pri dolocenih detajlih (spet simulacija racunalnika). Detajli so pa fascinantni. na primer Hamilton je v rangu 0.1s peljal vsak krog dirke predvidene z mercedesove simulacije, predvideval so najhitrejsi krog 1:36.1 peljal pa je najhitrejsega 1:36.01 To inžinirjem pomaga pri vmesnih in koncnih odlocitvah potem pa morajo zapečatiti izdelek. Na žalost ni več tega da se lahko vozijo po stezi in ugotavljajo performanse... Williams Racing Unlocks SciML using JuliaSim | Williams GP Tech WWW.WILLIAMSGPTECH.COM
-
Rimac - nasa stranka (nimajo svoje hostajo pri nas) pa btw avti so njihova sekundarna panoga Turbo - nasa stranka aston Martin - nasa strank Williams - nasa stranka Mclaren - nasa stranka Ferrari - IBM/HP Red Bull - HP Ducati - Lenovo Aprillia gostuje pri Ferrariju (Fiat) Ja res nisem videl nikoli napredka. Ti ves pod kaksnimi razvojnimi problemi se srecavajo danes zgolj in samo zaradi omejitev testiranj? Mogoce ne verjames ampak 80% razvoja v f1 je samo v tunelu z racunalnikom....snpomocjo fluid dynamics Rad bi te videl kako s papirjem operiras vec kot miljon operacij na sekundo.
-
Mi, ko smo nekdaj hodili v AU smo obvezno gledali na kolendar....
-
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.