Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • Jaz po nasvetu serviserja in  tekmovalca na enduro tekmah - ta mi je tudi zamenjal Lyrik vilice in jih "uglasil" za moje potrebe, ter svetoval in na kolo montiral Hayes dominion A4 purple zavore po novem  mažem verigo z posebnim voskom za verige. Namažeš, pustiš tri ure in ko se strdi je to to.  Skrbi za tiho delovanje, mazanje in hkrati ne dovoli, da se umazanija prime na verigo. Vosek traja precej dolgo. Vosek se je preselil na tekme mtb enduro dirk  s cestnih koles.   
    • Podobnost ni zgolj naključna. Na primerjalnih testih na snegu so lektrični avti vozili naravnost v ovinkih, medtem ko so avti primerljive velikosti s pogonom na dinozavre zasnežene ovinke pri enaki hitrosti uspeli zvozit.   Teža je pomemben faktor. 
    • Na delu sem videl pandico z zimskimi gumami, prav tako razne bmw je in audije z zimskimi. Pandica je z lahkoto šla povsod, medtem ko so super sivi obstali na klancih. Tako, da ni debate, da je pandica strup za sneg. 
    • Razlika med slabim in dobrim proizvajalcem je dosti večja kot med široko in ozko gumo:   https://youtube.com/watch?v=wf_mIlU82Ac
    • Panda mora spravit po tistem bregu 1,1 tone plus tovor, Range Rover pa 2,4 tone plus tovor...   Panda ima pnevmatike širine 175, Range Rover pa 255. Na poledeneli podlagi široka guma ne deluje dobro...         Zanimivo bi bilo vedeti, kakšne so pnevmatike (zimske ali M+S ali pa celo kakšne celoletne), katerega proizvajalca so (najbrž ni treba razlagati, da bo Yokohama prišla dlje od Aplus) in koliko so zrabljene.       In zanimivo bi bilo vedeti, kakšnega voznika ima kateri "montiranega"...   Sicer ima pa Panda povsem navaden pogon z navadnimi diferenciali brez zapor kardana. Nekaj so poskušali uporabljati ABS sistem kot blokado diferenciala - senzorji so zaznavali, katera guma se vrti hitreje od drugih in so jo bremzali z zavorami in jo upočasnili na obrate preostalih gum - ne vem pa, če so to razvili in uporabili v "tretji generaciji"... Je pa vsa zadeva v osnovi povsem preprost navaden štirikolesni pogon brez neke hude znanosti (v smislu torsenovega diferenciala ali samodejnih zapor diferenciala in podobno). Glih da ne "sneto z motokultivatorja"...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.