Saj si imel dizelco pa dobro veš, kakšna razlika je v sami vožnji in občutek v vrhniškem klancu. Konji so relativna stvar. Recimo dizelca ima skoraj vso moč že pri 1800 obratih, medtem ko ima tvoja pri teh obratih le kakih 50. In potem sledi menjava brzine ali dve navzdol, pa vožnja na večjih obratih, mašina je bolj glasna, kar zna bit utrujajoče. Ne skrbi, znam vrteti v obrate atmosfera, ampak enostavnoi to - to. Vožnja z dizelco je v klancih bolj tiha, enostavna, hitrejša in z manjšo porabo.
Tudi cx30 ni popolna. Manjka ji turbina in enih 60 Nm navora. Ali še bolje, #e malo več navora.
Če imaš odprt web račun ti veljajo takoj, če se boš veliko vozil se ti splača preračunati in kupiti tudi "video-maut" opcijo, da se potem voziš po t.i. hitri stezi za predore...(deluje tudi za nazaj v SLO), ali pa kupiš video-maut vedno vnaprej, da ti ni treba čakati na "kučici" ->
Activate digital section toll FLEX and use all toll stations
SHOP.ASFINAG.AT
Use all toll stations in Austria immediately with our digital section toll FLEX. Automatic transaction in retrospect. Find out more and activate yours now!
Hvala, lepa je ta potrosniska digitalizacija....mi tega nimamo.
Moram pa se premislit kaj se splaca, ker majo itak tud koledarsko leto omejeno, ne tako kot mi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.