Skoči na vsebino

Aktualni dogodki!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Caki kosovo?

kosovo je resevalo adrio, LJU-PRN je vedno vedno poln... Skopje bolj tako, ker leti wizzair iz benetk za 15 eur

 

Ce je vedno poln, potem to ni noben problem... Bo ze vskocila kaksna druga letalska druzba, ce je relacija rentabilna ... :) ... Saj Slovenija itak svoje letalkse druzbe ze nekaj vasa nima vac... tako da je cisto vseeno, ce dobi koncesijo (nevem ali gre to preko koncesij ali kako ...) pac Ryanair, Easyjet ali kaksen tretji ponudnik :D  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja to je res, sam v idealnem svetu bi rad da adria leti pa se po ni?jih cenah.

Pa se peace on earth :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Saj Adria zadnje case ni bila med cenejsimi... Storitve so precej okrnili in so podobne kot jih imajo nizkocenovniki (brez sendvica, pijace, kave vracunane v ceno karte,... edino sreck se niso prodajali med letom :) ) ... cene pa so ostale na ravni drugih "navadnih" druzb... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ja sej pravim da so dragi... Ker imajo super drage karte, pa nobene storitve (no razen kdaj pa kdaj ultra hude stevardese v stiklih) ... Kot pravi prijatelj the most expensive cheap airline

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Caki kosovo?

kosovo je resevalo adrio, LJU-PRN je vedno vedno poln... Skopje bolj tako, ker leti wizzair iz benetk za 15 eur

 

Ok, sem malo na pamet ustrelil, ampak vem da se drugi prevozniki redko ali pa sploh ne odlo?ajo za te linije. Zakaj? Verjetno je vzrok o profitabilnosti. :ne vem:

Ampak tako kot pravi Jest, sej pol ni panike, ?e se jim bo spla?alo bodo tudi drugi odprli linijo.

33112_1.png

Napisano

moja sestra bo obticala v sarajevu, imela je karto za jutri...zdaj pa v stilu JATa, ko vas jebe, snadjite se...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja sej pravim da so dragi... Ker imajo super drage karte, pa nobene storitve (no razen kdaj pa kdaj ultra hude stevardese v stiklih) ... Kot pravi prijatelj the most expensive cheap airline

Ja to je eden od najbolj "popularnih" na?inov, kako firmo iz?ame? do konca in ti ni mar za prihodnjost. Se pravi je vseeno kak?na je uporabni?ka izku?nja, saj se pri?akuje, da se ta uporabnik ne bo vrnil, ker bo firma prej ugasnila. Eni so pravi eksperti v takem na?inu poslovanja. To bo ?e zanimivo, ko se bo gledalo kam je vse ?el Adriin denar v zadnjih nekaj letih.

moja sestra bo obticala v sarajevu, imela je karto za jutri...zdaj pa v stilu JATa, ko vas jebe, snadjite se...

?al, sam tud Janez na informacijah ji ne bo mogel zdaj pomagati pa ?etudi bi dvignil telefon. :wacko:  :(

33112_1.png

Napisano

Caki kosovo?

kosovo je resevalo adrio, LJU-PRN je vedno vedno poln... Skopje bolj tako, ker leti wizzair iz benetk za 15 eur

Cista resnica. PRN in TIA, so povezave za naprej, npr. Lufthansa, itd. Vedno ogromno potnikov, vem iz prve roke, ko sem delal tako na Brniku kot tudi v Munchnu (MUC) :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

JAT hvala lepa, to je ze blo.

Jaz mislim da mora drzava resit adrio, skenslat te arabske lastnike.. Lahko pa jo preimenujejo v alpeadria airways pa smo zmagal :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Saj ve?, da se to ne bo zgodilo, ker bodo nerga?i spet pizdakali glede dokapitalizacij. -_-

33112_1.png

Napisano

Jaz mislim da mora drzava resit adrio, 

Kaj je zdaj s teboj? Vedno in povsot si trdil da je adrija dale? najbolj zaenkurc firma. Zdaj ko je hvalabogu crknila, bi jo pa re?eval. Nerazumem.

 

Pomoje da je merklca ne bo re?ila kot si ?eli?, ?eprav ima Nem?ija vse ?anse da jo dokapitalizira.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Nerazumem.

 

 

ja nisem jaz kriv, ce nisi prevec bister..pejt si delat kaksen faks, namest se toliko ukvarjat s komunisti/kapitalisti in merklovo... :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Adrie jest ne bi reseval. Kdor hoce resevati, je boljse da zbere denar, od adrie odkupi slote na letaliscih, najame letala, zaposli osebje, pa dela na novo pod novim imenom in brez breen iz preteklosti. Ne smemo pozabiti da v adriji rabis miljone da prides na nulo

Napisano

Resevanje zame bi bilo da vrzemo bajne miljone v adrio in pol cez 2 leti spet, pa tako naprej ...
To je zame ustanovitev nove firme, ampak za to bi jaz bil pod pogojem ce ne bi spet nastavljali svojih kadrov, in da se firmi da 5 let da zacne ustvarjati dobicek

Napisano

A se gremo napovedi, kolk denarja "manjka" v Adrii. Moja je bila med 100-200mEUR, a jo zdaj zo?am na 129mEUR.

 

Tako, da bo na koncu tistih 10 let dr?avnih dokapitalizacij  ?e mala vsota napram temu dizastru.

 

 

Se pravi je trenutnemu lastniku uspelo v treh letih "izgubiti" verjetno za nekje 100-200mEUR. To?no ?tevilko bomo verjetno ?e ?e zvedeli.

33112_1.png

Napisano

A se gremo napovedi, kolk denarja "manjka" v Adrii. Moja je bila med 100-200mEUR, a jo zdaj zo?am na 129mEUR.

 

Tako, da bo na koncu tistih 10 let dr?avnih dokapitalizacij  ?e mala vsota napram temu dizastru.

moja napoved 150mEUR :zvizga:

Napisano

JAT hvala lepa, to je ze blo.

Jaz mislim da mora drzava resit adrio, skenslat te arabske lastnike.. Lahko pa jo preimenujejo v alpeadria airways pa smo zmagal :)

 

Torej pobrat iz davkov ljudi na minimalcu, ki ?e nikoli niso leteli in nikoli ne bodo, da se bodo nekateri lahko vozili v "nacionalem prevozniku"?

BTW: nadome??ene so ?e vse linije razen Sarajevo, Tirana in Pri?tina - morda pa le niso tako dobi?konosne

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

kje to vidis? ne vem, jaz letim v pristino ene parkrat na mesec pa je vedno poln.

https://www.adria.si/sl/urejanje-leta/status-letov/

 

pa ce lahko ima srbija prevoznika lahko ga ima tudi slovenija, sam ne da ga vodijo mastermindi ala alenka bratusek itd, sposobnih pa v sloveniji je kokrces

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

https://www.finance.si/8953090/%28V-ZIVO%29-Adria-prvic-od-ponedeljka-nakazala-Petrolu-za-gorivo-Kdaj-bo-letela-ne-pove?src=live

 

Res ne vem, zakaj bi morali(!) imeti nacionalnega prevoznika, ?e manj, zakaj nam bi bila Srbija za vzgled.

 

BTW: Etihad ima precej sivih las zaradi Air Serbia - beri 11mie? izgube v 2018. ?e dobro, da imajo v Srbiji tak standard, da bodo z lahkoto pokrili 51% izgube, kajne?

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

zakaj pa ga ne bi imeli, ce samo npr od mojega faksa prihajajo vrhunsko usposobljeni piloti in vzdrzevalci letal?

edini slo tipicni problem je pri vodstvu, ko zacnejo krast..

sicer pa kaj me briga za srbijo, ti si dal primerjavo min place...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.