Skoči na vsebino

homologacija plati??

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmm...

 

Marko dvomim, da bi zakonodaja dodeljevala to pravico le dvema objektoma v celi Sloveniji. Kaj pa vozniki iz Kopra, Celja, Novega Mesta itd....mar se morajo peljati v metropolo oz. Maribor zato, da vpi?ejo spremembe v karton?ek? Ne vem, no...

 

Pa ?e nekaj je....cca 2.leti nazaj sem na nekdanjega Renaulta ?elel par stvari gor obesit, pa so mi v okoli?kem Grosupljem kjer sem opravljal TP in spotoma povpra?al po tem, povedali okvirno ceno za tak?ne posege, pla?a pa se vse skupaj lahko pri njih.... :vesel:

 

Ne?esa pa ne pla?a? preden ne dobi? ra?una oz potrdila za pla?ano stvar.

 

 

Mar ne?

58461.png
Napisano

Karton?ki so pa obvezni od letnika 94 naprej, pred tem letnikom je pa potrebno iti do uvoznika (v na?em primeru MMS) in zaprositi za kopijo orginalnega karton?ka in potem s tistim naprej urejati na centru za homologacije.

Edini dve firmi, ki vpisujeta in potrjujeta homologacijske zadeve sta pa LPP v Ljubljani in RTI v Mariboru, vsi ostali ki opravljajo samo tehni?ne preglede teh sprememb ne morejo vpisovati.

 

Ni res. Moj Nissan je starej?i. Lepo se prijavi? na LPP/RTI prid? tja z vsemi potrebnimi T?V-ji kar si pa? vgradil in oni preverijo ?tevilke. Homologacijski karton?ek je pa njihova skrb. ;) Se mi ni bilo treba pregovarjati z Renault/Nissan in jih karkoli fehtati.

 

Marko dvomim, da bi zakonodaja dodeljevala to pravico le dvema objektoma v celi Sloveniji. Kaj pa vozniki iz Kopra, Celja, Novega Mesta itd....mar se morajo peljati v metropolo oz. Maribor zato, da vpi?ejo spremembe v karton?ek? Ne vem, no...

 

Ja, tako je. Ne vem pa kako je v primorskem koncu, za gorenjsko/dolenjsko/?tajersko/prekmurje je pa to mislim da kar edina opcija.
Napisano

K nam V Kp pridejo enkrat tedensko iz Lj in se pol da na dveh razli?nih krajih to uredit.

 

 

Napisano

V ?kofji loki lahko homologacijo naredi? za skoraj vse spremembe na avtu, samo mora? pa imet papirje, za dodatke ki si jih obesil gor.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

te organizacije si tko al tko vsaka po svoje razlagajo zakone in kaj rabi? in kaj ne (star karton?ek ali si pa brez)

 

 

Da se, da tudi drugje v slo homologacije opravit pa nisem vedel, se tudi nisem poglabljal in sem verjel kar so mi drugi pravili

Napisano

U?as je blo tko da si lah sam na RTI ali na LPP homologeru, zdj se je pa to mal spremenil.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Karton?ek je vklju?no z, in od 98 letnika naprej ...

 

A sploh naredi? TP ?e pride? z recimo nehomologiranimi plati??i ? :blink:

 

Kje pravte, da se da ?e vse homologirat zadeve? A je postopek isti k na LPP-ju? (pokli?e?, se naro?i? .......)

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Itak da nardi? samo da ma? prave dimenzije gor!

 

Ne poznam ?e nobenga ki nebi ?el ?ez tehni?nega ki bi imel npr.OZ feltne in da so bile feltne dimenzij ki so dovoljene.

 

?e pa to proba? z ve?jimi feltnami (vpisane ma? 15'') ti pa uleti? s 16'' potem se to re?i samo na na?in poznanstva in mu?kanja-druga?e pozabi!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Važno da ti prodajo avto. Ga boš pa na agregat filal🤣
    • Hja, izraelska vohunska oprema se namesti v telefon 😉
    • Na vsak način nas hočejo prisiliti v EV, samo ne vem, kje bodo dobili toliko elektrike. Če vsi sedaj preklopimo na EV, bi najprej morali zgraditi še par jedrskih elektrarn in drugih (poleg tisoče polnilnic in transformatorjev..), v vsakem primeru na sedanje stanje kolaps elektro sistema. Odločajo na žalost politiki 😡 (ki jih nismo mi izvolili, npr. evropske komisije mi ne volimo, oni se sami določijo in sploh ne rabijo biti evroposlanci in potem odločajo v našem imenu... ). Večina teh verjetno sploh ne ve kaj je elektrika, od kod pride in kako to funkcionira. Vse skupaj bi moralo temeljiti na razvoju in postopnemu uvajanju novih tehnologij (brez groženj z dead-line roki, ker v bistvu s tem sami sebi uničujejo evropsko industrijo; pa v čigavem interesu je to, nas sigurno ne ?) 
    • To v bistvu ni "luknja", samo na sliki optično tako zgleda G140 v primerjavi s krivuljo X. Do ca. 3000 navor pri G140 dejansko vedno rahlo narašča in zatem do nekje 3300 malenkost bolj strmo naraste še do max. Zatem pa počasi pada do nekje 5000, kjer se izenači z G150 in imaš še vedno nekje 190Nm, kar je za nas navadne smrtnike več kot dovolj. Pa pri 5000 si še vedno precej nad G122, pa se verjetno z G122 noben ne pritožuje. Seveda pa to ni motor za dirkanje...
    • Bomo vidli kako bo po par dirkah. Mclaren pa suvereno da p1 in p2
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.