Skoči na vsebino

Izpuh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kolega mi ponuja DeVito izpuh (zadnji demfer) , ki je bil na hondi CRX (fi 60mm) ter dva izhoda. Izpuh naj bi bil ohranjen in ne preglasen, ter naj bi imel "specificni" glas. Itak se poznama in ni nafukator, tak da bi ga jst kr vzel, gelde na to da je moj ze dost bogi (dost rje na vhodu, izhodu). Cena bi naj bla 100eur, to znaci tam nekje 80eur...upam :P:P:P .

 

Pomoje se splaca dat 80eur za rost-frei od devitota, magar je 2-4lete star pa ma 50-100k km (ne vem tocn kolk), glede na to, da je navadn demfer (serijski) za mx-3 1.8 nekje 20k sit - 80 eur?!?!

 

:D

 

:ouje:

:)
Napisano

Kolega mi ponuja DeVito izpuh (zadnji demfer) , ki je bil na hondi CRX (fi 60mm) ter dva izhoda. Izpuh naj bi bil ohranjen in ne preglasen, ter naj bi imel "specificni" glas. Itak se poznama in ni nafukator, tak da bi ga jst kr vzel, gelde na to da je moj ze dost bogi (dost rje na vhodu, izhodu). Cena bi naj bla 100eur, to znaci tam nekje 80eur...upam :P:P:P .

 

Pomoje se splaca dat 80eur za rost-frei od devitota, magar je 2-4lete star pa ma 50-100k km (ne vem tocn kolk), glede na to, da je navadn demfer (serijski) za mx-3 1.8 nekje 20k sit - 80 eur?!?!

 

:D

 

:ouje:

 

Sam nabau, ni stran vr?en gnar.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Men se zdi super deal. Sploh zato ker je vhod 60, izhod pa 2x navadn okrogu se mi zdi. Pa ce je devito, to more spilat. A DeVito sploh dela navadne, ne-rostfrei izpuhe?! :P

:)
Napisano

A DeVito sploh dela navadne, ne-rostfrei izpuhe?! :P

 

 

koker je meni znano ne!!!!

lah se pa mal na njihovi strani oglasis pa bos vidu!!!! :bravo:

 

drugac pa dobra izbira!!!! :jupiii:

podpisrqrf.jpg

mazda teka teka in se razspaca

lite feltne pa ostanejo doma!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Živjo! 🙂 Potovalni računalnik na moji 10-letni bencinarki Mazdi 2 mi izpisuje porabo 8,3 L/100 km, kar se mi zdi nenormalno visoko za avto, ki naj bi imel povprečno porabo 5 litrov pri kombinirani vožnji. Dvomim, da je kaj narobe z injektorji, ker nimam z njo nobenih drugih težav. Tlak v gumah redno preverjam in jih imam napolnjene do max psi, OBD2 skener mi tudi ne izpisuje nobenih napak. Vsak dan narediva cca. 40 km mestne vožnje, ampak jo zelo šparam, vozim res kot babica. Trudim se čim manj ustavljati, v glavnem coastam v leru do zelene luči in potem prestavim direkt v drugo. Ni mi jasno, od kod taka poraba. Menda je bolj ekonomično pustiti avto v prestavi, namesto coastati v leru, ker se brez dodajanja gasa itak prekine dotok bencina, in tudi na rdeči luči čakati v prestavi? Do zdaj sem jo imela vedno v leru, da ne obremenjujem sprostitvenih ležajev.   Tudi z rev matchanjem najbrž porabim malenkost več goriva, ampak mi je zdravje sklopke in menjalnika prioriteta, plus to so tako male številke, da ne bi smelo pomembno vplivati na porabo. Kadar sem prva v vrsti na semaforju, po navadi naredim throttle blip start, da je čas sklopke na točki prijema čim krajši in se v teoriji manj segreje. Ali je možno, da bi te tehnike vožnje lahko nabile povprečno porabo čez 8? Svečke in filtri so novi, olje uporabljam Mazdino OEM, gretje imam na minimum, prtljažnik prazen, klimo samo vsake toliko prižgem, da malo dela ali da odrosim šipe. Enkrat na dva tedna jo namerno skoraj redlinam, sicer šaltam pri 2000 rpm in tudi rev matcham vedno do točno toliko obratov, kot jih rabi za prestavo, v katero grem. Tole so moji izsledki spremljanja trenutne porabe v litrih na 100 km: -speljevanje po ravnem: 25 -speljevanje v klanec (ne vem, koliko %): 40 -vožnja po ravnem pri 50 km/h v tretji prestavi in 2k obratih: 6,7 -po ravnem pri 50 km/h v četrti prestavi in dobrih 1000 obratih: 5,8 -pri 80 km/h v peti prestavi in 2300 obratih: 7,8 -po ravnem pri 30 km/h: 6,1 v drugi in 5,9 v tretji prestavi Med samo vožnjo poraba res drastično niha, tudi po ravnem pri enakomerni hitrosti, nikoli pa ne pade pod 5,5, razen, ko spustim gas in ko greva navzdol po hribu. V mirovanju porabe ne meri, prav tako ne med vzvratno vožnjo, ki je pa opraviva kar veliko, ker morava vsak dan po celi ulici peljati rikverc. Zanima me, kaj delam narobe? Po vseh podatkih, ki sem jih našla na netu, ta identični model in isti ali podoben letnik M2 z enako močjo motorja  (55 kW) nikomur ne žre niti približno toliko kot meni. Hvala v naprej!
    • A ni vsako leto ista procedura vključno s takimi članki? Tole s Kiribati beremo vsako leto, še film "Sam doma" je manjkrat ponavljan.
    • Tukaj se pa motiš. Od 2019 so dizelco tako stunal s tem biturbo sistemom, da lepo zvezno pospešuje )nobenih kolcanj ipd) iz 1000 obratov dalje. Sicer tega ne prakticiram, ampak tole je čisto druga pesem kot prejšnja generacija dizla, o prvi generaciji pa ne bom zgubljal besed, ker je bila turbo luknja velika kot Grand Canyon.
    • https://www.rtvslo.si/decembrske-iskrice/ko-kiribati-nazdravljajo-imamo-v-sloveniji-dopoldansko-malico-v-new-yorku-pa-se-spijo/729362
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.