Skoči na vsebino

MX-3 ?la ma?ina po gobe(V6)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav folk!

Kolegu je ?la ma?inca po gobe :(:( pa ga zanima ?e mogo?e kdo kej ve za kako ma?inco 1.8 V6 ali pa kako drugo(2.0 V6, 2.5 V6) ?e bi se dalo not dat pa kaj bi blo potrebno glede kablov ra?unalnika itd..

Hvala

 

Lp!

Napisano

Raj? naj da 2.5, ker 1.8 je vse prej kt idealna za ?estaka! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Raj? naj da 2.5, ker 1.8 je vse prej kt idealna za ?estaka! :ne vem:

 

Ej Devil, resno se spra?ujem, si ti ?e imel 1.8V6 motor, da tako ve? da "ni" idealen, zakaj - razlog, al samo predvideva? ?

 

Motor je ok, samo menjalnik je PREKRATEK, to je nave?ja napaka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A zakaj, zato ker je 1.8 GT 16v, ki ga ma trenutno Klemn notr, precej bolj divja zadevca kot 1.8 V6, zdej pa kok je pa 1.8 prostornina optimalna za V6 motor?ek, pa je tut marsikomu jasno! :ne vem: :danzoman:

 

Spid - se ti opravi?ujm za oftopik! :D

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

A zakaj, zato ker je 1.8 GT 16v, ki ga ma trenutno Klemn notr, precej bolj divja zadevca kot 1.8 V6, zdej pa kok je pa 1.8 prostornina optimalna za V6 motor?ek, pa je tut marsikomu jasno! :ne vem: :danzoman:

 

Spid - se ti opravi?ujm za oftopik! :D

 

Divja kukr za koga. Jaz ti samo povem, da ?e bi imel ta motor bolj dolg menjalnik, bi bil 2X bolj uporaben kot 16 ventilar, ker vle?e dejansko skoz, ni treba imet cc400-4500 rpm, pa da? gas in gre, brez prestavljanja.

 

Kar se pa optimalne prostornine ti?e pa meni kot laiku razlo? kaj si sploh hotu povedat v drugi polovici stavka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zakaj bi morala biti V6 ma?ina obvezno ?imve?je prostornine? ReDevil tu si po moje malo kiksnil in brcnil v temo. :blink: Pozablja? kak?ne motorje ima F1 pa niso bohvekak?ne prostornine. :P

Napisano

Zakaj bi morala biti V6 ma?ina obvezno ?imve?je prostornine? ReDevil tu si po moje malo kiksnil in brcnil v temo. :blink: Pozablja? kak?ne motorje ima F1 pa niso bohvekak?ne prostornine. :P

 

Tle ma? pa prav, sem na lastne o?i videl motro hondin F1 z 1.5 V10 - turbo, konji tam cca 750 km.

Druga? si pa tukaj poglejte.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja ?e ampak za V6 sm ?e dostkat sli?u da pravilno zadiha ?ele pr cca treh litrih, no okej magar pr 2,5! <_<

 

Sicer pa nism neki poznavalc te scene! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

1.8 V6 motor je zakon!!! Verjem! Je pa grda lastnost teh mazdic, da jih lastniki niso primerno vzdrzevali (olje, pumpe in jermeni so pac predragi), sploh zadnje case ko so ti avti vredni nic. In vsak ko ga kupi, ga mrzlega tisci, kao - dok gre pac gre. Drugac je pa to eden izmed top motorjev.

:)
Napisano

1.8 V6 motor je zakon!!! Verjem! Je pa grda lastnost teh mazdic, da jih lastniki niso primerno vzdrzevali (olje, pumpe in jermeni so pac predragi), sploh zadnje case ko so ti avti vredni nic. In vsak ko ga kupi, ga mrzlega tisci, kao - dok gre pac gre. Drugac je pa to eden izmed top motorjev.

 

1.8 V6 motor je cukr?ek med 1.8 motorji... mogo?e ne po kon?nih zmogljivostih, vsekakor pa po kultiviranosti ... :P

 

ostalo pa zase govori ;) jaz sem dal na avto skor ve? ko na karkoli drugega...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

1.8 V6 motor je zakon!!! Verjem! Je pa grda lastnost teh mazdic, da jih lastniki niso primerno vzdrzevali (olje, pumpe in jermeni so pac predragi), sploh zadnje case ko so ti avti vredni nic. In vsak ko ga kupi, ga mrzlega tisci, kao - dok gre pac gre. Drugac je pa to eden izmed top motorjev.

 

Tud deli niso dragi ?e zna? malo poiskat in se pozanimat, lahko pri?para? do 2/3, ?e se rs dobr znajde?, druga? pa vsaj 50%.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ej! ne se bat saj imajo nosilce enake 1.8, 2.0, 2.5 motorji oz se premontirajo, naprimer jaz sem montiral v xedosa 9 motor od mx6 pa ni bilo zapletov, pol sem pred kratkim montiral enemu ljubljan?anu v x9 not 2.0 V6 motor od x6 pa tut samo nosilec prestavi? pa je to to. Tak da tu ni problem.

 

Problem je v elektroniki, ker glavni ra?unalniki ne delujejo z istimi napetostmi tak, da tam bodi previden. do letnika 93 delajo ra?. pod 11V pa ni?jimi omi, nad letniko, 94 pa deluje pod 12V in vi?jimi omi.

 

Ko ste pa debatirali o menjalnikah pa je tut re?itev za tiste, ki pravijo da so prekratki, saj so res od MX6, MX3, XEDOS6, opazi se pri 3,4 in 5 prestavi.

Napisano

Mitja MX6&T ?ou je kolega ?e vzeu isto ma?inco(1.8 V6) in jo montera v nedeljo not. :D

Vseen hvala na ponudbi!

 

LP!

 

Sploh ni panike, jaz sem samo omenil, ker pa? mam zaloge kr 4kom.

Hvala, da si sporo?il. pa uspe?no monta?o.

Napisano

Divja kukr za koga. Jaz ti samo povem, da ?e bi imel ta motor bolj dolg menjalnik, bi bil 2X bolj uporaben kot 16 ventilar, ker vle?e dejansko skoz, ni treba imet cc400-4500 rpm, pa da? gas in gre, brez prestavljanja.

Kar se pa optimalne prostornine ti?e pa meni kot laiku razlo? kaj si sploh hotu povedat v drugi polovici stavka.

 

No jaz tud nisem expert za ma?ine, ampak tud mislim, da 300ccm na valj za osebni/?portni voz ni najbolj optimalno. ?e bi to dr?alo, bi Mazda imela ?e zdaj tak motor, pa tud drugi proizvajalci (honda, mitsubishi, subaru, nissan,...). Preve? vrte?ih se delov za tako majhno mo? - prevelike izgube - zato tudi neracionalna poraba proti 4L motorju. Glas je pa neprimerljiv!

Pa ?e to optimalno razmerje za F1 ne gre primerjati z optimalnim za osebne/?portne ma?ine, ker je namen dosti druga?en.

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.