Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

oj nova ?lanica!!!

 

Najbr? te zanima olje v motorju!!!

To lahko zamenja? doma oz ti zamenja keri ki zna odvit vijak in spustit olje!!!

?e si kje blizu LJ pa to lahko pomagamo!!!

 

Druga?e pa rabi? polek olja ?e olni filter!!

 

 

Zemenja ti ga lahko tudi keri koli mehanik, ali na kakih hitrih servisih (AMZS,BHS,ipd)

 

 

lp

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Vijak je spodaj na karterju ?e ti kj pomaga...

Usaj upam da je :D

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

da? avto na kanal, spleza? pod njega, pol ma? pa na karterju (direkt pod ma?ino bi mogu bit) vijak, ki ga od?raufa? (prej si pripravi kak?no posodo ki zdr?i vsaj dobre 4litre) in nastavi? posodo pod to lukno da ne bo vse po tleh teklo ;) [baje je dobro prej malo ogret avto da olje postane bolj teko?e in la?je ste?e ven]

ko se olje izte?e ven poi??e? filter, ki je ponavadi skrit nekje za ma?ino (malo bolj proti zadnjem delu avta, in kakih 30cm vi?je od karterja) in ?e njega od?raufa?..

da bo? la?je najdla ma? kle eno slikco kako nej bi zgledu

Objavljena slika

Objavljena slika

 

ponavad se filter bl te?ko od?raufa, in si pomagamo s tem klju?em na levi [ ta klju? uporabi? samo za od?raufat filter, ko pa daje? novega gor pa obvezno z roko zategnit da ga ne bo? po?kodovala s klju?em ]

Objavljena slika

 

nekako tako zgleda ta vijak na karterju (nej bi bil premera 19mm :ne vem: )

Objavljena slika

 

prvi del je kon?an, zdej pa samo ?e na?raufa? nazaj nov oljni filter (ki si ga prej kupla v trgovini z avtodeli ali bilokej..), zapre? ?e tisto luknjo na karterju (za?raufa? nazaj vijak) iz katere je prej olje teklo...in je stvar kon?ana :)

 

aja pa ne pozabit olja nalit v ma?ino (odpre? pokrov?ek na pokrovu motorja) in je to to...kak?no olje (jest v mojega dajem 10-40 in ga za?udoma po 8000km ?e ni? ni popil) ter koliko ga gre notri pa najdi v knji?ci ki si jo dobila zraven avta, al pa ?e bo kak?en lastnik mx-3jke povedu..

 

P.S. sem najdu kolk olja je treba not vlit

mx-3 1.6 --> 3,4 l

mx-3 1.8 v6 --> 4,8 l

 

lp pa veliko uspeha ;)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

vaaaauuu segi tole je pa res iz?rpno poro?ilo :bravo:

ful si se potrudu pa ?e orodje lepo zlo?eno :danzoman:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

vaaaauuu segi tole je pa res iz?rpno poro?ilo :bravo:

ful si se potrudu pa ?e orodje lepo zlo?eno :danzoman:

 

hehe, sem posku?u ?im bolj enostavno razlo?it in prikazat...upam da je uspel :)

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

hehe, sem posku?u ?im bolj enostavno razlo?it in prikazat...upam da je uspel :)

 

Vse lepo in prav, samo pozabil si 2 stvari zaradi katerih ponavadi(ni pa nujno) pi??a olje po kapljicah in dela fleke po tleh.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano (urejeno)

Vse lepo in prav, samo pozabil si 2 stvari zaradi katerih ponavadi(ni pa nujno) pi??a olje po kapljicah in dela fleke po tleh.

 

Predvidevam da je eno od teh dveh stvari T?K oz. tesnilo ?epa karterja. Za drugo pa ne vem.

 

Aja, namazat tesnilo na oljnemu filtru!

 

Upam da je to to :D

Popravljeno od nisde

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano
:bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Vse lepo in prav, samo pozabil si 2 stvari zaradi katerih ponavadi(ni pa nujno) pi??a olje po kapljicah in dela fleke po tleh.

 

?e si mel v mislih tesnilo pri vijaku ali tesnilo pri filtru pa povej ane, in s ?im je treba namazat...

 

ko sem pri sebi menju nisem ni? namazu in ni? ne pu??a (zaenkrat)..

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

?e si mel v mislih tesnilo pri vijaku ali tesnilo pri filtru pa povej ane, in s ?im je treba namazat...

 

ko sem pri sebi menju nisem ni? namazu in ni? ne pu??a (zaenkrat)..

 

lp

 

Tesnilo pri vijaku karterja se zamenja, so pocen in niso nevem kak?en stro?ek. Tesnilo oljnega filta se pa nama?e kar z oljem ki si ga kupu, mal ga da? na prst in nama?e? po tesnilu da se ti ne zape?e ker ga je pol naslednji? prekleto te?ko dol od?ravfat.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

tudi sam sem bil istega mnenja!!! :bravo:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Segi :prstgor:

 

Se pa strinjam z Aleksandrom in Uro?em ?e posebej, ?e nima? na?tetega orodja. Predno vse omenjen zadeve nakupi?, najde? na?in, da dvigne? avto, ustrezno posodo in da ne uspe? nato ni?esar posvinjati.

 

V glavnem predno se loti? si preberi tole zgodbico, ki je lahko ?e kako resni?na :hohoho:

 

 

 

MENJAVA OLJA V AVTOMOBILU - KAKO TO DELAJO MO?KI:

V soboto zjutraj gre v trgovino z avto deli, kupi pet litrov olja, set gedore in di?e?o smrekico.

Gre domov in parkira avto na dvori??e.

Popije pivo. Zvle?e se pod avto, najde ?ep za izpu??anje olja.

Izvle?e se izpod avta, vzame gedore in se zvle?e nazaj. Ugotovi, da ima klju? ?t.12 premajhno luknjo, ?t.13 pa manjka.

Mastno zakolne. Izvle?e se izpod avta in gre v stanovanje po ?katlo s starim orodjem. Popije pivo. Zvle?e se pod auto s francoskim klju?em.

Odpre ?ep. Zalije se z oljem po obrazu. Pani?no zama?i luknjo s ?epom.

Kolne. Pazi, da pri tem ne pogoltne kaj olja. Izvle?e se izpod avta.

S tipanjem odpre prtlja?nik. Obri?e obraz z mastno krpo, ki jo najde v prtlja?niku. Obri?e obraz s papirnatimi rob?ki. Pivo.

Najde kantico, v katero bo izpustil olje. Vr?e jo pod avto.

Ponovi korak 4. Namesti kantico pod karter in ponovi korak 5.

Ob?uduje, kako olje te?e. Izvle?e se izpod avta. Pazi glavo. Kolne.

Pride prijatelj. Popije pivo skupaj z njim.

Skupaj s prijateljem do ve?era popijeta gajbo piva.

V nedeljo zjutraj vlije liter olja v blok motorja.

Spomni se ?epa od v?eraj.Hitro se zvle?e pod avto. Prevrne kantico z izpu??enim oljem.

Hitro pobere kantico, preden vse izte?e.

Pazi glavo. Pivo. Vse sta popila v?eraj.

V bli?njem de?urnem kiosku pokupi vse Unione iz hladilnika.

Ob povratku domov popije pivo. Najde francoski klju?.

Zvle?e se pod avto. Zapre ?ep. Pazi na lu?o olja. Pazi glavo.

Vr?e kantico z ostanki olja v najbli?ji grm. Popije pivo.

Da avto v ler, spusti ro?no in ga porine dva metra.

Spomni se na di?e?o smrekico. Pazi, da mu ne pade v lu?o olja.

Od olja zapacano di?e?o smrekico vr?e v grm, v katerega je ?e prej

odvrgel kantico. Po?isti lu?o olja. Umazane krpe vr?e v grm. Pivo.

Pivo. Vlije ostanek olja v blok motorja. Pivo.

Gre na poskusno voznjo. Na prvem semaforju "pumpa", da bi sli?al,

?e motor dobro deluje. Pojasni prometni policiji, zakaj je pijan za volanom. Vrne se domov pe?.

Po povratku domov vr?e gedore v zgoraj navedeni grm.

Ra?un:

olje, 5 litrov: 25?

gedore: 10?

di?e?a smrekica: 0,80?

pivo, 12 plo?evink: 10?

kazen: 120?

le?arina avta: 40?

skupaj: 205,80?.

 

 

MENJAVA OLJA V AVTOMOBILU - KAKO TO DELAJO ?ENSKE:

V soboto zjutraj pelje avto k mehaniku in ga pusti tam.

Kupi ?asopis v kiosku in popije kavico v bli?njem kafi?u.

Vrne se k mehaniku, prevzeme avto in se odpelje domov.

Ra?un:

olje, 3 litre: 15?

delo: 10?

?asopis: 0,70 ?

kavica: 1 ?

skupaj: 26,70 ?

33112_1.png

Napisano

Boss za tiste k ne delajo sami to dr?i,za tiste ki pa deljao to smi pa 100% ne dr?i. :blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ah pustmo detajle!!!

 

Tisti ki to delamo sami je ql in nas take stvari kot je napisal BOSS zanima,tisti ki pa peljejo na servis pa mislim da se ne obremenjujejo kaj dosti!!!

Pla?ajo in grejo,in ?e kaj ne dela veselo peljejo nazaj!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

boss, katero varianto uporablja??

 

Najprej je menjal olje po mo?ko, zdaj pa po?ilja ?eno z avtom k mehaniku :jupiii:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

boss, katero varianto uporablja??

 

hehe... vpra?anje je na mestu v?asih sem vse sam naredil zdaj je pa tko, da ?e ho?em ?tempiljko v knjigco dobit in s tem ohranjat garancijo in podalj?evat MES pa sem prisiljen v ta le?erno varjanto. Kar sicer ni ni? narobe samo me pa v?asih grize, ?e je res vse tako narejeno kot ?lovek pla?a.

 

?al je bilo tako, da so mi na enem uradnem servisu nekega drugega prizvajalca ukradli kvalitetne diske in jih zamenjali z nekim krepom od originalnih. Hja tudi to se dogaja.

 

Najprej je menjal olje po mo?ko, zdaj pa po?ilja ?eno z avtom k mehaniku :jupiii:

 

:bravo: Za moj avto nikoli, za njena renojeva jajca imava pa itak enga modela, ki naredi tako poceni, da se ne spla?a sam rok mazat. Tako, da na renoju popravljam samo tiste ta bolj ?iste zadeve, kot je recimo elektrika, razdelilna kapa, filtri, sve?ke pa ?e kak?ne malenkosti.

33112_1.png

Napisano

... za mazdo dela? po ?ensko...

 

Ja saj sem jo ?e sli?al od moje, da imam Mazdo raj?i kot njo :( ...ah ?enske, kako hitro pozabite stvari, ki jih mi deci naredimo za vas. :(

33112_1.png

Napisano

Ja saj sem jo ?e sli?al od moje, da imam Mazdo raj?i kot njo :( ...ah ?enske, kako hitro pozabite stvari, ki jih mi deci naredimo za vas. :(

 

:hohoho::hohoho::hohoho::hohoho: kako je men tole znano :hohoho:

NiKoLi Ne ReCi NiKoLi!
 

Napisano

ah ?enske, kako hitro pozabite stvari, ki jih mi deci naredimo za vas. :(

 

Bravo Boss! :rispekt: To pa je ?iva istina. :bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

...ah ?enske, kako hitro pozabite stvari, ki jih mi deci naredimo za vas. :(

 

:bravo::hohoho:

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

Ja saj sem jo ?e sli?al od moje, da imam Mazdo raj?i kot njo :( ...ah ?enske, kako hitro pozabite stvari, ki jih mi deci naredimo za vas. :(

 

po tem bolj?e da ne sanja? o MPS-ki in se raj?i njej bolj posveti (ne pozabi, da ?enske podpiramo tri vogale)in kot sem ?e dejala za vsakim uspe?nim mo?kim stoji ?e bolj uspe?na ?ens

ceci smo mal zasmetl

IPB Image

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.