Boss Napisano 17. julij, 2018 Prijavi Napisano 17. julij, 2018 Ja, sam ni bil DPF kriv... to je bila samo posledica. Ampak, ko sem to pogruntal je bilo ?e prepozno. Ampak ?e vedno ne vem kaj ma to veze z mojo po?eno gumo? :ne vem: Upam, da se bo dalo zaflikat, ker ?e ne bo treba dve novi nabavt in za dizla so baje gume ful dra?je. Pa ?e 50kkm nisem naredil z njo 1 Citiraj
LabiGT Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 z gumo nima nc veze, ima pa z naslovom teme...imel si prehitre regeneracije itd itd...pac prevec sranja,z bencinarjem tega ni Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Gelipter Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Ej...Labi res jeee..he he lp Citiraj
Boss Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 z gumo nima nc veze, ima pa z naslovom teme...imel si prehitre regeneracije itd itd...pac prevec sranja,z bencinarjem tega niKaj, da ne, dve novi bom moral kupit pa 16 EUR (136 proti 151 EUR) so dra?je po kosu kot za bencinarja. OK, OK bom nehal trolat, ker ni ve? sme?no. Problem pri tem je da vse preve?krat je vzrok za te?ave z DPF ?isto nekaj drugega. ?al pa servisi in serviserji v ve?ini ne znajo diagostnicirat napake v prvo brez metode try and error. ?al pa tudi sam nisem hotel pametovati na servisu, ?eprav se je na koncu izkazalo, da imam celo prav in da niso krive ?obe, ne turbina, ne egr in tudi ne DPF. Kriv je bil Luftmesser, ki pa se je zapacal po moji krivdi saj sem verjel forumu, da pridobi? z uporabo k&n filtra in da je zaradi trajnosti filtra to ceneje - ja res je na koncu ceneje Druga?eje pa res, da na bencinarju nikoli ne bo te?av z DPF, bodo pa po novem z GPF. Citiraj
Alex Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Kaj, da ne, dve novi bom moral kupit pa 16 EUR (136 proti 151 EUR) so dra?je po kosu kot za bencinarja. OK, OK bom nehal trolat, ker ni ve? sme?no. Problem pri tem je da vse preve?krat je vzrok za te?ave z DPF ?isto nekaj drugega. ?al pa servisi in serviserji v ve?ini ne znajo diagostnicirat napake v prvo brez metode try and error. ?al pa tudi sam nisem hotel pametovati na servisu, ?eprav se je na koncu izkazalo, da imam celo prav in da niso krive ?obe, ne turbina, ne egr in tudi ne DPF. Kriv je bil Luftmesser, ki pa se je zapacal po moji krivdi saj sem verjel forumu, da pridobi? z uporabo k&n filtra in da je zaradi trajnosti filtra to ceneje - ja res je na koncu ceneje Druga?eje pa res, da na bencinarju nikoli ne bo te?av z DPF, bodo pa po novem z GPF.A je ta GPF ene vrste DPF za benzinarje? Ker nekje sem zasledil, da bodo v kratkem tudi benzinarjem vgrajevali to sranje. Citiraj
Mraušk Mčk Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 A je ta GPF ene vrste DPF za benzinarje? Ker nekje sem zasledil, da bodo v kratkem tudi benzinarjem vgrajevali to sranje.Samo dovoljeno ?tevilo delcev pri bencinarjih nameravajo zmanj?azi za 10x - na nivo kot velja za dizela?e. Citiraj The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Alex Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 To?no to Alex.Se pravi, da bo konec veselja pri benzinarjih. In ker vozijo prete?no po mestih, bo ?tala. Citiraj
Slivka Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Samo dovoljeno ?tevilo delcev pri bencinarjih nameravajo zmanj?azi za 10x - na nivo kot velja za dizela?e. Gotovo si narobe razumel. Dizela?i so pa ja najbolj svinjska prevozna sredstva, ki jih je potrebno izbrisati iz obli?ja Zemlje - ali pa vsaj iz mest... Citiraj
Boss Napisano 18. julij, 2018 Prijavi Napisano 18. julij, 2018 Se pravi, da bo konec veselja pri benzinarjih. In ker vozijo prete?no po mestih, bo ?tala.Konec kratkih vo?enj, zato bo? mel bicikel al pa si omislit elektri?nega. Preberi si nabijanje Bojana ?lendra kaj se nam obeta potem pa se da ?isto enostavno razumet kam zakonodajni psi in psice molijo grde umazane tace. Citiraj
Alex Napisano 19. julij, 2018 Prijavi Napisano 19. julij, 2018 Konec kratkih vo?enj, zato bo? mel bicikel al pa si omislit elektri?nega. Preberi si nabijanje Bojana ?lendra kaj se nam obeta potem pa se da ?isto enostavno razumet kam zakonodajni psi in psice molijo grde umazane tace.Veseli me, da smo ?iveli vsaj v tej dobi, ko je avto bil avto z glasnim motorjem in ne neko ?udo, ki gre po cesti, oddaja sme?ne zvoke, da bi ga pe?ci sli?ali in v katerem voznik prera?unava, kolikokrat se mora ustaviti na dalj?i poti oz. kdaj mora vzeti dva dni dopusta za pot od Kopra do Milana.Resno, zadnji?, ko sem hotel pre?kati cesto, sem sli?al sme?en zvok. In je mimo pri?la Tesla. Ali vedno oddaja tak zvok? Citiraj
Aless Napisano 19. julij, 2018 Prijavi Napisano 19. julij, 2018 Ja glih zadnji? sem bral o tem da bodo za?eli tudi na bencinarje tla?it filtre trdih delcev, spet ena stvar ve? ki lahko crkne.Glede Tesle pa oddaja tak zvok samo do 30kmh da opozarja pe?ce da nekaj prihaja, no saj to imajo vsi elektro avti, Zoe npr se mi je zvok zdel ko z kaksnega SF filma. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Z M A J Napisano 19. julij, 2018 Prijavi Napisano 19. julij, 2018 Kar se dizlekov ti?e, bom le povzel besede na?ega ma?ka Simona aka dr. Pelka (ki vsakodnevno obdeluje Mazdilake v ve?jem ?tevilu) in potem se umikam iz diskusije; "?e bi servisiral zgolj bencinske Mazde, bi delali prakti?no le redne servise in tu pa tam kak?no sklopko, z dizli pa je veliko dela in posledi?no tudi zaslu?ka. Povpre?na Mazda dizel za?ne povzro?ati ve?je stro?ke med 250 in 300.000km, takrat se zvrstijo; vztrajnik s sklopko, turbina, injektorji in lahko ?e kaj dodatnega (recimo DPF, v kolikor ga zadeva premore). Seveda + ali minus nekaj 10.000km, glede na re?im vo?nje, npr. ?e ima nekdo same idealne relacije, mu vse skupaj zdr?i bistveno dlje, kot nekdo, ki se trajba po mestu." Tako, sedaj pa je naloga ljubiteljev (neuni?ljivih) dizlov, da poro?ate o svojih izdatkih. Jaz itak vozim nek muzejski (skoraj polnoletni) Bmw, ki ni merodajna zadeva in stalno krepava (vozim kolo v prtlja?niku za vsak slu?aj). P.S. od Oktobra 2008 vozim na LPG (8.avto v tem ?asu na plin) in nisem imel nobenih te?av kar se plina ti?e, tako da glede stro?kov vsega skupaj pa? ni primerjave. P.S.2; Nisem eden tistih Slovencev, ki sosedu/sodelavcu/?lahtniku privo??ijo smolo, v kakr?nikoli ?e obliki. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Tilen5 Napisano 19. julij, 2018 Prijavi Napisano 19. julij, 2018 Nobenih problemov z na?tetim na mojih dizlih volvo jih je mel preko 340k km pa ?e to sm ga takoj prodal naprej Citiraj
323 BA Napisano 20. julij, 2018 Prijavi Napisano 20. julij, 2018 ?e dobavljiva 2018 6ka ima vse bencinarje ?e vedno brez filtra trdih delcev, ker motor tudi brez njega ustreza novi normi 6d-temp. Tudi nova mazda 3 (2019) filtra pri bencincih ne bo imela. BMW, Ford, Mercedes, Opel, Peugeot in Volvo filtre pa pri bencincih pri ve?ini izvedenk ?e uporabljajo. Citiraj
Boss Napisano 20. julij, 2018 Prijavi Napisano 20. julij, 2018 Mazda tako problem Nox-ov in izpustov trdih delcev re?uje z visoko kompresijo in bolj?im izkoristkom pri gorenju zato verjetno ?e ne bo rabila GPF-ja. Vsaj na za?etku ne. Bomo pa videli kako bo to z novimi Skyactive-X motorji. Lahko, da bo tako ?isto, da bomo lahko izpuhe priklapljali nedono?en?kom v inkubatorje. Druga?e se pa strinjam z Zmaj/Pelko izjavo ampak z eno pripombo. v veliki ve?ini lastniki dizlov delajo precej ve? km kot lastniki bencinarjev. Govorim za tiste, ki kupujejo novo in ne rabljeno tako, da Zmaj ne rabi? kontrirat Dejansko pa to dr?i, da do 200kkm na?eloma ne bi smelo biti te?av ne pri dizlu in ne pri bencinarju in to debato smo neko? nekdaj imeli z enim na?im foruma?em MadMaxom, kjer sem tudi sam zagovarjal, da je treba avto prodat pred 200kkm. In ker se zare?enega kruha najve? poje sem se izneveril temu in sem zdaj blizu 260kkm. Je pa to do zdaj pomenilo naslednje zamenjave, ki so se vse zgodile po obrnjeni cifri 200000 km:- sonda lambda (to gre pri bencinarju in dizlu)- DPF zaplet (?al ni bil diagonisticiran pravi vzrok zato veliko ve? jebe in stro?kov kot bi bilo potrebno)- kompresor klime (to gre tako kot pri benzu kot pri dizla?u)- rahlo blokiranje kle?? zavore (benz/dizel) To je za enkrat to in edino DPF je bil ti?pi?no dizel problem pa ?e ta je bil v glavnem povzro?en s strani elementa, ki je popolnoma enak tako v dizlu kot bencinarju (luftmesser). Citiraj
323 BA Napisano 20. julij, 2018 Prijavi Napisano 20. julij, 2018 In ravno visok izkoristek skyactiv benz motorjev je razlog za to, da se dizlom zelo pribli?ajo pri porabi. Svojo ?e 7.000 kilometrov vozim s povpre?no porabo 6,5 l/100 km, prera?unano na roke. Dizel porabi samo dobrih 0,5l manj. Primerjava med D150 in G145 , oboje ro?ni menjalnik: dizel: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=150&power_e=150&gearing=1&powerunit=2 benz: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=140&power_e=150&gearing=1&powerunit=2 Edini ve?ji minus je navor in seveda posledi?no ni bum efekta, se pa zato nad 4k obratov zelo lepo zavrti. Prehitevanje pa? izgledatako: 2,3 ali 4 prestave dol in akcija! V 4. gre ?ez 200 km/h, v 5. malenkost ve?, v 6. pa te?ko vzdr?uje? top speed. Pri 130km/h je posledi?no obratov cca. 2.700, 6. prestava pa bi ?la teoreti?no do 320 km/h. Citiraj
SpEkTr Napisano 20. julij, 2018 Prijavi Napisano 20. julij, 2018 To je res..v idealnih pogojih. ?e bi pa preva?al poln prtlja?nik, notri recimo 5 ljudi, ali bognedaj prikolico zadaj...Bi bila pa statistika precej v prid dizla. Citiraj
Slivka Napisano 20. julij, 2018 Prijavi Napisano 20. julij, 2018 Edini ve?ji minus je navor in seveda posledi?no ni bum efekta, se pa zato nad 4k obratov zelo lepo zavrti. Ravno to je to, kar mene navdu?uje pri dizlu: ni potrebno divjati, da ima motor kaj mo?i. Dobro, BTjka je tovorno vozilo, to je res. Ampak spodobno pa vle?e ?e pri 1800 obratih na minuto in ni potrebe po na?iganju v obrate. In se ?est ton te?ka kompozicija lepo umirjeno premika. Pa tudi Mazda 5 z dvolitrskim turbo dizlom lepo vle?e pod polno obremenitvijo pri 2500 obratih... In zaradi tega Opel Frontera z dvolitrskim atmosferskim motorjem pri meni ni zdr?ala ve? kot 80.000 km. Ker je motor o?ivel ?ele pri 3000 obratih na minuto... Po prevo?enih 80.000 km je bilo pa na motorju za popravljati krepko ve?, kot je tisti stra?ni PDF pri dizela?ih... Kar se pa vzdr?evanja pri dizela?ih ti?e, sem pa ?e opisal nekaj objav prej. Ve?inoma komponente, ki bi odpovedale tudi, ?e bi motor bil bencinar. Razen enega DPFa, ki pa me je stal groznih 250? in pa vo?njo v Novo Mesto na servis... Skoraj bi bankrotiral takrat. Citiraj
Jest Napisano 20. julij, 2018 Prijavi Napisano 20. julij, 2018 In zaradi tega Opel Frontera z dvolitrskim atmosferskim motorjem pri meni ni zdr?ala ve? kot 80.000 km. Ker je motor o?ivel ?ele pri 3000 obratih na minuto... Po prevo?enih 80.000 km je bilo pa na motorju za popravljati krepko ve?, kot je tisti stra?ni PDF pri dizela?ih... Ah Slivka... od kod ti to? Saj pri bencinarjih ja ni komponent, ki bi lahko crknile... oz. jih je manj kot pri dizlih :ne vem: 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Boss Napisano 20. julij, 2018 Prijavi Napisano 20. julij, 2018 Pozor, bencinarji so neuni?ljivi tako, da je vsaka debata v zanikanju tega pa? odve?. Citiraj
323 BA Napisano 20. julij, 2018 Prijavi Napisano 20. julij, 2018 Pri FL 6 dizel so po novem vgrajeni SCR katalizatorji, torej po potrebno nabavljat scavnico ?e ena stvar, ki je bencinar nima, svet je krivi?en! Sedaj pa dovolj zajebancije, lep vikend vsem! Citiraj
Jest Napisano 20. julij, 2018 Prijavi Napisano 20. julij, 2018 Pri FL 6 dizel so po novem vgrajeni SCR katalizatorji, torej po potrebno nabavljat scavnico ?e ena stvar, ki je bencinar nima, svet je krivi?en! Sedaj pa dovolj zajebancije, lep vikend vsem! Popravek: ?e ena stvar, ki je bencinar ?E nima... ... Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Alex Napisano 20. julij, 2018 Prijavi Napisano 20. julij, 2018 In ravno visok izkoristek skyactiv benz motorjev je razlog za to, da se dizlom zelo pribli?ajo pri porabi. Svojo ?e 7.000 kilometrov vozim s povpre?no porabo 6,5 l/100 km, prera?unano na roke. Dizel porabi samo dobrih 0,5l manj. Primerjava med D150 in G145 , oboje ro?ni menjalnik: dizel: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=150&power_e=150&gearing=1&powerunit=2 benz: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=140&power_e=150&gearing=1&powerunit=2 Edini ve?ji minus je navor in seveda posledi?no ni bum efekta, se pa zato nad 4k obratov zelo lepo zavrti. Prehitevanje pa? izgledatako: 2,3 ali 4 prestave dol in akcija! V 4. gre ?ez 200 km/h, v 5. malenkost ve?, v 6. pa te?ko vzdr?uje? top speed. Pri 130km/h je posledi?no obratov cca. 2.700, 6. prestava pa bi ?la teoreti?no do 320 km/h. Ne more? gledati porabo drugih. Recimo jaz sem imel prej?nji tank povpre?no 8.2/100 -ve?inoma mesto, sedaj pa zadnji tank 6.3 pa tempomat skozi na 135-140, vse avtocesta. In katero vrednost bi ti vzel? Odvisno od vo?nje in kje. Jaz benzinarke nisem spravil pod 8/100.Moj stil vo?nje Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.