Skoči na vsebino

Bencin/Dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 13:42 je LabiGT napisal:

Dizel ima meni bolj prijetne base in se vozi pri 2500-3000rpm

 

Ampak to ni mc v primerjavi s pisom vetra, ki je v obeh avtih motec.

Razširi  

Se strinjam, dizelca ima res dober zvok, kot da bi bil kak valj več :) Benz je pa res bolj rezek in jaz se takrat nisem sprijaznil s tem, da bi to vseskozi poslušal. Tudi nisem tak voznik, da bi vseskozi priganjal, če ga pa ne, pa vemo potem kakšna je razlika med benz in dizl. 

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 13:19 je Boss napisal:

 

Tole je res nenavadno, ker tukaj te lahko popolnoma podprem v izjavi. Sam sem naredil isto na prazni AC enkrat ponoči, ko skoraj ni bilo prometa. 130km/h v 6 prestavi in pri uvozu iz Vrhnike, ko se začenja klanec sem pritisnil na gas. Pri štempetovem mostu je števec kazal 195km/h (Realno je to tam nekje 190km/h). To je dobrih 100m višinske razlike na dolžini cca 3km.

 

Sej ne da bi iz tega vlekel neke zaključke, ampak za 150KM gre ta avto res lepo pa kljub temu, da je slabše aerodinamičen kot limo oblika.

Razširi  

 

Kaj je nenavadno. Da njegova dizelca ni šla nikamor ali to, da me enkrat toliko podpreš?😊

 

 

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 13:50 je SpEkTr napisal:

Se strinjam, dizelca ima res dober zvok, kot da bi bil kak valj več :) Benz je pa res bolj rezek in jaz se takrat nisem sprijaznil s tem, da bi to vseskozi poslušal. Tudi nisem tak voznik, da bi vseskozi priganjal, če ga pa ne, pa vemo potem kakšna je razlika med benz in dizl. 

Razširi  

Jaz sem imel tudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi  dizelco, 175.Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa. 

 

 

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 13:55 je dvorjan napisal:

Potem bi imeli pa vsi izgovor, da 2.5T bencinarke ne boste kupili, ker pije 10-12l/100 km. Nikoli vam ne bo prav. 😃

Razširi  

 

Jaz bi jo. Mogoče. Poraba mi ni toliko pomembna. Na moji 6-ki se  konstantno giblje nekje okoli 7-7,5 km/100. Dobro, če sem na avtocesti nekje 6,5/100. Če bi gledal samo na porabo bi verjetno kupil kak drug avto. 

 

 

Napisano (urejeno)

Mah 0.5 litra več kot dizelca... Dizel in bencin imata praktično enako kalorično vrednost okoli 45 MJ/kg.

1 liter dizla tehta 0,84kg, 1 liter bencina tehta 0,75kg. Izkoristek dizelskih motorjev je večji (primerjamo isti letnik/nivo tehnologije) torej je realna razlika v porabi pri enakem režimu vožnje cca 20% +/-5%.

Popravljeno od Sishi

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 13:53 je Alex napisal:

Jaz sem imel tudi na preizkušnji ta močno benzinarko in tudi  dizelco, 175.Obe avtomatik, seveda. preden sem se odločil za, dizelco. Benzinarka me ni in ni prepričala. Ta motor bi bil super, po mojem skromnem mnenju, če bi imel turbino ali dve. Potem bi bil raketa. 

Razširi  

Vrjamem da te atmosfera ni prepričala, ker ti je očitno všeč brca v hrbet zarad navora, s čimer ni nič narobe ;)

 

  dne 17. 3. 2022 ob 13:50 je Alex napisal:

 

Kaj je nenavadno. Da njegova dizelca ni šla nikamor ali to, da me enkrat toliko podpreš?😊

Razširi  

Haha, sj @Boss podpira tisto v kar vrjame pa to rečeš ti al pa kdorkol drug, končno pa vrjameta v isto stvar 🤗

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 13:03 je Alex napisal:

Namreč z mojo 150 konjsko  grem z lahkoto tudi 180 v vrhniški klanec, pa še bi šla. In to v šesti brzini, brez šaltanja v nižjo. 

Razširi  


Podobno jaz tudi s svojim “debeluhom” ;) 

  dne 17. 3. 2022 ob 13:48 je dvorjan napisal:

 

Ta statistika je tudi varljiva. Nemci kupijo dizla za dolge proge po AC, bencinarja pa za pretežno mestno vožnjo.

 

Razširi  


Tole zadnja leta ne drzi vec… Je Greta nemce precej prestrasila… in jih je veliko tudi za AC voznjo nabavilo atmosferce…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hahah @Janez007 svaka čast, dobro si spet podkuril :D 

 

  dne 17. 3. 2022 ob 13:55 je dvorjan napisal:

Potem bi imeli pa vsi izgovor, da 2.5T bencinarke ne boste kupili, ker pije 10-12l/100 km. Nikoli vam ne bo prav. 😃

Razširi  

 

 

Točno to.


Jaz sem probal tega CD150 z ročnim menjalnikom pa mi je bil brezvezen v primerjavi z G192. Bencinski konji so le bencinski konji. :wub: ČE BI pa imel familijo 2 otrok, bi pa verjetno gledal CD175. 

 

Na AC dam pa na radarski tempomat 160kmh in sam lepo kruzam v 6ti. Pije 9 litrov pa kaj, se nasmejem vsakič ko dam po gasu. Pa še servisov je manj :prstgor:

 

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 14:40 je NevLado napisal:

Hahah @Janez007 svaka čast, dobro si spet podkuril :D 

 

 

 

Točno to.


Jaz sem probal tega CD150 z ročnim menjalnikom pa mi je bil brezvezen v primerjavi z G192. Bencinski konji so le bencinski konji. :wub: ČE BI pa imel familijo 2 otrok, bi pa verjetno gledal CD175. 

 

Na AC dam pa na radarski tempomat 160kmh in sam lepo kruzam v 6ti. Pije 9 litrov pa kaj, se nasmejem vsakič ko dam po gasu. Pa še servisov je manj :prstgor:

 

Razširi  

 

V bistvu ti pije kot kak kombi ali majhen avtobus. 😊 Benzibar, da, a le turbo. Dizel je vsekakor boljša izbira. 💪

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 17. 3. 2022 ob 14:40 je NevLado napisal:

 

Na AC dam pa na radarski tempomat 160kmh in sam lepo kruzam v 6ti. Pije 9 litrov pa kaj, se nasmejem vsakič ko dam po gasu. :prstgor:

 

Razširi  

👍, se kar strinjam, imam veliko kolegov ki imajo sedaj novodobne turbo 1.0 mlinčke vw, skoda....in debatirajo o decilitrih ....jaz recem da na porabo gledam na 0.5 natančno, vse ostalo je brezveze🤭😁, bistvo je da avto dela in diha, poraba je redni strošek, ki se mu ne moreš izogniti....in te vedno spremlja.

Popravljeno od sportman333
Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 17:09 je LabiGT napisal:

 

Kako je servisov manj?  Vsakih 20k imata oba interval?

Razširi  

Ja, ampak roko na srce je glede na opažanja iz objav na tem forumu treba na dizlu delat servise na 10k, če želiš, da motor preživi neko solidno obdobje.

  dne 17. 3. 2022 ob 18:15 je sportman333 napisal:

👍, se kar strinjam, imam veliko kolegov ki imajo sedaj novodobne turbo 1.0 mlinčke vw, skoda....in debatirajo o decilitrih ....jaz recem da na porabo gledam na 0.5 natančno, vse ostalo je brezveze🤭😁, bistvo je da avto dela in diha, poraba je redni strošek, ki se mu ne moreš izogniti....in te vedno spremlja.

Razširi  

Točno tako, meni tudi kosilnica pije cca 3 deci na pol ure. :lol:
 

Ma glej, na relaciji in mirni vožnji prideš izpod 8 ampak ni to to. Za dinamično vožnjo je poraba 8-9 na tem 2.5 motorju prava številka.

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 18:32 je dvorjan napisal:

No, ja, ne vem ... Potem pa res samo z motorjem zavirate. 😃

Razširi  

 

Aha, ja, seveda. Pa z naletno zavoro prikolice, zato pa diski na avtu nič ne trpijo...😛

 

Ja, dvolitrski (Mazda 5) oz. 2,5 litrski motor (Mazda BT-50) se kupi zato, da se ga izkoristi. Na vse načine...

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 21:02 je NevLado napisal:

Ja, ampak roko na srce je glede na opažanja iz objav na tem forumu treba na dizlu delat servise na 10k

Razširi  

 

js sm do zdej na čist vsakem avtu menju olje na 10kkm

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 21:02 je NevLado napisal:

Ja, ampak roko na srce je glede na opažanja iz objav na tem forumu treba na dizlu delat servise na 10k, če želiš, da motor preživi neko solidno obdobje.

 

Razširi  

 

Prva mazda 6 dizel, prevozenih 290k km, servisi delani na 20k

Druga mazda 6 dizel prevozenih vec kot 300 km servisi na 20k. Razen kolesnega lezaja pri 5000km prevozenih, 0 okvar.

 

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Ja, piše sicer da stranke ne naredijo toliko kilometrov v enem letu, in da jim je pač vseeno - ni neke razlike. Vedno več je pa ljudi, ki se z dizlom vozijo po mestu - itak dizel ni za to.

Pol so pa težave. A ni čudno, nekateri pa nobenih težav nimajo s tem - poglej Labi-ja :)

Napisano
  dne 18. 3. 2022 ob 6:57 je SpEkTr napisal:

Ja, piše sicer da stranke ne naredijo toliko kilometrov v enem letu, in da jim je pač vseeno - ni neke razlike. Vedno več je pa ljudi, ki se z dizlom vozijo po mestu - itak dizel ni za to.

Pol so pa težave. A ni čudno, nekateri pa nobenih težav nimajo s tem - poglej Labi-ja :)

Razširi  

jaz osebno mislim da če ne delaš na leto več kot 30k km nima smisla razmišljati o dizlu (to pa pomeni kar nekaj km na mesečni ravni :)...., razen če ti je pač dizel toliko bolj všeč :)

Napisano

No, dizel pride v poštev tudi, če je vozilo ves čas obremenjeno. In obremenitev ni, da pelješ s seboj enega zateženega sodelavca...

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano
  dne 18. 3. 2022 ob 5:35 je Deeyan napisal:

 

js sm do zdej na čist vsakem avtu menju olje na 10kkm

Razširi  

Tudi jaz, na vseh dizlih do sedaj. Ko pa sem prešel na mazdo bencin gre pa pri moji kilometrini relacij to olje v bencinarju komot do 15kkm. 

 

Glej bom videl zdaj pri 6ki, ko pridem na 15k naredim kapljico olja in preverim stanje.

  dne 18. 3. 2022 ob 6:32 je LabiGT napisal:

 

Prva mazda 6 dizel, prevozenih 290k km, servisi delani na 20k

Druga mazda 6 dizel prevozenih vec kot 300 km servisi na 20k. Razen kolesnega lezaja pri 5000km prevozenih, 0 okvar.

 

 

Razširi  

No to so prave relacije za dizla evo :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Verjetno je napaka ali kaki izvenserijski ali pa je bil mišljen ameriški model carbon turbo z 250 HS (horse power).   Pa upoštevati je treba razliko med ameriškimi in evropskimi enotami. Generalno v Evropi uporabljamo mednarodne metrične enote SI, pametni američani/britanci pa še vedno vlečejo par sto let stare anglosaške enote, idio..😡. Če smo pri moči avtomobilov: V Evropi je stara enota 1 PS (iz nemščine Pferde staerke, v slovenščini eni pišejo KM kot konjska moč, to je enako) in znaša 1 PS=735,499 W. V Ameriki pa je enota 1 HS (horse power iz anglosaščine) in znaša 1 HS=745,7 W. Če preračunamo je potem ameriških 250 HS enako 186,425 kW zaokrožimo na 186 kW oziroma v Evropi bi to bilo ca. 253 PS.   Se pravi naš baby dino ima 103 kW ali starih evropskih ca. 140 PS (G140) ali ameriških 138 HS (ameriški baby dino G138, američani imajo manjše 😁). Ameriški z 250 HS, kar je ca. 186 kW, pa bi bil pri nas ca. 253 PS (G253).  Če bi prišlo do bitke med baby dinotom G140 in monster dinotom G253, ni nujno da bi monster zmagal, mogoče je baby bolj pameten ...    
    • Zakaj se lastniki Fordov ne pozdravljajo na cesti?   Ker ne moreš mahati z Gedorami v rokah...
    • Vsem je skupo, da imajo kratke noge, le zakaj.... 
    • Po moje ga bodo res njegovi ljudje linčali. 
    • A je jajčeglavec že čestital svizcu na oni strani Atlantika za izjemen uspeh, največjega v njegovi karieri - 104% carine.   Onega debila bodo ven nesli isti ljudje, kot so na njegovo pobudo pred 4imi leti osvobajali Kapitol. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.