Skoči na vsebino

Bencin/Dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 7 minutami je ignacij napisal:

Jaz sem s svojim 2.5l motorjem v M6 izjemo zadovoljen, niti enega problema nisem imel v štirih letih. Povprecna poraba 6,9l, se pa vozim ene 20% v mestu, 50% primestna in 30% avtocesta.

Jajaja, sam mi mamo še G192.

 

Sem peljal CX-5 G194 od kolega in se mi zdi, da ima v nizkih obratih MALENKOST VEČ NAVORA VSAJ PO FILINGU, ko ga nažgeš do podna ima pa pospešek slabši - verjetno na račun upora. M6 z G194 pa še nisem vozil. Jo je pa @Janez007, on te verjetno šišne v porabi, ker je še bolj šparoven od tebe. Stari dedi pač 😅

Napisano
pred 12 urami je NevLado napisal:

Pa narediš 30k na leto, da ti bo teh 500 eur problem?

 

Pri bencinarki se ne rabiš sekirat z oljno verigo in regeneracijami. Čiščenje kolektorjev ni mus, se pa vseeno nekaj nabira (to se na vsakem motorju z direktnim vbrizgom). Razen @scania ki je picajzel se na tem forumu s tem ni ubadal še nihče. Edini večji servis so svečke na 125kkm, ostalo je vse menjava olja/filtrov.

 

Jaz ti predlagam da greš na probno vožnjo in se potem odločiš. Meni je ta 2.5 motor majka, lahko se voziš uglajeno na 1200 obratih ali pa tiščiš kot norec. Sem prevozil že skoraj 60kkm z njim sedaj v 2 letih in dejansko razmišlam da bo moj naslednji avto spet M6 s tem motorjem. :zoom-zoom:

Tudi jaz razmišljam da bo naslednji avto prav tako mazda 6 enake barve titanium flash g194, napa leder, s kilometri do 20000km max in nekje leto dni stara, seveda iz uvoza, če bi sedaj zbiral bi zbiral med tema dvema:

WWW.AUTOSCOUT24.COM

Find your Mazda € 31,777.- – At AutoScout24: a European automotive classifieds leader.

 

WWW.AUTOSCOUT24.COM

Find your Mazda € 32,180.- – At AutoScout24: a European automotive classifieds leader.

 

Napisano

Povejte mi, kateri avti in mašine so še tako bulletproof kot Mazdini bencinarji? Bolj kot berem tu komentarje, bolj imam občutek da je samo Mazda avto kot se šika. Verjetno je pristransko, jemljem z rezervo ker smo na Mazda forumu, pa vseeno...

Sicer še ne bi menjal, sem letos naredil velik servis na 175.000 km, ampak mislim da do 250.000 km bo pa treba nekaj drugega kupiti. Do sedaj nisem imel problema s kakšnim presenečenjem ali dodatnim servisom ki ni napisan v knjižici.

 

Oblika seveda podobna Mazdi 3 ali Mazdi 6 limo. Mogoče tudi kakšen karavan lahko pade.

Meni so všeč Audi A4 in A5, Škoda Octavia, Alfa Romeo Giulia, BMW 3/4, Jaguar XE/XF...

Ampak ti vsi imajo turbo mlinčke, kot pravite nekateri.

Napisano

@skritikrt kako ti je bila pa notr udobna? Vprašam ker sem ne dolgo nazaj imel kamiqa 1.5 turbomlinček, in kot prvo, moja 3ka ga pelje scat na pospeških. V notranjosti mi je bil pa avto kot da je sestavljen iz tiste plastike ki jo v ostalih fabrikah po tleh pometejo. O sedežih pa rajš ne bi ... me začne hrbet bolet samo da pomislim da bi se spet usedu v ta avto (pa nisem še niti 40)

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)

Jaz bom tudi še počakal do 250kkm  in potem bo treba kaj novega pogledat. Se pravi mam še 70k rezerve hehe

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 20 minutami je SpEkTr napisal:

Bi rekel, da vsak atmosferc v končni fazi. 

Ki ima minimalno 4 cilindre...

Napisano

Saj turbo ni problem, problem so mali kubiki.... :nevem: 

Vsaj 1.5 mora bit za normalno vdržljivost. Odvisno je pa predvsem kako ga hočeš gnat... :whatever:

Napisano
pred 3 urami je scania napisal:

Tudi jaz razmišljam da bo naslednji avto prav tako mazda 6 enake barve titanium flash g194, napa leder, s kilometri do 20000km max in nekje leto dni stara, seveda iz uvoza, če bi sedaj zbiral bi zbiral med tema dvema:

WWW.AUTOSCOUT24.COM

Find your Mazda € 31,777.- – At AutoScout24: a European automotive classifieds leader.

 

WWW.AUTOSCOUT24.COM

Find your Mazda € 32,180.- – At AutoScout24: a European automotive classifieds leader.

 

Nujno šibedah, men je amazing, res naredi svetel avto

 

pred 2 urama je Jaka32 napisal:

Povejte mi, kateri avti in mašine so še tako bulletproof kot Mazdini bencinarji? Bolj kot berem tu komentarje, bolj imam občutek da je samo Mazda avto kot se šika. Verjetno je pristransko, jemljem z rezervo ker smo na Mazda forumu, pa vseeno...

Sicer še ne bi menjal, sem letos naredil velik servis na 175.000 km, ampak mislim da do 250.000 km bo pa treba nekaj drugega kupiti. Do sedaj nisem imel problema s kakšnim presenečenjem ali dodatnim servisom ki ni napisan v knjižici.

 

Oblika seveda podobna Mazdi 3 ali Mazdi 6 limo. Mogoče tudi kakšen karavan lahko pade.

Meni so všeč Audi A4 in A5, Škoda Octavia, Alfa Romeo Giulia, BMW 3/4, Jaguar XE/XF...

Ampak ti vsi imajo turbo mlinčke, kot pravite nekateri.

Iz vidika motorja in same vožnje so pri vrhu. Izdelava določenih materialov in določenih komponent pa malo šepa (slabe barve in laki, špegli, obraba materialov v notranjosti,...).

 

Pred eno uro je ignacij napisal:

Katera znamka pa sploh še nudi atmosferca brez turbine poleg Mazde?

Clio 1.0 :lol:

 

Drugače pa ni popolnoma nič narobe s Toyotinimi 1.2 Turbo 4 cilindri! Samo pač moč je omejena.

Napisano

Lepa šestka, čeprav, še vedno je prakično isti design kot trenutna, .. jaz sem se naveličal, oziroma ne vem zakaj bi gledal 15 let en in isti avto :D Mislim, če je isti ajde, če je pa drugi ki je identičen prvemu pol pa .. .:) 

Šestka je super avto, je pa sedaj pri meni že tretja in sem se res mal najedel,...čeprav je super avto :)

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Matick napisal:

@skritikrt kako ti je bila pa notr udobna? Vprašam ker sem ne dolgo nazaj imel kamiqa 1.5 turbomlinček, in kot prvo, moja 3ka ga pelje scat na pospeških. V notranjosti mi je bil pa avto kot da je sestavljen iz tiste plastike ki jo v ostalih fabrikah po tleh pometejo. O sedežih pa rajš ne bi ... me začne hrbet bolet samo da pomislim da bi se spet usedu v ta avto (pa nisem še niti 40)

Nič kaj preveč...je po moje pr vseh škodah tako...k sem se peljal tudi v kolegovem Kodiaq-u...ne bomo o tisti plastiki👎-jo rinejo kamor le lahko-se vidi,da bi radi na vsak način naredili cenejši avto za proizvodnjo...sicer sem bil tiho,ko sem poizkusil litersko Dano (1L flaša-kvadratnega preseka) poriniti v prostor v vratih-ni šanse-gre not le 0,5L😲👎-pa Kodiaq🙄...pr CX-5 npr. z lahkoto gre not 1,5L.

Za to se pa kupci tako oddaljujejo od VAG-samo "šparanje" kamor pogledaš...pa kolikor berem nemške forume tud pri Mercedesu ni nič drugače.

Forum so pred kratkim zaprli,tako da mojih slik ni več pripetih,k sem jih izbrisal...je pa vseeno zanimivo brati reakcije,ko sem objavil prispevek o nakupu Mazde....

 

Sem že pisal,da smo na dopusti na Kosu imeli Kia Stonic z atmosfercem,je kar "letela",sam seveda-moraš vozit k atmosferca...in vseeno ni imela visoke porabe,kljub temu,da smo skoraj zmeraj bili "nabasani" (trije+poln kufer)in da je motor veliko švohnejši od škodinega.

Sedeži pr Stonic-u veliko mehkejši...je pa res,da je škoda bila čist nova-se zna malce omehčati z časom.

Notranjost moraš upoštevati,da je Kia bila malce starejša-lih še z starim logotipom...sta pa oba "rad bi bil SUV,pa nisem"-torej sediš bolj pri tleh...

Kar se pa vožnje tiče-Kia mehkejša,a vseeno tako dobro leži v ovinku,da ni šanse,da bi te ritka presenetila-nisem mogel verjeti...škodo sem pa premalo vozil,da bi lahko podal bolj kompetenten zaključek-na grobo bolj trd-tresenje,črički itd...👎

Če upoštevam tudi ženino mnenje-novega Stonic-a bi za drugi avto prec kupili,pač mazda je tu veliko dražja...Škodo-ni šanse-me žena za jajca obesi😬

 

Evo še par slik za primerjavo.

IMG_20230715_095636.jpg

IMG_20230715_095550.jpg

IMG_20230715_095543.jpg

IMG_20230715_095515.jpg

IMG_20230715_095325.jpg

IMG_20230715_095232.jpg

IMG_20230715_144916.jpg

IMG_20231017_080706.jpg

IMG_20231017_080718.jpg

IMG_20231017_080732.jpg

Popravljeno od skritikrt
Napisano

@kacnje porabo boš imel okoli po moje 8 - 9l, če boš mel kratke vožnje. Js pri sebi opažam, predvsem dva dejavnika:
1. če delaš kratke relacije torej dosti pretečenga je z hladnim motorjem
2. če greš na AC pa voziš več ko 130

Kadarkoli pa grem na daljše vožnje pridem pa v 7l ali bog ne daj še manj, če se je treba cijazit.

Napisano

Pravzaprav si me najprej prestrašil, potem pa spet razveselil.
Načeloma imam res precej nizke porabe.
Tako hudo kratkih tudi nimam - vsaj 15 minut se vedno vozim. Na AC pa tudi ne leti toliko :harhar:
Se hecam. Vidim, da sem 0,5 - 1 liter pod povprečjem na Spritmonitorju pri mojem dizlu. Če je tam za G194 povprečje 8.6, upam na porabo pod 8. Pismo, res me sedaj zanima. Je kdo okrog Kamnika, Kranja s CX-5 G194? Prinesem piškot :ouje:

Napisano
pred 7 minutami je 50keda napisal:

@kacnje porabo boš imel okoli po moje 8 - 9l, če boš mel kratke vožnje. Js pri sebi opažam, predvsem dva dejavnika:
1. če delaš kratke relacije torej dosti pretečenga je z hladnim motorjem
2. če greš na AC pa voziš več ko 130

Kadarkoli pa grem na daljše vožnje pridem pa v 7l ali bog ne daj še manj, če se je treba cijazit.

Drži kot pribito👍

 

Največ ti bo požrlo skoz gas-bremza.

Sem ugotovil tudi,da če si rad hiter na AC,da če pelješ ponoči,ko ni skor nikogar,in lahko voziš konstantno,ni neke razlike med konstantno 130 in npr. 170 na uro. Najbolje za porabo na AC seveda cca. 100,sam kdo bo skoz cincal🤔

 

Vsaj jaz zase,sem vzel v zakup porabo,ker pač cca. 95% furam samo po Ljubljani-tu ne boš nič čaral-po moje,če sam po mestu drgneš,nima niti neke veze,kak motor imaš...tu znajo velikokubikažni biti celo v prednosti...pač odvisno kak voznik si...meni živci ne dajo-nekaj časa že zdržim po šparavno,samo,ko vidim ene,k so dejansko za na avtobus...pa jih je veliko...mi kar "žila stopi"...se ne znajo uvrščati,pol bi se pa v kolono rinli,ne vedo,kaj je smerokaz,ne gledajo levo-desno,izsiljujejo ne da bi se tega sploh zavedali,omejitev 60,pa cjazi 50,daaaleč od tega,da bi tekoče-v naprej gledajoče vozili itd,itd...mislim,da ne rabim več naštevati🤨

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 7 urami je Matick napisal:

Vprašam ker sem ne dolgo nazaj imel kamiqa 1.5 turbomlinček, in kot prvo, moja 3ka ga pelje scat na pospeških. 

sicer je off-topic, ampak tole ti pa res težko verjamem, če si imel 1.5T s 150km ni variante, da je avto počasnejši kot tvoj 2.0. g122 atmosferc.....ker sem vozil isto mašino od Škode v Scali, ki je verjetno malenkost lažja, ampak poglej spec in boš videl, scala ima 8.2 od 0 do 100.....pa ne da zagovarjam Škodo, ampak tole ni ravno realna primerjava....

 

https://www.car.info/en-se/skoda/kamiq/kamiq-15-tsi-2022-25168263/specs
https://www.car.info/en-se/mazda/3/3-sport-20-skyactiv-g-m-hybrid-18311136

Popravljeno od sportman333
Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

sicer je off-topic, ampak tole ti pa res težko verjamem, če si imel 1.5T s 150km ni variante, da je avto počasnejši kot tvoj 2.0. g122 atmosferc.....ker sem vozil isto mašino od Škode v Scali, ki je verjetno malenkost lažja, ampak poglej spec in boš videl, scala ima 8.2 od 0 do 100.....pa ne da zagovarjam Škodo, ampak tole ni ravno realna primerjava....

 

https://www.car.info/en-se/skoda/kamiq/kamiq-15-tsi-2022-25168263/specs
https://www.car.info/en-se/mazda/3/3-sport-20-skyactiv-g-m-hybrid-18311136

 

WWW.CAR.INFO

341 registered specifications for Mazda 3 2.0 SKYACTIV-G BN. Engine & Performance, Dimensions &...

 

Tale je taprav.

Za turbo mlincek je una zadeva zeeeelo neodzivna.

 

 

Napisano
pred 9 urami je SpEkTr napisal:

Bi rekel, da vsak atmosferc v končni fazi. 

Hjaaa.

 

Na M2 1.5 je od 40k naprej ružla variabilna jermenica.

Je bil marsikateri turbak bolj vzdržljiv.

pred 24 minutami je Matick napisal:

 

WWW.CAR.INFO

341 registered specifications for Mazda 3 2.0 SKYACTIV-G BN. Engine & Performance, Dimensions &...

 

Tale je taprav.

Za turbo mlincek je una zadeva zeeeelo neodzivna.

 

 

Jaz imam 2 mlinčka.

1.5 in 1.6.

 

Pa morem rečt da gate trgata 😉

Napisano (urejeno)

Moje mnenje. Način vožnje med atmosfercem in turbo, je različen. Razliko delajo tudi različni menjalniki, turbine, prostornina motorja, ...In vsega se navadiš. Tako da nekdo, ki je navajen na atmosferca, težko oceni turbo samo po eni vožnji, in obratno. Sem enkrat preizkušal Polota 1.0 115 KM in bil zelo razočaran. Če bi ga vozil več dni, tednov mesecev, bi ga verjetno "pogruntal" in morda bi mi postal celo všeč.

 

Že razlika med vožnjo Mazde 3 G120 in Mazde 6 G165 je večja, kot bi pričakoval po KM dveh skoraj enakih motorjev. So pa prestavna razmerja menda različna in zame pri Mazdi 3 veliko bolj posrečena.

 

V zadnjem letu sem parkrat vozil Kio Sportage 1.6 .... Najprej me je spravljal v slabo voljo, tretjič sem z njim že užival (izklopljen ECO mode). V primerjavi z Mazdinimi 2.0 motorji je opazno bolj odziven. To pa ne pomeni, da mi Mazdini bencinski motorji 2.0 niso všeč. So kot nalašč za mojo "penzionersko" vožnjo, a ne @NevLado. :)

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.