Skoči na vsebino

Bencin/Dizel

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 14:11 je Janez007 napisal:

Sodelavec ima Mazdo 3, 1.5 bencinarko, letnik 2018 in je dal za redni servis na 120.000 km na uradnem servisu prejšnji mesec slabih 800 €. :blink:

Razširi  

Ja, menjava svečk 100% 

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 14:11 je Janez007 napisal:
Sodelavec ima Mazdo 3, 1.5 bencinarko, letnik 2018 in je dal za redni servis na 120.000 km na uradnem servisu prejšnji mesec slabih 800 €. :blink:
Ne piši tega tukaj, veš koliko bi bil šele za dizla
  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano

Na sreco imamo izbiro…. in se vsak sam odloci, kaj mu bolj paše… Sam sem imel pred sedanjo bencinsko CX-5 tri dizelske sestice… in sem bil malo skepticen, ko sem sel na bencinarja… ampak sedaj po cca. 4 letih mi ni zal… Z motorjem nisem imel niti enga problema… samo redni servisi … in potrosni material (gorivo, gume,…) … Ceprav tudi z diszli nisem imel nekih vecjih problemov… ce pa je kaj bilo, je slo vecinoma pod garancijo… So bili pa servisi drazji pri dizlih… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 13:01 je NevLado napisal:

 

 

No če jaz delam servise na 15k z bencinarko, ti pa z 10k na dizlu se že takoj nabere razlika v denarju. :) 

A to si mi zdaj iz servisa napisal ko čakaš da ti podložke zamenjajo pa interval regeneracije preverijo :jezicek:

Razširi  

Kakega servisa neki. Redni servis imam nekje junija, ko bo zamenjal originalni krap od diskov in ploščic. Potem bom imel vse zamenjan (diske in ploščice). 

Moja mazda ima šele 65Kkm in se ni še niti prav ulaufala. 😉

 

 

Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 14:37 je Alex napisal:

Kakega servisa neki. Redni servis imam nekje junija, ko bo zamenjal originalni krap od diskov in ploščic. Potem bom imel vse zamenjan (diske in ploščice). 

Moja mazda ima šele 65Kkm in se ni še niti prav ulaufala. 😉

Razširi  

Potem je nekaj narobe da pri 65kkm menjuješ diske in ploščice :lol: Še en servis več v primerjavi z bencincem.

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Ali se mi samo zdi, ali sem nekje bral, da si diske ze menjal za neke luknjicaste?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
  dne 15. 3. 2022 ob 15:10 je Jest napisal:

Ali se mi samo zdi, ali sem nekje bral, da si diske ze menjal za neke luknjicaste?

Razširi  

 

Pravilen odgovor. Spredaj sem že montiral brembo narezane diske in ate ploščice. Je že za enih 30% boljše vse skupaj. Sedaj pridejo na vrsto še zadnje, da izboljšamo še kakih 20%.😉

 

  dne 15. 3. 2022 ob 15:04 je NevLado napisal:

Potem je nekaj narobe da pri 65kkm menjuješ diske in ploščice :lol: Še en servis več v primerjavi z bencincem.

Razširi  

Narobe je to, da je mazda montirala original tsw diske in ploščice, ki niso niti povprečni.Drugače ni nič narobe, hočem le najboljše na, svojem avtu. 😉

Mimogrede, a si ti v redu drugače? 🤔Nisem te navajen, da pišeš take smešnice. 😊

Najprej o dizlih sedaj o bremzah.Če bi to pisal Janez 007 bi razumel, tako pa?? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Ma, dajte no. Toliko časa boste pisali neumnosti, da me boste sprovociral do te mere, da bom spet organiziral MPL. Potem boste pa videli hudiča. Ker, kolikor se spomnim, smo vsako leto imeli eno pokvarjeno - in če se prav spomnim, so bile vse pokvarjene bencinarke...

 

Sem kmet, pa bom po kmečko napisal: z vilami se ne kida sneg in z lopato se ne pospravlja seno. Torej, vsak motor je namenjen svojemu. Če dizelaša vžgeš, ga ne ugašaš takoj po 30-tih kilometrih. Ne, za dizelaša je najkrajša razdalja 100 km. Potem bo dobro dela in ne bo se kvaril. Za razdalje 10 km je pa bencinar. In če bi dizelaši bili tako problematični, ne bi pri meni delali po 300.000 km in več...

Kar se pa Mazdinih zavor tiče - odlične so. Jaz tukaj po hribih dobro vem, kaj so zavore. In Mazdine originalne zdržijo. Smo imeli Škodo, pa Fiata, pa Renaulta, pa Mercedesa, pa Forda in tudi Opela. In so Mazdine zavore še najboljše. Diski so pa tudi odlični. Na naši Mazdi 5 smo sprednje diske menjali pri 313.000 kilometrih. Zadnji so še original. Na BTjki so pa tudi originalni, pa se prevaža tovor, da že resno konkuriramo tovornjakom. Ni bila ena vožnja, ko je Mazda BT-50 + prikolica + tovor tehtalo med 5,5 in 6 ton. Pa se vozimo zmerno do pretežno po hribih.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano

No, ja, ne vem ... Potem pa res samo z motorjem zavirate. 😃 In vsaka čast, če so diski zdržali 300k km.

 

Jaz sem vozil že precej avtomobilov (10+) pa sta dva z najslabšimi zavorami (ozr. zavornim učinkom) prav Mazda 6 in Saab 9-3.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
  dne 15. 3. 2022 ob 15:31 je Alex napisal:

 

Pravilen odgovor. Spredaj sem že montiral brembo narezane diske in ate ploščice. Je že za enih 30% boljše vse skupaj. Sedaj pridejo na vrsto še zadnje, da izboljšamo še kakih 20%.😉

 

Narobe je to, da je mazda montirala original tsw diske in ploščice, ki niso niti povprečni.Drugače ni nič narobe, hočem le najboljše na, svojem avtu. 😉

Mimogrede, a si ti v redu drugače? 🤔Nisem te navajen, da pišeš take smešnice. 😊

Najprej o dizlih sedaj o bremzah.Če bi to pisal Janez 007 bi razumel, tako pa?? 

Razširi  

Jooo alex mal te morm poprcat :lol:

Napisano
  dne 16. 3. 2022 ob 9:17 je 50keda napisal:

@Jest u hvala

 

Ja zanimivo v zadnjih 14 letih večinoma bil cenejši dizl, zdaj pa če bo šlo tako naprej se bo pa trend začel obračat, čemu? Greta? Ali pač dejstvo, da smo Slovenci narod dizlov?

 

image.png.c7d4bcacc2b28ef45e6254c827010c13.png

In za 2022 lahk dodam trenutne cene 1.503 pa 1.541.

Razširi  

Ko sem se pogovarjal z uvoznikom za mojo 6ko, je rekel, da smo Slovenci še vedno preveč usekani na dizle. In tukaj je pomoje značilno to, da se zanašamo na neko staro kvaliteto dizlov - tako kot se folk zanaša na bencinarje s turbo mlinčki, češ da firme že vejo kaj delajo.

 

Bi si pa upou trdit da poraba bencina v primerjavi z dizlom pada - namreč dizlski motorji niso nekej bistveno varčnejši iz vidika porabe v zadnjih 10 letih, bencinarji so pa precej bolj varčni.

Napisano

To drži, eno so navade, pa sej se počasi obrača ta trend. Potem bi lahko pri mazdi pripeljali 2.5t motor tudi v evropo in bi se marsikateri potem odločil za tak motor, vključno z mano :D

  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano

Ni kej @Janez007 realno napisano in se popolnoma strinjam. Tudi poraba pri enakomerni zmerno hitri vožnji ni dokaj različna, bistveno več razlike rata, ko je med vožnjo več pospeševanj in manj enakomerne vožnje.

33112_1.png

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 9:12 je Janez007 napisal:

Zaradi omenjenega je pri bencinarki verjetno najboljša varianta 2,5 litrski motor in avtomatski menjalnik, zaradi česar je uporaben tudi tempomat. :) Sam bi imel najraje 2,5 litrski G194 z ročnim menjalnikom, ki pa se ne prodaja.

Razširi  

To tolmačim na tem forumu že odkar sem kupil svojo zdajšnjo. Če imaš 2.5 z avtomatiko na tisti omenjeni navor pozabiš, ker pač ne rabiš razmišlat al šaltat al ne, pač pohodiš isto kot pri cd150/175.  Odziv na merilniku hitrosti je enak, samo atmosfera ti da vedet da tam je, ker mora pomanjkanje navora kompenzirat z višjimi obrati za isto moč, še sam pa ne morem vrjet, da mi je to všeč. Če bi hotu tiho pospeševanje, pol grem po elektriko. Nisem vedu, da me bo atmosfera tolk navdušla, vrjetno zarad tega ker so moje prejšne bile v rangu 50-75 km.
Pri prejšnji cd150 se mi je dejansko dogajalo na AC to, da sem pohodu v 6 in v kak klanec pač ni šlo in sem šaltal nižje ... pa nič boljše, ker si tistih max. 150 konjev mel že prej v šesti. no pri atmosferi veš, da če jo zbudiš bo od sebe dala več.

 

 @Boss ka pa vem, mam občutek da sem pri obeh opažal podobno, cd150 je nihala za pol litra, g914 pa tudi max. do 0.7l . Je pa res, da nisem šel na noben GHD z obema hkrati :D

Napisano (urejeno)
  dne 17. 3. 2022 ob 12:30 je 50keda napisal:

To tolmačim na tem forumu že odkar sem kupil svojo zdajšnjo. Če imaš 2.5 z avtomatiko na tisti omenjeni navor pozabiš, ker pač ne rabiš razmišlat al šaltat al ne, pač pohodiš isto kot pri cd150/175.  Odziv na merilniku hitrosti je enak, samo atmosfera ti da vedet da tam je, ker mora pomanjkanje navora kompenzirat z višjimi obrati za isto moč, še sam pa ne morem vrjet, da mi je to všeč. Če bi hotu tiho pospeševanje, pol grem po elektriko. Nisem vedu, da me bo atmosfera tolk navdušla, vrjetno zarad tega ker so moje prejšne bile v rangu 50-75 km.
Pri prejšnji cd150 se mi je dejansko dogajalo na AC to, da sem pohodu v 6 in v kak klanec pač ni šlo in sem šaltal nižje ... pa nič boljše, ker si tistih max. 150 konjev mel že prej v šesti. no pri atmosferi veš, da če jo zbudiš bo od sebe dala več.

 

 @Boss ka pa vem, mam občutek da sem pri obeh opažal podobno, cd150 je nihala za pol litra, g914 pa tudi max. do 0.7l . Je pa res, da nisem šel na noben GHD z obema hkrati :D

Razširi  

 

Kake smešnice pa so to? Da si šaltal na dizelci v peto v klanec? 🤔

Pri 380 Nm navora si ti šaltal v nižjo prestavo? Potem je bilo nekaj hudo narobe s tvojim avtom. Namreč z mojo 150 konjsko  grem z lahkoto tudi 180 v vrhniški klanec, pa še bi šla. In to v šesti brzini, brez šaltanja v nižjo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 13:03 je Alex napisal:

 

Kake smešnice pa so to? Da si šaltal na dizelci v peto v klanec? 🤔

Pri 380 Nm navora si ti šaltal v nižjo prestavo? Potem je bilo nekaj hudo narobe s tvojim avtom. Namreč z mojo 150 konjsko  grem z lahkoto tudi 180 v vrhniški klanec, pa še bi šla. In to v šesti brzini, brez šaltanja v nižjo. 

Razširi  

 

Tole je res nenavadno, ker tukaj te lahko popolnoma podprem v izjavi. Sam sem naredil isto na prazni AC enkrat ponoči, ko skoraj ni bilo prometa. 130km/h v 6 prestavi in pri uvozu iz Vrhnike, ko se začenja klanec sem pritisnil na gas. Pri štempetovem mostu je števec kazal 195km/h (Realno je to tam nekje 190km/h). To je dobrih 100m višinske razlike na dolžini cca 3km.

 

Sej ne da bi iz tega vlekel neke zaključke, ampak za 150KM gre ta avto res lepo pa kljub temu, da je slabše aerodinamičen kot limo oblika.

33112_1.png

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 12:30 je 50keda napisal:

@Boss ka pa vem, mam občutek da sem pri obeh opažal podobno, cd150 je nihala za pol litra, g914 pa tudi max. do 0.7l . Je pa res, da nisem šel na noben GHD z obema hkrati :D

Razširi  

 

Samo sem komentiral na @Bini objavo, kjer je povedal, da pri enakomerni vožnji pri zmerni hitrosti ni veliko razlike med porabama obeh avtov. To drži, ko oba motorja večino goriva porabita za lastno delovanje, za enakomerno vožnjo pa mogoče le kašnih 40KM, da vzdržujeta hitrost 110km/h.

 

V kolikor pa je normalen režim vožnje je pa nekje v povprečju poraba dizlce s 150KM nekje v rangu 5,80l/100km, 194KM bencinarke pa nekje okoli 8,24l/100km (obe letnik 2018 ali novejše). Tako pravijo statistike pri spritmonitor.de

33112_1.png

Napisano

Predvcerasnjim sem sel v beograd in nazaj, zelo hitra voznja (povprecje slabih 160).Porabil sem 7.2l/100km

Konec februarja pa podobno z 194konjsko bencinarko 9.3l/100km

 

Dizel ima meni bolj prijetne base in se vozi pri 2500-3000rpm

Bencinarka pa je na 4000-5000rpm in raglo zivcira.

Ampak to ni mc v primerjavi s pisom vetra, ki je v obeh avtih motec.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

@Boss aha tako pa ja. Jst sm si predstavljal, da govoriš o razliki med normalno in preganjano porabo na posameznem motorju. Seveda o tem da pri preganjanju g194 pije več ni dvoma, sj bi blo že čudno če nebi :D


Kar se pa tiče dizla in prestavljanja, ja očitno so bila moja pričakovanja prevelika? Sj ne da ni šla, ni pospeševala tako hitro kot bi hotu. :) Škoda mi je v glavnem, da je dizel tolk neelastičen po obratih, vse imaš na pladnju pri 2k.

 

@LabiGT jap, bolj kot motorji pri hitrostih čez 160 definitivno moti veter.

Napisano
  dne 17. 3. 2022 ob 13:36 je Boss napisal:

 

V kolikor pa je normalen režim vožnje je pa nekje v povprečju poraba dizlce s 150KM nekje v rangu 5,80l/100km, 194KM bencinarke pa nekje okoli 8,24l/100km (obe letnik 2018 ali novejše). Tako pravijo statistike pri spritmonitor.de

Razširi  

 

Ta statistika je tudi varljiva. Nemci kupijo dizla za dolge proge po AC, bencinarja pa za pretežno mestno vožnjo.

 

Da imaš z 2,2 dizlom 5,8l/100km realne porabe se moraš ves čas zelo lepo voziti in izogibati mestni vožnji. Je dober in zmogljiv motor, pretirano varčen pa vendarle ni.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Jah, ne vem, če je res tako. Ker sam funkcioniram po načelu "zdrava kmečka pamet", mi osnovnošolska matematika daje vedeti, da je EV primernejša izbira zame. Pa naredim med 15.000 in 20.000 km letno.   Pri čemer ekonomski vidik zame sploh ni na prvem mestu, temveč občutki v vožnji. Mene navdušujeta hipna odzivnost in pospešek, ki verjetno zapečkarjem ne pomenita kaj dosti.   A v tej temi se v glavnem oglašajo tisti, ki bi radi prevozili z EV 1000 km v enem kosu, čeprav po tem resnično ni nobene potrebe. Za vsakodnevne potrebe povprečnega Slovenca je pa prav vsak EV na našem trgu zadosten.   In oglašajo se tudi tisti, ki EV še v življenju vozili niso, a vedo tako zelo veliko negativnega povedati o njih. In še posebej polnilni infrastrukturi.   Moj predlog: izposodite si katerikoli EV za vikend in se malo zapeljite okoli. Mogoče bo kdo kaj novega ugotovil - pa če bo to pozitivno ali negativno.
    • Mi zna kdo pomagati... Prestavil sem se iz A1 na Telekom, sedaj pa mi pri klicateljih ne kaze vec imena in priimka iz imenika, pac pa samo stevilke, ki se zacnejo s +386 31 ... v imeniku imam shranjeno 031 ... Zanimiv poseg v telefon, bi rekel...
    • Lahko vprašaš ChatGPT, Gemini, Copilot, DeepSeek ali kakšno drugo digitalno pamet, ampak dejstva, ki sem jih naštel, odražajo "krčmarji", kot je rekel @ignacij in zdrava kmečka pamet (+ finance).
    • Ne kupujte posteljnine, preden ne zmerite postelje!   Samo poglejte, kako se reva muči, da jo napne...    
    • Kar verjemite, da "lobiji" delajo v obe smeri. Pri čemer je naftaški lobij daleč največji na planetu ... ker mu to omogočate.   Lobiji, ki zagovarjajo avtomobile z motorji na notranje zgorevanje (ICE), imajo več ekonomskih, političnih in strateških interesov. Glavni razlogi za njihovo vztrajanje pri ICE vozilih so: 1. Gospodarski interesi avtomobilske in naftne industrije Ogromne investicije v ICE tehnologijo – Avtomobilske korporacije so desetletja vlagale v razvoj in proizvodnjo motorjev z notranjim zgorevanjem. Prehod na elektrifikacijo bi zahteval prestrukturiranje proizvodnje in odpust zaposlenih. Naftna industrija – Z elektrifikacijo se zmanjšuje povpraševanje po nafti. Naftni giganti, kot so ExxonMobil, Shell in BP, lobirajo proti hitremu prehodu na EV. Avtomobilska poprodaja in servisi – ICE vozila potrebujejo več servisiranja (olje, filtri, izpušni sistem), kar je ključen vir dohodka za avtosalone in mehanične delavnice. 2. Politični vpliv in regulativa Zaviranje strožjih emisijskih standardov – Lobiji pritiskajo na vlade, da ne uvajajo prehitrih omejitev za ICE vozila ali da ponujajo izjeme. Geopolitični interesi – Nafta ostaja ključen vir moči za številne države (Rusija, Savdska Arabija, ZDA). Elektrifikacija zmanjšuje njihovo globalno ekonomsko vlogo. Subvencije in davčne ugodnosti – Naftni in avtomobilski lobiji si prizadevajo za ohranitev davčnih ugodnosti za gorivo in ICE vozila. 3. Psihološki in kulturni vidiki Čustvena navezanost na ICE vozila – Mnogi ljubitelji avtomobilov imajo raje zvok, moč in tradicijo motorjev z notranjim zgorevanjem. Skepticizem do novih tehnologij – Določeni krogi (zlasti konservativni) nasprotujejo hitrim spremembam in želijo ohraniti status quo. Strah pred izgubo delovnih mest – Prehod na EV lahko ogrozi številna delovna mesta v proizvodnji motorjev, menjalnikov in povezanih komponent.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.