Skoči na vsebino

Bencin/Dizel

Ustvari kratki URL


Guest emil

Priporočeno sporočilo

pred 20 urami je Alex napisal:

 

Kaj je nenavadno. Da njegova dizelca ni šla nikamor ali to, da me enkrat toliko podpreš?😊

 

Sicer je @50keda že lepo obrazložil kako in zakaj. Jaz ne preferiram niti nasprotujem na osnovi tega kakšen je kdo kot oseba. Poskušam se osredotočit le in samo na izjave, ki jih da ter nato komentiram izjave, kjer se pa lahko strinjam ali pa ne.

 

Zato bom vedno podprl izjavo, ki mi je blizu pa ne glede kdo jo napiše. Če pa se s čem ne strinjam pa kontraargumentiram in nikogar ne odpravim samo s tem, da mu rečem, da je neumen antivakser, al pa komunajzer, al pa janšist, al pa dizelaš/bencinaš. 😜

  • Všeč 9
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Boss napisal:

 

Sicer je @50keda že lepo obrazložil kako in zakaj. Jaz ne preferiram niti nasprotujem na osnovi tega kakšen je kdo kot oseba. Poskušam se osredotočit le in samo na izjave, ki jih da ter nato komentiram izjave, kjer se pa lahko strinjam ali pa ne.

 

Zato bom vedno podprl izjavo, ki mi je blizu pa ne glede kdo jo napiše. Če pa se s čem ne strinjam pa kontraargumentiram in nikogar ne odpravim samo s tem, da mu rečem, da je neumen antivakser, al pa komunajzer, al pa janšist, al pa dizelaš/bencinaš. 😜

 

Podobno tudi sam podprem izjavo, ki mi je blizu. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Sm kmet an s hribu doma, pa se ne zastopm prou preuč na te stvari. kej mi lohko kdo razloži taku, po domače:

 

1.) Nafta so ogljikovodiki. Bencin tudi. Vodik v motorju zgori v vodno paro. Ogljik v motorju zgori v ogljikov dioksid. Torej je količina ogljikovega dioksida v izpuhu odvisna od tega, koliko ogljikovodikov se v motorju skuri. Kako je lahko bencinar bolj ekološki, ko ima pa večjo porabo, torej skuri več ogljikovodikov, torej ima več ogljikovega dioksida v izpušni cevi?

 

2,) Kako to, da imajo sodobni avtomobili enako porabo (ali pa celo še večjo) kot 10, mogoče celo 15 let starejši avtomobili?

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je Slivka napisal:

Sm kmet an s hribu doma, pa se ne zastopm prou preuč na te stvari. kej mi lohko kdo razloži taku, po domače:

 

1.) Nafta so ogljikovodiki. Bencin tudi. Vodik v motorju zgori v vodno paro. Ogljik v motorju zgori v ogljikov dioksid. Torej je količina ogljikovega dioksida v izpuhu odvisna od tega, koliko ogljikovodikov se v motorju skuri. Kako je lahko bencinar bolj ekološki, ko ima pa večjo porabo, torej skuri več ogljikovodikov, torej ima več ogljikovega dioksida v izpušni cevi?

 

2,) Kako to, da imajo sodobni avtomobili enako porabo (ali pa celo še večjo) kot 10, mogoče celo 15 let starejši avtomobili?

Kaj praviš pa na črno cev zadaj 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eeee, zdaj mi je vžgalo! Ja, električni avti imajo črno cev v Velenju, ne na zadnjem delu avta.

 

Ampak jaz govorim o bencinarjih in dizlih. Dobro, lahko pa dodamo tudi električne. Kaj ima zdaj črna cev z toplogrednimi plini in škodljivim segrevanjem ozračja, ki bo pripeljalo do tega, da se bodo naši otroci živi skuhali, če se ne bodo prej utopili, ker se bo ves svetovni led stopil in se bo gladina morja dvignila?

 

Ja, vem, sem kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preuč usega tega...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Slivka napisal:

Eeee, zdaj mi je vžgalo! Ja, električni avti imajo črno cev v Velenju, ne na zadnjem delu avta.

 

Ampak jaz govorim o bencinarjih in dizlih. Dobro, lahko pa dodamo tudi električne. Kaj ima zdaj črna cev z toplogrednimi plini in škodljivim segrevanjem ozračja, ki bo pripeljalo do tega, da se bodo naši otroci živi skuhali, če se ne bodo prej utopili, ker se bo ves svetovni led stopil in se bo gladina morja dvignila?

 

Ja, vem, sem kmet an s hribu doma, pa ne zastopm prou preuč usega tega...

 

lahk ma še kjer tako diplomo pa mu nič ne pomaga če nima zdrave kmečke pameti :).

 

če sm pa prou med vrsticam prebrau misle na termo elektrarne. Drgač pa obstajajo dost večji onesnaževalci kot pa avti na fosilna goriva, kar se tiče toplogrednih plinov. 

lahko bi reku da vsak sam poseb onesnažuje s toplogrednimi plini ko celice pretvarjajo hrano v energijo in izločajo CO2. po domače vsakič ko izdihneš ampak o tem noče noben govorit 🤫

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je FuManchu napisal:

Prvo dobro delo ptiča goloba...

Bomo v torek vidl kaj bo. Baje bo 95ka mal cez 1.70 izven AC. Na AC pa mogoc dodaj 20% zraven. 

Povračilo prevoza na delo pa naj bi se dvignil za 16%.  

 

As allways time will tell.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj ne, da jih zagovarjam, ampak tudi nizke cene goriv so za majhno državo, kakršna je Slovenija, lahko problem.

 

Zakaj? Ker:

- se glede na porabo goriv plačujejo tudi "evropski okoljski penali"

Torej, če poleg nas še ves tranzit in bližnji štirje sosedje tankajo pri nas, je to čez palec vsaj 30% višja poraba na ravni države kot sicer. Posledično pa je tudi doseganje zastavljenih okoljskih zavez toliko težje in sledijo penali.

- naraščajoči stroški ponudnikov

Petrol, OMV in ostali imajo omejeno in za določene razmere optimizirano opremo - od skladišč goriva do cistern, ki ga prevažajo. Tega ne moreš čez noč povečati za 30-50%, niti nimaš take rezerve, zato je najem dodatnih kapacitet seveda znatno dražji, z njim pa tudi lastna cena goriva.

 

Tudi Madžari s svojim bencinom po 1,20-1,25€/liter niso zdržali prav dolgo. So pa potegnili za narod boljšo potezo - domačini lahko tankajo po nižji ceni, tujci pa ne več. Je pa vprašanje, če in kako dolgo bo tako diskriminacijo gledala EU ...

 

Skratka, nobena stvar ni samo črna ali bela.

 

Dolgoročno vzdržen in za slovenskega potrošnika dober bi bil le scenarij, ko bi imeli za kak cent cenejše gorivo od najcenejše sosede. Pa še to le v mesecih izven poletne turistične sezone, saj nam zaradi zgoraj navedenih razlogov ni v interesu, da vsak, ki lahko, tanka pri nas.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 minutami je dvorjan napisal:

Tudi Madžari s svojim bencinom po 1,20-1,25€/liter niso zdržali prav dolgo. So pa potegnili za narod boljšo potezo - domačini lahko tankajo po nižji ceni, tujci pa ne več. Je pa vprašanje, če in kako dolgo bo tako diskriminacijo gledala EU ...

 

Mali, ne budali!

 

V Evropi in v svetu je nekaj normalnega, da država za svoje državljane poskrbi bolje kot za tuje - edino v Sloveniji se za tujce in migrante skrbi bolje kot za lastne državljane. V Avstriji, denimo, McDonald's (veriga restavracij iz ameriške zvezne države Illinois) lahko prodaja samo zrezke živali, ki so se že skotile v Avstriji. S tem izločijo vse Evropske kmete in priviligirajo svoje. Lahko bi rekli, da diskriminirajo ostale živinorejce. Jim kdo ugovarja? Nihče. In takih primerov je še precej. Tako da bi tudi pri nas lahko naredili, da bi Slovenci v Sloveniji lahko tankali cenejše kot tujci. Zakaj tega ne naredijo? Ki pa jest vem, ka sm kmet an s hribu doma, pa se na te posle ne zastopm prou preuč...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam to ni isto. Eno je, da spodbujaš nekoga, ki je iz nule nekaj vzredil , da to potem proda doma. Saj tudi ljudje rajši vidimo, če je lokalnega izvora...

 

Nafta je pa nafta...itak ni pritekla iz vrtine na slo. ozemlju in je uvožena in se gre zgolj za preprodajo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Mali, ne budali!

 

V Evropi in v svetu je nekaj normalnega, da država za svoje državljane poskrbi bolje kot za tuje - edino v Sloveniji se za tujce in migrante skrbi bolje kot za lastne državljane. V Avstriji, denimo, McDonald's (veriga restavracij iz ameriške zvezne države Illinois) lahko prodaja samo zrezke živali, ki so se že skotile v Avstriji. S tem izločijo vse Evropske kmete in priviligirajo svoje. Lahko bi rekli, da diskriminirajo ostale živinorejce. Jim kdo ugovarja? Nihče. In takih primerov je še precej. Tako da bi tudi pri nas lahko naredili, da bi Slovenci v Sloveniji lahko tankali cenejše kot tujci. Zakaj tega ne naredijo? Ki pa jest vem, ka sm kmet an s hribu doma, pa se na te posle ne zastopm prou preuč...

Če si res kmet s hribov doma boš tako imel neko subvencijo, BAJE... 😊👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Država itak nič ne da, ampak samo prerazporeja davkoplačevalski denar in državni kapitalski denar. Če res sledi sedanji ceni 1.56 v prihodnosti doplačilo preko davkov, imam rajši takoj nekoliko višjo končno ceno. Mi je všeč cenovna logika, po kateri bodo vsi na + (država, prodajalci), če bo cena res vsaj za malenkost nižja od sosedov in se bo v proračun tudi od tranzita nateklo kar nekaj denarja. Po tej logiki se tudi sicer trudim tankati v SLO - pri enem tanku tako cca 50 € ostane v SLO, tudi za šolstvo, zdravstvo, vrtce, socialo, ...

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Janez007 napisal:

Država itak nič ne da, ampak samo prerazporeja davkoplačevalski denar in državni kapitalski denar. Če res sledi sedanji ceni 1.56 v prihodnosti doplačilo preko davkov, imam rajši takoj nekoliko višjo končno ceno. Mi je všeč cenovna logika, po kateri bodo vsi na + (država, prodajalci), če bo cena res vsaj za malenkost nižja od sosedov in se bo v proračun tudi od tranzita nateklo kar nekaj denarja. Po tej logiki se tudi sicer trudim tankati v SLO - pri enem tanku tako cca 50 € ostane v SLO, tudi za šolstvo, zdravstvo, vrtce, socialo, ...

Res je. Bi mel raje da bi se mal več denarja stekalo za popravilo cest ki niso v kaki prestolnici. 

Tankat bo treba pa tko al tko če se boš hotu vozt. Zna bit pa porast kraje registerskih tablic

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

Sam to ni isto. Eno je, da spodbujaš nekoga, ki je iz nule nekaj vzredil , da to potem proda doma. Saj tudi ljudje rajši vidimo, če je lokalnega izvora...

 

Nafta je pa nafta...itak ni pritekla iz vrtine na slo. ozemlju in je uvožena in se gre zgolj za preprodajo.

 

Velike razlike pa tudi ni. A pomagaš nekomu (ki je nekaj vzredil) ali pa pomagaš vsem državljanom...

 

In večina ljudi raje vidi, da je čim cenejše kot pa da je lokalnega izvora...

 

Pri nafti pa se gre zgolj za Pje. In to velike Pje. Debele in mastne Pje: preprodajo, prihodek, provizijo, prispevke, procente, ... ... ... Če se vsakega malo zmanjša, bi bila nafta po 1 evro... Sicer nimam podatkov za ta trenutek, imam pa podatke za leto 2021:

cena dizelskega goriva: 0,589€

taksa CO2: 0,047€

prispevek za energetsko učinkovitost: 0,008€

prispevek za zagotavljanje podpor proizvodnji električne energije v soproizvodnji z visokim izkoristkom in iz obnovljivih virov energije: 0,010€

trošarina: 0,388€

DDV: 0,229€

končna maloprodajna cena: 1,271€

 

Dobro, ceno goriva in DDV, ja, razumem, je treba plačat. Kam gre pa preostali denar? Pa ne neke imaginarne pravljice ampak konkretne odgovore, prosim.

 

 

 

 

Potem pa pridejo k meni na dvorišče ljudje in me najprej vprašajo, koliko dam popusta in šele nato, kakšna je sploh cena...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja v večini so pomoje tisti ja, ki kupujejo najcenejše, je pa tudi precej takih , ki bi kupili lokalno, ma ne za vsako ceno seveda.

 

Jaz zase vem, da rajši kupim lokalno, samo ne da je 2x več denarja, tako je. Glede na to, kam gre vse skupaj, bo pa vedno več ljudi gledalo zgolj samo na ceno :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

 

Velike razlike pa tudi ni. A pomagaš nekomu (ki je nekaj vzredil) ali pa pomagaš vsem državljanom...

 

In večina ljudi raje vidi, da je čim cenejše kot pa da je lokalnega izvora...

 

Pri nafti pa se gre zgolj za Pje. In to velike Pje. Debele in mastne Pje: preprodajo, prihodek, provizijo, prispevke, procente, ... ... ... Če se vsakega malo zmanjša, bi bila nafta po 1 evro... Sicer nimam podatkov za ta trenutek, imam pa podatke za leto 2021:

cena dizelskega goriva: 0,589€

taksa CO2: 0,047€

prispevek za energetsko učinkovitost: 0,008€

prispevek za zagotavljanje podpor proizvodnji električne energije v soproizvodnji z visokim izkoristkom in iz obnovljivih virov energije: 0,010€

trošarina: 0,388€

DDV: 0,229€

končna maloprodajna cena: 1,271€

 

Dobro, ceno goriva in DDV, ja, razumem, je treba plačat. Kam gre pa preostali denar? Pa ne neke imaginarne pravljice ampak konkretne odgovore, prosim.

 

 

 

 

Potem pa pridejo k meni na dvorišče ljudje in me najprej vprašajo, koliko dam popusta in šele nato, kakšna je sploh cena...

Slabs k na tržnic.... rečeš mam akcijo plačaš 3 dobiš 2. 😉

pred 1 uro je SpEkTr napisal:

Ja v večini so pomoje tisti ja, ki kupujejo najcenejše, je pa tudi precej takih , ki bi kupili lokalno, ma ne za vsako ceno seveda.

 

Jaz zase vem, da rajši kupim lokalno, samo ne da je 2x več denarja, tako je. Glede na to, kam gre vse skupaj, bo pa vedno več ljudi gledalo zgolj samo na ceno :(

 Js tud raj lokalno kupujem. Če pa v lokalni štrcuni ni al pa ne more dobit pa prek spleta (kar se tiče kake kolesarske opreme)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

Meni je važno le to, da je stvar kvalitetna, dobro narejena, hrana pa, da diši po domačem(paradajz, breskve...) 

Kje stvari kupim mi ni važno. 

...... žar, kalamari, brancin 👌😉

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

debata je v smislu +/- bencin/dizel, kar pa je kot alternativa tema dvema opcijama je pa še veliko slabše :), tole je zadnji model od Toyote, cena pa najmanj 52k €, res ne vem kdo od večine SLO bi si to (oz. si bo to) lahko privoščil....če to primerjamo z bencin/dizel motorji je bil to včasih rang že res premium avtomobilov, tukaj pri elektriki pa dobiš....nekako ne razumem te logike/politike EU. V USA pa veselo V8 motorji in bencin/nafta skoraj zastonj :).

 

V primeru prednjega pogona je na delu le en električni motor z močjo 150 kilovatov (204 KM), pri štirikolesnem pa dva, vsak premore 80 kilovatov (109 KM). Pri obeh je maksimalna hitrost omejena na 160 kilometrov na uro, pospešek prve različice do stotice je 7,5 in druge 6,9 sekunde. Nekaj posebnega je gumb za upravljanje samodejnega menjalnika namesto običajne ročice, na merilnike pa gledamo nad volanskim obročem, podobno kot pri peugeotih. Zmogljivost baterije je 71,4 kWh, hitro polnjenje do 80 odstotkov je mogoče v pol ure, na navadni polnilnici dobrih devet ur, obljubljajo pa, da bodo konec leta vsi bZ4X izdelani z enoto z močjo 11 kW za hitrejše polnjenje. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov, doplačilo za štirikolesni pogon je slabe tri tisočake.

 

WWW.DNEVNIK.SI

Športni terenec bZ4X je prva toyota s povsem električnim pogonom. Prepriča s prostornostjo in dosegom. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov.

 

Popravljeno od sportman333
  • Haha 1
  • Jezen 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je sportman333 napisal:

debata je v smislu +/- bencin/dizel, kar pa je kot alternativa tema dvema opcijama je pa še veliko slabše :), tole je zadnji model od Toyote, cena pa najmanj 52k €, res ne vem kdo od večine SLO bi si to (oz. si bo to) lahko privoščil....če to primerjamo z bencin/dizel motorji je bil to včasih rang že res premium avtomobilov, tukaj pri elektriki pa dobiš....nekako ne razumem te logike/politike EU. V USA pa veselo V8 motorji in bencin/nafta skoraj zastonj :).

 

V primeru prednjega pogona je na delu le en električni motor z močjo 150 kilovatov (204 KM), pri štirikolesnem pa dva, vsak premore 80 kilovatov (109 KM). Pri obeh je maksimalna hitrost omejena na 160 kilometrov na uro, pospešek prve različice do stotice je 7,5 in druge 6,9 sekunde. Nekaj posebnega je gumb za upravljanje samodejnega menjalnika namesto običajne ročice, na merilnike pa gledamo nad volanskim obročem, podobno kot pri peugeotih. Zmogljivost baterije je 71,4 kWh, hitro polnjenje do 80 odstotkov je mogoče v pol ure, na navadni polnilnici dobrih devet ur, obljubljajo pa, da bodo konec leta vsi bZ4X izdelani z enoto z močjo 11 kW za hitrejše polnjenje. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov, doplačilo za štirikolesni pogon je slabe tri tisočake.

 

WWW.DNEVNIK.SI

Športni terenec bZ4X je prva toyota s povsem električnim pogonom. Prepriča s prostornostjo in dosegom. Na slovenske ceste je ravnokar zapeljala, njena cena je najmanj 52.000 evrov.

 

Sepravi ogrevan volan ki mi je nekako ratal "a must" pride paket style (ker ločeno ne moreš dokupit samo te funkcije)... style pa košta 61700 eur :D

 

https://www.toyotaadria.com/si/pdf/cenik_vozil/2022/june/Toyota_bZ4X_1606.pdf

  • Haha 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.