Skoči na vsebino

Bencin/Dizel

Ustvari kratki URL


Guest emil

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

Verjetno ste o tej temi na forumu ?e kaj razpravljali. Zanima me - ?e bi kupovali novo Mazdo 3 - ali bi kupili Bencin 1.6/105 ali dizel 90 ali dizel 110. Koliko je razlike v porabi - v denarju (1.6 bencin 110 nafta) je kar precej. Ali so servisi za dizel dra?ji. Kako vzdr?livi so motorji.

Hvala za Va?a mnenja. Imam Mazdo 3 SP 1.6i (2007) - to je tudi moja prva Mazda.

Lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole bi znala bit spet ena ?go?a debata :unsure:

 

Glede na to da sam vozim bencinarja mislim da lahko sam sklepa? kaj ti bom priporo?il.........bencinarja ;)

BENZ ZA:

u?itek v vo?nji

servisi

rabljen ima isto ceno kot dizel (to ti je mazda in ne golf :whatever: )

nov ima ni?jo ceno

da ne govorim kaj je pozimi bolj?e :whatever:<_<

 

DIZL ZA:

poraba

navor

.....hmm, pol pa ?e kr po?asi zmanjka :blink:

 

?e misli? delat VSAJ 35k km na leto pa ga met dlje ?asa pol dizl.................drga? pa za moje pojme ni debate kaj!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

uzitek v voznji: ce je uzitek v voznji nabijanje v visoke vrtljaje pol ja, drugace pa benz 105 nima sans proti cd110

pozimi je cd110 ene 10 krat pred benzom glih zaradi webasta...sprednje sipe se odtalijo v sekundi, pri benzu cakas celo vecnost...

sam ne na pamet govort

 

vseen v primeru mazde 3 se splaca benz, ker je mnogo cenejsa

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler nisem vozil/imel prvega diesla sem tudi jaz razmi?ljal tako kot Madmax. Me je pa situacija prisilila, da sem izbral diesla saj pri 50.000km na leto je prihranek ?e kar ob?uten (cca 1000? na leto). Na osnovi tega sem prera?unal, da se mi razlika v nakupni ceni povrne v manj kot dveh letih, kar mislim, da je tisto obdobje, ki ti mora biti nekje osnova ali je turbodiesel sprejemljive?ji od bencinarja vsaj kar se ti?e financ.

 

Ok toliko o financah zdaj pa bolj zabaven del zgodbe. Bencinski in turbodieselski motor sta popolnoma razli?nih karakterjev tako, da eden bolj sede enim drugi drugim voznikom. Bencinar je bolj za tiste, ki raje malo bolj zavrtijo motor v vi?je vrtljaje saj le tam bencinar da vse od sebe. Vse to pa ?al potegne za sabo tudi ve?jo ?ejo in pa razmi?ljanje v kateri prestavi in obratih se bomo lotili prehitevanja, da bo le to najbolj varno.

 

Turbodiesel po drugi strani razvije napram isto mo?nem bencinarju okoli 2x ve? najve?jega navora. Ampak kar je najbolj navdu?ojo?e je to, da je ves ta navor pri TD-ju na voljo ?e pri nizkih 2.000 obratih. In ker ve?ina "normale" vo?nje poteka pri nizkih obratih med 2.000-4.000 obratih je to ve? kot dobrodo?el podatek saj se ve?ino ?asa vozimo na navor in ne na konje, ?e je kdo slu?ajno tako mislil.

 

Ves ta navor pa naredi dodatno razliko predvsem pri bolj nalo?enem avtomobilu saj se skoraj ne pozna razlika ali si sam v avtu ali pa so zraven ?e trije, da o vo?nji v klance sploh ne govorim.

 

Moram pa demantirat Madmaxa v zvezi s te?avami dieslov pozimi, ki so neko? davno res bile danes pa je to le ?e oddaljen spomin. ?e enkrat naj povem, da tega danes ni, za name?ek imajo pa Mazdini diesli dodan ?e predgrelec tako, da se pozimi diesel segreje celo precej hitreje kot bencinar. O u?itku v vo?nji pa bi se dalo tudi razpravljati saj po 400km vo?nje fotrove Mazde 6 1.8 benz sem si mo?no za?elel spet mojega traktorja. :ne vem:

 

OK, dost nakladanja

 

?e moji plusi za Diesel

 

+++ navor in zmogljivosti povezane s tem

+++ poraba

++ ob?utek, da vozi? precej mo?nej?i avto kot je zapisano na papirju

+ la?ja prodaja rabljenega tudi za ve? denarja

+ vsaj pri 6-tki je zvok motorja pri 140-150km/h bolj prijazen za uho kot pri motorju 1.8 benz

 

plusi za Bencin

 

+++ ni?ja nakupna cena

++ zvok motorja v prostem teku in pri nizkih obratih

+ delovanje motorja v ve?jem obmo?ju obratov

+ malenkostno ni?je cene servisov

+ manj ob?utljiv motor na grdo ravnanje (ti??anje mrzlega in uga?anje pregretega)

 

 

Pa da se vrnem na tvoje izvorno vpra?anje bi na tvojem mestu izbral ali 90 konjskega diesla, ki je po performancah in ob?utku primrljiv z 1.6 bencinarjem. 110 konjski diesel je precej bolj ?ivahen od obeh prej na?tetih a ga ?al tepe vi?ja nabavna cena. Druga?e je pa najbolje, da se zmeni? za testno vo?njo in sproba? ?eljene motorje vr?e? na tehtnico minuse in pluse ter se odlo?i?. Ne glede pa kaj bo? izbral pa ne bo? brcnil v ?isto temo razen z naj?ibkej?im bencinarjem (87KM), ki s trojko nista najbolj?a prijatelja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

+ la?ja prodaja rabljenega tudi za ve? denarja

+ vsaj pri 6-tki je zvok motorja pri 140-150km/h bolj prijazen za uho kot pri motorju 1.8 benz

 

 

Na tele dve trditvo bi pa mel jst majceno repliko, in sicer:

-cene na avtonetu ka?ejo rahlo druga?no stanje glede cen in tudi ene par mazd dizlov stoji gor ?e celo ve?nost, medtem ko so benz bolj redki in imajo ponavadi tudi vi?jo ceno.

-1.8 je za mazdo 6 pomojem pre?voh motor in je isto kot 1.4 pri trojki in ga mora? za 150 ?e kr solidno stisnt in je posledi?no tudi bolj glasen.......veliko bolje se ji poda 2.0 motor da ne govorim o 2.3 :rispekt:

 

Aja, pa za webasto (v dizel verzijah) mi sploh ni padlo na pamet sramezljiv , imel sem pa v mislih tudi raznorazno vlivanje aditivov in podobnega sranja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kaj pa ?e bi se ?li bencin vs. dizel in turbo bencin vs. turbo diezel?

 

tukaj je pa ?e neka razlika :D

 

ampak to je res hec, kako zagoorniki bencinarjev vedno ruknete turbo bencinarje na plano in to kljub temu, da se pogovarjamo o serijskih avtih, ki jih lahko kupimo zdele v ?tacuni. In kaj ima Mazda od turbo bencinarjev? Obe najmo?nej?i razli?ici z oznakama MPS, ki imata temu primerno tudi konkretno ceno in nikakor ne spadata v kontekst te debate.

 

Na koncu bi lahko namre? napisal v pluse za turbodiesel tudi enostavno poceni pove?anje mo?i motorja zgolj s chiptuningom ampak to ni debata o aftermarket predelavah.

 

Tako,da ?e enkrat - vpra?anje je bilo postavljeno glede nakupa serijskega modela za normalen denar.

 

:) :) :)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala - nisem razumel kaj je s tistim webastom pri dizlu. A je to serijsko ali je to za dolpa?ilo. Ena stvar, ki mene moti pri dizlu je ravno to, da je v kabini dolgo mrzlo - do slu?be imam pa 10 km. Druga?e na leto delam okoli 25000 km, pa se mi je zdelo, da je bolje, da kupim bencinarja. Pa menda turbina dokler ni na delovni temperaturi (cca 20 km) nima rada obratov nad 2500. Samo v?asih imam slabo vest, ko na bencinski tankam 95 oktanov na porabo enih povpre?nih 8 l/100.

Zanima pa me, koliko v resnici porabi turbodizel pri normalni vo?nji (70 % po mestu in na razalje do 10 km). A so to res ?tevilke okrog 5 l - ali je to samo hvala nekaterih lastnikov.

Hvala vsem!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se ti?e porabe s 5litri je en velik bull shit!!!

 

Edino ?e je to za posamezne hvalivce diesl motorjev ki se pelejo 20 min po klancu navzdol in jim ka?e trenutno porabo 4.6-5l/100 km

 

Jaz osebno delam prib. 100 km na dan in bi se mi spla?alo imeti diesla!!!

Za man?e kilometrine pa bi raje imel bencinarja ?e zaradi ni?je cene!!!

 

 

Sicer pa kupi si tak avto ki ti je ql,je pa najbolje da sproba? oba in se sam oddlo?i?!!!

Samo po eni tesni vo?nji bo? ugotovil razliko kar pa se sigurno na dolgotrajni ?as pozna ?e bolje!!!

 

Vso sre?o!!!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnje ?ase mam ob?utek da ljudje kupujejo dizla samo zato, da ga pa? majo...vsak lahko naredi zelo hitro in u?inkovito ra?unico, ?e se spla?a ali ne...najve?ji faktor je seveda letna kilometrina...meni osebno recimo v M6 zelo lepo sede dizel (to mnenje ne vklju?uje MPS :rispekt: ) v M3 malo manj...iz mojih osebnih izku?enj lahko na hitro povem samo to, da dizel tako lepo vle?e zaradi navora, da je veselje, hkrati pa je toliko dra?ji od bencinarja (v dolo?eni primerih), da ko spremeni? razliko v ceni avtomobila v koli?ino za isti denar kupljenega bencina...se zamisli? :huh:

Jaz bi na tvojem mestu sprobal eno in drugo verzijo...vsak ?lovek ima svoje subjektivno mnenje...in ker avto (najbr?) kupuje? zase se pozanimaj za svoje ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

100% se strinjam s tabo - eetak se vsak odlo?a po svoji glavi

 

Kar se pa porabe ti?e je pa to en velik hec saj, ?e se vsak dan vozi? iz Litije v Ljubljano ima? lahko porabo 4,5 do 5 litrov. ?e seveda ni vmes ?e kaj mestne vo?nje in AC-ja pa da vozi? z glavo in ob?utkom za gas ter bremzo.

 

Sem pa v testne namene uspel spraviti porabo ?estice tudi pod 4 litre samo to ni bilo podobno vo?nji ampak bolj ?lepanju saj sem se na avtocesti spravil za kamion in se vozil v njegovem zaveterju ter nisem prekora?eval hitrost preko 100km/h z ni? mestne vo?nje. Samo to je res ekstrem, se pa nekateri res tako vozijo non-stop in se hvalijo z nizko porabo in isto?asno s svojo vo?njo nervirajo vse ostale udele?ence v prometu.

 

V glavnem ra?unaj na porabo nekje med 6-7 litrov seveda odvisno kako si "prijatelj" z obvladovanjem var?ne vo?nje. ;)

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jaz osebno sem do lanskega decembra imel skozi 15 let bencinarja,zdaj ko pa sem si kupil dizla M6,pa vem da nikoli ne bi ?el nazaj na bencin.Nizka poraba 6-7l za 136 konjev ni dosti-normalna vo?nja,manj?e onesna?enje okolice-jaz gledam tudi na naravo,ogromni navor-v?asih kar pozabim menjati v ni?jo prestavo ker kar vle?e in vle?e in vle?e :P ,letno pa delam okoli 40-50k km,pozimi webasto segreje avto v par minutah. :bravo: Je pa res da je to samo moje mnenje,in ne silim nikogar ,da naj kupuje dizla ?e mu ni v?e?. :D

NI NAM LAHKO!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi sicer ?el tudi nazaj na benz ampak bi obvezno moral izbrati vsaj 150+ konjski motor, da bi obdr?al pribli?no isti filing, ?eprav me je Audi A4 1.8T s 150 turbinskimi konji resni?no razo?aral saj ni bilo pravega ob?utka ?portnosti - mogo?e tudi zato, ker je bil quattro pa se je preve? mo?i zgubljalo na samem pogonu in ve?ji te?i :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Veliko na filling pospe?evanja vpliva tud to, kje ma avto pogon...najbolj varljiv je prednji pogon, ker se avto ob pospe?evanju za?ne spredaj dvigat in dobi? ob?utek, da ful pospe?uje. To sem videl zdaj, ko sem kupoval avto na zadnji pogon in sem pri?akoval ve?ji ob?utek pospe?evanja (prej se vozil P206 s pogonom spredaj)...ko pa realno postavi? ob bok dve vozili z razli?nim pogonom pa dobi? realno sliko...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pol pa podra?ijo plin - in si spet tam, da da? 2k eurov, ima?a pa isto kot prej. Kot z nafto! :danzoman:

 

Ne smejo - europska direktiva - razmerje benz/LPG je min 2 proti 1. Glede ekologije se pa ve, da je plin dale? pred dizli in benzi. Pa tist, ki dela veliko km je plin najcenej?a varijanta! Edini problem je prevelik izpad prora?una, zato vlade to ne ogla?ujejo (pa manj?i dobi?ek naftnih dru?b, ki imajo zelo vpliven lobi). Ampak ?asi se spreminjajo in ekologija je vedno bolj pomembna, tko da plin je vedno bolj IN. Danes veliko avto proizvajalcev ?e nudi nov avto z originalno plinsko instalacijo - pa ve?ina tega sploh ne ve. Je pa res, da je pri nas plinska vgradna predraga! Tujina :whatever:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Emil - pomoje najbol? da proba? furat traktor?ka in benzarja pa ti bo kar se vo?nje ti?e ?e po par kmjih vrjetn jasno kaj si bl ?eli?, ker konc koncev kupuje? zase, mi pa bomo itak vedno hvalil tisto kar mamo in ti bomo te?ko objektivno povedal kako in kaj, sploh nekateri ki dizlov ne poznamo tok dobr, pol niti jih ne mormo sodit! :ne vem:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Bom kar tu dodal najnovej?e, saj za mene, govorice o bencinskih motorjih.

Tako, kot je commonrail pomenil revolucijo pri dizlih, se pripravlja revolucija pri bencincih. Baziera se na podobnem principu, le, da gre pri bencincih namesto za kontrolo vbrizga goriva, za kontrolo doziranja zraka. Zra?na loputa gre v pozabo, razvijajo se sistemi, ki bodo omogo?ali neodvisno doizranje zraka v vsak cilinder, torej brez bregaste osi in sedanjega tipa ventilov.

Fiat spet pripravlja presene?enje. Gre za hibridno re?itev, ki je nekaj vmes te novetehnologije in stare, ki omogo?a veliko ve?jo neodvisnost doziranja zraka.

Torej Fiat bo v kratkem spet dal v uporabo avantgardni motor, tokrat bencinski.

 

Prihaja Multiair motor.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O novem za sedaj dvo-cilindri?nem motorju si lahko preberete TU

Kot sem ?e omenil gre za to, da je zrak iz prostora od koder se dozira v cilinder pod konstantnim tlakom. Koli?ina potrebnega zraka se dozira z razli?nim odpiranjem posebej konstruiranih ra?unalni?ko nadzorovanimi elektro-hidravli?nim pogonom sesalnih ventilov, ki omogo?a precizno doziranje potrebnega zraka. Rezultat je manj?a poraba, ve?ji navor in mo?, manj?e onesna?evanje. Motor brez katalizatorja zadostuje kriterije EURO 5, s katalizatorjem pa EURO 6.

Podrobnej?i opis pa je TU

 

Ta tehnologija nima zveze s FSI in JTS tehnologijo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiva tema. Zagovorniki dizlov bodo zagovarjali dizle, zagovorniki bencinarjev pa bencinarje. Delam v avtobran?i in bom probal biti ?imbolj nevtralen. V dana?njem ?asu morate za dizla delati vsaj 30 do 35.000km, druga?e se vam ga ne spla?a. Nafta je dra?ja od bencina, vzdr?evanje dizla je dra?je od bencinarja, dizel je ob?utljiv na mrzel motor in kratke relacije (pozimi potrebuje 3-5km ve? da se ogreje olje na delovno temperaturo). Ko je mrzel ga nesme? peljati kaj dosti ?ez 2000 obratov, ker v turbini ?e ni olja (se pravi ni mazalnosti in s tem se tudi hitreje obrablja). Dizel ni namenjen "priganjanju", mrzel veeeliko ve? po?re kot ogret, in vedno po priganjanju zahteva ohlajevanje turbine. In nenazadnje je tudi pri kar nekaj znamkah servisni interval kraj?i od dizla. Kdor danes koleba med bencinarjem in dizlom mora dobro razmisliti in potegniti ?rto kaj se mu spla?a.

 

?al smo v takem ?asu, da ?e nima? dizla nisi "IN". In potem vidim v firmi, ko ima ?lovek 3 leta starega Cliota dci z malenkost ?ez 20.000km, in gleda ponovno dizla. Ko sem ga vpra?al zakaj, mi je odgovoril, ker mi manj porabi ?zmeden? In potem sem rekel; ?e je razlika med bencinarjem in dizlom 1000?, in ?e tankate za 50? vsak mesec (pa ne), je razlika 20 tankov. Se pravi, da se lahko za to razliko skoraj 2 leti vozite zastonj. Kje je tukaj ?e dra?je vzdr?evanje in vse ostalo kar potegne zraven. Tudi sam sem imel letos prvi? dizla, in ?e le bog da nikoli ve? (sicer se pa zare?enega kruha najve? poje:) ) Dizel me v nobeni stvari ni kaj preve? prepri?al. Ob normalni vo?nji pije okoli 6 litrov, kar je cca 1,5 litra manj kot bi bencinar. Pozimi se neskon?no dolgo ogreva, ?e gre? po klancu dol se motor sploh ne ogreva, kaj ?ele notranjost,... Delam kar nekaj kilometrov nad slovenskim povpre?jem in kot ?tudent ponovno vozim bencinarja.

 

+ la?ja prodaja rabljenega tudi za ve? denarja

 

La?ja prodaja kakor pogleda?. O?e je imel BMW-ja 320d starega pol leta z 10.000km, srebrnega (oprema, ki je se najbolje prodaja), 1. lastnik, slovenski,... in je bil skoraj 25% cenej?i od novega in smo ga komaj prodali.

Za ve? denarja? Seveda, da proda? dizla za ve? denarja, ?e je bil pa ?e v osnovi pri nakupu dra?ji.

 

Pol pa podra?ijo plin - in si spet tam, da da? 2k eurov, ima?a pa isto kot prej. Kot z nafto! :danzoman:

 

No-go. Nesme bit po zakonu!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A je kdo pri telekomu pa je imel kak starejši njihov paket? A vam se že zamenjal z novejšimi pa povišali hitrost? To naj bi z 1.11 naredili.
    • To je blo popularno 2020 med korono
    • Po kakšni ceni si ga dobil? Se dobro obnese? Si samo zamenjal ali si nastavljal še kaj drugega? Je tvoja bencinarka?
    • Nekaj novga za popoldanski lušt... 😋
    • Sem razmišljal o @Bini,k je gledal Fordove zarustane feltne😕...ajd,te sem zrihtal😃...samo,kaj če se spomni,in začne pljuvati zarustane vijake😬....   Malo heca mora biti🤪😉...bolj zarustani vijaki motijo mene,pa čeprav so radkapne čez🙄...in ker me zanimajo razni postopki,kateri se uporabljajo v restavratorstvu,sem se spravil zraven k bruniranju vijakov...tako za gušt,in da vidim,kako to gre...pač probaš,in se še kaj naučiš...   In sem vijake najprej namočil za dva tedna v alkoholni kis-prvič sem preizkusil metodo z kisom,in moram priznati,da sem postal zelo navdušen nad tem načinom...zelo temeljita metoda za dele,ki jih lahko popolnoma potopiš v to tekočino...prec začnejo mehurčki-prav impresivno,ker odstrani tudi plasti nikljanja. Nato sem vijake namočil v nitro razredčilo...pač za vsak slučaj je treba vsa maščoba in olja dol...po tem pa DIY metoda "peskanja"...prevrtaš pokrovček steklene posode (pri meni od marmelade...upam,da žena ne bo pogruntala,da ena manjka😅) vijak in matica z podložkami in vpneš v bormašinco...naštimaš na relativno počasno vrtenje in sem pustil cca. eno uro. Nato pa spet pranje z vodo,temeljito sušenje,in na to bruniranje..... Tukaj sem uporabil metodo hladnega bruniranja,ki se uporablja za dele,katere ne smeš kaliti...ker vijaki morajo ostati relativno mehki,da niso krhki,torej metoda vročega bruniranja odpade. In sem uporabil "Super Blue" znamke Birchwood Casey...zelo priljubljeno pri puškarjih. Izvedel sem 3x bruniranje...vsakič spiranje z vodo,na grobo podrgnil z kuhinjskim papirjem,temeljito posušil z fenom,in spet bruniranje.... Seveda bi bilo še boljše,če bi po vsakem bruniranju vijake poliral...z tem načinom puškarji dosežejo neverjetno lepo in odporno površino...a pri vijakih "lepota" ni tako važna,bolj mi gre za korozijsko odpornost. In po treh postopkih bruniranja,pranja,drgnjenja in sušenje...vse zmeraj brez dotika z kožo,da se na vijake ne prenese maščoba in kislina z kože!!!...na koncu "fiksiranje bruna z oljem. Jaz sem uporabil kar motorno olje Castrol,ki ga uporabljam za Forda.   Rezultat se mi kar dopade...bom uporabil še kdaj kje drugje.   In,ker sem jaz-spet slike in dva videa...želim prijeten ogled😉 VID_20241108_131311.mp4 VID_20241108_141159.mp4
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.