Sishi Napisano 12. april, 2007 Prijavi Napisano 12. april, 2007 Zdravo, zanima me, ?e ni prezahtevno sam zamenjati oba amortizerja? Ali je to bolje prepustiti strokovnjaku? ?e kdo misli da se da, prosim ?e mi opi?e postopek (in potrebno orodje) LP, Sishi Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Marko_mx-3 Napisano 12. april, 2007 Prijavi Napisano 12. april, 2007 zdej kako misli? zamenjat amortizerje? celotne z bla?ilci in fedri ali samo bla?ilce? ?e komplet ne rabi? kej velik orodja, samo lahko zajebava ko je kaj zarustan, pa treba je podret notranjo plastiko vsaj pri zadnjih. ?e pa samo bla?ilce pa rabi? specialno orodje za stiskat fedre, lahko se tudi sam kej znajde? samo mora? pazit da ti ga ne odpre kar je zelo nevarno za tvoje zdravje druga?e pa isti postopek kot zgoraj ?e te ?e zanima povej pa bom poskusu opisat celoten postopek kako in kaj. Pa katere? Prednje ali zadnje? Citiraj
Sishi Napisano 12. april, 2007 Avtor Prijavi Napisano 12. april, 2007 Ja menjal bi kar celotne - iz ene BGjke na drugo. Prosim opi?i postopek. Menjat mislim pa zato, ker se mazda v ovinku zelo nagiba. A je to zaradi amortizerjev, al je lahko tud kaj drugega? Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
ReDevil Napisano 12. april, 2007 Prijavi Napisano 12. april, 2007 Kaj pa ?e da? najprej 15colke gor, pa bo? prec vidu kok je kej greha na gumah glede lege! Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Sishi Napisano 12. april, 2007 Avtor Prijavi Napisano 12. april, 2007 Kaj pa ?e da? najprej 15colke gor, pa bo? prec vidu kok je kej greha na gumah glede lege! Bom tud to danes probal, ampak vem da je nekaj z vzmetenjem, ker se gunca k ladja Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
ReDevil Napisano 12. april, 2007 Prijavi Napisano 12. april, 2007 Ja lega lih ni bla najbol?a, sam sm mislu da je to zarad gum balonarc, ampak ?e prav? da se ti je voz prej z istimi gumami velik manj guncu, pol bo ?e neki na tem, ?prov k je Gustl testiru, ni tok slabo zgledal! :ne vem: Citiraj Dobrodo?li na forumu!
Boss Napisano 12. april, 2007 Prijavi Napisano 12. april, 2007 Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega. Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev. Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda ) in to primerja? s tvojim. Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 12. april, 2007 Prijavi Napisano 12. april, 2007 no kot je boss napisal prever vse na?teto bom poskusu najt malo slikovnega gradiva Citiraj
Sishi Napisano 12. april, 2007 Avtor Prijavi Napisano 12. april, 2007 Amortizerje pa najla?je preveri? tako, da poskusi? na roke zanihati avto in takoj ko neha? z nihanjem se mora ustaviti v nevtralni legi brez kakr?nihkoli dodatnih guncanj oziroma nihajev.Najprej bom probal ?e zanihat avto. Za to ?e nisem vedel. Probal sem pa ?e potisit vsak amortizer posebej dol, ga spustit in so se kar lepo vsi ustavili (brez nihanj).Lahko ima? tudi te?avo s stabilizatorjem ali pa nosilci le tega.A je to bolj?e - manj zahtevno :ne vem: Dober indikator je recimo tudi vo?nja ?ez kak?en ovinek z razdrapanim asfaltom in ?e avto ho?e odnesti iz ovinka je ?as za nujno menjavo amortizerjev. Ker je pa to te?ko to?no dolo?iti je najbolje da z isto hitrostjo prevozi? ta ovinek tudi s kak?nim drugim avtom (z dobrimi amortizerji seveda ) in to primerja? s tvojim.No tudi to sem probal. Moja tastara BGjka se skor ni? ne nagiba, nova pa se nagne in ho?e kr ven iz ovinka Tko da verjetno so amortizerji P.S. Navodila za menjavo prosim - pa par dobrih rok zraven hvala P.S. Aja no pa ?e eno BGjko mam Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Marko_mx-3 Napisano 12. april, 2007 Prijavi Napisano 12. april, 2007 a ti kaj poka ko ?ez luknjo zapelje?? Demonta?a spredaj: gume dol, avto dvignit. Sneti dol cev za bremze, potem sta spodaj na amortizerju dva vijaka v smeri vo?nje tista dva odvija?it in ven. Verjetno bo ?lo bolj na te?ko zato uporabi WD (ali kaj podobnega) ?e bolj?e pa kar pi?tolo na zrak. Potem v motornem prostoru so 4 matice nad amortizerjem katere je treba od?raufat, nato sledi akrobatsko vzemanje ven amortizerja Monta?a v obratnem vrstnem redu Zadaj: Skoraj isto kot spredaj, samo v prtlja?nem prostoru bo potrebna razdret nekaj plastik ,katere to?no ne vem. Pa najprej naredi na "stari" BG pol pa na tanovi, bolj? da tam kaj uni?i? kot pa na "novi" Nekaj na hitro, ve? zve?er Citiraj
Marko_mx-3 Napisano 12. april, 2007 Prijavi Napisano 12. april, 2007 Si ?e podrl? ?e nekaj ko sem mislil sneti cevi za bremze, jih je potrebno samo iz nosil?ka na amortizerju, ne jih ven iz batkov ?ravfat!!! Ker potem bo potrebno prezra?it sistem!!! Citiraj
Sishi Napisano 13. april, 2007 Avtor Prijavi Napisano 13. april, 2007 Si ?e podrl? ?e nekaj ko sem mislil sneti cevi za bremze, jih je potrebno samo iz nosil?ka na amortizerju, ne jih ven iz batkov ?ravfat!!! Ker potem bo potrebno prezra?it sistem!!! Ne ?e, bom ta vikend. Sem pa probal zanihat avto po Boss-ovem receptu in se kr gunca tko da bo treba menjat Citiraj Sex, V6 and Rock 'N' Roll
Marko_mx-3 Napisano 13. april, 2007 Prijavi Napisano 13. april, 2007 Evo sem prej mal poslikal zadevo rde?a dva vijaka in zelena je varovalka od linije za bremz olje samo ni nujno da ima? isto narejeno, podobno pa je Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.