Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! Imam eno hudo te?avo,katero bo te?ko razvozlat…no vseeno upam na najbolj?e!

 

Ford Probe- 2.5V6 mazdin motor

 

Pred nedavnim mi je serviser(?u?mar) zmontiral motor ven(zaradi generalke), tak da pod havbo nisem imel skoraj ni?. Po tem servisu mi lu?ka fuel cutout na armaturni plo??i pri kontaktu sveti le z polovi?no mo?jo(prej sploh nevem ?e je svetila), pa ugotovil sem tudi da ?e odklopim lambdasondo ra?unalnik sploh ve? ne javi napake(pred tistim je takoj zasvetila lu?ka) Zdaj se mi zdi da mi niti lambdasonde niso ve? aktivne saj motor po generalki tudi ve? tro?i! Kaj naj??? :(

Napisano

konektroje in senzorje sta kej pregledala z serviserjem?

 

In diagnostiko bi bilo po moje dobro narediti

 

 

Serviserja boli za mojo elektroniko, je rekel da je on priklopil vse na mesto drugo pa ne ve.

Diagnostiko pa sem naredil, saj to je hudi?, da ?e ravno odklopim lambdasondo, sploh ne vpi?e napake v ra?unalnik..kot da bi bila sonda priklopljena.(pred servisom ?e sem odklopil sondo, v?gal motor, je ?e lu?ka Chek engine takoj zasvetila)

Napisano

2.5 V6 motor ni ne fordov in ne mazdin ampak od coswortha.

 

Pa za generalno NI potrebno jemat motorja iz avta, vsaj jaz ga ne, ok ?e je kak cilinder "zariban" oziroma ima kake globoke rise.

 

Ti ima? nekje slabo maso ali pa jesploh nima? in to je ponavadi vzrok, napol pri?ganih lu?k, neglede da so lu?ke v armaturi, ja skoraj vedno napaka nekje na kaki ?ici na motorju.

 

Kar se lambde ti?e, odklopi in se pelji, potem pa priklopi in se pelji isto relacijo kot prej in opazuj ?e ti avto kaj cuka ali pa bolje-slab?e vle?e ko pospe?uje?. ?e je razlika, potem, lambda deluje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

kje naj sploh za?nem iskati napako? najverjetneje je res neka ?ica, samo obstaja majhna san?a da jo tak najdem .

Ko sem avto kupil sem imel obe lambdi zani?..obe inactivation error pa inversion error. Pol sem tidve sondi odklopil pa se vozil brez, pa avto niti takrat ni cukal, je pa non stop svetila lu?ka ra?unalnika. Pol sem zamenjal in do takrat dokler mi motorja niso dregali je bil mir,samo vem, ?e odklopim lambdo pol mora svetit lu?ka, ra?unalnik mora takoj ugotovit, da je lambdasonda odklopljena..moj ra?unalnik pa enostavno ne opazi ve? napake...Pa najverjetneje sonda ne funkcionira ker zdaj dobrih 70km manj naredim z polnim tankom..

Napisano

Kaj pa merilec pretoka zraka? Ker ?e ima slab stik se ti tud lahko zgodi, da ti zasveti kak?na lu?ka. To se je men zgodilo, ko sem nekaj brklal okoli levega reflektorja in sem moral odklopiti Luftmesser. Pol sem vse skupaj priklopil nazaj in ko sem v?gal motor je lu?ka za motor veselo svetila.

 

Nakar sem vzel WD40, o?istil kontakte in jih razmastil pa vse skupaj nazaj sestavil in je bilo OK. Porabo ima? lahko pove?ano prav zaradi tega, ker nepravilno dozira me?anico zrak/gorivo.

33112_1.png

Napisano

Boss, pri bencinarju motor sploh ne lufa topel, ?e luft messer ni priklopljen-ne dela prav, ?e pa ?e laufa, pa obrati nihajo s 400 na 1300 rpm, motor se trese, kot da bo padel ven, to je na mestu, pri vo?nji pa dela samo ni prave mo?i, ?e pa imamo konstanten gas pa imamo ob?utek kot da na rahlo cuka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

a tak to, k men pr dieslu je avto dokaj normalno laufal sam lu?ka je svetila :ne vem:

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa kje vse uporabljaš te baterije, da jih toliko potrebujes? Da slucajno ford ne laufa na AAA  😆.
    • Izgleda fino-sem že gledal...je "pospravljeno itd...a ni "razširljivo,in ima slabost,ki je zame NOGO. Rad uporabljam skupaj celice z čim bolj enako kapaciteto-na vsako prilepim papirček z vrednostjo...in pri teh kovčkih ni šanse,da vidiš. Jaz uporabljam te "plastične"...lahko celice obrnem,da takoj vidim na čem sem....moram še kaj tega kupiti,k mi zmanjkuje🙄 https://www.aliexpress.com/item/1005002457333734.html?spm=a2g0o.productlist.main.27.485f17bayM00Vl&algo_pvid=c3cffbd2-31b1-494e-b2b6-7ae655140866&algo_exp_id=c3cffbd2-31b1-494e-b2b6-7ae655140866-13&pdp_npi=4%40dis!EUR!0.81!0.57!!!0.81!0.57!%40211b81a317366859444397220ef0a8!12000020723433328!sea!SI!720042727!X&curPageLogUid=RlLsxhWzCgr3&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A    
    • Trustmaster 300 je v redu volan. 👍
    • Ker je ravno govora o vrtalnih vpenjalnih glavah...pa dajmo en prispevek. Bom napisal,kaj je bilo pri moji Makiti HP 2031...zna biti že cca. 30 let,od kar jo imam🙄 Takrat moj prvi "vrtalni stroj",ki sem ga kupil predvsem,ker je imel montirano Metabojevo legendarno vpenjalno glavo Futuro Top. To je nooora glava...ni,da ni,a z eno slabostjo,za katero jaz takrat nisem vedel...očitno tudi Makita ne,ker po enem letu prodaje,tega stroja niso več ponujali z to glavo. Gre za to-ta glava je narejena za stabilne stroje le z desnim tekom...in se ob obremenitvi sama "zategne"...torej,če sveder "zdrsne",samo porineš in gaaaas,in glava zategne😲. A pri desnem vrtenju se avtomatsko "odpre"!!! Za določene namene je "ni je boljše",a za moje potrebe-napačna. Aamozatezna glava Futuro Top 13 mm, 1/2" - 636602000 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Aamozatezna glava Futuro Top 13 mm, 1/2   In takrat "butelj",sem mislil,kako bom "prišparal",in v Kranju pri Iskri-servisu kupil "plastično" samovpenjalno glavo z zaklepom od francoske firme LFA...tudi danes to še obstaja... 196306-3 - Hitrovpenjalna vrtalna glava WWW.MAKITA.SI Najbližji trgovec   Makita Hitrovpenjalna vrtalna glava 13 set, 196306-3 - PRODAJA IN SERVIS ORODJA WWW.METALKA-SERVIS.SI Za model: DDF453, DHP453, DF457D, HP457D, 6391, 8391, 6381, 8381   Ni bilo dolgo,in se je dobesedno "razletela"...in,da ne govorim o zaklepanju-nikoli ni držala,kot bi morala.   In sem segel globlje v žep,in kupil industrijsko LFA-522 brez zaklepanja in nenormalno masivno konstrukcijo-celo zategovalni obroč je krogljično ležajen in tesnjen z O-ringi itd...res noro masivna glava-ko zategneš,pusti odtis na svedru😲 Evo-"moja" makita-dober stroj👍   Mogoče bi si lahko zaželel še konstant elektroniko in regilacijo obratov (je samo na "gas")...a je toliko bolj robustna... Glavni ležaj že nekaj časa "ropota"...sem veliko betona premešal z njo😅,in jo je "skupil"...moram enkrat kupiti ležaj,in ga zamenjati🙄
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.