Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Upam da ne odpiram ?e ene odve?ne teme, kar sem jaz iskal nisem ni? najdu v zvezi s tem...

 

 

torej..imam en majhen problem..

kak?en teden nazaj sem se odlo?il da bom menjal sprednje zavorne plo??ice, ker mi je gospod na tehni?nem pregledu povedu da imam plo??ice ?e bolj proti koncu..

post-629-1178958523.jpg

 

..in sem se lotil jih zamenjat, od?raufu kolo, na ?eljustih od?raufu ?e tista dva vijaka in ?e sem imel en del ?eljusti v rokah (simpl ko pasulj sem si mislu), odstranil ?e tiste 2 kajle ki dr?ita plo??ice, izvzel plo??ice, vzel v roke cvingo (tisto mizarsko) in stisnil bat da bom la?je nazaj gor nataknu nove plo??ice..

..vstavil nove plo??ice in ponovil vajo v obratnem vrstnem redu..zame ko je blo prvi? je blo to pribli?no urco dela za obe strani..

..krasno sem si reku, se probam peljat par metrov pa mi stopalka za bremzo samo pumpa v prazno in ni? ne prime..

seveda panika :vskalo: , kli?em kolega kaj je za naredit, pove da bo treba zrak ven spustit..

petkrat mo?no pohodit stopalko potem pa do konca pritisnit in dr?at, potem pa od?ravfat vijak pri ?eljustih da malo zraka in olja ven ?pricne, in to ?e 3x ponovit (na levi strani projekt uspe?en, na desni pa je bil vijak tako pojeden da prvo malo probavam s klju?em ?t.8 - ni ?lo, se vrti v prazno, vzamem v roke ?ubler in

izmerim, premer 7,5mm?!?!? :blink:, vzamem v roke klju? ?t.7 in ga zbrusim na pribli?no 7,5mm [2ure dela :D ] pa je blo ?e vedno isto, vse ?lo v prazno..), in sedaj mi desna stran zelo zelo slabo prime...ampak to se bo v sredo u?timal (bo probu mehanik z rorcangami od?raufat in drugega dat, ?e ne pa odbit vijak, povrtat, vrezat navoj in novga dat)

 

----

dost nakladanja, zdej pa par vpra?anj za vas

 

1- zavore

1-1- Ali je mo?no da je poseben klju? za spu??at zrak iz bremz [en mehanik mi je reku da je, drug pa da je ponavadi 7 ali 8]?

1-2- Koliko zavorne teko?ine potrebujem ?e jo ho?em zamenjat?

1-3- Katero zavorno teko?ino ? (doma imam eno od petrola [dot 4]- sivo-srebrna piksna)

1-4- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat teko?ino?

1-5- Kolega mi je reku da ni treba spu??at zraka ?e so bremze brezhibne?

---

2- menjalnik

2-1- Koliko olja gre v menjalnik?

2-2- Katero olje nalit v menjalnik?

2-3- Kje se ga sploh naliva/menja/izpu??a, vem da je en ?ep na prednji strani menjalnika (sta mogo?e 2? eden za izpustit ven, in drugi za nalit..)?

2-4- Katero orodje bom potreboval (brizge, kak?ne posebne pumpice..)?

2-5- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat olje?

----

P.S. avtek je pa 323hb, l.90, 1.6l sohc

 

 

to bo zaenkrat vse in ?e vnaprej hvala za odgovore ;)

 

Lp, G.

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Napisano

1- zavore

 

1-1- Ali je mo?no da je poseben klju? za spu??at zrak iz bremz [en mehanik mi je reku da je, drug pa da je ponavadi 7 ali 8]?

 

ni nekega posebnega klju?a, vsaj jaz nisem imel opravka z ka?nim drugim. Problem je ko zarusta vijak ali se odlomi

 

 

1-2- Koliko zavorne teko?ine potrebujem ?e jo ho?em zamenjat?

 

mislim da od 1 do 2 litra

 

 

1-3- Katero zavorno teko?ino ? (doma imam eno od petrola [dot 4]- sivo-srebrna piksna)

 

Samo koliko je stara tale zavorno olje? Ker nase ve?e vodo in mora biti zelo dobro zaprta

Ti priporo?am da gre? po novo! Dot 4 je ?isto dovolj.

 

 

1-4- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat teko?ino?

 

Na koliko let zdajle ne vem to?no, mislim da 5 let :ne vem:

 

 

1-5- Kolega mi je reku da ni treba spu??at zraka ?e so bremze brezhibne?

 

jap, zakaj bi nekaj pacal ?e vse dela

 

 

---

2- menjalnik

 

2-1- Koliko olja gre v menjalnik?

 

cca 3 litre

 

 

2-2- Katero olje nalit v menjalnik?

 

polsintetik(75-80) ali sintetik (ne vem oznake)

 

 

2-3- Kje se ga sploh naliva/menja/izpu??a, vem da je en ?ep na prednji strani menjalnika (sta mogo?e 2? eden za izpustit ven, in drugi za nalit..)?

 

En ?ep je spodaj za izpust in naliva se tam ko pride pletenica za ?tevec. Je 10 vijak in se potegne komplet z zobni?kom ven, zobnik je pa tudi ene vrste merica in mora bit cel potopljen v olje. Pri meni je tako.

?ep je ponavadi velik vijak in ne kak majhen!

 

 

2-4- Katero orodje bom potreboval (brizge, kak?ne posebne pumpice..)?

 

Ponavadi je ?e plastenka z oljem, opremljena z tulcem, ki ti lahko pomaga lahko pa ne :D

 

 

2-5- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat olje?

 

okoli 100.000 ali pa ?e se te?ko prestavlja oz. kaj dela na njemu.

 

Zakaj so pa plo??ice tako ?udno pobrane?

 

Diski so vredu?

Napisano

hvala za odgovor..

 

to teko?ino ki jo mam doma je ?e zaprta, ampak predvidevam da jo je premal (sam okol pol litra)

 

plo??ice so pri krajeh ?udno pojedene ja (pojma nimam zakaj se to zgodi..)

diski so pa tudi mal ?udn pojedeni pri krajeh :ne vem:

evo jih - ne morem druga? slikat ko so na avtu gor..se pa vidi kako so ?udni pri krajeh, na notranji strani ?e dobr pogleda? so mal ven izbo?eni in to je pomojem vzrok za take plo??ice :angry: bo treba mal pobrusit da bodo ravni.. :)

post-629-1178982031.jpg

 

?e rezervni diski - tisti k jih mam na avtu majo mogo?e pol milimetra manj mesa..mehanik reku da so skoraj novi :D majo pa isto ?udne robove (izbo?ene), samo ne tok kot tisti prvi..

post-629-1178982176.jpgpost-629-1178982196.jpg

 

lp

"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.