Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Js sem pla?al 168?, zmagal sem pa zase ker sem konstantno imel izklju?en DSC.

Zadnje vajo mi je in?truktor dal sunek na 100%, tako kot ga je imel sam prej in v prvo sem zvozil brez DSC z lahkoto, potem sem pa probal ?e z DSC in razlika je bila cca 1/4 man?i obrat volana, kot pa brez. :ne vem:

 

Sej to je ta razlika, ?e si pripravljen in ve?, da se bo zgodilo verjamem, da vsi tisti z ve? vozni?kega znanja in izku?enj ter testiranja tole odpeljejo brez DSC skoraj enako dobro kot z vklopljenim. DSC je pomemben predvsem takrat, ko se nam na cesti kaj takega zgodi, ko sploh ne pri?akujemo, ker takrat pa se izka?e v vsej svoji lu?i.

 

Aja pa da ne bo? mislil, da posku?am kakorkoli zmanj?at tvoje znanje obvladovanja avtomobila, ker me ni bilo tam in sploh ne vem kolk zajebano je to, ?e ti rit "odnesejo" in tudi zase ne vem, ?e bi mi uspelo vedno ujeti zdrsa. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U?eri mi je malar bodo?o kuhno spravu v red, zdej sam ?e mal po?akam in sledi monta?a elementov! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno tupo vpra?anje, sem komaj zdaj videl.

A se spla?a zaradi 2-eh kw-jev pla?ati najvi?jo stopnjo zavarovanja?

 

Spla?a se tista dva ko(n)ja prodat pa pade? na popravnega za en razred nazaj. :bravo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogo?e se pa da nekako poskrbet za napako, da se tisti na registracijah zmoti, ups - napi?e 130KW! :blush::hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, Klia ne bom ni? tunal kar se ti?e motorja. Enostavno je predrago. Medtem, ko sem pri SXu za 3k? pri?el na 250-260hp bi tu dal lahko trobentice in pri?el na ubogih 220 konjev in astronomsko porabo. ?esar si pa ne ?elim ker bo za vsak dan in ima serijsko kar (preverjeno!) zmerno porabo, se pravi 7,5-9,5. :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gre? na moto-tester in izmeri? mo?, saj ni re?eno, da ?e v dokumentih pi?e, jih mima toliko, ?e ne, ga posku?a? "uglasit" na -2KS. Dokument mora biti uraden (pe?at, podpis). Tester mora imeti tudi kako potrdilo o preciznosti. Nato gre? na homologacijo kjer mora biti tudi varianta zmanj?evanja mo?i, ne samo pove?evanja. Tista 2 konja pri 5000o/min pa tudi ne morejo bog ve kako vplivati na performanse

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Varianta bi bila ampak pomoje nih?e, ki pri nas meri konje nima kak?nega certifikata, ki bi ga gospod "zahojeni" Lovec na LPP upo?teval. Ponavadi so namre? z njim same te?ave ?e pri bolj enostavnih re?eh. :whatever:

 

Tudi v Kranju ima? homologacije, tako da bi se mogo?e spla?al malo tja poklicat :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

S tem momentom za?enjam iskat nov ?iht, ker jih mam pouhno pizdo tlele - ve?na podrkavanja in mobingiranje, matr kokr kol nardi? (orng prek norme) ni dovolj, ?e ve?, ?e ve?, vedno ve? in ve?, mar?! :ninja::angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.