Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Allyssa

Priporočeno sporočilo

Ne bere map z SD kartice. :angry2:

 

Imas slucajno kaksnega starega Nuvija in SD kartico vecjo od 2GB? To zna biti problem ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Imas slucajno kaksnega starega Nuvija in SD kartico vecjo od 2GB? To zna biti problem ...

 

Kartica 2 Gb, Nuvi 250, s po apdejtanim sistemom.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem videl tole in res ne deluje :(

 

Po moje ni druge kot zamenjat kartico, pa probat in upat, sda je samo problem v kartici. Ampak smo bli pa loleki namesto, da bi z Labijevo kartico probal in bi takoj videli kolk je ura al pa kontra tvojo v Labijevem Garminu.

 

Mejdu? - na?iranje z mesnimi dobrotami z ?ara o?itno vpliva na sposobnost razmi?ljanja. :o

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem videl tole in res ne deluje :(

 

Po moje ni druge kot zamenjat kartico, pa probat in upat, sda je samo problem v kartici. Ampak smo bli pa loleki namesto, da bi z Labijevo kartico probal in bi takoj videli kolk je ura al pa kontra tvojo v Labijevem Garminu.

 

Mejdu? - na?iranje z mesnimi dobrotami z ?ara o?itno vpliva na sposobnost razmi?ljanja. :o

 

Pa ?e jures je imel v avtu Nuvija z licen?no AR na SD kartici....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Mejdu? - na?iranje z mesnimi dobrotami z ?ara o?itno vpliva na sposobnost razmi?ljanja. :o

 

Jebenti ?e to ni dokaz.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jebenti ?e to ni dokaz.

 

Lahko pa samo mirno priznamo da smo debili :bravo: .....laptop je bil prej na mizi ko meso :jupiii:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko pa samo mirno priznamo da smo debili :bravo: .....laptop je bil prej na mizi ko meso :jupiii:

 

Pa dokaz da nismo g33ki. :D

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Brez zamere, ko tole berem sploh ne morem verjet da sem imel ?e 2 avta ki sta imela preko 200 kkm drugi preko 350 kkm, oba bencinarja in pri OBEH ni bil uporabljen NOBEN aditiv, in oba sta delala-?e delata BP.

 

 

Spregledal si ta stavek.

"Ne govorim za vse blagovne znamke vozov, pri nekaterih, bolj?ih, je ta problem zaznaven pozneje."

 

Ta lahko pojasni tudi tvoje izku?nje.

Torej vpra?anje je, ali bi menjalniki delovali bolj?e po velikem ?tevilu km z, ali brez.

Moj odgovor je, da bodo delovali "z" bolj?e.

V ve?ini slu?ajev menjalniki podnesejo celo ve?je ?t. km kot motorji. Po velikem ?tevilu km pa ne delujejo ve? kakor v najbolj?ih ?asih, po vtekanju. Sploh ni bilo omejeno ?krtanje, ki ka?e na pove?ano obrabo sinhronov, pisal sem o gladkosti delovanja menjalnika.

 

Pri tem ponovno pridemo do filozofskega vpra?anja, ali aditivi da, ali ne.

 

Moja izku?nja govori, da so koristni. Tvoja pa o?itno, da ne.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok moja izku?nja.... ki je pri vseh avtih bla ista....

 

Nobenega abvta ne ?param....vse avte sem kupil z namenom da jih bom uporabljal, pa ?e to pomeni makadam, pesek, asfalt... ni va?no.

 

Bolj ko ga "ganja?" bolj?e dela.

 

Sme?no mi je pri alfi, ker opa?am po forumih da ve?ino ljudi ima nonstop neke te?ave s tem pa z onim pa s tretjim.... pri meni... tok tok tok... NI?!

 

Eeee....

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Moja izku?nja govori, da so koristni. Tvoja pa o?itno, da ne.

 

 

Tega nisem napisal, tudi ti si slabo prebral.

Hotel sem povedat, da ni nujno da raznorazni aditivi delajo ?ude?e, ne mislim in tudi iz izku?enj vem da mariskater aditiv za?asno re?i - izbolj?a zadevo.

Pa ?e to ali bi se bolje ali slab?e prestavljalo z aditivom dokler, lahko prestavim z enim ali dvemi prsti, dejansko NI pomembno niti meni niti verjetno ve?ini normalnih uporabnikov, ?kodovat pa ne more.

 

Pa ?e tega nisem nikjer zasledil pri koliko kilometrih priporo?a? aditiv za menjalnik ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tega nisem napisal, tudi ti si slabo prebral.

Hotel sem povedat, da ni nujno da raznorazni aditivi delajo ?ude?e, ne mislim in tudi iz izku?enj vem da mariskater aditiv za?asno re?i - izbolj?a zadevo.

Pa ?e to ali bi se bolje ali slab?e prestavljalo z aditivom dokler, lahko prestavim z enim ali dvemi prsti, dejansko NI pomembno niti meni niti verjetno ve?ini normalnih uporabnikov, ?kodovat pa ne more.

 

Pa ?e tega nisem nikjer zasledil pri koliko kilometrih priporo?a? aditiv za menjalnik ?

 

?e bo? dal ameri?anu manual gear menjalniku ne pomaga ni?....pa brisalci bojo na super fast....

 

Druagce zjutraj nisem mogel probati razlike, ker se avto farba......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Pa ?e tega nisem nikjer zasledil pri koliko kilometrih priporo?a? aditiv za menjalnik ?

 

Aditiv, ki ga priporo?am je preventivnega zna?aja. ?im prej tem bolje. ?e najbolje bi bilo v nov menjalnik, ker pomaga k lep?emu vtekanju. Pomaga tudi pozneje, vendar ko ?e menjalnik za?ne zatikati, je ?e malo pozno in stanje zgolj nekoliko izbolj?amo, prepre?imo, oziroma preciznej?e re?eno upo?asnimo napredovanje obrabe.

Moja najnovej?a izku?nja. Imam C5. Pri 170-180.000 km se je menjalnik za?el upirati. Na hladno je te?ko ?lo v 1., v 2. ga tudi ni bila volja zdrsniti takoj. Vodila me je malo tudi tvoja logika, pa ?e tisto o "kova?evi kobili" bi lahko navedli. Na vsakem servisu sem rekel ni ?e ?as, ?e lepo deluje. No potem pa me je zatikanje za?elo motiti in sem ga na servisu na 180.000 dodal. Po skoraj 20.000 km se je stanje izbolj?alo, ni pa ve? tako gladko, kot je bilo prej.

 

Moj zaklju?ek je da aditivi lahko, ko je obraba nastopila, bla?ijo te?ave, niso pa ?arobna pali?ica, ki bi naredila obrabljeno stvar novo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne kapiram, ?e doda? aditiv, potem se dejansko proces utekanja podalj?a.

To pa ni dobro.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne kapiram, ?e doda? aditiv, potem se dejansko proces utekanja podalj?a.

To pa ni dobro.

 

Razmi?lja? z logiko aditiva, ki si ga uporabljal.

Bond deluje druga?e in pospe?uje proces prilagajanja tornih povr?in. Ob pritisku dveh tornih povr?in pride do kemi?ne reakcije aditiva z zaklju?nim slojem molekul obeh povr?in, povr?ine se bliskovito zmeh?ajo, neravnine se nekoliko prerazporedijo in ponovno utrdijo. Povr?inska trdota jeklenih povr?in se pove?a za cca. 2%. Ko se tako obdelana povr?ina obrabi se ponovi reakcija z aditivom, ki je v olju (nekaj aditiva ostane v olju tudi pred menjavo). Ponavljanje glajenja povr?in se dogaja do max. mo?ne gladkost z aditivom, nato se povr?ine samo vzdr?ujejo. Obraba je v primerajvi s klasi?nim mazanjem bistveno manj?a. Torne povr?ine pa zgledajo kakor, da bi bile dodatno polirane.

 

Torej nekoliko je druga?na logika delovanja bonda.

Zlatko pa deluje ?e nekoliko druga?e, ker ima poleg kemi?no-reaktivne sestavine ?e kerami?ni polimer.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Razmi?lja? z logiko aditiva, ki si ga uporabljal.

 

 

Kaj tukaj NI jasno, v menjalnik nism ?e NIKOLI ni? nalil (Ok razen olja).

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne kapiram, ?e doda? aditiv, potem se dejansko proces utekanja podalj?a.

To pa ni dobro.

 

Razmi?lja? z logiko aditiva, ki si ga uporabljal.

Bond deluje druga?e in pospe?uje proces prilagajanja tornih povr?in. Ob pritisku dveh tornih povr?in pride do kemi?ne reakcije aditiva z zaklju?nim slojem molekul obeh povr?in, povr?ine se bliskovito zmeh?ajo, neravnine se nekoliko prerazporedijo in ponovno utrdijo. Povr?inska trdota jeklenih povr?in se pove?a za cca. 2%. Ko se tako obdelana povr?ina obrabi se ponovi reakcija z aditivom, ki je v olju (nekaj aditiva ostane v olju tudi pred menjavo). Ponavljanje glajenja povr?in se dogaja do max. mo?ne gladkost z aditivom, nato se povr?ine samo vzdr?ujejo. Obraba je v primerajvi s klasi?nim mazanjem bistveno manj?a. Torne povr?ine pa zgledajo kakor, da bi bile dodatno polirane.

 

Torej nekoliko je druga?na logika delovanja bonda.

Zlatko pa deluje ?e nekoliko druga?e, ker ima poleg kemi?no-reaktivne sestavine ?e kerami?ni polimer.

 

 

Kaj tukaj NI jasno, v menjalnik nism ?e NIKOLI ni? nalil (Ok razen olja).

 

Ne tega, ki nisi nalil v menjalnik, marve? logiko tistega, ki si ga uporabljal v motorju(-ih, ???).

 

Na vem kako je pri?lo do ponovitve prej?njega odgovora :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok lej nam se pregovarjal, ker si se enostavno odlo?il naslednje:

 

- V vsakem avtu je utreba uporbljat Met....

- ?e se Met... ne uporablja menjalnik ali motor crkne oziroma za?ne nagajat

- Kdorkol uporablja konkuren?ne izdelka ali pa sploh nobenih,je numen in mu bo vse crknilo

- Kdor uporablja Met.. pa mu bo motor in menjalnik slu?il za vedno

- Kdor ne verjame naj prebere prej?nje vrstice

 

 

Zameri? ali pa tudi ne, malo pretirava?, najhiuj?a je pove?anje povr?inske trdote, glede na to da sem strojnik poznam-uporabljam postopke, samo brez toplote in ohlajanja se niti trdota niti trdnost ne bo pove?ala.

 

 

Mater pa garmin, itaq da je "pametnej?i" popustu in zdej VSE dela. :punk:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zameri? ali pa tudi ne, malo pretirava?, najhiuj?a je pove?anje povr?inske trdote, glede na to da sem strojnik poznam-uporabljam postopke, samo brez toplote in ohlajanja se niti trdota niti trdnost ne bo pove?ala.

Mater pa garmin, itaq da je "pametnej?i" popustu in zdej VSE dela. :punk:

 

Ok, nebi rad prilival aditiva na ogenj :P, ampak mogo?e je mislil pove?anje trdote zaradi "utrujenosti" materiala.

Kaj pa je bila re?itev pri Garminu, ?e ni ©?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Zameri? ali pa tudi ne, malo pretirava?, najhiuj?a je pove?anje povr?inske trdote, glede na to da sem strojnik poznam-uporabljam postopke, samo brez toplote in ohlajanja se niti trdota niti trdnost ne bo pove?ala.

 

 

Na strojni fakulteti v eni od EU dr?av je bil narejen preizkus spornega aditiva na napravi za preizku?anje obrabe Amsler A135 gre za neke vrste zavore, kjer na rotirajo?e telo pritiskamo s fiksnim z dolo?eno silo.

Rezultati so naslednji za par jeklo-jeklo :

 

post-483-1264023106_thumb.jpg

 

?udna so pota kemije :ne vem:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans sm ugotovu, da bolj ko je mraz, hitraj zakurbla moj R, mo?no da je kej u ?lahti z rusko Lado, matr upam da mi bo pol polet sploh v?igu! <_<:P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.