Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Notri original je 95ah, jaz sem imel 5 let 70ah zdej pa 80ah itak servis te bo nategnu,..tistih 160€ je bilo pri lokalnem mehaniku,..na servisu so mi rekli ceno za baterijo 280€
-
Drži, zaenkrat je zgolj globina profila pomembna po zakonu. Če bi pa gledali DOT oznake je pa to precej smotano in ne nakazuje dejanske situacije. Torej, če danes kupiš novo gumo in ima DOT izpred dveh let se uradno šteje kot nova pa ne glede kako je bila skladiščena. Ampak, kako boš po dveh letih razlagal, da imaš komaj dve leti staro gumo in ne štiri? Naslednje, kjer DOT ne pove ničesar je to kako je guma vožena, a veliko stoji na soncu in ali se veliko vozi po razdrapanem terenu. A je za čas neuporabe v sezoni res skladiščena ustrezno. A je bila vožena letnim časom prmerno. Zimska vožena poleti po razbeljenem asfaltu je pač naslednjo zimo neprimerna za uporabo. In tega je lahko še in še, da nam DOT ne pove niti približno cele zgodbe. Edino kar bi sam smatral kot ustrezno za ocenjevanje primernosti gume je poleg globine profila le še merjenje oprijema. Dokler tega ne bo, je čist zastonj, da policija koga drka zaradi DOT-a.
-
Na servisu pravijo da je notri 95ah, moram pa prav pogledat , kva je v avtu notr en akumulator.
-
Mi je žal, da je tako, da ni neke dostojne, preudarne, veredostojne, razumne vlade. Očitno se v tem današnjem kompleksnem svetu to niti ne da. Ko postane preveč komplicirano, so na vrsti bombe, ki zadevo resetirajo. Saj kako stanje pa je drugje po svetu? V Ameriki, v Nemčiji, ....
-