Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 minutami je mazdaman napisal:

Milwaukee je imel oče težave z baterijami. Po dveh letih so vse crknile. Sedaj ima Hilti , ki je boljši.

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk
 

Ne s tistimi, ki si jih kupil pred 10 in več letih. Tudi stara makite še vedno delajo pri mojstrih profesionalcih medtem ko so nove vse take majave in naj bi se še kar kvarile.

Ravno v torek je bil pri nas v firmi mizar, ki je imel vse orodje  od Milwaukee, tudi kronske žage.Orodje vse zguljeno, obtolčeno a dela kot mora. Ima pa za vijačenje tudi novo Makito in to višji model a pravi, da ni to pravo profesionalno orodje kot nekoč. 

 

 

Napisano

Kabrio registriran za nadaljnje leto; Pele ga pripravil za na tehnični in je šlo brez težav, Ferlin pa naredil odlično polico s polnim kaskom, a vseeno z ugodno ceno. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hilti je top med udarnimi akum. vrtalnik. Mi v društvu smo ga nabavili za 2000€ in vrta in vrta.. pa razbija z špico.... Enkrat nam je padel cca 20m globoko brezno in deluje bp naprej. 

Če ne pa doma imam Makito DHP 481. 

Meni je top. Sicer je kar težka ampak kar močna 😉

IMG_20200530_214715.jpg

Napisano
dne 30. 5. 2020 ob 21:48 je AmpeR napisal:

Hilti je top med udarnimi akum. vrtalnik. Mi v društvu smo ga nabavili za 2000€ in vrta in vrta.. pa razbija z špico.... Enkrat nam je padel cca 20m globoko brezno in deluje bp naprej. 

Če ne pa doma imam Makito DHP 481. 

Meni je top. Sicer je kar težka ampak kar močna 😉

Da ni tale službena 😉

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 15 urami je x-layer napisal:

Da ni tale službena 😉

Ne. Službena je menda made in japan, ker je starejši model 😉

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je AmpeR napisal:

Stavim, da je ford😁

Ne no si bo Slivka kaj naredo.......! Mogoč bo :zoom-zoom:.

Popravljeno od Bini
Napisano

Eeee, ne bo sestra pripeljala Forda ali Reno k meni na dvorišče. Tudi, ČE bi kupila kaj takega, bi parkirala 200 metrov pred mojim dvoriščem...

 

Ja, Shrek, blizu si. Ni ravno Romun, je pa Madžar. Vsekakor mislim, da slabše od tega, kar ima zdaj, že ne more biti...

Napisano
pred 3 minutami je Slivka napisal:

Eeee, ne bo sestra pripeljala Forda ali Reno k meni na dvorišče. Tudi, ČE bi kupila kaj takega, bi parkirala 200 metrov pred mojim dvoriščem...

 

Ja, Shrek, blizu si. Ni ravno Romun, je pa Madžar. Vsekakor mislim, da slabše od tega, kar ima zdaj, že ne more biti...

Kateri Suzuki bo, je? :nevem:

Napisano (urejeno)

Vitara Hibrid, 1,4 bencinar, samo sprednji pogon, kljuka, rezervna guma (ne tiste samotesnilne župce, ki ti zapackajo še senzor tlaka, pa da te sezuje, ko zveš ceno originalnih ventilčkov...), zraven takoj še štiri jeklena platišča (s senzor-ventilčki) za zimske gume in verige,...

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 2 minutama je Slivka napisal:

Vitara Hibrid, 1,4 bencinar, samo sprednji pogon, kljuka, rezervna guma (ne tiste samotesnilne župce, ki ti zapackajo še senzor tlaka, pa da te sezuje, ko zveš ceno originalnih ventilčkov...), zraven takoj še štiri jeklena platišča (s senzor-ventilčki) za zimske gume in verige,...

Dosti bolje od Forda in veliko za tak denar aja pa še Japonec je, pardon Mađar. Pa srečno vožnjo ji želim..... :prstgor:

Napisano
pred 23 minutami je Bini napisal:

Dosti bolje od Forda in veliko za tak denar aja pa še Japonec je, pardon Mađar. Pa srečno vožnjo ji želim..... :prstgor:

Pravi Japonec je samo Mazda, pa še tu niso vsi avti narejeni na Japonskem.Ostali so narejeni večinoma v bivši vzhodni Evropi. Tako je tudi vitara nastala tam. No, vseeno je nek napredek proti prejšnjemu  vozilu. 😁

 

 

Napisano
pred 48 minutami je Alex napisal:

Pravi Japonec je samo Mazda, pa še tu niso vsi avti narejeni na Japonskem. ... ... ... ...

Aha, ja, seveda. Jaz sem pa Monaški princ...

 

 

Moja BTjka je narejena na Tajskem.

Skyactiv motorje za Mazdo 2 delajo v Mehiki (Salamanca Plant Mazda de Mexico Vehicle Operation).

Mazde 6 delajo v Rusiji (Vladivostok Plant Mazda Sollers Manufacturing Rus)

Veliko večino motorjev za Mazde od leta 2015 sestavljajo na Tajskem...

 

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Slivka napisal:

Aha, ja, seveda. Jaz sem pa Monaški princ...

 

 

Moja BTjka je narejena na Tajskem.

Skyactiv motorje za Mazdo 2 delajo v Mehiki (Salamanca Plant Mazda de Mexico Vehicle Operation).

Mazde 6 delajo v Rusiji (Vladivostok Plant Mazda Sollers Manufacturing Rus)

Veliko večino motorjev za Mazde od leta 2015 sestavljajo na Tajskem...

 

Ne vem za tvojo, moja je narejena na Japonskem in to lepo pi#e na ploščici. Sicer pa je stanje takole. For example, in 2015, Mazda produced a grand total of 1.5 million vehicles. Of these, one million were made in Japan, while the remaining 500,000 came from its various assembly plants scattered across the globe. That’s two-thirds of production taking place in the Asian nation.

Mazda Hiroshima Plant – Aki, Hiroshima Prefecture, Japan

Mazda3

Mazda6

Mazda CX-5

Mazda CX-9

Mazda MX-5 Miata

Mazda Miyoshi Plant – Miyoshi, Hiroshima Prefecture, Japan

Four-cylinder engines

Mazda Hofu Plant – Hōfu, Yamaguchi Prefecture, Japan

Mazda3

Mazda6

Mazda CX-3

Mazda CX-5

Mazda Salamanca Plant (Mazda de Mexico Vehicle Operation) – Salamanca, Mexico

Mazda3 (for North America)

Alabama Plant (under construction) – Huntsville, Alabama, USA

Production allocation to be announced, partnership with Toyota

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Preverim.   Ker ko Forda zakleneš, se skriti ključ deaktivira. Lahko špipo zlomiš, pa imaš ključ v roki, odzival pa se ne bo. Bom probal kaj se zgodi, če s telefonom odkleneš, če se ključ aktivira nazaj.   Na dopuste greta vedno 2 ključa. Imeti skriti ključ v avtu je lahko tudi dvorezno. Ti kdo vlomi. Si poišče ključ....
    • V mestu imaš brez problema 14,4 kWh (in manj), glede na to da je sedan, lahko tudi na primestnih relacijah. Na avtocesti pa hitrost naredi svoje in bo res bližje 20 kWh.   Pa še enkrat - in vedno znova - EV se kupuje glede na tipično dnevno uporabo in ne za tistih par špic letno. Tisti dopust na Hrvaško in dvakrat v Avstrijo (ali Italijo), kolikor se mogoče povprečni Slovenec zapelje preko meje, pa lahko preživi 15-30 minut na hitri polnilnici ob avtocesti.   Za ostalih 95 % prevoženih kilometrov v letu pa bo kapaciteta baterije več kot zadostna.   Čudno, da ne vozite vsi 5.0 V8 mašin, za tiste tri primere v letu, ko bi želeli na magistralki prehiteti 10 vozil v enem šusu ...
    • A je to mikrovalovka že ali pravi avto?
    • Mazda EZ-60, vizualno mi je zunanjoat všečna, ostalo pa....bomo videli.      
    • Brez skrbi da lahko zakleneš tudi nove ključe notri, pa naj bodo še tako pametni, ravno zaradi pameti, virtualnih pedalov in nevm česa vse je to mogoče. Jaz na primer imam v avtu vedno skrit rezervni ključ, ker Toyota omogoča tudi zaklepanje na daljavo prek telefona. Veliiiiiiikokrat me je rešil, logistično in podobno. Če ga zgubim, če mi ukradejo bundo, ruzak....mi 1000e kilometrov ne pomag noben amzs ali asistenca. Enostavno odprem avto s telefonom, vzamem ključ in grem   enako za logistiko, če kje obtičim, če se plani spremenijo, drugmu odprem avto vzame ključ in gre   Zanašati se na to da se ne da....   Je pa enak old school primer na Coupeju, vrata posebej, lahko zakleneš prej, ključavnica fizična na prtljaznih odklenes, pa ce pozabis kljuc not pa zapreš....ta daaaaa
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.