Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Če prav vem je edino Subaru čisti Japonec ampak kaj to pomeni....nič,vsaj meni, ker še Yugo je zdržal 8 let in vsi ostali tak, da za Mazdo sem brez skrbi pa tudi če je Mehiška. :ouje:

Napisano
pred 8 urami je Bini napisal:

 tak, da za Mazdo sem brez skrbi pa tudi če je Mehiška. :ouje:

Ampak nimaš pa japonca. Kar Alexa vprašaj kaj to pomeni.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Če ga že plačam kot Japonski avto, potem nočem, da ga delajo Mehičani. Ali pa Tajvanci. Ali pa Rusi. Če bi želel Rusko kvaliteto, bi vzel Lado - ki ima tudi Rusko ceno... Pa ne mi zdaj, da to Japonci nadzirajo, delajo pa Tajvanci. Ker me ne bo nihče prepričal, da vse rezervne dele prepeljejo iz Japonske na Tajvan in tam sestavijo motor. Vsaj vijake kupujejo pri lokalnih proizvajalcih. In gotovo še kakšne druge rezervne dele delajo lokalni, se pravi Tajvanski proizvajalci. Torej je vsaj del motorja Tajvanske kvalitete... Ja, še Yugo je zdržal 8 let, res je, ampak kolikor mi je znano, za Yugota nisi plačal 15.000€... Je bil narejen, kakor je bil narejen. Če pa nekaj plačam kot Japonski izdelek, bi pa rad, da je res Japonski izdelek. Ne pa, da ga plačam kot Japonsko kvaliteto, dobim pa Madžarsko kvaliteto - in kar je najhuje, to je še dobra kvaliteta, so še slabši - pa čeprav jih plačaš kot Nemški, Francoski, Italijanski proizvod... Če bi Mehičani, Tajvanci in Madžari znali narediti vrhunsko kvaliteto, bi Ferrarija delali na Kitajskem za eno tretjino cene... 

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano

Danes je globalizacija naredila svoje. Ni več nemški, francoski, japonski avto. Imaš pa Bosch, ate, continental, Tanaka, Delphi, Unior, Cimos, mlm, iskra mehanizmih, HELLA, odelo, TPV, TBP, Magna... komponente iz katerih je vozilo sestavljeno. Država sestavljanja je skoraj vseeno katera je. Bolj je pomembno katere in na kakšnem nivoju so narejeni sestavni deli.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

 

 

 

 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)

Če kupiš kak "nemški" avto tudi dobiš vse drugo, samo nemškega avta ne. Ja, moj je res pristno japonski, narejen v Hirošimi za nemški trg. Ne verjamem, da so ga štrihali kje drugje kot na Japonskem.Ja,težko je dan danes kupiti kak originalen izdelek. Recimo kupiš gorenje pralni stroj. In glej ga zlomka, na njemu lepo piše made in china. Na sigurni strani si edino, če kupiš vzhodnoevropski avto, ker ga drugi pač nočejo delati in je res vzhodnoevropski.Tu ni debate. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

Ampak nimaš pa japonca. Kar Alexa vprašaj kaj to pomeni.

Ga bom vprašal.....

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Če ga že plačam kot Japonski avto, potem nočem, da ga delajo Mehičani. Ali pa Tajvanci. Ali pa Rusi. Če bi želel Rusko kvaliteto, bi vzel Lado - ki ima tudi Rusko ceno... Pa ne mi zdaj, da to Japonci nadzirajo, delajo pa Tajvanci. Ker me ne bo nihče prepričal, da vse rezervne dele prepeljejo iz Japonske na Tajvan in tam sestavijo motor. Vsaj vijake kupujejo pri lokalnih proizvajalcih. In gotovo še kakšne druge rezervne dele delajo lokalni, se pravi Tajvanski proizvajalci. Torej je vsaj del motorja Tajvanske kvalitete... Ja, še Yugo je zdržal 8 let, res je, ampak kolikor mi je znano, za Yugota nisi plačal 15.000€... Je bil narejen, kakor je bil narejen. Če pa nekaj plačam kot Japonski izdelek, bi pa rad, da je res Japonski izdelek. Ne pa, da ga plačam kot Japonsko kvaliteto, dobim pa Madžarsko kvaliteto - in kar je najhuje, to je še dobra kvaliteta, so še slabši - pa čeprav jih plačaš kot Nemški, Francoski, Italijanski proizvod... Če bi Mehičani, Tajvanci in Madžari znali narediti vrhunsko kvaliteto, bi Ferrarija delali na Kitajskem za eno tretjino cene... 

Jugo je bil 2500€ in temu ustrezne kvalitete, to pomeni, da ni bil nateg glede na ceno.

 

Če že pi... zaradi neadekvatne kvalitete oz natega ko ti prodajo japonski avto ki to ni, upam da ti je v tolažbo vsaj to, da s tem ko se pustiš globalno nategnit, pripomoreš k večji dolžini jahte gospoda kapitalista. 

  • Všeč 1
  • Haha 2

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

 Na sigurni strani si edino, če kupiš vzhodnoevropski avto, ker ga drugi pač nočejo delati in je res vzhodnoevropski.Tu ni debate. 

Spet ni res. Vzhodnoevropske avte delajo v severni Afriki.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Če bo ta debata še malo potekala v tej smeri, kot je začela, bom za sebe sam naredil prevozno sredstvo. Pa četudi bo to samo konjska vprega...

 

In če bo šlo tako naprej, kot govori ta debata, bomo z odpadov zvozili nazaj domov vse, kar smo tja že odpeljali - ker bo boljše, kot če kupimo novo...

  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 10 urami je Slivka napisal:

Če bo ta debata še malo potekala v tej smeri, kot je začela, bom za sebe sam naredil prevozno sredstvo. Pa četudi bo to samo konjska vprega...

 

In če bo šlo tako naprej, kot govori ta debata, bomo z odpadov zvozili nazaj domov vse, kar smo tja že odpeljali - ker bo boljše, kot če kupimo novo...

Kje je ta odpad?:whatever:

Napisano

Če primerjam svoj škodilak letnik 2015 (Scout 4WD DSG 185konj) s škodilakom ki ga vozim v službi (Kodijak 4WD DSG 150kojn) ki pa je letnik 2020, sta oba po ceni 35-36 jurjev. Po kakovosti izdelave je pa novejši slabši. 

 

Slivka, tako pač je, razvoj gre v obratni smeri kot gredo dobički.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Že pred službo prispeval v državni proračun, via MNZ, pa z Geckotom, ampak sem kazen (verjetno prvič v lajfu) sprejel brez besed, slabe volje in zanikanja povzročenega prekrška, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 9 minutami je Z M A J napisal:

 sem kazen (verjetno prvič v lajfu) sprejel brez besed, slabe volje in zanikanja povzročenega prekrška, hehe

A te že preveč dobro poznajo da bi lahko zanikal:lol:

  • Haha 2
  • Žalosten 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
dne 8. 6. 2020 ob 19:09 je Slivka napisal:

Vitara Hibrid, 1,4 bencinar, samo sprednji pogon, kljuka, rezervna guma (ne tiste samotesnilne župce, ki ti zapackajo še senzor tlaka, pa da te sezuje, ko zveš ceno originalnih ventilčkov...), zraven takoj še štiri jeklena platišča (s senzor-ventilčki) za zimske gume in verige,...

Zelo dobra odločitev. Sicer je avto notri plastičen (in 1.4 bencin ima klasični problem direktnega vbrizga v povezavi s turbino) ampak je cena temu primerna. Pa tudi kvaliteta izdelave definitivno boljša kot da bi kupil kakšnega zahodnega evropejca. Sem ga probal in bil prijetno presenečen zato se verjetno vitare tudi tako dobro prodajajo v slo. Edino ta hibrid je bolj dodatna teža k autu kot pa nek resen hibrid ala Toyota. Ubistvu je ta hibrid isto kokr nove Mazde.... 

 

Srečno vožnjo. B)

Napisano

No, če je tak kot Mazdin, bo to odlično delovalo.

 

Enkrat je na MPL Zmaj pripeljal eno testno Mazdo s hibridnim pogonom - nek kondenzator, ki se je pri spustih polnil, v breg pa poganjal elektromotor. Ker je pri nas zelo razgiban teren, je zadeva odlično delala in na koncu se je možakar vrnil v Ljubljano s porabo okoli 5 litrov bencina na 100 km kljub vožnjam po planoti, ki ima dolge in strme vzpone...

 

Saj Zmaj se bo tega gotovo še spomnil...

Napisano
pred 9 urami je Mraušk Mčk napisal:

A te že preveč dobro poznajo da bi lahko zanikal:lol:

Imew sem zdaj ene 2 leti NULA kazenskih tock, je pa res, da sem biw vmes vecino casa zivu v Deutschlandu :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Od danes mi 3ka karavanka lepo 6-valjno prepeva pi nizji tarifi, ker je dobila avtoplin, huhu

 

vgradili smo ji tistega iz ex Mx6 V6 in bil ven vzet.

 

Skratka prijetno s koristnim in se prah ne nabira vec v garazi.

 

G1 sistem je to, mojster Ljubisa je vgradil. Obvlada zadevo avtoplinsko :)

Popravljeno od Z M A J
Napaka

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 7 urami je Scr3am napisal:

Kolk si dal, da ti je premaknil ?

Odmontirano je itak že bilo, se pravi ne gre za celotno premontažo, tako da je le vgradil v karavana. Vse skupaj 335€ (bo tudi poskrbel za vpis homolacije), sicer pa so v tej ceni tudi nove svečke (ja, dejansko jih rabim 6 in okrog 11€ komad) in poln tank plina. Skratka UGODNA CENA :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Poln tank plina je pa res strošek, tako da je res ugodna cena...😛

 

Posoda ima 35 litrov, cena je pa 0,546€ na liter (če sem si prav zapomnil)...

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Poln tank plina je pa res strošek, tako da je res ugodna cena...😛

 

Posoda ima 35 litrov, cena je pa 0,546€ na liter (če sem si prav zapomnil)...

Me zanima kdaj si mi IZMERIL prostornino LPG rezervoarja? Moj je namreč 63 litrski. (kot zanimivost sem imel v GG 6-ki "bojler" s prostornino 90 litrov). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 urami je Z M A J napisal:

Me zanima kdaj si mi IZMERIL prostornino LPG rezervoarja? Moj je namreč 63 litrski. (kot zanimivost sem imel v GG 6-ki "bojler" s prostornino 90 litrov). :)

Na nekem MPLju ste se pogovarjali, da v tiste balončke, ki pridejo namesto rezervne gume, točite po 35 litrov...

Napisano
pred 2 minutama je Slivka napisal:

Na nekem MPLju ste se pogovarjali, da v tiste balončke, ki pridejo namesto rezervne gume, točite po 35 litrov...

Jp,jaz v moj rezervoar spravim cca 40l

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.