Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

Po dveh dneh testo za napolitanske pice hmalu pripravljeno..manjka mu samo še kako urco na sobni temperaturi

 

20211009_154413.thumb.jpg.b907b9a9b8aab073295178c9df646f56.jpg20211010_111440.thumb.jpg.4b5a9bd19705a66a227657f7df30a882.jpg20211010_155140.thumb.jpg.cb7287e8aece39caec66db408432e466.jpg

Lahko daš recept, da vidim, če je tvoj recept kaj drugačen? 

Imaš pravo moko? 

Napisano (urejeno)

Ja mam caputo moko za dolgo vzhajanje(tip 00).

https://www.mulinocaputo.it/en/flour/la-linea-cucina/cuoco

 

70% hidracija

Poolish:
300ml vode
300g moke
5g suhega kvasa
5g medu
 

Zmešaš pustiš fermentirat na sobni temperaturi 1h nato daš v hladilnik za 24ur. Po 24urah daš ven, pustiš na sobni 1uro, da se poolish segreje.

 

Testo:

Nato primešaš 400ml vode in 25g soli ter premešaš, dodaš 700g moke in zgneteš v kroglico, ko se začne packat primešaš še 10g olja in gneteš 10minut. Ko je kroglica narejena jo prokriješ kar na pultu za

20min da se tvori gluten nato jo formiraš(slap and fold) v povsem galdko kroglico brez grudic in daš v haadilnik nazaj za 24ur.

Po 24urhah vzameš ven in narediš 250g kuglice s tem, da je vrh testa zmer na vrhu(tudi ko raztegneš testo in ga daš v pečico), nato počakaš še 2-4ure na sobni temperaturi in je pripravljeno za peko

 

Testo mora biti zmeri pokrito z foljo pri vseh korakih. Voda je vedno mrzla oz sobna temperatura!

 

Popravljeno od TiEn
  • Všeč 2
  • Hvala 1

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

za 7 pic, tko je če hočeš pravo napolitansko, eni jo feremntriajo 72ur, če ti je užitek kuhat pol narediš to tiktak :D

Popravljeno od TiEn

 

image.jpeg

 

Napisano

Odlično! A maš prav peč ? Jasz si pomagam kar z domačo pečico, sicer ma ful premajhno temperaturo.

 

image.jpeg

 

Napisano

Ferrari g3, modificirana, da dobim nekje čez 400 stopinj na kamnu.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 1 uro je TiEn napisal:

za 7 pic, tko je če hočeš pravo napolitansko, eni jo feremntriajo 72ur, če ti je užitek kuhat pol narediš to tiktak :D

Ma nimam časa ravno za take ekshibicije. Kuham pa rad drugač:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
22 minutes ago, SpEkTr said:

Ferrari g3, modificirana, da dobim nekje čez 400 stopinj na kamnu.

Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
 

jebi se 🤣 to je perfektno, jaz dobim nekje 275c na žar+ventilacija pa ni to to

 

image.jpeg

 

Napisano

Brezzicni vmesnik za povezavo z Android Auto ... 

 

tkczdbcgybbj1vkljp4e.jpg
WWW.INDIEGOGO.COM

Bring wireless Android Auto connection to your car

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

tnx za info... tole pa wireless polnjenje pa je cela zmaga. Ker men se ravno ne da vsakič kabla vtikat in pol AA uporabljem samo takrat, ko mi je nujno.

33112_1.png

Napisano

Zaenkrat super, nisem zaznal da bi se kaj dalj časa povezavo, kot recimo na kablu. Brezžično polnjenje imam pa že urejeno, bom pa videl če bo zadost 'močno'.

Napisano (urejeno)

Ja, enkrat sem pr kitajcih kupil tak podstavek, ki paše točno tja notri :D

Popravljeno od SpEkTr
Napisano
pred 17 urami je Boss napisal:

tnx za info... tole pa wireless polnjenje pa je cela zmaga. Ker men se ravno ne da vsakič kabla vtikat in pol AA uporabljem samo takrat, ko mi je nujno.

 

A še komu drugemu zeloooo počasi polni telefon v Mazdi? V eni uri vožnje 20%, pa še to neha polnit, ko avto ugasneš. Sem probal oba USB porta, pa sta oba enako počasna.

Napisano

Sej 2.1A je hitro polnjenje. Pomoje je 2.1A samo v primeru, če imaš android avto, in imaš tisti USB port namenjen za povezavo za AA. Vsi ostali porti so pa daleš od 2A.

Napisano
1 hour ago, Jaka32 said:

 

A še komu drugemu zeloooo počasi polni telefon v Mazdi? V eni uri vožnje 20%, pa še to neha polnit, ko avto ugasneš. Sem probal oba USB porta, pa sta oba enako počasna.

 

Ce nimas AA ti zeeeelo polcasi polni. Ce nastimas AA pol ti tud na servisu dajo vecjo napetost na USB port.

Men glih toliko polni da ce imam spotify in bluetooth, pol ni dela + al pa - na bateriji :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?
    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.